Nee harde baas die man. Was fan van 'm.quote:
Hij staat dus ook nog niet op Gemist, alleen fragmenten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:23 schreef Kenju het volgende:
Als de uitzending op RTL Gemist staat, is dan niet per definitie ook de MP4 beschikbaar? Hoe wordt die eigenlijk überhaupt ontrokken? Vroeger stond het gewoon in de bron van de pagina, maar dat is niet meer zo....
Goed bezig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d7b-6563e58ff872.mp4
Hier wachtte ik op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d7b-6563e58ff872.mp4
Android.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef tech4u het volgende:
waarom downloaden jullie altijd die mp4 als je hem gewoon kan kijken via rtlgemist?
Mediaspeler.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef tech4u het volgende:
waarom downloaden jullie altijd die mp4 als je hem gewoon kan kijken via rtlgemist?
Dat werkt toch gewoon? Ik heb het in het verleden gedaan iig.quote:
liep op naar 12 uur remaining om vervolgens een Network Error aan te gevenquote:
VI streeft perfectie na en ik dus ook. Het kijken via een download op een Mediaplayer doet de show veel meer eer aan dan een doodgesponsorde online stream.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef tech4u het volgende:
Werkt wel gewoon maar normaal download ik ook kijk ik in de treinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mediaspeler.
[..]
Dat werkt toch gewoon? Ik heb het in het verleden gedaan iig.
Ok. In de trein stream ik juist, daar is RTL Gemist immers voor. Maar goed, dan moet je wel de juiste bundel hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:52 schreef koemleit het volgende:
Werkt wel gewoon maar normaal download ik ook kijk ik in de trein
Waarom downloaden als het gewoon op tv komt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef tech4u het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was vooral in zijn eerste periode succesvol toch...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom blijven ze beweren dat Van der Vaart heeft gefaald bij de Spurs?
Dan heeft hij toch succes gehad?, afgelopen seizoen zijn ze overigens met hem als brein achter de ploeg samen met Modric ook gewoon keurig 4de geworden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij was vooral in zijn eerste periode succesvol toch...
Mjah, denk dat vooral zijn blessuregevoeligheid hem heeft genekt in Engeland. Zijn kwaliteiten als voetballer hebben er weinig mee te maken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch succes gehad?, afgelopen seizoen zijn ze overigens met hem als brein achter de ploeg samen met Modric ook gewoon keurig 4de geworden.
Ruud Gullit (Amsterdam, 1 september 1962), officiële naam Rudi Dil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:07 schreef Heufd het volgende:
Tofik Bibi. Jan Kooijemans. Sven Kockelmeijer. Sissi. Defoe. Heerlijk hoe ze al die namen daar verhaspelen. (vergeet ik er nog een paar?)
Lekker showtje weer met The Boss trouwens.
Gaat het voor de rest wel goed met je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef het een 6- omdat het mijn helden zijn, maar het was weinig memorabel.
Ik heb trouwens gekeken via RTL gemist, omdat de mp4 zo traag was, maar ze hebben mij geen enkele reclame laten zien.
Ja maar ook steeds minder geloofwaardiger daar het m.i. steeds meer en vooropzette act is zonder eerlijkheid inzake de onderwerpen.quote:
Desmond Toetoet!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:07 schreef Heufd het volgende:
Tofik Bibi. Jan Kooijemans. Sven Kockelmeijer. Sissi. Defoe. Heerlijk hoe ze al die namen daar verhaspelen. (vergeet ik er nog een paar?)
Lekker showtje weer met The Boss trouwens.
Ja, ik weet het ook niet, ik voel me een beetje raar, ik geef mezelf een 4,5.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed met je?Net terug gekeken en het was weer een zeer degelijke show.
Okee maar dan wel een van rond de twintig met dansende paardenstaart.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:24 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk dat johannes toe is aan een tijdje rust, misschien zelfs wel een mental coach?
Die in bad ineens een heel erg harde kutscheet laat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee maar dan wel een van rond de twintig met dansende paardenstaart.
Tegen NAC waar mijn cluppie Eagles zelfs van wint in de Beker. (uit)quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htm
van Bommel en Strootman komen de top 5 binnenIedereen maar roepen dat Mark niks meer kan.
Spelers deze week met een 8:
1 Bony
2 Finnbogason
3 Van Bommel
4 Lens
5 Ruiter
6 Oar
Hoe bedoel je? Dit gaat om 8 wedstrijden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tegen NAC waar mijn cluppie Eagles zelfs van wint in de Beker. (uit)
Netjes heur,
Prima gast.quote:
alleen snuifgeluiden maken kan ie goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
Kieft heeft eigenlijk nooit wat te vertellen.
En zijn haar bruin verven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alleen snuifgeluiden maken kan ie goed
Buiten zijn voetbal commentaar om vind ik hem best realistisch in talkshows en tenminste niet bang om zijn mening te geven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
Kieft heeft eigenlijk nooit wat te vertellen.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten zijn voetbal commentaar om vind ik hem best realistisch in talkshows en tenminste niet bang om zijn mening te geven.
Dan kun je de aflevering wel gelijk in de kliko gooienquote:
Oja, dat was weer een staaltje overacting van Hans. La gaan joh.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:19 schreef Evertjan het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)jr-doet-huiliehuilie
oud nieuws weliswaar maar was bij nog niet bekend
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Brabander.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde Brabander.
Terecht, Toivonen is een baas.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef -Willempie- het volgende:
Zeefuik heeft de plek van Toivonen in genomen
Jammer dat 't zo'n pestvent is, maar het is een van de zeer weinige échte spitsen in dit land.quote:
Zeker wel maar Rosales rood omdat Maher hem haaktquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:37 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ze mogen niks over Tukkerland zeggen
tja je kan beter zonder Rosales spelen dan metquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker wel maar Rosales rood omdat Maher hem haakt
Hij staat achter hemquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou die engerd gelijk t veld afsturen als die voor me stond
Altidore de swaffelaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:40 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou die engerd gelijk t veld afsturen als die voor me stond
wut?!?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
jammer dat van der Gijp er niet is vandaag, beterschap ouwe
?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Hij is er hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
hij heeft nog net niet alle knoopjes van zn blouse open, die is wel fitquote:
Laat die jongens een avondje los in Rio en je hebt weer wat smakelijke foto's.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
Voor 12 miljoen euro per jaar moeten ze een weekje naar Brazilië gaan. Boeie.
gestolen baanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:
Of PVVquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
De belchinezen waren helemaal in de war
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
sjierdging echt te ver met zijn opmerkingen over het kind van pepe.
ik vond 'm wel grappig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben naar Roda geweest zaterdag, was wel cool, ik stond achter het doel bij die knal.
Hm, slaat nergens op en is niet grappig. Raar wedstrijdcommentaar weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de dochter van Pepe zijn vader zou zien zou ze gelijk terugkruipen.
Ja maar jij bent ook niet echt helemaal 100%. Schandalige opmerking tevens heb ik mij vreselijke lopen ergeren aan zijn voorkeur voor club.quote:
Je zou maar Pepe hetenquote:'' Trainer Robert Maaskant is met zijn vrouw vrijdagavond de trotse vader geworden van een zoon: Pepe Dylan Rey. ' http://www.gic.nl/nieuws/robert-maaskant-is-vader-geworden'
Knuppel hij stond in het doel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Oliver23 het volgende:
Keept Ruiter een fantastische pot tegen Ajax, wordt je niet eens genoemd in het Elftal van de Week
wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Oliver23 het volgende:
Keept Ruiter een fantastische pot tegen Ajax, wordt je niet eens genoemd in het Elftal van de Week
standaard met die debiel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, slaat nergens op en is niet grappig. Raar wedstrijdcommentaar weer.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:06 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hij stond er inderdaad in, maar werd niet opgenoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |