Nee harde baas die man. Was fan van 'm.quote:
Hij staat dus ook nog niet op Gemist, alleen fragmenten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:23 schreef Kenju het volgende:
Als de uitzending op RTL Gemist staat, is dan niet per definitie ook de MP4 beschikbaar? Hoe wordt die eigenlijk überhaupt ontrokken? Vroeger stond het gewoon in de bron van de pagina, maar dat is niet meer zo....
Goed bezig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d7b-6563e58ff872.mp4
Hier wachtte ik op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d7b-6563e58ff872.mp4
Android.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef tech4u het volgende:
waarom downloaden jullie altijd die mp4 als je hem gewoon kan kijken via rtlgemist?
Mediaspeler.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef tech4u het volgende:
waarom downloaden jullie altijd die mp4 als je hem gewoon kan kijken via rtlgemist?
Dat werkt toch gewoon? Ik heb het in het verleden gedaan iig.quote:
liep op naar 12 uur remaining om vervolgens een Network Error aan te gevenquote:
VI streeft perfectie na en ik dus ook. Het kijken via een download op een Mediaplayer doet de show veel meer eer aan dan een doodgesponsorde online stream.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef tech4u het volgende:
Werkt wel gewoon maar normaal download ik ook kijk ik in de treinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mediaspeler.
[..]
Dat werkt toch gewoon? Ik heb het in het verleden gedaan iig.
Ok. In de trein stream ik juist, daar is RTL Gemist immers voor. Maar goed, dan moet je wel de juiste bundel hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:52 schreef koemleit het volgende:
Werkt wel gewoon maar normaal download ik ook kijk ik in de trein
Waarom downloaden als het gewoon op tv komt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef tech4u het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |