Laat die jongens een avondje los in Rio en je hebt weer wat smakelijke foto's.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
Voor 12 miljoen euro per jaar moeten ze een weekje naar Brazilië gaan. Boeie.
gestolen baanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:
Of PVVquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
De belchinezen waren helemaal in de war
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
sjierdging echt te ver met zijn opmerkingen over het kind van pepe.
ik vond 'm wel grappig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:02 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben naar Roda geweest zaterdag, was wel cool, ik stond achter het doel bij die knal.
Hm, slaat nergens op en is niet grappig. Raar wedstrijdcommentaar weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de dochter van Pepe zijn vader zou zien zou ze gelijk terugkruipen.
Ja maar jij bent ook niet echt helemaal 100%. Schandalige opmerking tevens heb ik mij vreselijke lopen ergeren aan zijn voorkeur voor club.quote:
Je zou maar Pepe hetenquote:'' Trainer Robert Maaskant is met zijn vrouw vrijdagavond de trotse vader geworden van een zoon: Pepe Dylan Rey. ' http://www.gic.nl/nieuws/robert-maaskant-is-vader-geworden'
Knuppel hij stond in het doel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Oliver23 het volgende:
Keept Ruiter een fantastische pot tegen Ajax, wordt je niet eens genoemd in het Elftal van de Week
wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:04 schreef Oliver23 het volgende:
Keept Ruiter een fantastische pot tegen Ajax, wordt je niet eens genoemd in het Elftal van de Week
standaard met die debiel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, slaat nergens op en is niet grappig. Raar wedstrijdcommentaar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |