quote:
Amanbandanaananananananaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
En nu moet het zusje nog. eens kijken of er een 2e trebletoestandje gaat ontstan.
Rebecca Linares?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ze lijkt op iets of iemand, maar ik kom er niet op wat/wie
Da's jammer hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:31 schreef Lov1 het volgende:
Zap ik naar 1, kom ik Gers Pardoel tegen..
Zingtie ook nog eens dat hij een 'boef' is... het meest stom klinkende woord in de Nederlandse rapgeschiedenisquote:
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds aan beginnen maar heb te veel series lopen die ik nog moet/wil volgen.
Hou op, ik volg er meerdere tegelijk, ben de tel kwijtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds aan beginnen maar heb te veel series lopen die ik nog moet/wil volgen.
Rookie blue begint ook weerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dexter
Homeland
Stomme amerikaanse Talentenshows-pulp
Doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Van de week ga ik wel beginnen aan GoT
We hebben 2 seizoenen op USB staan
Homeland lig ik mee achterquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dexter
Homeland
Stomme amerikaanse Talentenshows-pulp
ik wilde er niet aan tot ik van de week een stukje zag, lijkt me echt heel tofquote:
TBBT inderdaad, en Parks and Recreation, en ik ben aan Breaking Bad begonnen. Maar dat laatste wil nog niet vlotten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:37 schreef STING het volgende:
[..]
Fringe
TBBT![]()
South Park
Nikita
Person of Interest
Alphas
Merlin
Revolution![]()
En dat is het zo'n beetje op dit moment
Ik vind het echt helemaal nietsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beat the best vind ik toch minder leuk...
Het is even wennen, maar wat een geweldige serie, ik wil de boeken ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wilde er niet aan tot ik van de week een stukje zag, lijkt me echt heel tof
wij hebben de Engelse serie, ga ik ook nog een keer lezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is even wennen, maar wat een geweldige serie, ik wil de boeken ook
Dat noemen ze het SQUIRREL! syndroomquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
o ja, was alweer helemaal vergeten waar we waren
Ik probeer veel in het Engels te krijgen nuquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij hebben de Engelse serie, ga ik ook nog een keer lezen
Nee joh. Alle eendjes zwemmen in het water!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht even dat ze het Sesamstraat melodietje gingen draaien
quote:
Nopequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Is die tienermoeder nou door?
Deze klinkt wel oke
Dit is de tienermoeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Is die tienermoeder nou door?
Deze klinkt wel oke
Ik vind het niets om iig veel serieuze series tegelijk te volgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
Een van mijn groepsgenoten op reis volgt momenteel 53 series. Echt, waar haal je de tijd vandaan...
doet ie wel vaker, andersom ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
VanVelzen riep dat het goed was, in de hoop dat N&S er in trappen
Slimquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
VanVelzen riep dat het goed was, in de hoop dat N&S er in trappen
Dat was idd die andere.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de tienermoeder.
-edit: oh toch niet?
quote:
Weekend at Bernicequote:
Maar ze zenden toch niet per se in volgorde van auditie uit? Dus ze konden hier wel drukken, toch?quote:
JAAAAA je hebt gelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
Nu krijgen het ja maar mijn zus blablabla
Eigenlijk wel raar, dan denken wij dat ze niet meer kunnen drukken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze zenden toch niet per se in volgorde van auditie uit? Dus ze konden hier wel drukken, toch?
Yupquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze zenden toch niet per se in volgorde van auditie uit? Dus ze konden hier wel drukken, toch?
het is besmettelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ongelofelijk, dat Nick gewoon irritanter is dan Marco, hoe is het mogelijkElke aflevering weer
Ik heb deze dus gemistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
alweer 2 minuten, N&S hebben het over dat meisje raken, dan ben je weer up to date
53???quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
Een van mijn groepsgenoten op reis volgt momenteel 53 series. Echt, waar haal je de tijd vandaan...
Je kan zo bij RTL4 aan de slagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
Nu krijgen het ja maar mijn zus blablabla
Wij weten in elk geval dat het N&S niet meer kunnen worden, voor de thuis-appquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, dan denken wij dat ze niet meer kunnen drukken.
Ja, ik vond het ook knap hoor. Maar ze woonde dan ook nog bij haar ouders, hoeft niks in het huishouden te doen en lag de hele avond op haar kamer series te kijken. Tsja...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
53???
Ik kom niet verder dan:
Greys
Private Practice
True blood
GoT (met een half oog)
En sinds gisterenavond Downton Abbey
Tijd voor een carriereswitch!quote:
quote:
dat houdt niet iedereen tegen hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Roel wordt weer vader dus dream on
Dat zegt geen ruk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zegt tegenwoordig niets, 1 op de 3 gaat vroeg of laat vreemdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En hij zet ze op internet ook nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik maak filmpjes van mezelf, dat klinkt zo fout
inderdaadquote:
Welke XFA?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef D. het volgende:
Het kan me niet boeien, dus ik ga verder met XFA
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik maak filmpjes van mezelf, dat klinkt zo fout
je moet de groetjes hebben van Marijkequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien dat ballerige haar eraf, dan lijkt ie misschien 19?
Ja?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Zwanger zijn is ook werk? Ooooooh
Thanks!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet de groetjes hebben van Marijke
Ik doe lekker gek!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
"Ik doe muziek maken."
Mensen die doe + werkwoord zeggen.
Mensen die niet willen werken omdat ze willen wachten totdat ze beroemd en rijk worden.
Deze gasten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euuuhwj!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg op dit moment US, UK en AU, maar heb nu net 2x US binnen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit is SifralelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit is SifraDat lijkt net een rouwkaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn vaak de slechtstenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:49 schreef iBenny het volgende:
Ze kon eerder zingen dan praten blablablabla
Oh jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Door elkaar opgenomen... als ze drukken nu kiest ze toch niet voor hen.
Op dat moment zaten ze niet vol waarschijnlijk.quote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Op dat moment zaten ze niet vol waarschijnlijk.
De audities zitten allemaal door elkaar en zijn van verschillende dagen.
Daarom hebben ze ook steeds dezelfde kleding aan.
dat wel, voor mijn trommelvliezen is het wat minderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het wel leuk voor haar vader....
/care voor de zielige verhalenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het wel leuk voor haar vader....
Wie had dat gedacht, de Trein die nog plekken over heeftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Plekken open
Nick en Simon: Vol!
Marco Borsato: 1
Trijntje Oosterhuis: 2
VanVelzen: 1
Ik denk dat het hele veld uit de afgelopen 4 auditie-uitzendingen wordt weggewuifd tijdens de battles.quote:
YEAH!quote:
Ja, flauwekulquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht, de Trein die nog plekken over heeft
Dat ze uberhaupt plekken vol heeft weten te krijgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht, de Trein die nog plekken over heeft
Trijn nog 2. En die ging zo hard in het beginquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Plekken open
Nick en Simon: Vol!
Marco Borsato: 1
Trijntje Oosterhuis: 2
VanVelzen: 1
Oh mij mag ze ook wel coachen, al kies ik het liefst Roelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt plekken vol heeft weten te krijgen
Ja maar Trique en ik snappen elkaar altijd dus het was genoegquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ahhh mr Washington
Het lijkt wel of hij zo uit Jiskefet is komen lopen, de lullo
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kally heeft aan 2 woorden van mij al genoeg. Dus mijn info was meer dan compleet!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar Trique en ik snappen elkaar altijd dus het was genoeg
4 audities in 2 minuten proppen aan het eindquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
Hoe gaan ze 4 audities in een half uur proppen in dit tempo?
Moet welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
Alles wat nu komt gaat zeker door?
Ja vastquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
4 audities in 2 minuten proppen aan het eind
Nog even en de kandidaten zijn opquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Was dat nou zo goed om meteen voor te drukken?
Krijgen we op het einde weer een paar quick-auditiesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
Hoe gaan ze 4 audities in een half uur proppen in dit tempo?
En al die geile spannende namenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:55 schreef STING het volgende:
[..]
Krijgen we op het einde weer een paar quick-audities
wat een loser zeg..jammer genoeg hebben ze nu gedruktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat niemand drukt voor die luie gast die niet wil leren en werken.
Hahahaha, iddquote:
Beste deel van de showquote:
Haanieefah Caratonenaquote:
Die FB post van jou, ik had me een naamquote:
Huh?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Die FB post van jou, ik had me een naam
En dan niet twee, maar gewoon 20 ofzoquote:
Ik merk dat ik bij dit soort programma's het ook steeds lastiger vind namen te onthouden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan niet twee, maar gewoon 20 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |