SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Thuis is m'n virtuele machine en ik heb alleen maar Unix stuff, geen enkel ijzer met Windows en/of Mac... Alleen m'n ouders hebben dat spul.quote:
Lijkt een bekend probleem tho:
https://forums.garmin.com(...)re-from-2-70-to-2-80In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
eerst je huiswerk niet goed doen en nu, na afloop, piepen als je een onvoldoende krijg...zo werkt het niet he!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
omkleden en wegwezen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik mag morgen ook weerde pijn in m'n rechterbeen/heup lijkt goed te zijn weggetrokken, eindelijk, dus ik heb er zin in! Hopelijk regent het morgen net zo lekker als nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Aha! Soft reset uitgevoerd, vervolgens opnieuw de firmware gedownload en toen.. hopflop, 2.8.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En nu slapen, 6 uur de wekker, 7 uur de auto richting Amsterdam en dan 8.30 in Vijfhuizen voor een dagje blubberhappen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Doe je een voor en na foto?of laat je die iemand maken?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Denk dat ze wel gemaakt worden, maar dat is nog afwachtenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Doe je een voor en na foto?of laat je die iemand maken?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik mag morgen ook weerde pijn in m'n rechterbeen/heup lijkt goed te zijn weggetrokken, eindelijk, dus ik heb er zin in! Hopelijk regent het morgen net zo lekker als nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes Slack!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien ga ik koekeloeren bij mudmasters
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Zo, de uitslag van de Asselse 2 mijl staat inmiddels online: http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2012100519403
Deze week had ik niet meer gelopen vanwege lichte knieklachten. Vandaag had ik hier gelukkig geen last meer van en ook na afloop van de wedstrijd niet. Extra rust heeft dus goed geholpen![]()
Het parcours was gemeen zwaar vanwege het vals plat.
Door mijn verslechterde conditie moest ik ook nog 2 korte wandelpauzes inlassen, maar veel tijd ben ik hierdoor niet verloren. Op het laatst heb ik namelijk nog wat tijd goed gemaakt door te versnellen.
Het niveau van de deelnemers was opvallend hoog voor zo'n kleine wedstrijd. Van de 96 deelnemers kwam ik pas als 80e over de streep, maar met een tijd van 16:17 ben ik ruim onder de 17 minuten gebleven, wat voor mij op dit moment prima is
[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 06-10-2012 00:17:26 ]![]()
quote:![]()
Is het niet zo dat hoe kleiner/onbekender de loop dat er relatief gezien meer echte liefhebbers lopen dus meer ervaren? dat zou de betere tijden kunnen verklaren
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Nee, mijn conditie is gewoon niet goed genoeg op dit moment. De komende maanden ga ik weer rustig verder trainen. De 7heuvelenloop sla ik dit jaar over en bewaar ik voor een moment dat het lopen gemakkelijker gaat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Is het niet zo dat hoe kleiner/onbekender de loop dat er relatief gezien meer echte liefhebbers lopen dus meer ervaren? dat zou de betere tijden kunnen verklaren![]()
http://www.endomondo.com/workouts/uqkpc9pWqk0
lekker getrailed..... sneew, twee graden, twee keer een 160meter klim via een track die op sommige plekken spekglad was door de regen,gladde boomwortels en modder dus het dalen ging af en toe langzamer dan het stijgen..
echt super...en mijn nieuwe Pure Grit's meteen laten weten waarvoor ik ze gekocht heb....
trail running..... mudmasters for runners!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
in mijn ervaring wel in ieder geval.... met 20 man aan de start is voor mij heel gewoonquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]![]()
Is het niet zo dat hoe kleiner/onbekender de loop dat er relatief gezien meer echte liefhebbers lopen dus meer ervaren? dat zou de betere tijden kunnen verklaren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
just because it is weekend!!
happy running everybody!
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 06-10-2012 07:05:10 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedemorgen! Het ziet er niet naar uit dat het snel droog gaat worden
* YUR gaat zich klaar maken voor een lange duurloopF means you're fucked![]()
veel plezier YUR!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: