Dus het is niet zo dat, omdat er een correcte naam en adres op stond, het de fout is van het betreffende bedrijf dat het pakketje bij ons terecht gekomen is?quote:
Dat zou een leuke zwendel kunnen worden, ik bestel op jouw adres en naam een iPhone, claim dat hij bij mij niet geleverd wordt en vervolgens stuurt het bedrijf mij ook een nieuwe iPhone. Hebben we voor de prijs van 1 iPhone er 2!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dus het is niet zo dat, omdat er een correcte naam en adres op stond, het de fout is van het betreffende bedrijf dat het pakketje bij ons terecht gekomen is?
Als de persoon voor wie de telefoon oorspronkelijk bedoeld is gewoon een nieuwe toegezonden krijgt, en het juridisch mogelijk is, wil m'n vader te telefoon houden. Mij persoonlijk scheelt het niets ik wil gewoon weten wie er gelijk heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik door de overvloedige ontkenningen in de OP er nog meer van overtuigd ben dat TS de telefoon gaat houden als ie er mee weg komt
Omdat het aan m'n moeder geadresseerd was en op ons adres bezorgd is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:28 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarom maak jij dat pakketje uberhoud open?
Dit slaat nergens op. Het bedrijf stuurt jou namelijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zou een leuke zwendel kunnen worden, ik bestel op jouw adres en naam een iPhone, claim dat hij bij mij niet geleverd wordt en vervolgens stuurt het bedrijf mij ook een nieuwe iPhone. Hebben we voor de prijs van 1 iPhone er 2!
Dan was je moeder de 100.000e bezoeker.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:29 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Omdat het aan m'n moeder geadresseerd was en op ons adres bezorgd is.
Goed punt inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:31 schreef nowkia het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Het bedrijf stuurt jou namelijk helemaal niks.
Dit is gewoon een fout van het bedrijf en als ze blijkbaar aan de telefoon niet eens aangeven dat ze dat ding terugwillen zou ik me geen zorgen maken.
Want? De onzin die jij typt slaat nergens op, aangezien dit gewoon op een fout van het bedrijf rust. Als jij op adres 1 iets bestelt en claimt dat het niet is aangekomen, gaan ze echt niet naar adres 2 hetzelfde nog een keer sturen.quote:
Ik geef je gelijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef nowkia het volgende:
[..]
Want? De onzin die jij typt slaat nergens op, aangezien dit gewoon op een fout van het bedrijf rust. Als jij op adres 1 iets bestelt en claimt dat het niet is aangekomen, gaan ze echt niet naar adres 2 hetzelfde nog een keer sturen.
Maar het is toch gewoon een fout van het bedrijf?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dan was je moeder de 100.000e bezoeker.
Gefeliciteerd!
Maar je wist dat er een iPhone in zat die niet voor jullie was bestemd. Dus waarom maak je hem alsnog open?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:29 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Omdat het aan m'n moeder geadresseerd was en op ons adres bezorgd is.
Wat een voorbeeldfiguurquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als de persoon voor wie de telefoon oorspronkelijk bedoeld is gewoon een nieuwe toegezonden krijgt, en het juridisch mogelijk is, wil m'n vader te telefoon houden. Mij persoonlijk scheelt het niets ik wil gewoon weten wie er gelijk heeft.
Dit gedeelte vond ik ook raar. Niet het feit dat ze het pakje in ontvangst namen, maar het feit dat ze wisten dat er een iphone inzat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar je wist dat er een iPhone in zat die niet voor jullie was bestemd. Dus waarom maak je hem alsnog open?
Omdat misschien in het pakketje een brief zou kunnen zitten wat de het pakketje zou kunnen verklarenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef nowkia het volgende:
[..]
Dit gedeelte vond ik ook raar. Niet het feit dat ze het pakje in ontvangst namen, maar het feit dat ze wisten dat er een iphone inzat.
Staat gewoon op de lijst van de koerier wat er in het pakje zit volgens mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef nowkia het volgende:
[..]
Dit gedeelte vond ik ook raar. Niet het feit dat ze het pakje in ontvangst namen, maar het feit dat ze wisten dat er een iphone inzat.
Dit was ik net aan het typen. Het pakketje is afkomstig van een telecomaanbieder waar mijn moeder eerder klant is geweest. Ze is in eerste instantie geschrokken want ze zat al met het idee in haar hoofd dat ze een nieuwe iPhone kon betalen. Ze heeft denk ik het pakketje open gedaan om te kijken of er meer informatie in zou zitten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Omdat misschien in het pakketje een brief zou kunnen zitten wat de het pakketje zou kunnen verklarenWie weet heeft de moeder een keer meegedaan aan een prijsvraag en daarom een iphone gewonnen? En de contactgegevens van het bedrijf zitten natuurlijk ook in het pakketje.
Tof! En de volgende keer bestelt de buurvrouw een vibrator bij Pabo en is op de bezorgdag niet thuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:22 schreef Greenpeas het volgende:
Staat gewoon op de lijst van de koerier wat er in het pakje zit volgens mij.
Pabo zijn sowieso oplichters, daar staat levensgroot op de dozen niet bij buren afleveren. En ze leveren het gewoon bij de buren af.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Tof! En de volgende keer bestelt de buurvrouw een vibrator bij Pabo en is op de bezorgdag niet thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |