abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117635917
Zwangerschap & geboorte

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
11 april: bellelena
15 april: Danic
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_

03 mei: Vencodark
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly
13 mei: Spirit82
23 mei: MaLo

11 juni (voorlopig): _Nikki_
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 07-10-2012 09:39:35 ]
pi_117635955
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef bellelena het volgende:
Heel even snel tussendoor (lees later bij): Mijn schoonouders waren ook blij *O* poehhh zo opgelucht!!
En zijn er nog aanpassingen in de OP nodig, doe maar dikgedrukt, dan pas ik ze straks aan!
pi_117636176
Ohh Fieder wat spannend! Ga je delen met ons wat er in je buik zit?

Ik zag nog een "nieuwe" zwangere op dezelfde datum als ik *O* Gefeliciteerd Ereshkigal! Maar wow, wat onzeker! Wil je in de OP staan?

En pizza lust ik ook niet meer sinds de zwangerschap :r Vriendlief ook niet meer trouwens dus dat scheelt :D

En zonder ui en prei zou ik niet kunnen leven ;) Vooral prei houd ik veel van!

FTA, wat lief van je zoontje O+
pi_117636235
FTA wat schattig O+

Bellelena wat fijn :*

Ja als ze het morgen kan zien dan horen jullie het. Denk trouwens dat ik het in mijn omgeving ook gewoon ga vertellen, denk niet dat ik het geheim kan houden.
Alleen mn schoonouders willen het niet weten, dus hoe ik dat ga doen :?
pi_117636353
Belle wat fijn dat je dchoonouders toch leuk reageerden!

Oehh en rauwe prei en ui... bring it on!! (Had ik voor de zwangerschap ook al hoor)

Logi je hebt me op het geweldige idee gebracht om vanavond een grote pan wortelstamppot te maken.

Fieder ik ben heeeel benieuwd wat het wordt
pi_117636398
Hoelaat ben je morgen? Ik vind het nu al plaatsvervangend spannend! Maar net dus ook een bergje adrenaline bij het vertellen aan schoonouders, dus dat moet er ook nog even uit, vandaar waarschijnlijk het gestuiter ;)

Ohh ja Twinkle, ik ben ook echt heel opgelucht en mijn lief ook. Schoonmoeder in tranen van ontroering en vreugde O+ En felicitaties van schoonpa, zonder lastig vragen! En eetsmakelijk alvast!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:04:01 #7
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117636418
Hoe laat moest Keshet dan?
Nou ga ik me toch zorgen maken...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117636462
Heel vluchtig bijgelezen.

Bellelena, wat fijn! Daar maakten jullie je best zorgen om toch? Wat zeiden ze? :)

Fieder en Logi 20 weken *O*

Nieuwe zwangere las ik, gefeliciteerd! Onzekere tijd voor jullie dus, kan me voorstellen dat je je enorme zorgen maakt, maar er is nog altijd een heel grote kans dat alles goed is :).

Ben ook heel benieuwd hoe het met Keshet is...

Ik heb het vandaag op mijn werk verteld, alleen maar heel leuke enthousiaste reacties gehad O+
pi_117636483
Kwam even kijken of er nieuws van Keshet was...

Fieder alvast veel plezier morgen, lekker baby kijken.
Met een meidenkwartet
pi_117636515
Wat leuk, al die mensen met enthousiaste reacties O+
pi_117636539
Keshet, we zijn benieuwd..!

Bellelena, ik ben heel blij voor je. Tuurlijk moet je voor je eigen geluk gaan, maar het is extra leuk als de mensen dichtbij je dat helemaal begrijpen!!

Fieder, hier is het net zo! Schoonouders hoeven het niet per se te weten. Misschien proberen we het toch eerst geheim te houden.. maar als het niet lukt is het geen ramp.
pi_117636544
Fijn lot!

Pff Keshet ja.. hoop maar dat alles in orde is!
pi_117636574
Oja, Keshet is/was vandaag, ben ook heel benieuwd, hoop zo dat alles gewoon mooi/fijn/netjes/goed is...

L0t: Z'n moeder had het helemaal niet verwacht, maar was vlak daarna al bijna een (logeer)kamertje aan het inrichten O+ En z'n vader vond het ook leuk, die feliciteerde ons en bleef verder vrij nuchter maar hij heeft niks geks gezegd. Ze waren ook net terug van een weekje weg, dus lekker ontspannen. We hadden wel een 'goed' moment uitgezocht gelukkig :D
Van te voren maakte(n) we/ik me best zorgen, z'n vader had ook heel anders kunnen reageren, ben zo blij dat het gewoon zo is gegaan! Echt zo'n last weer van m'n schouders gegleden! En nu kunnen we het ook aan anderen gaan vertellen! (Eerst lief z'n broer nog wel even!)

Suikertante: Precies dat ja, ik weet wel dat ik heel blij ben maar het is ook fijn als anderen en vooral naaste familie je ook steunen en er blij mee zijn O+
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:14:20 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_117636771
Heerlijk bellelena :) FIjn! O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117638272
Nog geen nieuws van Keshet dus?

Leuk Fieder! Ben benieuwd!

Wij hebben morgen ook geslachtsbepaling echo. Ben zo benieuwd!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:53:18 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117638337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:34 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Ik heb de 20wk echo volgende wk vrijdag, was handiger omdat die dag meteen consult er na kan met de gyn.

En ik heb nu al teveel kleertjes :')
Ah spannend :D
Whehe :7 XD

Skoap! :D Actie! *G*

Fieder wat leuk en spannend!! :D O+

Ik heb de laatste tijd alleen maar zin in zoete dingen.. Normaal was ik echt een hartige snoeper, maar nu kan er niet genoeg drop en chocola in huis zijn :@

L0t wat leuk, enthousiaste reacties op je werk! O+

Belle, wat enorm fijn :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117638417
Salmiaklolly's :9

Normaal ben ik een chipsmonster, nu lijkt het me ook lekker, maar ik ga al vanaf dat ik 5 weken zwanger ben hoe dan ook 5 minuten na het chips eten kotsen. Dus ik blijf er af :+
(en ik probeer elke week wel ergens een hapje :') Domdomdom)
pi_117638729
Haha ja, je lichaam houdt je voor het lapje!
Leuk al die echo's! Moet morgen werken maar verwacht leuke nieuwtjes als ik thuis kom!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:02:47 #19
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_117638753
Ik heb eigenlijk nergens zin in.... vorige zwangerschappen heb ik me klem gegeten in alles wat chocola bevatte. En nu staat niets me aan. Maar dat kan nog komen (ik dacht dat ik niet meer misselijk was, maar daar dacht mijn lijf vandaag toch heel anders over).

Met de jongste naar de huisarts geweest. Het is iig geen vijfde ziekte of een parvo-soort virus. Het lijkt wel veel op de mazelen (maar dat zou niet heel logisch zijn omdat hij is ingeent). De ha vermoed een combi van virussen. Als hij koorts krijgt terugkomen en verder geen zorgen maken voor het kleintje op komst gelukkig.

En wat leuk: geslachtsbepalende echo's. Mijn man vroeg van de week of we dat met de 13 weken al kunnen zien. Dus zodra het zichtbaar wordt weten wij het ook. Ik kan niet wachten....
pi_117638757
Ja is ook belle .. is toch de kers op de taart als je directe naasten echt oprecht blij voor jullie zijn.

Hmm hier is vent beetje boos en overbezorgd (hijs aan het werk.. late dienst). Vanochtend gingen we samen een stukje met de hond wandelen.. uiteraard op mijn tempo. Tot ik opeens dubbel lag van de stekende pijn rechtsonder. Al strompelend naar huis gelopen.. was gelullig nog maar een klein stukje.

Wil ik net weer even klein rondje maken met hond ... zelfde verhaal en flink vervelend harde buiken. Ben voetje voor voetje naar huis gelopen.

Ik wijt het zelf aan het feit dat ik te hard heb gelopen.. nu ik hier thuis op de bamk zit gaat het wel weer. Vind het niet nodig om daar het ziekenhuis voor te gadn bellen.. wie weet is het morgen wel weg.

Maar nu belt vent net op omdat ie zich een beetje zorgen maakte en hij stond erop dat ik zkh zou bellen. Heb gezegd dag ik dat niet nodig vond. Gooit ie boos de telefoon erop en ik denk dat ie nu onderweg naar huis is .. overbezorgd.

Maar seg nou zelf .. klinkt toch als iets heel onschuldigs en niet zwangerdchspsgerelateerd? Ik maak me echt geen zorgen .. voor iemand herkenbaar wellicht? Ook geen bloedverlies ofzo en zolang ik dat niet heb gooi ik het er gewoon op dat het vast iets onschuldigs iets gezien mijn termijn.

Kyara.. als je de geslachten weet wil je het dan ook met ons delen? Ben enorm benieuwd! Alvast verl plezier morgen!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:07:02 #21
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_117638944
Hoeveel harde buiken heb je? Misschien doe je toch (ongemerkt) wel te veel. En veel harde buiken kunnen overgaan in weeen. En dat is volgens mij nog net iets te vroeg toch?
(Ik zou bellen - wie weet veroorzaakt een blaasontsteking wel die harde buiken)
pi_117639052
Ik vind het niet als iets onschuldigs of niet-zwangerschapsgerelateerd klinken hoor Twinkle. Ik heb tenminste nog nooit harde buiken gehad toen ik niet zwanger was. Toch even goed rust pakken!

En ja, als we het geslacht weten kom ik het zeker melden!
pi_117639366
Eresh, welkom. Ik hoop dat alles uiteindelijk goed blijkt te zijn met je kleintje :*

Logican en Fieder, gefeliciteerd met de mijlpaal van 20 weken *O*
En Fieder, ik hoop dat ze het morgen kunnen zien

Inca, waarom heb jij een rolstoel nodig? Ik kan me dat niet meer herinneren. Sorry

FTA, wat lief van je peuter O+

Bella, fijn dat je schoonouders blij waren
pi_117639416
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Kyara het volgende:

Wij hebben morgen ook geslachtsbepaling echo. Ben zo benieuwd!
Jeeeee!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117639457
Ik dacht ook aan blaasontsteking. Potje is zo weggebracht en dan is je man ook weer gerustgesteld.
pi_117639487
Half 11 mogen we, maar denk t pas eind van de middag/ avond te komen melden.Hoe laat ben jij Kyara?

Fijn Lot van de leuke reacties O+

Twinkle liever een keer te vaak bellen he? :*

Maak me nu ook zorgen om Keshet...
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:20:30 #27
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117639498
Bellelena wat fijn die reactie zeg! Opluchting!

Twinkle, ik vind het zeker zwangerschapsgerelateerd klinken, en ook heel herkenbaar. Je loopt te snel en je banden staan strak omdat je kind indaalt. Langzamer lopen dus en regelmatig rusten. Komt er regelmaat in, kun je beter voor de 37 weken wel even bellen.
pi_117639512
Ik doe de heule dag niks :-p

Ja met de hond wandelen een paar honderd meter maar de rest van de dag zit ik braaf op de bank. Dus van teveel doen kan het niet komen denk ik.

Weeen is idd nog te vroeg.. nu net 36 weken. Heb niet het gevoel dat het weeen zijn (maar nog nooit gehad ivm eerste kindje).
Harde buiken had ik al geregrld vanaf 20 weken en toen idd advies gekregen om, ook vanwege hartje baby, rustig aan te doen.

Mmm.. ik kijk het nog even aan. Als het echt pijn gaat doen trek ik aan de bel. Maar dat doet het nog nieg zolang ik rustig op de bank zit en mevrouw beweegt ook dat het een lieve lust is, zoals ik van haar gewend ben.

Thanks voor jullie inzichten!
pi_117639901
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Fieder het volgende:
Half 11 mogen we, maar denk t pas eind van de middag/ avond te komen melden.Hoe laat ben jij Kyara?
Eind van de middag. Rond 4 uur geloof ik. Maar daarna nog Midas ophalen en zo dus het zal wel even duren voordat ik online ben.
pi_117639998
Dankjulliewel, lief de reacties hier ook O+

Kyara, wat tof! En je mag meteen 2 keer :D

Twinkle, ik begrijp wel dat je vent ervan is geschrokken en ook voorzichtig is. Probeer in ieder geval aan de bel te trekken als je toch twijfelt, beter te vaak dan te weinig toch? :*
pi_117640154
Kyara, ben benieuwd!!!
Met een meidenkwartet
pi_117640312
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:30 schreef Kyara het volgende:

[..]

Eind van de middag. Rond 4 uur geloof ik. Maar daarna nog Midas ophalen en zo dus het zal wel even duren voordat ik online ben.
Maakt niet uit .. wij lopen niet weg :+
pi_117640536
Bellelena, wat fijn om te horen dat je familie het fijn heeft opgepakt.

De echo dames morgen veel plezier! Dat alles gewoon helemaal goed mag zijn en jullie super leuke kiekjes krijgen!
pi_117642942
Twinkle ik zou je voor de zekerheid wel laten testen op blaasontsteking. Verder heb ik nu ook snel last van pijnlijke harde buiken na (lang) lopen, maar ik ben natuurlijk "al" wel 2 weken verder...

Keshet ik hoop dat alles gewoon goed is :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:02:41 #35
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117644150
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Omentielvo het volgende:
Eresh, welkom. Ik hoop dat alles uiteindelijk goed blijkt te zijn met je kleintje :*

Logican en Fieder, gefeliciteerd met de mijlpaal van 20 weken *O*
En Fieder, ik hoop dat ze het morgen kunnen zien

Inca, waarom heb jij een rolstoel nodig? Ik kan me dat niet meer herinneren. Sorry

FTA, wat lief van je peuter O+

Bella, fijn dat je schoonouders blij waren
Geeft niet hoor :) instabiel bekken en ischias. Dagelijks leven gaat wel zonder, maar winkelen of met Stef naar de speeltuin lukt niet zo goed meer. Omdat ik toch graag echt babykleertjes wil kijken en voelen in de winkel dus een rolstoel. Bij Stef hebben we dat ook zo gedaan, het was maar 1x, dus dat voelde heel fijn en bijzonder :)

Keshet antwoord ook niet op whatsapp, ik hoop echt dat ze gewoon haar telefoon uit heeft ofzo. Maak me wel ongerust..

Belle, wat een opluchting voor jou! Fijn zeg :)
3!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:10:37 #36
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117644496
Jeetje.... Hoop zo dat alles in orde is!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:19:01 #37
259886 pessie
pi_117644824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef __Isis__ het volgende:
Jeetje.... Hoop zo dat alles in orde is!
Voelt toch wel spannend eigenlijk... Maar, ze heeft tot nu toe tig echo's gehad die allemaal perfect waren toch? Ik denk dat ze misschien "gewoon" uit eten is oid?
pi_117644826
Ja ik kijk nu ook telkens even of er al nieuws is..
pi_117644904
En WA ligt er steeds uit of heeft enorm vertraging.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 22:22:07 #40
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117644943
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef pessie het volgende:

[..]

Voelt toch wel spannend eigenlijk... Maar, ze heeft tot nu toe tig echo's gehad die allemaal perfect waren toch? Ik denk dat ze misschien "gewoon" uit eten is oid?
Ja puur rationeel ga ik er ook vanuit dat alles oké is, maar dat onderbuikgevoel van haar in combinatie met dat we niets meer gehoord hebben, maakt me toch ongerust...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117644996
Werd ze niet ook getest op kinkhoest gister? Weet iemand of dat goed is afgelopen?
pi_117646097
Ja ze had er zelf niet zon goed gevoel bij .. hoop echt dat alles goed is
pi_117646182
Oh ik dacht dat ze de echo van vandaag spannend vond omdat ze vermoedde dat het niet goed gegroeid was.
En dat ze gíster op kinkhoest getest werd. Ook wel een spannende twee dagen zo! Duim maar dat alles goed is.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 04:25:06 #44
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_117651459
Wow! Rustig! :D

Meld! Met Hendrikje nog veilig in m'n buik!

Vanmiddag idd controle gehad. Hij lijkt inderdaad weinig gegroeid te zijn de afgelopen twee weken (van p30 naar p5 op de curve) maar helemaal zeker is dat niet. Hoofdomtrek was niet te meten omdat hij nog steeds ingedaald ligt en de buikomtrekmeting was ook niet echt nauwkeurig.
Hartslag, vruchtwater, beweging en flow in de navelstreng waren meer dan prima.
Kortom, waarschijnlijk begint de verwachte groeiachterstand in te zetten maar zeker is het niet.
Vrijdag moet ik weer terug; hopelijk is er dan nauwkeuriger te meten.

Na de controle moest ik nog aan 't werk. Ik baalde een beetje van de uitslagen van vanmiddag en heb de hele avond op de bank gehangen zonder op m'n telefoon te kijken. Volgende keer zal ik even melden hoe het in het ziekenhuis was. :@ Ik had echt even niet door dat iedereen hier en op wa/fb op bericht zat te wachten. Lief van jullie! :* En sorry. :@ :D

Ik kan weer eens niet slapen door maagzuur/kramp/een snurkende kerel. :(
A grand adventure has begun.
pi_117651763
Keshet, in ieder geval waren de hartslag, flow etc helemaal oké. Ik hoop dat de metingen 'gewoon' niet goed uitgevoerd konden worden. :*

Ik ben toch echt zwanger denk... anders was ik op zaterdagochtend op dit tijdstip niet wakker geweest. :')
Ik heb afgelopen dagen wel wat bruinig/rozig bloedverlies/gehad, maar de hcg bepaling van gisteren was oké, hcg was 187 en tussen 100 en 400 was voor deze termijn oké. Toch zit het bloedverlies, nu drie dagen bezig, in combinatie met wat buikpijn de eerste 2 dagen van het bloedverlies, me niet lekker. Gelukkig mag ik omdat ik zo bezorgd was nu maandag opnieuw bloedprikken om te zien of de hcg mooi blijft stijgen. Tot die tijd probeer ik wel zoveel mogelijk te genieten, maar dat is nu even niet heel makkelijk.

En jeez wat gaan jullie hard zeg, ik heb nog geen tijd gehad om alles bij de lezen en bij te houden, maar dat komt vast wel als ik hier wat meer rond ga hangen. ;)
pi_117652043
Fijn dat HCG in ieder geval goed was Nikki! En het is ook spannend, bloedverlies -O- Hopen dat het snel voorbij is!

Keshet :* Met die metingen hoeven ze er ook maar net niet goed bij te komen en er komt weer iets anders uit }:| Fijn dat de rest allemaal ok was! Heb je nog weer een groeiecho?

Hihi, een half uurtje voor jouw post was ik nog even online. Nieuw dieptepunt, midden in de nacht wakker worden om te kotsen :P
Die misselijkheid ga ik zo niet missen over een paar weken :P
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 08:01:26 #47
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117652106
Gelukkig keshet, hopelijk vrijdag een goede meting en nog lekker even doorzwangeren :*

Nikki, fijn vd HCG, blijf voor je duimen!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117652115
Keshet, we jutten elkaar ook lekker op! Fijn dat met jou lichamelijk alles goed is, hopelijk met de beeb ook. Hoop dat je al iets minder baalt..

En Nikki, mag je nog geen echo om te kijken wat er allemaal zit? Of heb je dat al gehad?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 08:02:48 #49
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117652116
hier ook wakker :')
eerst al moeite met inslapen omdat (8> ging snurken
nou ja heb vandaag toch al een drukke dag met bouwmarkt - gordijnen uitzoeken - ikea
dus die kan maar beter gelijk vroeg beginnen, dus de rest gaat ook zo z'n bed uitkomen })

gister is m'n kraampakket bij m'n schoonouders bezorgt, de jongen van de pakjes keek m'n schoonmoeder heel vreemd aan _O-

en natuurlijk een *O* voor de leuke reactie van de schoonouders van belle
en voor de leuke reacties voor l0t

verder gaan we natuurlijk duimen dat de beebs van kyara en fieder er mooi bij liggen voor de geslachtsbepaling

en keshet hopelijk vrijdag betere metingen van hendrikje

[ Bericht 0% gewijzigd door rebel-angel op 06-10-2012 08:10:58 ]
W
Z
E
pi_117652122
Shit Keshet, dat was natuurlijk wel het laatste waar je op zat te wachten. Enige wat ik dan maar hoop is dat door de ligging nu de p5 eruit kwam, en dat de afbuiging vrijdag dan weer een stuk minder is! :*

Nikki vervelend dat je last hebt van bloedverlies, fijn dat je volgende week weer mag komen prikken!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 08:32:13 #51
259886 pessie
pi_117652217
Keshet, fijn weer wat van je te horen! Wat betreft P5, het kan inderdaad door de ligging komen dat ze het niet zo goed zien. Echoscopie is wat dat betreft ook een beetje natte vinger werk, nu schatten ze em even op 2900 gram (?) en misschien volgende week op 3300 gram. Wat niet per se wil zeggen dat ie meteen mega gegroeid is maar dat de meting niet klopt. En meid, je bent ruim 32 weken zwanger *O* en als ie tot nu toe steeds goed zat wordt et niet meteen een zwaar dysmatuur kindje. Fijn dat ze je in de gaten houden, maar ik kan me voorstellen dat het ook onzeker kan maken :*

Nikki, die eerste weken zijn sowieso spannend, en dan ook nog wat bloedverlies :*
pi_117652239
Mweh, dat mijn ukkie op P3 zat vond ik al niet leuk (en ik ben heel blij dat het de goede kant op lijkt te gaan), maar Keshet heeft wel een beroerde ervaring achter de rug natuurlijk en dan lijkt het me een stuk vervelender.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 08:40:42 #53
95408 Incantrix
pi_117652250
Keshet, ik had vanochtend heel vroeg stiekem al even gekeken of je gepost had. Snap heel goed dat je baalde en dat je je even hebt afgesloten. Ik hoop heel erg dat vrijdag blijkt dat deze meting gewoon niet klopt. En hoe zat het met die kinkhoest? :*

Nikki, ik blijf voor je duimen :*

Verweekdag hier: 28 weken vandaag :o
3!
pi_117652268
Keshet :* Ik duim en hoop mee dat vrijdag een betere meting kan worden en ook wordt gedaan.

Nikki, hopelijk is je HCG gewoon gestegen aankomende maandag en is het bloed (gewoon) van een innesteling of toch het tweede vruchtje, maar heb je het eerste wel bij je :*

Incantrix 28 weken *O*
pi_117652291
Keshet :* hopelijk is hendrikje gewoon lekker eigenwijs, en is ie volgende week beter op te meten.

Rotnacht gehad, kon niet slapen, pijn in mijn lijf, en vandaag alleen thuis met Sofie. De hele dag binnen zitten trekt zij niet, dus denk dat we zo even naar de bieb gaan.
*poef* nu is het weg
pi_117652437
Keshet, fijn dat jullie vrijdag nog een keer kunnen kijken. Wat betekent p5 eigenlijk precies? En hebben ze gisteren ook geen schatting van het gewicht kunnen maken doordat ze hoofd en buik niet goed konden meten? Heerlijk gaat dat vrijdag beter. Maandag al weer 33 weken gaat de goede kant op.

Ik heb enorm pijnlijke steken links onderin mijn buik. Gisteren begonnen, maar toen was ik net druk geweest met fietsen, school, bieb met kids etc. Maar vanochtend er weer mee opgestaan. Ik word er gewoon misselijk van, echt super vervelend.
En ik ben me toch een partij nerveus voor de bevalling...
Met een meidenkwartet
pi_117652463
Hahaha Keshet :D
Okay, niet helemaal wat het moet zijn, maar gelukkig ook niet zo slecht als je zelf dacht/aanvoelde. Ik hoop idd dat er gewoon wat onnauwkeurig is gemeten en dat vrijdag alles dik in orde blijkt te zijn, zeker met jouw voorgeschiedenis :* .. En ik hoop dat de achterstand in de komende 8 weken beperkt blijft. Dat je maar een gezond en mooi Hendrikje op de wereld mag zetten :Y

Cathmar, klinkt als dezelfde steken als k heb, alleen ik heb ze rechts? :? .. Nah nu niet meer trouwens, gister wel toen ik gewandeld had. Vannacht gelukkig ook geen last van gehad.

Nerveus ja? Hmm .. ja wat moet je daar nou tegen doen he :{ ... Meer dan op je af laten komen kun je niet lijkt me?

Wij hebben vandaag een verrassingsdag georganiseerd door vrienden, dus hoop dat de steken de boel niet verpesten :( .. Maar er is mij verzekerd dat ze goed rekening hebben gehouden met mijn zwangerschap :Y) .. Dus dat moet goed komen. Zo even hond wegbrengen naar vrienden en dan kan het beginnen wat mij betreft. Ben benieuwd :Y
pi_117652468
P5 is dat 95% van de kindjes op die termijn groter zijn dan dit exemplaar ;)

En ik ben helemaal niet zenuwachtig voor de bevalling,maar wel voor de tijd daarna. Ik ben er zo nog niet aan toe! En dat ga ik over drie weken ook niet zijn en gezien de termijn waarin de anderen geboren zijn is dat best een reeele optie.
Oi.
Bij de andere 2 was ik er op deze termijn echt al wel klaar voor in mijn hoofd.
pi_117652529
Keshet, fin om wat van je te lezen. En begrijp heel goed dat je je even hebt afgesloten. Maar begrijp ik nou goed dat ze sowieso al een groeiachterstand verwachtten? Is dat op basis van de vorige keer?

Cathmar, waar ben je precies bang voor mbt de bevalling? Voor de bevalling an sich of dat er nu 2 uitmoeten? En proberen even rustig aan doen :*

Nikki, fijn dat het hcg goed is.

En nog even een :* voor de beroerde nachten en een *O* voor de mijlpalen.

En Fieder succes straks!
pi_117652538
Mijn vorige bevalling ging ook super, dus er is wat dat betreft geen reden tot zenuwen. Maar nu: twee kids, twee placenta's. In het ziekenhuis. Ik vind het gewoon eng. Als het eenmaal zover is komt het vast wel goed en dan kan ik het wel over me heen laten komen. Maar nu...

En tijd daarna. Kan ik me zo niets bij voorstellen. Twee babies :o

Ah, p5. Snap het. Nou Keshet, hopelijk meten ze vrijdag beter en groeit je mannetje nog lekker door!
Met een meidenkwartet
pi_117652541
Kwam ff kijken of Keshet zich al gemeld had. Wel een beetje een tegenvaller dus, maar niet de rampen die wij (of ik iig) ons in ons hoofd haalden :@
:*

Incan 28 weken *O*

Nikki :* spannend hoor meid. De dagen gaan traag op die manier.

Ik ga zo die kant maar eens op, piem0l spotten (of niet natuurlijk :o ). Gek hoor, ik ga al helemaal van een jongetje uit. Zal nog schrikken als t toch een meisje is.
Kyara ook veel plezier :D
pi_117652573
Fieder, ik had 1 jongetje in mijn gezin ook wel leuk gevonden. Maar: meiden zijn ook super leuk.

Veel echo plezier vandaag dames.
Met een meidenkwartet
pi_117652677
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:27 schreef Cathmar het volgende:
Mijn vorige bevalling ging ook super, dus er is wat dat betreft geen reden tot zenuwen. Maar nu: twee kids, twee placenta's. In het ziekenhuis. Ik vind het gewoon eng. Als het eenmaal zover is komt het vast wel goed en dan kan ik het wel over me heen laten komen. Maar nu...

En tijd daarna. Kan ik me zo niets bij voorstellen. Twee babies :o

Ah, p5. Snap het. Nou Keshet, hopelijk meten ze vrijdag beter en groeit je mannetje nog lekker door!
Ik ben de vorige keer al in het ziekenhuis bevallen (en ik had sowieso een plaatsindicatie) dus dat scheelt denk ik al. Hier is trouwens de verwachten dat de placenta's aan elkaar groeien en dat die er straks in 1 keer uit komt. Bij jou dus 2 afzonderlijke placenta's?

De tijd daarna kan ik me ook nog weinig bij voorstellen. Ook niet hoe dat straks met voeden, verschonen en als ze allebei tegelijk gaan huilen of zo :o

Je mag me tegen die tijd uitgebreid jouw ervaringen vertellen :P
pi_117652722
Kyara, baby 1 (rechts), ligt met hoofd naar beneden en heeft de placenta achter. Baby 2 (links) ligt dwars en heeft de placenta voor en ook hoger. Ik hoop gewoon dat ze nog draait...

Tegen de tijd dat ze er zijn heb ik waarschijnlijk niet eens meer tijd om te eten, laat staan om online te komen :+
Met een meidenkwartet
pi_117652761
Bij mijn zus lag er ook 1 goed en 1 dwars.
Nummer 1 kwam er uit, nummer 2 draaide er op dat moment zo achteraan :) (en was er 3 minuten later ook)
Dus dat kan heel goed gaan bij de bevalling :Y
pi_117652799
* Meld *

Het begint hier nu wel een beetje te rommelen...

Gelukkig lijkt de kiespijn minder te worden.
pi_117652802
Kijk Free, zulke verhalen hoor ik graag ^O^

Succes Zolana!!
Met een meidenkwartet
pi_117652811
Ohh wat spannend Zolena!

En Freecell, dat klinkt hoopgevend voor de tweeling-mama's-to-be!
pi_117652874
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:44 schreef Cathmar het volgende:
Kyara, baby 1 (rechts), ligt met hoofd naar beneden en heeft de placenta achter. Baby 2 (links) ligt dwars en heeft de placenta voor en ook hoger. Ik hoop gewoon dat ze nog draait...

Tegen de tijd dat ze er zijn heb ik waarschijnlijk niet eens meer tijd om te eten, laat staan om online te komen :+
Hier heeft baby rechts de placenta voor en baby links achter maar het zit nu al bijna bij elkaar (geen idee hoe trouwens....).

Hoor trouwens ook veel dat als kindje 1 er uit is dat kindje 2 dan alle ruimte heeft om te draaien (al dan niet met wat hulp in de zin van geduw op je buik).

Hoorde gister een verhaal van een moeder die haar tweeling helemaal uitgedragen heeft tot over de 40 weken :X was wel 5 jaar geleden dus misschien zijn de protocollen gewijzigd hier....
pi_117652882
2 uur na de bevalling kwam ze thuis (daar was ik toen al, hoera voor zusje zijn, had alvast wat dingen klaargelegd ed)
Haar man kwam binnen met een maxicosi met baby. En ze sjouwde zelf de andere cosi O+
Was haar makkelijkste bevalling :Y
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 10:03:40 #71
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117652892
Keshet wat fijn iets van je te lezen, hopelijk valt het allemaal mee qua groei :*

Free ik heb zo met je te doen! Dikke knuffel :*

Fieder en Kyara babyspieken en hopelijk een goede 20wk echo *O*

pfff Gisteravond/nacht enorme paniekaanval gehad en slecht/weinig geslapen en ik moet over 2u naar een congres over autisme, 2 workshops geven vanmiddag maar zit nog in mijn badjas op de bank.. zou het liefst de hele dag in bed blijven :@
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117652948
Oi Logi :X Heel veel succes vandaag!
pi_117653006
Spannend Zolena!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 10:13:55 #74
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117653011
Succes Fieder & Kyara met de echo's vandaag! O+

Logi, bwuh, kan ik me goed voorstellen... Sterkte! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117653033
Sofie heeft toch nog een uurtje geslapen, en ik dus ook. Ik zie de dag nu een stuk beter zitten.

Succes vandaag logi :*

Ik moet ook nog even niet denken aan bevallen, van de week bij de gym dat we het over de bevalling hadden was alweer confronterend genoeg.
*poef* nu is het weg
pi_117653035
Keshet :*

Spannend Zolena

Logi wat vervelend. Veel succes vandaag!

Oja *meld* ;)
pi_117653037
Logi, succes :*
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:06:36 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117653738
:W ik kom ook weer eens om t hoekje kijken, volle dagen gehad...

Wat ik onthouden heb: keshet, spannend toch weer! Hopelijk is je volgende meting beter :*
En Nikki nog een beetje onzeker dus? Fijn dat je zo'n hcg-test kunt krijgen, dat lijkt me wel heel geruststellend als die iig goed is!

En zie net Logi's post, brrrr.... niet de handigste dag voor die workshops natuurlijk. Succes!!

Hier gaat t goed, al bijna 15 weken :o En straks mn eerste afspraak bij de Cesar-therapeut, ben erg benieuwd. Gisteren hoorde ik steeds iets knakken bij mn stuitje als ik flink doorliep :')
pi_117655982
Keshnet, hopelijk is de volgende meting beter. :*

Ik heb vandaag het behang voor de babykamer besteld.
pi_117655983
Zolena, spannend!!

Logi. hopelijk gaat de rest van de dag wat beter voor je dan afgelopen nacht. Succes met de workshops! :*

Keshet, Wat de rest al zegt: hopelijk komt de afbuiging van de groei door de ligging. Verder is alles altijd prima geweest, dat is al positief!! :)

Nikki, kan me voorstellen dat het bloedverlies onzeker maakt, ik had dat in het begin van deze zwangerschap ook. Niet fijn inderdaad. Wel fijn dat je hcg prima was :Y

Hier weinig spannends te melden verder :+
pi_117656508
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Hahaha Keshet :D
Okay, niet helemaal wat het moet zijn, maar gelukkig ook niet zo slecht als je zelf dacht/aanvoelde. Ik hoop idd dat er gewoon wat onnauwkeurig is gemeten en dat vrijdag alles dik in orde blijkt te zijn, zeker met jouw voorgeschiedenis :* .. En ik hoop dat de achterstand in de komende 8 weken beperkt blijft. Dat je maar een gezond en mooi Hendrikje op de wereld mag zetten :Y
+1

En een *O* voor Bellena en L0t dat het babynieuws goed onthaald werd!
pi_117656572
Succes voor Logi
En nog meer voor Zolena!
Verschhhhhhhe babies jaaaaaaaaah!!!
pi_117656642
Zolena misschien is het vandaag jullie. dag wel! Spannend!

Buhh en die van Logi dus duidelijk niet ... hoop dat je je er een beetje doorheen weet te slepen. Veel succes. meis :*
pi_117656839
Het is net weer rustig geworden, duurde wel lang, maar was nog vals alarm dus. Maar goed er is in ieder geval actie. :)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:32:15 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117657092
Spannend Zolena!

Ik krijg net een berichtje dat een vriendin is bevallen *O* Op 36.6 :o dat kan dus ook bij een eerste kindje :D (ja ok, wist ik natuurlijk wel, maar ze zei zelf deze week nog dat ze haar nog lang niet verwachtte _O- )

Ik stuiter een beetje nu *O*
pi_117658219
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend Zolena!

Ik krijg net een berichtje dat een vriendin is bevallen *O* Op 36.6 :o dat kan dus ook bij een eerste kindje :D (ja ok, wist ik natuurlijk wel, maar ze zei zelf deze week nog dat ze haar nog lang niet verwachtte _O- )

Ik stuiter een beetje nu *O*
Hallo maak me eens niet zo bang :D :P ... Vandaag 36+3 hier
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:13:52 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117658313
Haha, sorry Twink ;)

Kindje was klein trouwens en ligt in de couveuse, maar t ging goed :Y O+
pi_117658726
*meld*
pi_117660049
Ondanks dat ze schopt als een kind van 42 + 6 ofzo ( :') ) .. Denk ik idd beter is als ze nog eventjes blijft zitten :) .. Nog even wat sterker en krachtiger worden ( :') )

Fijn dat alles goed is in ieder geval!

Ohh en bij Woman ook nog geen babynews ... Afwachten maar weer :Y)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:22:45 #90
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117660342
Bij jou weer alles goed Twinkle?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:23:13 #91
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117660354
Meld! :+ vind het nog steeds maar gek hoor

Keshet :* Logisch dat je even niks wilde. Hoop dat de metingen vrijdag gewoon beter/goed uitvallen!

Nikki :*

Inca 28 weken! :D

Twink doe je rustig aan? :* ;)

Logi succes vandaag :*

LB :D Das lekker op tijd! Alles goed met moeder en kind? En ja idd, het kan.. Mijn kapster vertelde ook laatst wat bevallingen van haar zussen, allemaal onder de 6 uur ofzo :+
Ik ga maar gewoon uit van 24 uur, als het 4x zo snel gaat zal ik ook wel raar opkijken gok ik XD
pi_117661081
Wil iemand achter mijn naam jongetje zetten? O-)

Ik WIST gewoon dat het een jongetje was!!! (was ook maar 50:50 kans natuurlijk :') ) :D O+ Wij krijgen een kleine acrobaat, met zn tenen bij zn neus! O+ O+
pi_117661111
Super leuk Fieder een acrobaten mannetje!
pi_117661136
Best veel zwangeren hier! Meld me ook maar even. 17 dec (meisje ^^) dus ben bijna 30 weken. Mn bekken beginnen nu te klieren :( , laat alles uit mn handen vallen, fietsen gaat steeds zwaarder (en langzamer :P) maar voel me tegenover mn vorige zwangerschap wel wat beter en fitter dus mag niet klagen. :)

volgende week een extra echo, want de eerste was vrij groot (vonden ze iig) dus ik krijg een groeiecho. ^^ altijd leuk, zo'n extra kijkje in je buik. :)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:05:44 #95
258612 nytar
boys boys boys
pi_117661491
welkom ohnee!
pi_117662374
Logi ik hoop dat alles vanmiddag goed is gegaan. :*

Fieder een jongetje O+

Welkom ohnee!

Ik heb vandaag tot nu toe geen bloed meer verloren, nog wat gelig spul, maar niets bruins of rozigs. Het lijkt te stoppen dus daar ben ik wel heel blij om. Ik weet dat het nog alle kanten uit kan, maar ik ga even uit van "geen bloed = goed". Ik heb gisteren wel gevraagd waar het van zou kunnen zijn en de patiëntenmonitoring uit België zei dat het ook van de utrogestan pilletjes kan komen die ik gebruik of toch nog innesteling, al vind ik dat behoorlijk laat. Ik moet wel zeggen dat ik er weer een beetje vertrouwen in heb nu het bloeden gestopt lijkt. :)
pi_117662606
Ohnee welkom!

Nikki fijn dat het bloeden gestopt lijkt! Ik duim voor je dat dat zo blijft!

Ik heb de koelkast en vriezer eens uitgesopt, derde was in de machine, even de achterstand O-) wegwerken voor de kraam volgend weekend.
pi_117663042
Dank allen. :) fijn dat het bloeden is gestopt Nikki, lijkt me iets om erg onzeker van te kunnen worden. Kan je voor de zekerheid geen echo krijgen anders? Mocht je ongerust zijn/blijven?
pi_117663394
Ohnee, ik ben nu pas 4 weken en 4 dagen, dan is er met echo nog niets te zien. Ik denk dat ik maandag wel ga vragen wanneer op z'n vroegst een echo gemaakt kan worden. Sowieso heb ik maandag en vrijdag opnieuw een hcg bepaling, dat zegt natuurlijk niet alles maar geeft enigszins een indicatie of het oké is. Daar is dus voorlopig het wachten even op.
pi_117663612
Welkom ohnee :)

Ik heb overigens de kleertjes geteld zojuist (ik ga wassen en moest toch nog uit bijna alles de kaartjes knippen enzp, dus ben meteen gaan turven :+).

Dus voor wie nieuwsgierig is: zie spoiler :) Wil eigenlijk alleen nog wat mutsjes bijkopen en sokjes. De rest pas na de bevalling.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117663681
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohnee, ik ben nu pas 4 weken en 4 dagen, dan is er met echo nog niets te zien. Ik denk dat ik maandag wel ga vragen wanneer op z'n vroegst een echo gemaakt kan worden. Sowieso heb ik maandag en vrijdag opnieuw een hcg bepaling, dat zegt natuurlijk niet alles maar geeft enigszins een indicatie of het oké is. Daar is dus voorlopig het wachten even op.
Oh, maar dan is jouw bloedverlies echt niet 'laat' voor een innestelingsbloeding. Bij mij was dat nog met ongeveer 6 weken. Althans, toen had ik ook wat bloedverlies. En volgens de gyn was 't dan hoogstwaarschijnlijk innestelingsbloeding, dat kon met die termijn blijkbaar ook nog makkelijk.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:25:47 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117663757
Fieder een jommetje, wat enorm leuk!! :D *O* O+

Ohnee welkom :*

Nikki fijn dat het bloeden gestopt is.. hopen dat het zo blijft!
pi_117663942
Coco, het is niet echt een eerlijke vergelijking. Ik heb meer dan 25 broekjes, 6 pakjes, 20+ rompers, 8 mutsjes. Shirtjes weet ik niet precies. Maar ik heb dus bijna niets gekocht. Dat is meeste maat 50/56. Heb ook wat 44, voor de zekerheid.
Maat 62... meer dan drie bakken vol. Ik durf niet te tellen.
Jij kunt lekker bijkopen als je kleine er is een je weet welke kleuren leuk staan. Ook heel fijn. Lang leve online shoppen.
Met een meidenkwartet
pi_117663955
Gefeliciteerd Fieder! Jongetjes zijn zó leuk... (zei ze al luisterend naar een schaterlachende peuterjongetje achter haar)

Welkom Ohnee!

Meh, mijn spijkerbroeken zitten niet meer lekker... vind het veel te vroeg nog voor positiebroeken: morgen 9 weken! Dan maar even leggings en jurkjes voorlopig...
pi_117664010
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef Cathmar het volgende:
Coco, het is niet echt een eerlijke vergelijking. Ik heb meer dan 25 broekjes, 6 pakjes, 20+ rompers, 8 mutsjes. Shirtjes weet ik niet precies. Maar ik heb dus bijna niets gekocht. Dat is meeste maat 50/56. Heb ook wat 44, voor de zekerheid.
Maat 62... meer dan drie bakken vol. Ik durf niet te tellen.
Jij kunt lekker bijkopen als je kleine er is een je weet welke kleuren leuk staan. Ook heel fijn. Lang leve online shoppen.
:D Nee, dat ga ik inderdaad absoluut niet redden :D

Wel fijn joh, als je zoveel krijgt :Y O+
Ik heb wel andere spulletjes gehad van vrienden (speelgoed, badje, tummytub, box, hydrofielluiers, etc), maar qua kleertjes is het 'lastig' omdat wij niet weten of het een jongetje of meisje wordt. Dus wat dat betreft is het wel 'onhandig' om het niet te weten, haha :+
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:41:31 #106
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117664167
Wat leuk Fieder, een jongetje O+

Die zijn zeker leuk!

Meisjes hopelijk ook want daarvan krijgen wij er 2!

Binnenkort een heleboel superleuke jongenskleertjes in de verkoop dus....
pi_117664196
aah Kyara, 2 meisjes... O+ O+ Meisjes zijn leuk!!! (en kom maar op met die leuke jongenskleding)
*poef* nu is het weg
pi_117664252
Fieder, had je toch gelijk! Leuk voor jullie!

En Kyara, 2 meiden. Hahaha, maak je borst maar nat. Super leuk. Maar zoooo anders dan jongens. En roze :)
Met een meidenkwartet
pi_117664279
Kyara; 2 meisjes O+ Wat ontzettend leuk!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:47:58 #110
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117664327
Whaaaa wat leuk!!! Meiden zijn O+
Jongens hopelijk ook hoor Fieder, hier komt er ook één ;) :*

Gefeliciteerd beiden!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117664449
Coco wat veel kleertjes!! :o (of is dat normaal haha)

Nikki fijn dat het bloeden gestopt is! :*

Welkom onee

Ahhh Kyara 2 meiden :D O+ gefeliciteerd!! Wat goed dat ze allebei goed te zien waren
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:53:22 #112
259886 pessie
pi_117664461
Fieder een kleine vent *O* Superleuk!

En Kyara 2 meisjes O+ echt tof zeg!!! *O* *O*

Coco, volgens mijn berekening heb je in eerste instantie echt wel genoeg, behalve mutsjes, ik zou er toch minimaal 1 bijkopen. Het eerste mutsje is namelijk al vies voordat je je kind goed en wel aangekeken hebt, en als het vervolgens over het schone mutsje spuugt heb je al te weinig.
pi_117664534
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef Fieder het volgende:
Coco wat veel kleertjes!! :o (of is dat normaal haha)
Veel? :D Ik dacht dat dit juist aan de lage kant zou zijn :+

pessie: ja, ik ga inderdaad nog een paar mutsjes bijhalen :Y Verder wil ik inderdaad wachten tot de beeb er is, en dan zien we wel verder :)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:57:37 #114
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117664567
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef Kyara het volgende:

Die zijn zeker leuk!

Meisjes hopelijk ook want daarvan krijgen wij er 2!

Binnenkort een heleboel superleuke jongenskleertjes in de verkoop dus....
*O* Midas grote broer van 2 meiden! *O*
(Tevens ook alvast medelijden met hem :D)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117664596
Oh, en Fieder, wat leuk dat je inderdaad een jongetje krijgt :Y O+

En Kyara twee dochters O+ *;

Ik heb zelf nog steeds het gevoel dat wij een dochter krijgen. Maar ja. Blijft nog even afwachten :s)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:59:51 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117664632
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:57 schreef Susie het volgende:

[..]

*O* Midas grote broer van 2 meiden! *O*
(Tevens ook alvast medelijden met hem :D)
Ja, wij zijn in elk geval blij dat hij de oudste is en niet de jongste ;)
pi_117664672
Kyara twee dochters wat gaaf!!!

En fieder een jongetje. leuk dat je voorgevoel klopte.

Netjes hoor coco jouw buit. maar vind je Pessie meer mutsjes? Hier hielt Yaro ze echt niet op hij bleef net zo lang draaien dat ze er af waren. Wij hadden er twee denk ik en was ruim voldoende.
pi_117666610
Nikki ik had bloedverlies in de vijfde week en in de zesde week had ik een mooie knipper! Dus het kan prima goedkomen hoor!

Fieder een zoon, wat leuk dat je gevoel klopte!

En Kyara twee dochters, ook niet verkeerd gezien de enorme hoeveelheid mannen die worden gebaard in dit topic ;)
pi_117666750
Fieder, een jommetje, wat leuk dat je gevoel klopt! *O*

En Kyara, 2 meisjes *O* Dat wordt even omschakelen ;)
pi_117666907
Nikki: Dan is het nog even afwachten inderdaad. Succes met de hgc bepaling. Duim dat die positief uitpakt voor je. :)

Coco: Volgens mij heb je al redelijk wat... Ik heb 7x maatje 50/56 en 6x 62. + veel rompers die nog had liggen. Met mn zoon had ik wel heel veel kleding, en kreeg nog veel met van alle kraamvisite... En dan te bedenken dat hij elke 6 weken een maat groter had en het zo heet was dat hij meestal enkel een romper aan had... XD. Krijg nu een winterkind (die hopelijk niet zo achterlijk snel groeid..) maar heb nu zo ingeslagen dat als ik niks krijg ik genoeg heb en als ik kleding krijg ze het ook allemaal vaker dan 1x aan kan. :P
Edit: oh zie dat je beide maten had gemeld. Dan heb je niet zo heel veel hoor. Op zich heb je genoeg maar er is nog zat plek in de kast voor wat extra te shoppen of te krijgen na de bevallen ^^.

[ Bericht 10% gewijzigd door ohnee op 06-10-2012 19:31:46 ]
pi_117668738
Fieder een jongen, leuk!! *O*

En Kyara 2(!) meiden! Joehoe *O*

Nikki, fijn dat het er voor nu in ieder geval goed uitziet. Die eerste weken zijn gewoon helemaal niet leuk :*

Ohnee, welkom!
pi_117669233
Ooooh Kyara wat leuk

mag ik weer los in t namentopic :+
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:39:08 #123
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117669381
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ooooh Kyara wat leuk

mag ik weer los in t namentopic :+
Graag!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:39:26 #124
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_117669389
Kyara 2 meisjes! *O* Leuk leuk!
pi_117669508
Kyara wat tof *O* *O* *O*

Coco ik vind het een bescheiden aantal nog hoor!
Maar je hebt natuurlijk enkel unisex dus dat is toch anders dan echt los kunnen op jongen of meisje.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117669590
Kyara 2 meisjes *O*. Susie waarom medelijden met Midas?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:44:41 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117669624
Ik had bedacht dat als ik om de dag ga wassen, ik sowieso 12 setjes nodig heb (rekening houdend met 3 keer verschonen).

Meisjes plassen niet alles onder toch? :@
pi_117669729
_O- soms wel!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:49:06 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117669836
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef bitterend het volgende:
_O- soms wel!
-O- jammer ;)

Midas plast soms in zijn eigen gezicht. Is best zielig maar vaak zijn eigen schuld omdat hij dan zelf het doekje er af heeft getrokken.

oh wacht, dit is z&g en niet het babytopic.... sorry....
pi_117670019
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:39 schreef Kyara het volgende:

[..]

Graag!
ben al klaar met mn eerste ingeving, van de week kom ik met meer, jeej O+
pi_117671587
hier alles nog rustig...

Kyara 2 meisjes O+

Fieder een jongetje O+

Welkom nieuwe zwangeren *O*
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:42:11 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_117672206
Kyara, wat tof, twee meiden! *O*
pi_117672284
Meisjes zijn leuk!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117672458
Fieder, wat leuk. Een zoontje. Gefeliciteerd.

Ohnee, welkom.

Nikki. Ook welkom en hopelijk heb je over een kleine drie weken een mooi kloppend hartje op de echo.

Kyara, wat leuk. 2 meisjes.
pi_117673016
Fieder een jongen! Liet je gevoel je toch niet in de steek.

Kyara 2 meisjes!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:28:30 #136
381212 Gulara
From the future
pi_117676320
Even snel want ik ben zo de hele dag weg. Maar ik spotte in het kindernamentopic twee meisjes voor Kyara! Wat ontzettend leuk! *O* *O*

En ik spot hier ook nog een jongetje *O* voor Fieder, superleuk! En goed geraden joh!
pi_117676856
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
Ik had bedacht dat als ik om de dag ga wassen, ik sowieso 12 setjes nodig heb (rekening houdend met 3 keer verschonen).

Meisjes plassen niet alles onder toch? :@
Meisjes zijn vervelender vind ik :P (kwa.plassen dus he).
Jongens zie je nog aankomen of.je.merkt t. Bij meisjes gaat t naar onderen, dat merk je dan als je de luier omdoet en alles nat is :D
Gelukkig nog.maar.1x gehad :D
Maar wat gaaf joh, 2 meiden erbij!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:58:47 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_117677420
Midas grote broer! Wat leuk Kyara. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat het heel leuk is om een meisjestweeling te zijn!
pi_117680751
Even gauw.. morgen reageer ik uitgebreid op alles.

We zijn net thuis en kunnen morgen uirslapen want hond is bij vrienden. Zegt vent net voordat ie in slaap valt: en o wee als je vannacht weeen krijgt!! ;-)
pi_117682224
Van alle dagen van het jaar wil ik het vandaag echt niet ivm verjaardagsfeestje dochter en toch lig ik nu dingen te timen waarvan ik hoop dat het voorwerk is. Ik wil haar feestje niet verpesten. Toe nou lijf!
  zondag 7 oktober 2012 @ 06:22:06 #141
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117682248
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 06:00 schreef Sorbootje het volgende:
Van alle dagen van het jaar wil ik het vandaag echt niet ivm verjaardagsfeestje dochter en toch lig ik nu dingen te timen waarvan ik hoop dat het voorwerk is. Ik wil haar feestje niet verpesten. Toe nou lijf!
Oei! Hopelijk blijft het daar bij sorbo! :*
pi_117682252
Het voelt behoorlijk herkenbaar en is best regelmatig... :(
  zondag 7 oktober 2012 @ 06:44:56 #143
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117682259
ooh Sorbo, wat kan je neefje beroerd timen zeg...... Maar het is nog vroeg dus als je opschiet dan ben je ze weer thuis..... In elk geval succes :% :%
  zondag 7 oktober 2012 @ 06:53:38 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117682273
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 06:27 schreef Sorbootje het volgende:
Het voelt behoorlijk herkenbaar en is best regelmatig... :(
wow; wat spannend!!!! ik ga vandaag op het werk af en toe even kijken en wens je alvast heeeeel veel succes!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 7 oktober 2012 @ 06:54:09 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117682275
en als ik hier dan toch ben; Kyara 2 dochters wat gaaaaaaf! O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_117682276
Is I ook echt vandaag jarig?

Maar succes!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117682284
K en J gebeld.

Isabeau is de 12e jarig, maar ze heeft zo'n zin in haar feestje...

weeën om de zes a zeven min
pi_117682286
Ja tis jammer van het feestje. Maar beter nu dan de 12. Succes en maak van K en J trotse ouders!!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  zondag 7 oktober 2012 @ 07:02:51 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117682288
Oh sorbootje wat een beroerde timing zeg. Maar je negeren is vrij lastig.
pi_117682292
:) Ik moet het maar loslaten :)
  zondag 7 oktober 2012 @ 07:08:59 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117682295
ja, hebt niet zoveel keuze denk ik. Je neefje heeft besloten....

en je kan hem daar de rest van z'n leven mee pesten maar daar heb je nu niet zoveel aan
  zondag 7 oktober 2012 @ 07:12:32 #152
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_117682299
Zennnn
  zondag 7 oktober 2012 @ 07:18:03 #153
258612 nytar
boys boys boys
pi_117682304
spannend sorbo!! Dit is heel herkenbaar :) maar tegenhouden lukt toch niet, mee met die flow!
pi_117682309
Sorbo ik snap dat je baalt van de timing, maar je kan inderdaad niet anders dan loslaten.
Ik hoop voor jou dat alles voorspoedig verloopt, heel veel succes vandaag :*
pi_117682314
Wow spannend Sorbo!succes women met deze speciale en bijzondere dag.
Jammer van i haar feestje, ze heeft iig een mooie taart!

[ Bericht 40% gewijzigd door het-is-mij op 07-10-2012 07:33:37 ]
pi_117682366
Oei timing had beter gekund ja, maar wat spannend Sorbo! Hoe gaat het nu?
Heel veel succes alvast! En als je je eraan toegeeft is het misschien veel sneller gebeurd?!
pi_117682370
En meisjes voor Kyara en een jochie voor Fieder *O* leuk, gefeliciteerd beiden!!!
pi_117682372
Svp niks op facebook of twitter.

gaat wel oke. nu eerst cadeautjes uitpakken.
pi_117682388
Jij bikkel! Gewoon I d'r dag zo leuk mogelijk maken tijdens weeën _O_ Merkt ze er iets van, dat je weeën hebt? Hoe reageert ze?
pi_117682414
Ze is vooral heel erg jarig. :)
pi_117682421
Mooi zo,heeft ze dat lekker mee gepakt!
pi_117682425
Goed zo, dat is voor haar ook het belangrijkste!
En alvast gefeliciteerd hè, ik gok zomaar dat de komende dagen daarvan niet in het teken staan, dus maar alvast!
pi_117682429
Oeh Sorbo wat spannend!!! Jammer van de timing, maar laat het lekker los, je kan je energie wel beter gebruiken op dit moment! Succes :*
pi_117682432
Sorbevallen! O+ heel veel succes meis, 1 , 2, 3 PUF Jeej
pi_117682443
:o spannond :o
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_117682448
Succes sorbo !
En dikke knuffel voor alles wat er komen gaat qua emoties
  zondag 7 oktober 2012 @ 08:14:42 #167
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_117682451
Je zou maar een neefje krijgen op je verjaardagsfeestje!
pi_117682466
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Nou dat! Ik kon dit even niet onder woorden brengen, maar ik vind het juist wel een heel bijzondere timing!
Hoe voel je je Sorbo?
  zondag 7 oktober 2012 @ 08:17:23 #169
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_117682468
Puf puf party puf party party puf!
Veel succes én plezier vandaag lieve Sorbo! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 7 oktober 2012 @ 08:18:14 #170
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117682473
Oh wat spannend!! Heel veel succes vast Sorbo. Hopelijk kan je grote meid eerst alles uitpakken en heel jarig zijn en heb jij straks een zeer voorspoedige bevalling!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_117682477
Een zondagskind :s)
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 7 oktober 2012 @ 08:19:33 #172
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117682482
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:18 schreef snoopy het volgende:
Een zondagskind :s)
In meerdere opzichten O+
Ylana
  zondag 7 oktober 2012 @ 08:21:01 #173
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_117682487
Succes Sorbo! *O*
A grand adventure has begun.
pi_117682550
Oeh, Sorbo, hebben jullie dr feestje expres naar voren gehaald, toch? Als het dan vandaag doorzet kun je er volgende week nog een extra extraatje aan geven?

Anyhow, you go, woman! Er wordt aan je gedacht!
pi_117682552
Neefje wil ook op t feestje komen! Succes sorbo!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_117682574
Succes sorbo!!! *O*
Tralalalaaa
pi_117682639
Kyara, 2 meiden! Wauw super gaaf!

Fieder, ook een jongen! Gefeliciteerd!

Sorboo, succes!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_117682659
Succes Sorbo. De cadeautjed hebben jullie al gehad. En het is wel een heel bijzonder cadeau al snap ik dat je het liever anders had gezien.
pi_117682692
Sorbo, wat een timing idd! Hopelijk kan I. nog even genieten van jarig zijn en ga je straks gewoon een neefje op de wereld zetten O+ :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:03:03 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_117682756
Sorbootje ik ben er gewoon hyper van, wat eens spannend dagje! Zijn de croissantjes en de appeltaart al op? :P En houdt K het nog een beetje?

Zet 'm op meis! :*
pi_117682903
Kyara 2 meisjes O+

En Fieder een jongen O+

Sorbo, succes :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117682976
Sorbo, wat een timing! Succes op alle fronten vandaag ^O^

Fieder een piem0l O+ en nog een meisjestweeling voor Kyara O+ O+
pi_117683018
succes sorbo :% :% :%
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_117683094
Vrijdag en zaterdag op m'n nichtjes gepast O+
De eens net 3 en de ander bijna 6 maanden, was erg leuk, maar ben nu toch echt wel gesloopt!

M'n schoonzus had ook een hele doos vol met kleertjes neergezet, zodat ik lekker kon snuffelen en mee mocht nemen wat ik leuk vond, nou bijna alles dus :@
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117683128
Een jongen en twee meisjes. Allebei leuk *O*.

Je neefje wil gewoon meefeesten Sorbo :). Veel succes!!!
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:40:23 #186
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117683179
Succes Sorbo! Voor vandaag en alles wat er bij komt kijken de komende periode! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117683188
Succes Sorbo! En wat een mooi verjaardagscadeau voor je meisje, een neefje!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_117683298
Welkom ohnee!

Fieder, een piemol O+ Een heuse zoon in je buik! *O*

Kyara, twee meisjes *O* *O* En wat stoer, midas als grote broer van twee meiden O+

Ik heb jullie alle 3 in de OP toegevoegd/aangepast :)

Sorbootje, wat spannend! Ik sluit me aan bij de anderen, heel bijzonder dat je neefje ook op I's verjaardag wil komen O+ Succes daar!

Nadat we het dus vrijdag aan mijn schoonouders hadden vertelt, hebben we het gisteren maar meteen in de vriendengroep gegooid! Iedereen was helemaal ontroerd en blij en eigenlijk had niemand het verwacht maar vinden ze het super super tof O+ *O*
Nu nog vooral aan een vriendenstel in het bijzonder vertellen, zij is erg ziek en ik weet niet of ze ons kunnen ontvangen op korte termijn. Dus even nadenken hoe we het kunnen vertellen, misschien per telefoon of toch langsrijden voor 5 minuutjes?
pi_117683339
Oeh Sorboo, spannend zeg.
En dat zul je altijd zien. Isabeau krijgt vast een fijne dag, al loopt het misschien anders dan je gehoopt en gewenst had.
Ze voelde zich alvast erg jarig. O+
Succes! :%
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:55:40 #190
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117683403
Sorbootje, zet hem op :*

Dit weekend een uitje gehad met collega's. Tot half 3 in de disco gehangen :') (niemand weet uiteraard nog dat ik zwanger ben, wacht eerst de 10 weken echo af voordat ik het op het werk vertel). Heb het best goed volgehouden :D. Gistermiddag thuisgekomen, en gisteravond om 8 uur op de bank in slaap gevallen. Tussendoor naar bed gegaan, en vanmorgen om 9:00 uur was ik wakker :P.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:55:57 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117683407
Zet em op Sorb!
pi_117683417
OMG Sorb, wat spannund :D Ik vind het ook wel heel speciaal zo eigenlijk. Dat je dan later terugdenkt met je dochter aan die ene hele speciale dag dat ze taart en cadeautjes kreeg en mama zorgde voor de komst van haar neefje O+
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:57:08 #193
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_117683420
Wow, een verjaardagsfeestje en een geboortefeestje vandaag. Zet hem op Sorbo! *O*
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:57:46 #194
95408 Incantrix
pi_117683426
Sorbo, zet 'm op! :o ik vind het spannend joh!

En Fieder, een jochie O+ en Kyara 2 meisjes, war leuk ook O+

mag ik even een spoilertje doen met een vraag over littekens van vorige bevallingen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
pi_117683444
Ohh Sorbo wat spannend!! Ik blijf het zo bijzonder vinden O+ En wat vreselijk spannend voor de ouders ook ( K en J?) Zet m op!! Haha ben helemaal hyper hier

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Slik :'( rothormonen!
pi_117683484
Spannend sorbo!

*meld*
pi_117683524
Incantrix daar zou ik toch mee naar de dokter gaan. Hier ook al schimmelinfectie gehad, maar nooit extra last aan m'n litteken, laat staan wat jij beschrijft :s
pi_117683542
Sorbo! Loslaten en gaan met die banaan je neefje!! *O* :%

En Bellelena, misschien kun je de ouders of andere hele goede vrienden inlichten en vragen of je mee mag bij een afspraak van hen? Al is het maar voor vijf minuten, even persoonlijk vertellen is wel het mooist natuurlijk O+
pi_117683574
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Sorbo! Loslaten en gaan met die banaan je neefje!! *O* :%

En Bellelena, misschien kun je de ouders of andere hele goede vrienden inlichten en vragen of je mee mag bij een afspraak van hen? Al is het maar voor vijf minuten, even persoonlijk vertellen is wel het mooist natuurlijk O+
Ohh, dat is nog best wel een goed idee ja :) Dankje!
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:14:00 #200
95408 Incantrix
pi_117683623
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:05 schreef OooLizaooO het volgende:
Incantrix daar zou ik toch mee naar de dokter gaan. Hier ook al schimmelinfectie gehad, maar nooit extra last aan m'n litteken, laat staan wat jij beschrijft :s
Ik zat al te twijfelen, maar schoof het telkens op de lange baan want dan moet ik weer oppas regelen voor Stef enzo, of hem meenemen.. Maar misschien moet ik dat toch maar eens doen, ik heb nog een paar van die dingetjes die ik na wil vragen 'ooit'. Ik had alleen ergens nog de hoop dat iemand ging zeggen 'oh, ja, maar dat duurt gewoon even eer het weer normaal is', de lazy man's solution zeg maar ;) Thnx in elk geval :)
3!
pi_117683633
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:09 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ohh, dat is nog best wel een goed idee ja :) Dankje!
SPOILER
pi_117683737
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:15 schreef Suikertante het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_117683801
Vertellen dat je in verwachting bent is ook altijd leuk!! Het is iets feestelijks, bijna iedereen wordt er blij van O+
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:31:03 #204
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117683818
Sorbo, toch! Heel veel succes vandaag, en hoe knap om toch eerst de verjaardag van je dochter nog mee te vieren. :*

Kyara 2 meiden! :o O+

Fieder instinct ftw! O+

Hier gisteren goed overleefd de workshops gingen gelukkig allemaal goed en veel positieve feedback gehad.
Helaas wel na de eerste ronde al last van mijn bekken en banden, toen we naar de auto terugliepen liep ik er bij alsof ik 112jr oud was :') Gelukkig vandaag lekker helemaal niets. w/
pi_117683837
Heerlijk Logi, wel een boost voor je zelfvertrouwen en nu lekker uitrusten!!
pi_117683910
Suikertante: Het is ook nog heel leuk/bijzonder dat we nu het tweede stel, naast zijzelf dus, zijn in de vriendengroep die een kindje gaan krijgen O+ En daar zat ze allang op te wachten ;)

Logi: Fijn dat je dag uiteindelijk alles meeviel en toch geslaagd is :)
pi_117683932
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:31 schreef Logician78 het volgende:

Hier gisteren goed overleefd de workshops gingen gelukkig allemaal goed en veel positieve feedback gehad.
Helaas wel na de eerste ronde al last van mijn bekken en banden, toen we naar de auto terugliepen liep ik er bij alsof ik 112jr oud was :') Gelukkig vandaag lekker helemaal niets. w/
Goed gedaan meid!
En nu inderdaad bijkomen!
pi_117683964
Oeh Sorbo, wat een timing van je neefje. Wel spannend hoor! En een zondagskind. O+ Succes, en hopelijk kun je toch nog een beetje genieten van het feestje van je mooie kleine dametje. O+ :*
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:44:08 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117684008
Oooh Sorbo wat een dag kiest je neefje uit! Hopelijk vindt I het straks een gaaf cadeau en is ze tot die tijd gewoon lekker jarig. Succes!!! :%

En ik lees 2 meiskes voor Kyara, wat tof O+ O+
En fieder dus een jongetje zoals verwacht, bijzonder hoor dat je dat zelf al zo 'wist' O+

Ohja en bellelena, voor zulk nieuws zul je altijd mogen langskomen lijkt me. Wat hierboven ook staat, mensen worden vaak echt blij van kindernieuws.
pi_117684034
Sorbo spannend! Succes :%

logi wat fijn dat het goed ging gisteren!

*meld* met vervelende keelpijn :( maar wel eindelijk weer eens een nacht redelijk goed geslapen!

Klumsy wat gaaf van die kleertjes O+
pi_117684164
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:48 schreef bellelena het volgende:
Welkom ohnee!

Fieder, een piemol O+ Een heuse zoon in je buik! *O*

Kyara, twee meisjes *O* *O* En wat stoer, midas als grote broer van twee meiden O+

Ik heb jullie alle 3 in de OP toegevoegd/aangepast :)

Sorbootje, wat spannend! Ik sluit me aan bij de anderen, heel bijzonder dat je neefje ook op I's verjaardag wil komen O+ Succes daar!

Nadat we het dus vrijdag aan mijn schoonouders hadden vertelt, hebben we het gisteren maar meteen in de vriendengroep gegooid! Iedereen was helemaal ontroerd en blij en eigenlijk had niemand het verwacht maar vinden ze het super super tof O+ *O*
Nu nog vooral aan een vriendenstel in het bijzonder vertellen, zij is erg ziek en ik weet niet of ze ons kunnen ontvangen op korte termijn. Dus even nadenken hoe we het kunnen vertellen, misschien per telefoon of toch langsrijden voor 5 minuutjes?
Dank je! En dank voor t in op zetten. :)
Heerlijk he als je het eindelijk aan iedereen kan vertellen. En ik zou opbellen om te vragen of ik 5 min mag langskomen want heb haar iets te vertellen.. vind ze dat te zwaar, dan meteen in hetzelfde belletje het nieuws vertellen. :)
En sorbo is NU aan het bevallen? :o spannend!!! En van haar neefje? Ze is draagmoeder? Wat knap ! ^O^ En wat een timing om uitgerekend vandaag weeën te krijgen. ^^ Wordt wel een heel speciaal feestje zo! ;)
pi_117684321
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:51 schreef ohnee het volgende:

[..]

Dank je! En dank voor t in op zetten. :)
Heerlijk he als je het eindelijk aan iedereen kan vertellen. En ik zou opbellen om te vragen of ik 5 min mag langskomen want heb haar iets te vertellen.. vind ze dat te zwaar, dan meteen in hetzelfde belletje het nieuws vertellen. :)
En sorbo is NU aan het bevallen? :o spannend!!! En van haar neefje? Ze is draagmoeder? Wat knap ! ^O^ En wat een timing om uitgerekend vandaag weeën te krijgen. ^^ Wordt wel een heel speciaal feestje zo! ;)
Ja, was ook mijn eerste idee, maar dan raad ze het volgens mij al zo! Ze weet, als een van de weinige, dat ik eerder dit jaar een miskraam had. En daardoor dus ook dat we echt bezig zijn voor een kindje. Het lijkt me ook wel heel leuk om het toch echt als verrassing te kunnen brengen bij ze, net als bij de andere vrienden (die hadden werkelijk geen idee!).
Maar deze optie houd ik ook zeker nog even erbij! Want ze zit echt precies in ongeveer de rotste periode nu, dus ik wil ze ook niet onnodig lastigvallen, juist nu, zeg maar. En dan is deze mogelijkheid, ook al is de verrassing dan wat minder, misschien voor haar wel fijner.
pi_117684362
Misschien vragen of je even langs kunt komen om haar een knuffel te komen geven?
pi_117684423
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:02 schreef mrien het volgende:
Misschien vragen of je even langs kunt komen om haar een knuffel te komen geven?
O+
Goeie ja!

Dankjullie voor het meedenken ook!
pi_117684424
O Sorbo, het wordt een heel bijzondere dag O+
Met een meidenkwartet
pi_117684442
Zo daar waren we weer :D
Nog even een laatste keer lekker uitgeslapen voordat Draakje zich aandient :D .. Moeten we nog even van genieten natuurlijk want dat zal binnen de kortste keren wel afgelopen zijn!

Sorbo wat spannend! Begrijp dat je juist net niet deze dag wilde vanwege het vieren van I. haar verjaardag ... Ik snap je teleurstelling .. Maar dan ben ik er weer zo eentje die denkt dat dit gebeurt met een reden. Wat hier al gezegd werd: just go with the flow .. tegenhouden gaat toch niet lukken. Er gefrustreerd over raken bevordert je bevalling ook niet lijkt me. Succes meissie :*

Hier gisteravond ook serieus flink voorwerk :o .. Schrok ervan! Niet direct pijnlijk, wel vervelend. En veel te vroeg natuurlijk. Zeker na die opmerking van LB van de week :P .. Neej, laat draakje nog maar even mooi zitten en groeien ( :') ... ben toch al helemaal beurs gestampt van binnen).

Fiedertje heeft een piem0l in haar buik :D .. Hoe leuk! En wat grappig dat je voorgevoel dan toch blijkbaar goed was :D .. Nou, nu dubbel gaan genieten!

Woooow Coco ik heb echt heul niet zoveel kleertjes hoor :o .. Of ja, niet die ik LEUK vind (want allemaal gekregen). Ik ga serieus nog even babyshoppen van de week. Vind sowieso dat er nog wel wat luiers ingeslagen moeten worden en van die doekjes. Even de aanbiedingen napluizen .. kan ik vast aan het idee wennen. En ik ga hoe dan ook toch zo''n oortjes-pakje ergens scoren O-)

Belle wat gaaf dat je vrienden ook zo fijn reageerden :D .. Oeh en van dat ene stel, ja blijft lastig dat soort dingen ... Doe wat je gevoel je ingeeft, dan doe je het altijd goed :*

Hmm en ondanks 6 Rennies toch de fik in mijn keel :(

Logi, fijn dat je workshops toch goed gingen! Neem vandaag lekker voor jezelf, dat heb je dubbel en dwars verdiend :* .. Laat je maar lekker wennen door die behulpzame kinderen van je! :+

Kyara 2 meisjes :D .. Hoe grappig :D .. Gaat M. het nog zwaar krijgen :+

Malo had niemand je in de smiezen met je collegaweekend? Of drink je normaliter ook (bijna) niks? :+

Hmm en onderwijl dat ik dit zit te typen wel weer kramp en voorwerk }:| .. Tis echt nog te vroeg! Dat kan normaliter best een paar dagen/weken aanhouden toch? Kindje was afgelopen woensdag nog niet helemaal ingedaald.
pi_117684481
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:08 schreef Twinkle20 het volgende:

Belle wat gaaf dat je vrienden ook zo fijn reageerden :D .. Oeh en van dat ene stel, ja blijft lastig dat soort dingen ... Doe wat je gevoel je ingeeft, dan doe je het altijd goed :*

+1
pi_117684499
quote:
Hmm en onderwijl dat ik dit zit te typen wel weer kramp en voorwerk }:| .. Tis echt nog te vroeg! Dat kan normaliter best een paar dagen/weken aanhouden toch? Kindje was afgelopen woensdag nog niet helemaal ingedaald.
Alles kan :+.
Veel baby's dalen pas in tijdens de bevalling zelf.
Maar kan ook best nog een paar weken aanhouden...
pi_117684612
Sorbo, wat spannend.

Bella, wat leuk dat je vriendengroep ook zo reageerde. En ik las een paar mooie tips om het dat ene vriendenstel te vertellen.
pi_117684627
Drie cm. over een half uurtje naar t zkh.

Isabeau heeft een echt feestje gehad en nu is t tijd voor het volgende "feestje"
pi_117684645
Go Sorbo! ^O^
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:19:35 #222
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117684652
Heel veel succes Sorbo!!
Ylana
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 11:20:23 #223
5428 crew  miss_sly
pi_117684667
Jee Sorbo, wat een timing van je neefje! Fijn dat Isabeau toch al echt een feestje heeft gehad en succes :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_117684702
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:18 schreef Sorbootje het volgende:

Isabeau heeft een echt feestje gehad en nu is t tijd voor het volgende "feestje"
Whaaah, spannond!
pi_117684731
Ohhhh Sorbo!! Ik moet zo aan je denken! Wat fijn dat de Beau een echt feest heeft gehad en dat alles nu zo gemoedelijk kan gaan!! Zet m op stoere tante!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:26:10 #226
95408 Incantrix
pi_117684745
quote:

Zet 'm op chick! Ben helemaal stuiterig :D
3!
pi_117684761
Sorbo, toffe tante, zet 'm op!
*poef* nu is het weg
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:27:21 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117684767
Gogogogo Sorboo!
pi_117684846
Twinkle: Ik had 3 weken voorwerk... Om gek van te worden. Maar het kan nog ff duren hoor voor het echte werk begint. ;) Mocht je twijfelen: Ga onder de douche staan. Trekken de weeën weg, dan waren t neppperts. Blijft t aanhouden dan heb je grote kans dat het echt aan het gebeuren is. :)

spannend Sorbo!! Veel sterkte vandaag! ^O^
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:33:46 #230
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117684884
Gooooooooooooooooo Sorbo! :% :% :%
pi_117684896
Logi rustig aan vandaag :* wel fijn dat t verder een succes was

Bellelena dat van die knuffel geven vind ik wel n mooie!

Twinkle :* rustig aan meid. Ik weet niet wat normaal is en wat niet, maar als je enigszins twijfelt gewoon even bellen he??

:% Jaaaaa!! Goooo Sorbo!!
pi_117685068
Ik ken je totaal niet, Sorbo, maar vind het retespannend :D En ik wil je ook even sterkte wensen voor na de bevalling voor het geval je dat nodig hebt :*
pi_117685160
Sorbo je gaat je neefje op de wereld zetten :D O+
Hoe gaaf en ontzettend dankbaar! Ik wens je alle succes van de wereld! Zet hem op!

En fijn dat I. toch nog een echt feestje heeft kunnen hebben :)
pi_117685351
Ohhh, Sorbo!! Spannend, zet 'm op :D *O*
pi_117685384
Oh Sorbo je zit constant in mijn hoofd! Succes met het klaren van 'de klus'.. Succes met het kennismaken met je neefje en heel veel succes met het geven van het grootste cadeau aan je schoonzus en zwager wat je ze maar kunt geven!

Wat een bijzonder einde en toch ook begin!
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:56:33 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117685439
Ohjee Sorbo... :o en 3cm al!! Fijn dat I haar feestje iig heeft gehad... Zet 'm op!! :%

Logi fijn dat gister goed ging :) En idd lekker rustig aan vandaag! :*

Twink leuk he dat voorwerk :D whaha!
Je kan ook wat vloeibare dingen voor maagzuur gebruiken he, ik heb het nog aan mijn vk gevraagd en die zei ook dat drankjes soms beter helpen dan pillen! ;)

Gister heeft mijn lief heel fijn de babykamer afgemaakt, plank opgehangen, nu ist écht af! O+ foto's in 't kinderkamertopic voor de nieuwsgierigen :D
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:01:31 #237
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_117685580
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef Kyara het volgende:

Die zijn zeker leuk!

Meisjes hopelijk ook want daarvan krijgen wij er 2
Van harte! Super leuk!
pi_117685675
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh Sorbo je zit constant in mijn hoofd! Succes met het klaren van 'de klus'.. Succes met het kennismaken met je neefje en heel veel succes met het geven van het grootste cadeau aan je schoonzus en zwager wat je ze maar kunt geven!

Wat een bijzonder einde en toch ook begin!
Jemig, ik lijk wel zwanger.. zit bijna te janken hier! ;( O+
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:06:39 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117685713
Ophelia, voor jou ook raar dat iemand met jouw UD nu aan het bevallen is :o

Klums, hoe gaat het met jou? Rare weken nu of niet? :*
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:13:13 #240
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117685902
zoooooo ik mis van alles

*O* voor het jongetje van fieder
en een dubbele *O* *O* voor de meisjes van kyara

oooh en sorbo wow zet hem op, ik ben zo benieuwd naar de hele ervaring O+

gister bij ikea geweest en naast het uitgeven van geld hebben we ook nog geld verdient
ze hadden een actie als je een keuken kocht in een periode kreeg je 250 euro terug,
nou hadden wij net onze keuken een week eerder besteld, maar als we binnenkort met de bon komen dan krijgen we die 250 euro alsnog terug van ze.
dat vindt ik nou nog eens service ^O^
kan ik het mooi gelijk weer uitgeven aan alle andere dingen die ik daar nog moet halen.
W
Z
E
pi_117685979
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:06 schreef Kyara het volgende:
Ophelia, voor jou ook raar dat iemand met jouw UD nu aan het bevallen is :o
Ik ben spontaan de laatste dingen maar even in de ziekenhuistas aan het stoppen oO< Maar eigenlijk ben ik er altijd vanuit gegaan dat Sorbo eerst zou zijn :Y
pi_117685998
Zo das netjes Rebel! Babyspullen gekocht of 'gewoon' voor t huis?
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:20:18 #243
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117686104
nee spullen voor het nieuwe huis, zoonlief heeft nog een nieuwe kamer nodig
W
Z
E
pi_117686177
Inderdaad netjes R-A :Y
En met dat bedrag kom je best ver bij Ikea :s)
pi_117686384
Sorbootje O+ Wat fijn dat I een echt feestje had en dat het nu tijd is voor de afterparty ;) Succes :% Ook voor de aanstaande papa en mama natuurlijk!
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:35:09 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117686583
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik ben spontaan de laatste dingen maar even in de ziekenhuistas aan het stoppen oO< Maar eigenlijk ben ik er altijd vanuit gegaan dat Sorbo eerst zou zijn :Y
hahaha, ja, dat kan ik me voorstellen. Maar nog geen bibbers dus.
pi_117686677
quote:

*O*
Go go goooooo!!!! :% :% :%
pi_117686826
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:34 schreef klumsy het volgende:
M'n schoonzus had ook een hele doos vol met kleertjes neergezet, zodat ik lekker kon snuffelen en mee mocht nemen wat ik leuk vond, nou bijna alles dus :@
Oh, tof! Al die kleertjes bekijken enzo O+ Lief van haar :)

Logi, fijn dat de workshops zo goed gingen :)

Bell, hopelijk kunnen jullie het jullie vrienden op korte termijn op een leuke manier vertellen :)

Twink, ik vond uitslapen eerst altijd zonde van de dag. Nu niet meer :+ Wij nemen het er idd ook nog even van :P Ik heb met voorwerk geen ervaring, maar wat al gezegd is: anders voor de zekerheid even bellen?
pi_117686986
Ik heb gisteren de kleertjes gewassen, ben nu bezig met de lakentjes en dekentjes. O+ Hierna een lading hydrofielluiers en washandjes enzo :s)

Oh, ik twijfel over knuffels & speelgoedjes van stof enzo; wassen jullie dat spul van tevoren?

Morgen naar de gyn, ben benieuwd wat ze me te vertellen heeft :) Als de beeb écht zo groot is.. Vraag me af of ze me dan laten doorlopen tot 40 weken. Denk in ieder geval niet langer dan die 40. Mgoed, morgen zal ik het wel te horen krijgen :)
pi_117687624
Klinkt zo lief en kneuterig al dat wassen van die mini kleertjes en lakentjes enzo! Krijg er zelf ook steeds meer zin van om te gaan shoppen :D

Alvast succes voor morgen Coco! En wie weet was het vorige keer echt een groeispeurt en is het nu weer wat meer gemiddeld?
pi_117687632
quote:
Woooow Coco ik heb echt heul niet zoveel kleertjes hoor :o .. Of ja, niet die ik LEUK vind (want allemaal gekregen). Ik ga serieus nog even babyshoppen van de week. Vind sowieso dat er nog wel wat luiers ingeslagen moeten worden en van die doekjes. Even de aanbiedingen napluizen .. kan ik vast aan het idee wennen. En ik ga hoe dan ook toch zo''n oortjes-pakje ergens scoren O-)
Volgens mij heb ik trouwens écht niet zoveel :D Ik heb me grotendeels aan zo'n uitzetlijst gehouden.

SPOILER
Denk dat het beeld wat vertekent doordat ik alle maatjes heb genoteerd (ook dingetjes in maat 62 die ik gekregen heb). Het lijkt dan idd best veel :D Maar ik vermoed zelf dat ik nog wel wat bij aan het kopen kom. Paar keer spugen/verkeerd poepen en je zit al te kijken :+ :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Coco ik vind het een bescheiden aantal nog hoor!
Maar je hebt natuurlijk enkel unisex dus dat is toch anders dan echt los kunnen op jongen of meisje.
Scheelt wel hoor, dat het idd unisex is :P Nu heb ik gewoon gekeken bij de Hema/Prenatal/Babydump/etc en online gewinkeld voor (goedkoop) unisex spul :)

Als ik gericht had kunnen winkelen, had ik vast wat meer moeite gehad met mezelf inhouden ;)
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:06:57 #252
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_117687716
Wij zijn onderweg naar de outlet in Maasmechelen. Babykleertjes kopen!!!
pi_117687738
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef bellelena het volgende:
Klinkt zo lief en kneuterig al dat wassen van die mini kleertjes en lakentjes enzo! Krijg er zelf ook steeds meer zin van om te gaan shoppen :D

Alvast succes voor morgen Coco! En wie weet was het vorige keer echt een groeispeurt en is het nu weer wat meer gemiddeld?
Waarschijnlijk geen groeispurt. Met 31 weken lag de buik van de baby ook al 3 weken voor. Daarom is toen met 34 weken een echo ingepland om te checken of 't een groeispurt was geweest.

Alleen, met 34w de buik van de baby op 39w. Bij beide echo's p95. Dus kans op groeispurt is niet zo heel hoog meer.

Maar, je weet maar nooit natuurlijk :s)
Plus, ik vraag me toch af hoe nauwkeurig ze zoiets kunnen meten. Dus hou een slag om de arm :)
pi_117687748
Ben ook benieuwd Coco hoe ze het bij jou aan gaan pakken.
pi_117687773
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Hebben ze daar veel keus eigenlijk? Kwam daar in het verleden wel eens voor mezelf, maar dat vond ik vaak tegenvallen.

Gaan jullie ook naar de M2? Daar lag eerst ook een leuke babyzaak! Weet alleen niet wat voor prijzen ze daar hanteren, daar heb ik nooit echt op gelet :+
pi_117687777
Ik moet ook nog kleertjes wassen maar zit met al die verschillende kleuren. wit met roze en paars en bruin... Dat durf ik niet samen in de wasmachine te gooien... Wellicht dan maar alles op de hand want om nou voor elk setje 1ste keer apart te wassen...

Knuffels ed heb ik trouwens nieuw nooit gewassen. (ja nu wel daar er meerdere kindjes al mee gespeeld hebben..)
pi_117687863
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:08 schreef ohnee het volgende:
Ik moet ook nog kleertjes wassen maar zit met al die verschillende kleuren. wit met roze en paars en bruin... Dat durf ik niet samen in de wasmachine te gooien... Wellicht dan maar alles op de hand want om nou voor elk setje 1ste keer apart te wassen...

Knuffels ed heb ik trouwens nieuw nooit gewassen. (ja nu wel daar er meerdere kindjes al mee gespeet hebben..)
Dat is het voordeel van een unisex baby :+ ;)
Of nou ja, een unisex baby.. als je niet weet wat 't wordt dus :P

Heb echt niks hoeven te sorteren :D En toen bedacht ik me dat het 'straks' waarschijnlijk niet meer zo makkelijk gaat, want dan zal er wel veel kleur in 't spel komen :s)
pi_117687871
Ik heb sowieso alles. in huis wat op het kraamlijstje wordt aanbevolen qua kleding. Maar als ik idd mensen hoor die hun kiddo drie keer per dag kpnden verschonen ga ik het niet redden :-)

Goed excuus he =)
pi_117687945
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb sowieso alles. in huis wat op het kraamlijstje wordt aanbevolen qua kleding. Maar als ik idd mensen hoor die hun kiddo drie keer per dag kpnden verschonen ga ik het niet redden :-)

Goed excuus he =)
Oh, maar dan heb ik toch helemaal niet meer dan jij hebt?

En dat idd, je moet waarschijnlijk toch wat meer in huis hebben. Zodra je moet wassen, red je 't al bijna niet meer :+

Wat vervelend, dan moet je wel nog meer kleertjes gaan shoppen.... :+
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:12:26 #260
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117687957
ik denk dat ik alle gekleurde dingetjes wel bij elkaar gooi
het is toch meer een kwestie van even uitwassen om die nieuw lucht eruit te krijgen
het is niet alsof het vuil is, dus ik dacht 30 graden moet wel kunnen.

wat betreft knuffels wasen heb ik bij de 1e niet gedaan
alleen hebben we voor deze een klein knuffeltje gekocht en die ligt bij ons in bed
zodat hij niet meer nieuw ruikt maar meer naar mij en dan hopelijk zo herkenbaar is voor de baby

en wat betreft kleren weet ik nu al niet meer wat ik heb :')
en dan heb ik ook nog een zwik op marktplaats gescoord wat nog binnen moet komen
W
Z
E
pi_117687997
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Waarschijnlijk geen groeispurt. Met 31 weken lag de buik van de baby ook al 3 weken voor. Daarom is toen met 34 weken een echo ingepland om te checken of 't een groeispurt was geweest.

Alleen, met 34w de buik van de baby op 39w. Bij beide echo's p95. Dus kans op groeispurt is niet zo heel hoog meer.

Maar, je weet maar nooit natuurlijk :s)
Plus, ik vraag me toch af hoe nauwkeurig ze zoiets kunnen meten. Dus hou een slag om de arm :)
Ahh, ja, dan lijkt het er toch wel op dat je een lekkere flinkerd aan het bakken bent :) Ben benieuwd wat ze gaan zeggen!
pi_117688620
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik trouwens écht niet zoveel :D Ik heb me grotendeels aan zo'n uitzetlijst gehouden.

SPOILER
Denk dat het beeld wat vertekent doordat ik alle maatjes heb genoteerd (ook dingetjes in maat 62 die ik gekregen heb). Het lijkt dan idd best veel :D Maar ik vermoed zelf dat ik nog wel wat bij aan het kopen kom. Paar keer spugen/verkeerd poepen en je zit al te kijken :+ :D

[..]

Scheelt wel hoor, dat het idd unisex is :P Nu heb ik gewoon gekeken bij de Hema/Prenatal/Babydump/etc en online gewinkeld voor (goedkoop) unisex spul :)

Als ik gericht had kunnen winkelen, had ik vast wat meer moeite gehad met mezelf inhouden ;)
Vind jouw lijstje best meevallen hoor Coco :).
Ik weet zelf niet hoeveel ik staan heb, maat 56 past in 1 plooibox en maat 62 ook.
Alvast genoeg voor de eerste dagen/weken, en als het nodig is, koop ik op het moment zelf wel bij...
pi_117688647
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil ook!
Met vent?
Die van mij krijg ik NO WAY daar mee naar toe... :N

Gelijk welke winkel eigenlijk.
Was de eerste keer dat we echt ruzie hadden: ik wou in NYC (!!!) gaan shoppen. Meneer dacht dat dat op 15 minuten afgerond zou zijn en 't heeft een uur (ho maar!) geduurd...
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:35:28 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117688942
Ik vind het ook wel meevallen hoor Coco. Sowieso is het soms handig om te wachten met bijkopen tot je weet wat voor maat je baby heeft. Ik had verwacht dat we vrij snel naar 56 konden gaan maar daar verzoop hij echt in. En hier inderdaad een spugertje dus vrij snel veel bijgekocht. Maar als je niet weet wat het geslacht is, dan is het sowieso leuk om dan wat specifieke jongens- of meisjeskleding te kunnen kopen.

Ervaring leert trouwens dat kraamvisite vaak met grotere maten aan komt zetten (hier veel 62 en 68).

Ik zat net te rekenen en als ik rond de kerst met verlof ga (ben vlak na de kerst 32 weken), dan moet ik nog maar 11 weken werken :o
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:55:31 #265
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_117689697
Sorbo: succes!

Kyara: wat leuk, 2 meiden!

En Fieder: leuk, een zoon!

Kunnen jullie lekker gaan shoppen en gericht alles gaan voorbereiden, leukleukleuk.
pi_117690198
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Ik wil ook!
Met vent?

Was de eerste keer dat we echt ruzie hadden: ik wou in NYC (!!!) gaan shoppen. Meneer dacht dat dat op 15 minuten afgerond zou zijn en 't heeft een uur (ho maar!) geduurd...
ik ben ook geen shoppingfan maar Tuurlijk ga ik mee :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_117690276
Zet 'em op Sorbo! *O*
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:13:15 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_117690406
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Ik wil ook!
Met vent?

Het was zijn voorstel.
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:18:54 #269
381212 Gulara
From the future
pi_117690641
Oooh Sorbo, wat spannend! Ik vind het nog steeds zo bijzonder. O+ Ik hoop dat het zo gaat zoals je laatst hier zo mooi beschreef. Zet em op! *O*

Verder niet bijgelezen, sorry. Zal morgen uitgebreid op iedereen reageren. Heerlijk weekend gehad, nu lekker slapen. :z
pi_117691267
Tico en Joene, zitten jullie daar nu samen een hotdog te eten en te Fok!en als pauze? :+
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:32:08 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117691293
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef Suikertante het volgende:
Tico en Joene, zitten jullie daar nu samen een hotdog te eten en te Fok!en als pauze? :+
_O-
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:34:38 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_117691374
Ik ben trouwens gisteren bij de bekkenfysio geweest, en zij heeft het gelukkig niet gehad over ischias, maar vertelde dat mijn pijn klinkt als heel stereotype bekkenklachten.

Heb dus oefeningen meegekregen en ik hoop dat het werkt als ik ze braaf doe!

En verder zijn we hier begonnen met rommel uitzoeken, opruimen en plannen maken voor de nieuwe inrichting als er een babykamer moet komen *O* O+
pi_117691513
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
En verder zijn we hier begonnen met rommel uitzoeken, opruimen en plannen maken voor de nieuwe inrichting als er een babykamer moet komen *O* O+
Oooh ik kwam toevallig net zo'n fijne site tegen!

En ik hoop dat je oefeningen werken! :*
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:40:51 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117691628
Fijn LadyBlack, ik hoop dat het inderdaad helpt!
pi_117691635
Heel veel succes Sorbootje!! Waah, wat spannend *O*!!
:% :% :% O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_117691732
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef rebel-angel het volgende:
ik denk dat ik alle gekleurde dingetjes wel bij elkaar gooi
het is toch meer een kwestie van even uitwassen om die nieuw lucht eruit te krijgen
het is niet alsof het vuil is, dus ik dacht 30 graden moet wel kunnen.

Ik was bijna altijd op 30 graden maar je wilt niet weten wat voor kleur sommige dingen afgeeft! :X Ben wel wat voorzichtiger geworden daardoor. En als ik mn mooie uilenjurkje verpest ga ik mezelf t hele rest van t jaar haten... :P (mn vriend zal waarschijnlijk juichen.. al die vrouwen kwijlen bij t jurkje, vriendlief keek alsof ik m een pakje kots voorhield :') die moet duidelijk nog wennen aan t feit dat we een meisje krijgen met bijbehorende meidenmeuk. :P )

En aan ieder die 'maar' 6 setjes hebben: wie weet waar de kraamvisite mee aan komt zetten! Hier was de gardarobe verdubbelt na het bezoek. _O- En soms loop je tegen wat leuks aan en MOET je t hebben en zo vult de kast ook langzaam voller. :s) En voor mensen die t nog niet weten: mn vriendin kocht gewoon een jongens en meisjes setje erbij. Was t niet helemaal uni en kon de kleine toch wat blauw/roze aan meteen na de geboorte. *)
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:47:06 #277
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117691874
hmmm misschien dat ik dan toch maar voor de 15 graden ga
W
Z
E
pi_117692282
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:43 schreef ohnee het volgende:

[..]

Ik was bijna altijd op 30 graden maar je wilt niet weten wat voor kleur sommige dingen afgeeft! :X Ben wel wat voorzichtiger geworden daardoor. En als ik mn mooie uilenjurkje verpest ga ik mezelf t hele rest van t jaar haten... :P (mn vriend zal waarschijnlijk juichen.. al die vrouwen kwijlen bij t jurkje, vriendlief keek alsof ik m een pakje kots voorhield :') die moet duidelijk nog wennen aan t feit dat we een meisje krijgen met bijbehorende meidenmeuk. :P )

En aan ieder die 'maar' 6 setjes hebben: wie weet waar de kraamvisite mee aan komt zetten! Hier was de gardarobe verdubbelt na het bezoek. _O- En soms loop je tegen wat leuks aan en MOET je t hebben en zo vult de kast ook langzaam voller. :s) En voor mensen die t nog niet weten: mn vriendin kocht gewoon een jongens en meisjes setje erbij. Was t niet helemaal uni en kon de kleine toch wat blauw/roze aan meteen na de geboorte. *)
Wat niet weten? Dat je lesbisch bent?
pi_117692500
sst niet tegen mn vriend vertellen :P

Uiteraard bedoel ik: Voor de mensen die t nog niet weten (wat het geslacht van hun kindje is). Duh. :+
En mn vriendin is gewoon mn beste (edit: en uiteraard Puur Platonische :P) vriendin. Duh. :+
pi_117692658
Ah. Ik vond het al zo'n omslachtige manier om het te vertellen. :')
pi_117692801
Sorbo succes!! *O* :%
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:16:12 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117693041
Ik las het hetzelfde als Spring eerlijik gezegd :@
pi_117693131
Haha ik las het wel zoals het bedoelt was! Maar zie nu ook hoe jullie m lazen _O-
LB ik hoop dat je er wat aan hebt
pi_117693463
haha ja moest ook 2 keer lezen en toen zag ik idd dat het wat suf geschreven stond :P
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:44:53 #285
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_117694283
Hup Sorbo! *O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 7 oktober 2012 @ 16:08:57 #286
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117695270
Ik was nieuwe kleding altijd de eerste keer samen met de handoeken..

En benieuwd naar hoe het bij Sorbo gaat, het lijkt me zo moeilijk en ik heb zoveel respect voor hoe ze dit allemaal doet.
  zondag 7 oktober 2012 @ 16:10:59 #287
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117695323
Nou inderdaad Logi. Ben ook benieuwd naar Sorbo. Niet alleen naar de bevalling zelf maar ook naar het erna.......
pi_117695433
Ik hoop vooral dat het gaat zoals ze het zich voorgesteld had, of nog fijner. Voor zover je dat kunt bedenken van te voren...

Go Sorbo *G*

Morgen afspraak in zh over bevallen, mogelijkheden en mijn 'plan' (wat ik niet heb, want geen idee, dus daar ga ik na die afspraak maar eens over nadenken).
Met een meidenkwartet
pi_117695660
Ohh, ik ben ook heel benieuwd hoe het bij/met Sorbootje is! Of het inderdaad zo gaat en is als ze had verwacht en het erna. Zo bijzonder!
pi_117697087
O+ Daar ga je Sorbo! Heel veel sterkte en succes met deze enorm bijzondere ervaring!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_117697248
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:10 schreef Kyara het volgende:
Nou inderdaad Logi. Ben ook benieuwd naar Sorbo. Niet alleen naar de bevalling zelf maar ook naar het erna.......
+1. Heel veel succes Sorbo! *O*
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:38:56 #292
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117698449
Mini is erg druk, nu al 3 pijnlijk harde buiken binnen 20min }:|

maw maar weer eens een kruik maken
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:40:59 #293
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_117698532
Ik werd wakker geschopt door mini. :(
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:42:14 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_117698606
[quote]0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef Suikertante het volgende:
[/quote

Allebei vergroeit met de iPhone. We zaten inderdaad even te eten. Zo gezellig allebei met telefoon voor ons neus.
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:44:44 #295
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117698726
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef Ticootje het volgende:
Allebei vergroeit met de iPhone. We zaten inderdaad even te eten. Zo gezellig allebei met telefoon voor ons neus.
Hoezo herkenbaar :')
pi_117698829
Héél herkenbaar... daarom had ik ze ook door. :')

(nog fotowaardige dingen geshopt Tico?)
pi_117699168
ik kom even cheerleaden voor Sorb, ben zo benieuwd!
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:57:07 #298
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117699211
Ohhh mên het hele huis ruikt naar spekjes O+ Spen is stamppot rauwe andijvie met kaas en spekjes aan het maken zonder de afzuigkap aan. :')

*;
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:07:52 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_117699562
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:47 schreef Suikertante het volgende:
Héél herkenbaar... daarom had ik ze ook door. :')

(nog fotowaardige dingen geshopt Tico?)
Ja, maar das dan meer voor kpd. Ik heb ondergoed gekocht van Marlies.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:11:32 #300
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117699716
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, maar das dan meer voor kpd. Ik heb ondergoed gekocht van Marlies.
Altijd goed.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:13:51 #301
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_117699794
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:11 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Altijd goed.
Geen kinderen vanavond. ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')