En zijn er nog aanpassingen in de OP nodig, doe maar dikgedrukt, dan pas ik ze straks aan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef bellelena het volgende:
Heel even snel tussendoor (lees later bij): Mijn schoonouders waren ook blijpoehhh zo opgelucht!!
Ah spannendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:34 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb de 20wk echo volgende wk vrijdag, was handiger omdat die dag meteen consult er na kan met de gyn.
En ik heb nu al teveel kleertjes
Jeeeee!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben morgen ook geslachtsbepaling echo. Ben zo benieuwd!
Eind van de middag. Rond 4 uur geloof ik. Maar daarna nog Midas ophalen en zo dus het zal wel even duren voordat ik online ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Fieder het volgende:
Half 11 mogen we, maar denk t pas eind van de middag/ avond te komen melden.Hoe laat ben jij Kyara?
Maakt niet uit .. wij lopen niet wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Eind van de middag. Rond 4 uur geloof ik. Maar daarna nog Midas ophalen en zo dus het zal wel even duren voordat ik online ben.
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Omentielvo het volgende:
Eresh, welkom. Ik hoop dat alles uiteindelijk goed blijkt te zijn met je kleintje
Logican en Fieder, gefeliciteerd met de mijlpaal van 20 weken
En Fieder, ik hoop dat ze het morgen kunnen zien
Inca, waarom heb jij een rolstoel nodig? Ik kan me dat niet meer herinneren. Sorry
FTA, wat lief van je peuter
Bella, fijn dat je schoonouders blij waren
Voelt toch wel spannend eigenlijk... Maar, ze heeft tot nu toe tig echo's gehad die allemaal perfect waren toch? Ik denk dat ze misschien "gewoon" uit eten is oid?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef __Isis__ het volgende:
Jeetje.... Hoop zo dat alles in orde is!
Ja puur rationeel ga ik er ook vanuit dat alles oké is, maar dat onderbuikgevoel van haar in combinatie met dat we niets meer gehoord hebben, maakt me toch ongerust...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Voelt toch wel spannend eigenlijk... Maar, ze heeft tot nu toe tig echo's gehad die allemaal perfect waren toch? Ik denk dat ze misschien "gewoon" uit eten is oid?
Ik ben de vorige keer al in het ziekenhuis bevallen (en ik had sowieso een plaatsindicatie) dus dat scheelt denk ik al. Hier is trouwens de verwachten dat de placenta's aan elkaar groeien en dat die er straks in 1 keer uit komt. Bij jou dus 2 afzonderlijke placenta's?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:27 schreef Cathmar het volgende:
Mijn vorige bevalling ging ook super, dus er is wat dat betreft geen reden tot zenuwen. Maar nu: twee kids, twee placenta's. In het ziekenhuis. Ik vind het gewoon eng. Als het eenmaal zover is komt het vast wel goed en dan kan ik het wel over me heen laten komen. Maar nu...
En tijd daarna. Kan ik me zo niets bij voorstellen. Twee babies![]()
Ah, p5. Snap het. Nou Keshet, hopelijk meten ze vrijdag beter en groeit je mannetje nog lekker door!
Hier heeft baby rechts de placenta voor en baby links achter maar het zit nu al bijna bij elkaar (geen idee hoe trouwens....).quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:44 schreef Cathmar het volgende:
Kyara, baby 1 (rechts), ligt met hoofd naar beneden en heeft de placenta achter. Baby 2 (links) ligt dwars en heeft de placenta voor en ook hoger. Ik hoop gewoon dat ze nog draait...
Tegen de tijd dat ze er zijn heb ik waarschijnlijk niet eens meer tijd om te eten, laat staan om online te komen
+1quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Hahaha Keshet![]()
Okay, niet helemaal wat het moet zijn, maar gelukkig ook niet zo slecht als je zelf dacht/aanvoelde. Ik hoop idd dat er gewoon wat onnauwkeurig is gemeten en dat vrijdag alles dik in orde blijkt te zijn, zeker met jouw voorgeschiedenis.. En ik hoop dat de achterstand in de komende 8 weken beperkt blijft. Dat je maar een gezond en mooi Hendrikje op de wereld mag zetten
![]()
Hallo maak me eens niet zo bangquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend Zolena!
Ik krijg net een berichtje dat een vriendin is bevallenOp 36.6
dat kan dus ook bij een eerste kindje
(ja ok, wist ik natuurlijk wel, maar ze zei zelf deze week nog dat ze haar nog lang niet verwachtte
)
Ik stuiter een beetje nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, maar dan is jouw bloedverlies echt niet 'laat' voor een innestelingsbloeding. Bij mij was dat nog met ongeveer 6 weken. Althans, toen had ik ook wat bloedverlies. En volgens de gyn was 't dan hoogstwaarschijnlijk innestelingsbloeding, dat kon met die termijn blijkbaar ook nog makkelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohnee, ik ben nu pas 4 weken en 4 dagen, dan is er met echo nog niets te zien. Ik denk dat ik maandag wel ga vragen wanneer op z'n vroegst een echo gemaakt kan worden. Sowieso heb ik maandag en vrijdag opnieuw een hcg bepaling, dat zegt natuurlijk niet alles maar geeft enigszins een indicatie of het oké is. Daar is dus voorlopig het wachten even op.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef Cathmar het volgende:
Coco, het is niet echt een eerlijke vergelijking. Ik heb meer dan 25 broekjes, 6 pakjes, 20+ rompers, 8 mutsjes. Shirtjes weet ik niet precies. Maar ik heb dus bijna niets gekocht. Dat is meeste maat 50/56. Heb ook wat 44, voor de zekerheid.
Maat 62... meer dan drie bakken vol. Ik durf niet te tellen.
Jij kunt lekker bijkopen als je kleine er is een je weet welke kleuren leuk staan. Ook heel fijn. Lang leve online shoppen.
Veel?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef Fieder het volgende:
Coco wat veel kleertjes!!(of is dat normaal haha)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk Fieder, een jongetje
Die zijn zeker leuk!
Meisjes hopelijk ook want daarvan krijgen wij er 2!
Binnenkort een heleboel superleuke jongenskleertjes in de verkoop dus....
Ja, wij zijn in elk geval blij dat hij de oudste is en niet de jongstequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:57 schreef Susie het volgende:
[..]Midas grote broer van 2 meiden!
![]()
(Tevens ook alvast medelijden met hem)
Graag!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ooooh Kyara wat leuk
mag ik weer los in t namentopic
quote:
Meisjes zijn vervelender vind ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef Kyara het volgende:
Ik had bedacht dat als ik om de dag ga wassen, ik sowieso 12 setjes nodig heb (rekening houdend met 3 keer verschonen).
Meisjes plassen niet alles onder toch?
Oei! Hopelijk blijft het daar bij sorbo!quote:Op zondag 7 oktober 2012 06:00 schreef Sorbootje het volgende:
Van alle dagen van het jaar wil ik het vandaag echt niet ivm verjaardagsfeestje dochter en toch lig ik nu dingen te timen waarvan ik hoop dat het voorwerk is. Ik wil haar feestje niet verpesten. Toe nou lijf!
wow; wat spannend!!!! ik ga vandaag op het werk af en toe even kijken en wens je alvast heeeeel veel succes!quote:Op zondag 7 oktober 2012 06:27 schreef Sorbootje het volgende:
Het voelt behoorlijk herkenbaar en is best regelmatig...
Nou dat! Ik kon dit even niet onder woorden brengen, maar ik vind het juist wel een heel bijzondere timing!quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Je zou maar een neefje krijgen op je verjaardagsfeestje!
In meerdere opzichtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Slikquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Je zou maar een neefje krijgen op je verjaardagsfeestje!
Ohh, dat is nog best wel een goed idee jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:07 schreef Suikertante het volgende:
Sorbo! Loslaten en gaan met die banaan je neefje!!![]()
![]()
En Bellelena, misschien kun je de ouders of andere hele goede vrienden inlichten en vragen of je mee mag bij een afspraak van hen? Al is het maar voor vijf minuten, even persoonlijk vertellen is wel het mooist natuurlijk
Ik zat al te twijfelen, maar schoof het telkens op de lange baan want dan moet ik weer oppas regelen voor Stef enzo, of hem meenemen.. Maar misschien moet ik dat toch maar eens doen, ik heb nog een paar van die dingetjes die ik na wil vragen 'ooit'. Ik had alleen ergens nog de hoop dat iemand ging zeggen 'oh, ja, maar dat duurt gewoon even eer het weer normaal is', de lazy man's solution zeg maarquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:05 schreef OooLizaooO het volgende:
Incantrix daar zou ik toch mee naar de dokter gaan. Hier ook al schimmelinfectie gehad, maar nooit extra last aan m'n litteken, laat staan wat jij beschrijft :s
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:09 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ohh, dat is nog best wel een goed idee jaDankje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan meid!quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:31 schreef Logician78 het volgende:
Hier gisteren goed overleefd de workshops gingen gelukkig allemaal goed en veel positieve feedback gehad.
Helaas wel na de eerste ronde al last van mijn bekken en banden, toen we naar de auto terugliepen liep ik er bij alsof ik 112jr oud wasGelukkig vandaag lekker helemaal niets.
Dank je! En dank voor t in op zetten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:48 schreef bellelena het volgende:
Welkom ohnee!
Fieder, een piemolEen heuse zoon in je buik!
![]()
Kyara, twee meisjes![]()
En wat stoer, midas als grote broer van twee meiden
Ik heb jullie alle 3 in de OP toegevoegd/aangepast
Sorbootje, wat spannend! Ik sluit me aan bij de anderen, heel bijzonder dat je neefje ook op I's verjaardag wil komenSucces daar!
Nadat we het dus vrijdag aan mijn schoonouders hadden vertelt, hebben we het gisteren maar meteen in de vriendengroep gegooid! Iedereen was helemaal ontroerd en blij en eigenlijk had niemand het verwacht maar vinden ze het super super tof![]()
Nu nog vooral aan een vriendenstel in het bijzonder vertellen, zij is erg ziek en ik weet niet of ze ons kunnen ontvangen op korte termijn. Dus even nadenken hoe we het kunnen vertellen, misschien per telefoon of toch langsrijden voor 5 minuutjes?
Ja, was ook mijn eerste idee, maar dan raad ze het volgens mij al zo! Ze weet, als een van de weinige, dat ik eerder dit jaar een miskraam had. En daardoor dus ook dat we echt bezig zijn voor een kindje. Het lijkt me ook wel heel leuk om het toch echt als verrassing te kunnen brengen bij ze, net als bij de andere vrienden (die hadden werkelijk geen idee!).quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:51 schreef ohnee het volgende:
[..]
Dank je! En dank voor t in op zetten.
Heerlijk he als je het eindelijk aan iedereen kan vertellen. En ik zou opbellen om te vragen of ik 5 min mag langskomen want heb haar iets te vertellen.. vind ze dat te zwaar, dan meteen in hetzelfde belletje het nieuws vertellen.
En sorbo is NU aan het bevallen?spannend!!! En van haar neefje? Ze is draagmoeder? Wat knap !
En wat een timing om uitgerekend vandaag weeën te krijgen. ^^ Wordt wel een heel speciaal feestje zo!
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:02 schreef mrien het volgende:
Misschien vragen of je even langs kunt komen om haar een knuffel te komen geven?
+1quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Belle wat gaaf dat je vrienden ook zo fijn reageerden.. Oeh en van dat ene stel, ja blijft lastig dat soort dingen ... Doe wat je gevoel je ingeeft, dan doe je het altijd goed
![]()
Alles kanquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm en onderwijl dat ik dit zit te typen wel weer kramp en voorwerk.. Tis echt nog te vroeg! Dat kan normaliter best een paar dagen/weken aanhouden toch? Kindje was afgelopen woensdag nog niet helemaal ingedaald.
Whaaah, spannond!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Drie cm. over een half uurtje naar t zkh.
Isabeau heeft een echt feestje gehad en nu is t tijd voor het volgende "feestje"
Zet 'm op chick! Ben helemaal stuiterigquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft een echt feestje gehad en nu is t tijd voor het volgende "feestje"
Van harte! Super leuk!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk Fieder, een jongetje
Die zijn zeker leuk!
Meisjes hopelijk ook want daarvan krijgen wij er 2
Jemig, ik lijk wel zwanger.. zit bijna te janken hier!quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh Sorbo je zit constant in mijn hoofd! Succes met het klaren van 'de klus'.. Succes met het kennismaken met je neefje en heel veel succes met het geven van het grootste cadeau aan je schoonzus en zwager wat je ze maar kunt geven!
Wat een bijzonder einde en toch ook begin!
Ik ben spontaan de laatste dingen maar even in de ziekenhuistas aan het stoppenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:06 schreef Kyara het volgende:
Ophelia, voor jou ook raar dat iemand met jouw UD nu aan het bevallen is
hahaha, ja, dat kan ik me voorstellen. Maar nog geen bibbers dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben spontaan de laatste dingen maar even in de ziekenhuistas aan het stoppenMaar eigenlijk ben ik er altijd vanuit gegaan dat Sorbo eerst zou zijn
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:18 schreef Sorbootje het volgende:
Oh, tof! Al die kleertjes bekijken enzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:34 schreef klumsy het volgende:
M'n schoonzus had ook een hele doos vol met kleertjes neergezet, zodat ik lekker kon snuffelen en mee mocht nemen wat ik leuk vond, nou bijna alles dus
Volgens mij heb ik trouwens écht niet zoveelquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:08 schreef Twinkle20 het volgende:
Woooow Coco ik heb echt heul niet zoveel kleertjes hoor.. Of ja, niet die ik LEUK vind (want allemaal gekregen). Ik ga serieus nog even babyshoppen van de week. Vind sowieso dat er nog wel wat luiers ingeslagen moeten worden en van die doekjes. Even de aanbiedingen napluizen .. kan ik vast aan het idee wennen. En ik ga hoe dan ook toch zo''n oortjes-pakje ergens scoren
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het beeld wat vertekent doordat ik alle maatjes heb genoteerd (ook dingetjes in maat 62 die ik gekregen heb). Het lijkt dan idd best veelMaar ik vermoed zelf dat ik nog wel wat bij aan het kopen kom. Paar keer spugen/verkeerd poepen en je zit al te kijken
Scheelt wel hoor, dat het idd unisex isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Coco ik vind het een bescheiden aantal nog hoor!
Maar je hebt natuurlijk enkel unisex dus dat is toch anders dan echt los kunnen op jongen of meisje.Nu heb ik gewoon gekeken bij de Hema/Prenatal/Babydump/etc en online gewinkeld voor (goedkoop) unisex spul
Als ik gericht had kunnen winkelen, had ik vast wat meer moeite gehad met mezelf inhouden![]()
Waarschijnlijk geen groeispurt. Met 31 weken lag de buik van de baby ook al 3 weken voor. Daarom is toen met 34 weken een echo ingepland om te checken of 't een groeispurt was geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef bellelena het volgende:
Klinkt zo lief en kneuterig al dat wassen van die mini kleertjes en lakentjes enzo! Krijg er zelf ook steeds meer zin van om te gaan shoppen
Alvast succes voor morgen Coco! En wie weet was het vorige keer echt een groeispeurt en is het nu weer wat meer gemiddeld?
Hebben ze daar veel keus eigenlijk? Kwam daar in het verleden wel eens voor mezelf, maar dat vond ik vaak tegenvallen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn onderweg naar de outlet in Maasmechelen. Babykleertjes kopen!!!
Dat is het voordeel van een unisex babyquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:08 schreef ohnee het volgende:
Ik moet ook nog kleertjes wassen maar zit met al die verschillende kleuren. wit met roze en paars en bruin... Dat durf ik niet samen in de wasmachine te gooien... Wellicht dan maar alles op de hand want om nou voor elk setje 1ste keer apart te wassen...
Knuffels ed heb ik trouwens nieuw nooit gewassen. (ja nu wel daar er meerdere kindjes al mee gespeet hebben..)
Oh, maar dan heb ik toch helemaal niet meer dan jij hebt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb sowieso alles. in huis wat op het kraamlijstje wordt aanbevolen qua kleding. Maar als ik idd mensen hoor die hun kiddo drie keer per dag kpnden verschonen ga ik het niet redden :-)
Goed excuus he =)
Ahh, ja, dan lijkt het er toch wel op dat je een lekkere flinkerd aan het bakken bentquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen groeispurt. Met 31 weken lag de buik van de baby ook al 3 weken voor. Daarom is toen met 34 weken een echo ingepland om te checken of 't een groeispurt was geweest.
Alleen, met 34w de buik van de baby op 39w. Bij beide echo's p95. Dus kans op groeispurt is niet zo heel hoog meer.
Maar, je weet maar nooit natuurlijk![]()
Plus, ik vraag me toch af hoe nauwkeurig ze zoiets kunnen meten. Dus hou een slag om de arm
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik trouwens écht niet zoveelIk heb me grotendeels aan zo'n uitzetlijst gehouden.
Vind jouw lijstje best meevallen hoor CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het beeld wat vertekent doordat ik alle maatjes heb genoteerd (ook dingetjes in maat 62 die ik gekregen heb). Het lijkt dan idd best veelMaar ik vermoed zelf dat ik nog wel wat bij aan het kopen kom. Paar keer spugen/verkeerd poepen en je zit al te kijken
![]()
[..]
Scheelt wel hoor, dat het idd unisex isNu heb ik gewoon gekeken bij de Hema/Prenatal/Babydump/etc en online gewinkeld voor (goedkoop) unisex spul
Als ik gericht had kunnen winkelen, had ik vast wat meer moeite gehad met mezelf inhouden.
Ik weet zelf niet hoeveel ik staan heb, maat 56 past in 1 plooibox en maat 62 ook.
Alvast genoeg voor de eerste dagen/weken, en als het nodig is, koop ik op het moment zelf wel bij...
Ik wil ook!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn onderweg naar de outlet in Maasmechelen. Babykleertjes kopen!!!
ik ben ook geen shoppingfan maar Tuurlijk ga ik meequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Met vent?
Die van mij krijg ik NO WAY daar mee naar toe...
Gelijk welke winkel eigenlijk.
Was de eerste keer dat we echt ruzie hadden: ik wou in NYC (!!!) gaan shoppen. Meneer dacht dat dat op 15 minuten afgerond zou zijn en 't heeft een uur (ho maar!) geduurd...
Het was zijn voorstel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Met vent?
Die van mij krijg ik NO WAY daar mee naar toe...
Gelijk welke winkel eigenlijk.
Was de eerste keer dat we echt ruzie hadden: ik wou in NYC (!!!) gaan shoppen. Meneer dacht dat dat op 15 minuten afgerond zou zijn en 't heeft een uur (ho maar!) geduurd...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:31 schreef Suikertante het volgende:
Tico en Joene, zitten jullie daar nu samen een hotdog te eten en te Fok!en als pauze?
Oooh ik kwam toevallig net zo'n fijne site tegen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
En verder zijn we hier begonnen met rommel uitzoeken, opruimen en plannen maken voor de nieuwe inrichting als er een babykamer moet komen![]()
Ik was bijna altijd op 30 graden maar je wilt niet weten wat voor kleur sommige dingen afgeeft!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:12 schreef rebel-angel het volgende:
ik denk dat ik alle gekleurde dingetjes wel bij elkaar gooi
het is toch meer een kwestie van even uitwassen om die nieuw lucht eruit te krijgen
het is niet alsof het vuil is, dus ik dacht 30 graden moet wel kunnen.
Wat niet weten? Dat je lesbisch bent?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:43 schreef ohnee het volgende:
[..]
Ik was bijna altijd op 30 graden maar je wilt niet weten wat voor kleur sommige dingen afgeeft!Ben wel wat voorzichtiger geworden daardoor. En als ik mn mooie uilenjurkje verpest ga ik mezelf t hele rest van t jaar haten...
(mn vriend zal waarschijnlijk juichen.. al die vrouwen kwijlen bij t jurkje, vriendlief keek alsof ik m een pakje kots voorhield
die moet duidelijk nog wennen aan t feit dat we een meisje krijgen met bijbehorende meidenmeuk.
)
En aan ieder die 'maar' 6 setjes hebben: wie weet waar de kraamvisite mee aan komt zetten! Hier was de gardarobe verdubbelt na het bezoek.En soms loop je tegen wat leuks aan en MOET je t hebben en zo vult de kast ook langzaam voller.
En voor mensen die t nog niet weten: mn vriendin kocht gewoon een jongens en meisjes setje erbij. Was t niet helemaal uni en kon de kleine toch wat blauw/roze aan meteen na de geboorte.
+1. Heel veel succes Sorbo!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:10 schreef Kyara het volgende:
Nou inderdaad Logi. Ben ook benieuwd naar Sorbo. Niet alleen naar de bevalling zelf maar ook naar het erna.......
Hoezo herkenbaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef Ticootje het volgende:
Allebei vergroeit met de iPhone. We zaten inderdaad even te eten. Zo gezellig allebei met telefoon voor ons neus.
Ja, maar das dan meer voor kpd. Ik heb ondergoed gekocht van Marlies.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:47 schreef Suikertante het volgende:
Héél herkenbaar... daarom had ik ze ook door.
(nog fotowaardige dingen geshopt Tico?)
Altijd goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar das dan meer voor kpd. Ik heb ondergoed gekocht van Marlies.
Geen kinderen vanavond. ;-)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |