abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117635917
Zwangerschap & geboorte

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
11 april: bellelena
15 april: Danic
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_

03 mei: Vencodark
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly
13 mei: Spirit82
23 mei: MaLo

11 juni (voorlopig): _Nikki_
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 07-10-2012 09:39:35 ]
pi_117635955
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef bellelena het volgende:
Heel even snel tussendoor (lees later bij): Mijn schoonouders waren ook blij *O* poehhh zo opgelucht!!
En zijn er nog aanpassingen in de OP nodig, doe maar dikgedrukt, dan pas ik ze straks aan!
pi_117636176
Ohh Fieder wat spannend! Ga je delen met ons wat er in je buik zit?

Ik zag nog een "nieuwe" zwangere op dezelfde datum als ik *O* Gefeliciteerd Ereshkigal! Maar wow, wat onzeker! Wil je in de OP staan?

En pizza lust ik ook niet meer sinds de zwangerschap :r Vriendlief ook niet meer trouwens dus dat scheelt :D

En zonder ui en prei zou ik niet kunnen leven ;) Vooral prei houd ik veel van!

FTA, wat lief van je zoontje O+
pi_117636235
FTA wat schattig O+

Bellelena wat fijn :*

Ja als ze het morgen kan zien dan horen jullie het. Denk trouwens dat ik het in mijn omgeving ook gewoon ga vertellen, denk niet dat ik het geheim kan houden.
Alleen mn schoonouders willen het niet weten, dus hoe ik dat ga doen :?
pi_117636353
Belle wat fijn dat je dchoonouders toch leuk reageerden!

Oehh en rauwe prei en ui... bring it on!! (Had ik voor de zwangerschap ook al hoor)

Logi je hebt me op het geweldige idee gebracht om vanavond een grote pan wortelstamppot te maken.

Fieder ik ben heeeel benieuwd wat het wordt
pi_117636398
Hoelaat ben je morgen? Ik vind het nu al plaatsvervangend spannend! Maar net dus ook een bergje adrenaline bij het vertellen aan schoonouders, dus dat moet er ook nog even uit, vandaar waarschijnlijk het gestuiter ;)

Ohh ja Twinkle, ik ben ook echt heel opgelucht en mijn lief ook. Schoonmoeder in tranen van ontroering en vreugde O+ En felicitaties van schoonpa, zonder lastig vragen! En eetsmakelijk alvast!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:04:01 #7
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117636418
Hoe laat moest Keshet dan?
Nou ga ik me toch zorgen maken...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117636462
Heel vluchtig bijgelezen.

Bellelena, wat fijn! Daar maakten jullie je best zorgen om toch? Wat zeiden ze? :)

Fieder en Logi 20 weken *O*

Nieuwe zwangere las ik, gefeliciteerd! Onzekere tijd voor jullie dus, kan me voorstellen dat je je enorme zorgen maakt, maar er is nog altijd een heel grote kans dat alles goed is :).

Ben ook heel benieuwd hoe het met Keshet is...

Ik heb het vandaag op mijn werk verteld, alleen maar heel leuke enthousiaste reacties gehad O+
pi_117636483
Kwam even kijken of er nieuws van Keshet was...

Fieder alvast veel plezier morgen, lekker baby kijken.
Met een meidenkwartet
pi_117636515
Wat leuk, al die mensen met enthousiaste reacties O+
pi_117636539
Keshet, we zijn benieuwd..!

Bellelena, ik ben heel blij voor je. Tuurlijk moet je voor je eigen geluk gaan, maar het is extra leuk als de mensen dichtbij je dat helemaal begrijpen!!

Fieder, hier is het net zo! Schoonouders hoeven het niet per se te weten. Misschien proberen we het toch eerst geheim te houden.. maar als het niet lukt is het geen ramp.
pi_117636544
Fijn lot!

Pff Keshet ja.. hoop maar dat alles in orde is!
pi_117636574
Oja, Keshet is/was vandaag, ben ook heel benieuwd, hoop zo dat alles gewoon mooi/fijn/netjes/goed is...

L0t: Z'n moeder had het helemaal niet verwacht, maar was vlak daarna al bijna een (logeer)kamertje aan het inrichten O+ En z'n vader vond het ook leuk, die feliciteerde ons en bleef verder vrij nuchter maar hij heeft niks geks gezegd. Ze waren ook net terug van een weekje weg, dus lekker ontspannen. We hadden wel een 'goed' moment uitgezocht gelukkig :D
Van te voren maakte(n) we/ik me best zorgen, z'n vader had ook heel anders kunnen reageren, ben zo blij dat het gewoon zo is gegaan! Echt zo'n last weer van m'n schouders gegleden! En nu kunnen we het ook aan anderen gaan vertellen! (Eerst lief z'n broer nog wel even!)

Suikertante: Precies dat ja, ik weet wel dat ik heel blij ben maar het is ook fijn als anderen en vooral naaste familie je ook steunen en er blij mee zijn O+
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:14:20 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_117636771
Heerlijk bellelena :) FIjn! O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117638272
Nog geen nieuws van Keshet dus?

Leuk Fieder! Ben benieuwd!

Wij hebben morgen ook geslachtsbepaling echo. Ben zo benieuwd!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:53:18 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117638337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:34 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Ik heb de 20wk echo volgende wk vrijdag, was handiger omdat die dag meteen consult er na kan met de gyn.

En ik heb nu al teveel kleertjes :')
Ah spannend :D
Whehe :7 XD

Skoap! :D Actie! *G*

Fieder wat leuk en spannend!! :D O+

Ik heb de laatste tijd alleen maar zin in zoete dingen.. Normaal was ik echt een hartige snoeper, maar nu kan er niet genoeg drop en chocola in huis zijn :@

L0t wat leuk, enthousiaste reacties op je werk! O+

Belle, wat enorm fijn :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117638417
Salmiaklolly's :9

Normaal ben ik een chipsmonster, nu lijkt het me ook lekker, maar ik ga al vanaf dat ik 5 weken zwanger ben hoe dan ook 5 minuten na het chips eten kotsen. Dus ik blijf er af :+
(en ik probeer elke week wel ergens een hapje :') Domdomdom)
pi_117638729
Haha ja, je lichaam houdt je voor het lapje!
Leuk al die echo's! Moet morgen werken maar verwacht leuke nieuwtjes als ik thuis kom!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:02:47 #19
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_117638753
Ik heb eigenlijk nergens zin in.... vorige zwangerschappen heb ik me klem gegeten in alles wat chocola bevatte. En nu staat niets me aan. Maar dat kan nog komen (ik dacht dat ik niet meer misselijk was, maar daar dacht mijn lijf vandaag toch heel anders over).

Met de jongste naar de huisarts geweest. Het is iig geen vijfde ziekte of een parvo-soort virus. Het lijkt wel veel op de mazelen (maar dat zou niet heel logisch zijn omdat hij is ingeent). De ha vermoed een combi van virussen. Als hij koorts krijgt terugkomen en verder geen zorgen maken voor het kleintje op komst gelukkig.

En wat leuk: geslachtsbepalende echo's. Mijn man vroeg van de week of we dat met de 13 weken al kunnen zien. Dus zodra het zichtbaar wordt weten wij het ook. Ik kan niet wachten....
pi_117638757
Ja is ook belle .. is toch de kers op de taart als je directe naasten echt oprecht blij voor jullie zijn.

Hmm hier is vent beetje boos en overbezorgd (hijs aan het werk.. late dienst). Vanochtend gingen we samen een stukje met de hond wandelen.. uiteraard op mijn tempo. Tot ik opeens dubbel lag van de stekende pijn rechtsonder. Al strompelend naar huis gelopen.. was gelullig nog maar een klein stukje.

Wil ik net weer even klein rondje maken met hond ... zelfde verhaal en flink vervelend harde buiken. Ben voetje voor voetje naar huis gelopen.

Ik wijt het zelf aan het feit dat ik te hard heb gelopen.. nu ik hier thuis op de bamk zit gaat het wel weer. Vind het niet nodig om daar het ziekenhuis voor te gadn bellen.. wie weet is het morgen wel weg.

Maar nu belt vent net op omdat ie zich een beetje zorgen maakte en hij stond erop dat ik zkh zou bellen. Heb gezegd dag ik dat niet nodig vond. Gooit ie boos de telefoon erop en ik denk dat ie nu onderweg naar huis is .. overbezorgd.

Maar seg nou zelf .. klinkt toch als iets heel onschuldigs en niet zwangerdchspsgerelateerd? Ik maak me echt geen zorgen .. voor iemand herkenbaar wellicht? Ook geen bloedverlies ofzo en zolang ik dat niet heb gooi ik het er gewoon op dat het vast iets onschuldigs iets gezien mijn termijn.

Kyara.. als je de geslachten weet wil je het dan ook met ons delen? Ben enorm benieuwd! Alvast verl plezier morgen!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:07:02 #21
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_117638944
Hoeveel harde buiken heb je? Misschien doe je toch (ongemerkt) wel te veel. En veel harde buiken kunnen overgaan in weeen. En dat is volgens mij nog net iets te vroeg toch?
(Ik zou bellen - wie weet veroorzaakt een blaasontsteking wel die harde buiken)
pi_117639052
Ik vind het niet als iets onschuldigs of niet-zwangerschapsgerelateerd klinken hoor Twinkle. Ik heb tenminste nog nooit harde buiken gehad toen ik niet zwanger was. Toch even goed rust pakken!

En ja, als we het geslacht weten kom ik het zeker melden!
pi_117639366
Eresh, welkom. Ik hoop dat alles uiteindelijk goed blijkt te zijn met je kleintje :*

Logican en Fieder, gefeliciteerd met de mijlpaal van 20 weken *O*
En Fieder, ik hoop dat ze het morgen kunnen zien

Inca, waarom heb jij een rolstoel nodig? Ik kan me dat niet meer herinneren. Sorry

FTA, wat lief van je peuter O+

Bella, fijn dat je schoonouders blij waren
pi_117639416
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Kyara het volgende:

Wij hebben morgen ook geslachtsbepaling echo. Ben zo benieuwd!
Jeeeee!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117639457
Ik dacht ook aan blaasontsteking. Potje is zo weggebracht en dan is je man ook weer gerustgesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')