En zijn er nog aanpassingen in de OP nodig, doe maar dikgedrukt, dan pas ik ze straks aan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef bellelena het volgende:
Heel even snel tussendoor (lees later bij): Mijn schoonouders waren ook blijpoehhh zo opgelucht!!
Ah spannendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:34 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik heb de 20wk echo volgende wk vrijdag, was handiger omdat die dag meteen consult er na kan met de gyn.
En ik heb nu al teveel kleertjes
Jeeeee!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben morgen ook geslachtsbepaling echo. Ben zo benieuwd!
Eind van de middag. Rond 4 uur geloof ik. Maar daarna nog Midas ophalen en zo dus het zal wel even duren voordat ik online ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:20 schreef Fieder het volgende:
Half 11 mogen we, maar denk t pas eind van de middag/ avond te komen melden.Hoe laat ben jij Kyara?
Maakt niet uit .. wij lopen niet wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Eind van de middag. Rond 4 uur geloof ik. Maar daarna nog Midas ophalen en zo dus het zal wel even duren voordat ik online ben.
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Omentielvo het volgende:
Eresh, welkom. Ik hoop dat alles uiteindelijk goed blijkt te zijn met je kleintje
Logican en Fieder, gefeliciteerd met de mijlpaal van 20 weken
En Fieder, ik hoop dat ze het morgen kunnen zien
Inca, waarom heb jij een rolstoel nodig? Ik kan me dat niet meer herinneren. Sorry
FTA, wat lief van je peuter
Bella, fijn dat je schoonouders blij waren
Voelt toch wel spannend eigenlijk... Maar, ze heeft tot nu toe tig echo's gehad die allemaal perfect waren toch? Ik denk dat ze misschien "gewoon" uit eten is oid?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef __Isis__ het volgende:
Jeetje.... Hoop zo dat alles in orde is!
Ja puur rationeel ga ik er ook vanuit dat alles oké is, maar dat onderbuikgevoel van haar in combinatie met dat we niets meer gehoord hebben, maakt me toch ongerust...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Voelt toch wel spannend eigenlijk... Maar, ze heeft tot nu toe tig echo's gehad die allemaal perfect waren toch? Ik denk dat ze misschien "gewoon" uit eten is oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |