Ik beloof niks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan [ afbeelding ] Hossel een paar mooie vrouwen voor me, wil je? Make us all proud.
Wie wil hem nou aanrandenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan dan joelen en schreeuwen.
Deden we ook toen Watertornado werd aangerand.![]()
"WT NEE VLUCHT NU HET NOG KAN'
Wait, what?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan dan joelen en schreeuwen.
Deden we ook toen Watertornado werd aangerand.![]()
"WT NEE VLUCHT NU HET NOG KAN'
Dat hoeft ook niet.quote:
Ik geef je hossellesquote:
S_O.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie wil hem nou aanranden![]()
![]()
!
Ik wil geen hosselles.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik geef je hosselles
Doe ten eerste je swag kleren aan en doe geen gekke legerprint muts op
Ik ga heel misschien hooguit naar leiden andersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
eerst je neus snuiten. dan je hakken en rokje aantrekken en hop, op de trein naar helmond. ik zal vast thee zetten.
Just wear a suit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik geef je hosselles
Doe ten eerste je swag kleren aan en doe geen gekke legerprint muts op
quote:
Zonder paint werkt dit niet. Zelfs Samzz d'r epische tetters zijn onvindbaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de fokkers
Ik zit helemaal achterin met samzz en een kutmod [ afbeelding ]
Ik zie Twi, C_M, Heloef, Koffie, Joy, Mur en mezelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de fokkers
Ik zit helemaal achterin met samzz en een kutmod [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Twi, C_M, Heloef, Koffie, Joy, Mur en mezelf.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ben ik
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Meneer is eigenwijs en komt toch maar even een kijkje nemen![]()
Topquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Meneer is eigenwijs en komt toch maar even een kijkje nemen![]()
20 uur-20:30.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet ook wel vaart maken, hoe laat zitten we in the duke of oz?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Misschien kom ik ook nog wel.Ook omdat eigenwijs
flpipieeequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
We blijven daar wel even zitten. Maar dat wil niet zeggen dat je je niet moet haasten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
Maar gaan jullie nog weg uit die dukes of nog wat dingesof blijven jullie daar even Anders moet ik nu ook haasten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Je hebt mn nummer toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
Maar gaan jullie nog weg uit die dukes of nog wat dingesof blijven jullie daar even Anders moet ik nu ook haasten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer toch?Als we ergens heen gaan bel ik je wel en haal ik je op als dat handig is
Ik moet nog even douchen. Zal wel opschieten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We blijven daar wel even zitten. Maar dat wil niet zeggen dat je je niet moet haasten.
Je moet wel schoon zijn als we knuffelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog even douchen. Zal wel opschieten.
Sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel schoon zijn als we knuffelen natuurlijk.
Eisen stellen aan knuffels van Flips.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel schoon zijn als we knuffelen natuurlijk.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eisen stellen aan knuffels van Flips.
Al moet ik haar eigenhandig uit het riool vissen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens even een broek zoeken.
We weten allemaal dat jij Kaneel liever in de blote billetjes hebt, maar dat vindt de politie niet goedquote:
En dat is koud.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij Kaneel liever in de blote billetjes hebt, maar dat vindt de politie niet goed.
Nee, dan lijk ik mooierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef wickedmen het volgende:
Ik vertrek nu ook.
Is het btw een probleem als je ontiefelijk lelijk bent?
ik wil het niet eens weten eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij Kaneel liever in de blote billetjes hebt, maar dat vindt de politie niet goed.
Dit.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Twi, C_M, Heloef, Koffie, Joy, Mur en mezelf.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil het niet eens weten eerlijk gezegd.
Clash, anyone?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
zal ik wel of niet gaan is de vraag van vandaag
Gewoon gaan en jezelf laten hosselen door Heloefquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
Suit upquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt overdressed
Ik zei nee en ging tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
Dat weigert hij, zei hij net.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan en jezelf laten hosselen door Heloef
Naar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon gaan en jezelf laten hosselen door Heloef
vrouwenlogicaquote:
And all is well when it ends well, schreef de bard.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra hij Evie ziet is hij dat vergeten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra hij Evie ziet is hij dat vergeten
Ja heuj. Niks mis met blote billen. Maar dan wel bevallige vrouwenbillen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
een medestander! ik voelde me al alleen staan tegenover de blotebillenmeute.
Ik zou gaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
Er bestaat niet zo iets als overdressed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt overdressed
Ga jij niet?quote:
In pak natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er bestaat niet zo iets als overdressed.
Ik weet alleen nog niet of ik in pak ga, het gaat regenen vanavond geloof ik.
Suit up2, het is notabene global James Bond dayquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Redelijk weer, leuke groep mensen, Leiden is vanaf Utrecht goed te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
ssstjij hebt vrouwenkennis
[..]
beargumenteer eens?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bus is niet komen opdagen![]()
Ik ben dus later, rond 21:15
Deze manquote:
niemand zit er op te wachten dat ik kom.. dat weet je toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk weer, leuke groep mensen, Leiden is vanaf Utrecht goed te doen.
Nog een reden om juist te gaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Evie het volgende:
[..]
niemand zit er op te wachten dat ik kom.. dat weet je toch?
quote:
True story? Ja dan kan ik eigenlijk niet anders.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Suit up2, het is notabene global James Bond day
Dat alleen zou voor mij genoeg reden zijn om te gaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Evie het volgende:
[..]
niemand zit er op te wachten dat ik kom.. dat weet je toch?
True story bro. Ik ga ook zo stappen in pak.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
True story? Ja dan kan ik eigenlijk niet anders.
En flips komt ook.. Ik heb het al toegezegd.
Ik heb pantalon+overhemd +een net vest omdat ik geen colbertje heb en het is warmerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, hoiquote:
Station uit lopen, het centrum in. Kom je op een pleintje met de McDonalds. Plein oversteken naar links en je bent er.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
Als het goed is komt mijn trein om 20:37 aan, dan moet ik de weg nog vinden.
3 straten verderopquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
Als het goed is komt mijn trein om 20:37 aan, dan moet ik de weg nog vinden.
Thanks, hoe heette die tent ook alweer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Station uit lopen, het centrum in. Kom je op een pleintje met de McDonalds. Plein oversteken naar links en je bent er.
dukes of ozquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, hoe heette die tent ook alweer?
Zullen wij onze whiskey-en-sigaren-geen-vrouwen-date ook in gewoon pak doen?quote:
Nou ja, sommige dan he.quote:
Wel de goede kant hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, hoe heette die tent ook alweer?
quote:
We kunnen moeilijk altijd naakt rondlopen hé.quote:
al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Kan moeilijk altijd naakt rondlopen hé.
Meestal hebben stations meerdere ingangen/uitgangenquote:
Als ik premier zou zijn....quote:
Vind ik niet. Meer dan genoeg vrouwen die ik liever niet naakt zie.quote:
Dat spreekt voor zich natuurlijk. En we zullen niet lang alleen zijn. Dat spreekt ook voor zich. Want wij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen wij onze whiskey-en-sigaren-geen-vrouwen-date ook in gewoon pak doen?
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Meer dan genoeg vrouwen die ik liever niet naakt zie.
Ah op die manier. Centrum zal vast aangegeven staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meestal hebben stations meerdere ingangen/uitgangen.
Fout, mag wel in Nederlandquote:
Doorlopen naar achteren dus, ok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
we gaan daar op dat tafeltje achterin zitten ok
Het is gesponsord, en het ziet er nog steeds uit als een paupertent. Da. Fuq?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Of hier, dekentje mee, kampvuur, gitaar
Leugenaarsbeestquote:
Daarom dus! Ik kies ze liever uit, dan opgescheept te zitten met die mormels van hier. Een paar uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef Barbusse het volgende:
Dat spreekt voor zich natuurlijk. En we zullen niet lang alleen zijn. Dat spreekt ook voor zich. Want wij.
Heineken geeft niet zoveel hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gesponsord, en het ziet er nog steeds uit als een paupertent. Da. Fuq?
Dan zou ik ook gillenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Geef anders even een gil als je een persoon met een grijze pantalon en beige vest ziet lopen
Jij bent altijd zo baas he?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True story bro. Ik ga ook zo stappen in pak.Heeft alleen niks met 007 te maken
![]()
McGregorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo baas he?
Dan mag jij kiezen:
Boss - lichtblauw (zomers casual)
of
Mc Gregor - donkerblauw (iets formeler en met stropdas.)
McGregor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan mag jij kiezen:
of
Die vinden dat vast niet erg johquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naakt rondlopen
Mensen die in huis broeken dragen.
Ik maak alleen een uitzondering omdat Koffie en Muhaha blijven slapen.
Mc Gregorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan mag jij kiezen:
of
Wij begrijpen elkaar. Keuzes maak je zelf, en ook alleen als je wilt, niet omdat het "nu even uitkomt". Eisen stellen aan dames betekent eisen stellen aan jezelf. Hoge eisen aan jezelf betekent.... vul de rest maar zelf inquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom dus! Ik kies ze liever uit, dan opgescheept te zitten met die mormels van hier. Een paar uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
geen pak. je bent toch geen 60 of politicus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan mag jij kiezen:
of
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
geen pak. je bent toch geen 60 of politicus?
Terwijl het inmiddels toch een soort van kampbiermerk is. Niet heel bijzonder in ieder geval.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
Heineken geeft niet zoveel hoor.
Die vinden dat het een eer is om hun product te verkopen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |