Ik beloof niks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan [ afbeelding ] Hossel een paar mooie vrouwen voor me, wil je? Make us all proud.
Wie wil hem nou aanrandenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan dan joelen en schreeuwen.
Deden we ook toen Watertornado werd aangerand.![]()
"WT NEE VLUCHT NU HET NOG KAN'
Wait, what?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan dan joelen en schreeuwen.
Deden we ook toen Watertornado werd aangerand.![]()
"WT NEE VLUCHT NU HET NOG KAN'
Dat hoeft ook niet.quote:
Ik geef je hossellesquote:
S_O.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie wil hem nou aanranden![]()
![]()
!
Ik wil geen hosselles.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik geef je hosselles
Doe ten eerste je swag kleren aan en doe geen gekke legerprint muts op
Ik ga heel misschien hooguit naar leiden andersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
eerst je neus snuiten. dan je hakken en rokje aantrekken en hop, op de trein naar helmond. ik zal vast thee zetten.
Just wear a suit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik geef je hosselles
Doe ten eerste je swag kleren aan en doe geen gekke legerprint muts op
quote:
Zonder paint werkt dit niet. Zelfs Samzz d'r epische tetters zijn onvindbaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de fokkers
Ik zit helemaal achterin met samzz en een kutmod [ afbeelding ]
Ik zie Twi, C_M, Heloef, Koffie, Joy, Mur en mezelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de fokkers
Ik zit helemaal achterin met samzz en een kutmod [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Twi, C_M, Heloef, Koffie, Joy, Mur en mezelf.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ben ik
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Meneer is eigenwijs en komt toch maar even een kijkje nemen![]()
Topquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Meneer is eigenwijs en komt toch maar even een kijkje nemen![]()
20 uur-20:30.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet ook wel vaart maken, hoe laat zitten we in the duke of oz?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Misschien kom ik ook nog wel.Ook omdat eigenwijs
flpipieeequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
We blijven daar wel even zitten. Maar dat wil niet zeggen dat je je niet moet haasten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
Maar gaan jullie nog weg uit die dukes of nog wat dingesof blijven jullie daar even Anders moet ik nu ook haasten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Je hebt mn nummer toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
Maar gaan jullie nog weg uit die dukes of nog wat dingesof blijven jullie daar even Anders moet ik nu ook haasten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer toch?Als we ergens heen gaan bel ik je wel en haal ik je op als dat handig is
Ik moet nog even douchen. Zal wel opschieten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We blijven daar wel even zitten. Maar dat wil niet zeggen dat je je niet moet haasten.
Je moet wel schoon zijn als we knuffelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog even douchen. Zal wel opschieten.
Sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel schoon zijn als we knuffelen natuurlijk.
Eisen stellen aan knuffels van Flips.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel schoon zijn als we knuffelen natuurlijk.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eisen stellen aan knuffels van Flips.
Al moet ik haar eigenhandig uit het riool vissen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens even een broek zoeken.
We weten allemaal dat jij Kaneel liever in de blote billetjes hebt, maar dat vindt de politie niet goedquote:
En dat is koud.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij Kaneel liever in de blote billetjes hebt, maar dat vindt de politie niet goed.
Nee, dan lijk ik mooierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef wickedmen het volgende:
Ik vertrek nu ook.
Is het btw een probleem als je ontiefelijk lelijk bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |