flpipieeequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Misschien kom ik ook nog wel.Ook omdat eigenwijs
We blijven daar wel even zitten. Maar dat wil niet zeggen dat je je niet moet haasten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
Maar gaan jullie nog weg uit die dukes of nog wat dingesof blijven jullie daar even Anders moet ik nu ook haasten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef Flippiee het volgende:
Misschien kom ik ook nog wel.Ook omdat eigenwijs
Je hebt mn nummer toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
Maar gaan jullie nog weg uit die dukes of nog wat dingesof blijven jullie daar even Anders moet ik nu ook haasten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt mn nummer toch?Als we ergens heen gaan bel ik je wel en haal ik je op als dat handig is
Ik moet nog even douchen. Zal wel opschieten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We blijven daar wel even zitten. Maar dat wil niet zeggen dat je je niet moet haasten.
Je moet wel schoon zijn als we knuffelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nog even douchen. Zal wel opschieten.
Sowieso.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel schoon zijn als we knuffelen natuurlijk.
Eisen stellen aan knuffels van Flips.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel schoon zijn als we knuffelen natuurlijk.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eisen stellen aan knuffels van Flips.
Al moet ik haar eigenhandig uit het riool vissen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens even een broek zoeken.
We weten allemaal dat jij Kaneel liever in de blote billetjes hebt, maar dat vindt de politie niet goedquote:
En dat is koud.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
We weten allemaal dat jij Kaneel liever in de blote billetjes hebt, maar dat vindt de politie niet goed.
Nee, dan lijk ik mooierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef wickedmen het volgende:
Ik vertrek nu ook.
Is het btw een probleem als je ontiefelijk lelijk bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |