Adele heeft titelsong voor de nieuwe James Bond film gemaakt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:42 schreef dannyboy775 het volgende:
?????????????????? ik snap geen bal van deze tekst wie wilt het uit leggen
Jij maakt zoveel spelfouten in 1 zin dat het weinig zin heeft het uit te leggen denk ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:42 schreef dannyboy775 het volgende:
?????????????????? ik snap geen bal van deze tekst wie wilt het uit leggen
[Stage SC] #1586: Waar Adele's contract ontBonden is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef Piles het volgende:
Adele en Bond in 1 zin, kan niet anders dan een kuttopic zijn.
www.ishetalvrijdag.nlquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WEEEEEEEEEKKKKKKEEEEEEENNNNNDDDD
quote:
Moet dagen opmaken.quote:
18? ik heb er nog 25, na morgen dan nog 24.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:44 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, heb nog 18 dagen staan
Hoop dat ik ze uit mag laten betalen
Staat hier ook regelmatig in de straat / bij de oplaadpaal in de buurt. Supervet ding iddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Er staat op dit moment een Fisker Karma voor de zaak hier.
Godnondeju wat een bak
Ik mag vast 5 meenemen net als vorig jaar... maar dit jaar geen vakantie, alleen een paar dagen ziek en weekje vrij, dus lading dagen overquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
18? ik heb er nog 25, na morgen dan nog 24.
Had natuurlijk even een foto gemaakt. Nog nooit in het echt gezien, echt vet!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Staat hier ook regelmatig in de straat / bij de oplaadpaal in de buurt. Supervet ding idd.
Ik mag er 10 meenemen. Net als vorig jaar, wat ik toen ook al gedaan had.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik mag vast 5 meenemen net als vorig jaar... maar dit jaar geen vakantie, alleen een paar dagen ziek en weekje vrij, dus lading dagen over
Als ik ze alle 18 mag laten betalen heb ik een leuke kerstbonus
Bedrijven betalen het ook liever uit.. 4 maanden een medewerker vrij gegeven is natuurlijk niet verstandig. Aan de andere kant is het ook de taak van het bedrijf om te controleren op het inmiddels opgebouwde verlof. Feitelijk betekent dat, het bedrijf je verplicht (eigenlijk de ruimte moet geven) om vrij te nemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef The_Dean het volgende:
Nja, wij hebben het zo druk dat ze liever uitbetalen zodat mensen meer werk kunnen verzetten.
Ongeveer 50 % naar de Belastingdienst inderdaad. JEUHquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bedrijven betalen het ook liever uit.. 4 maanden een medewerker vrij gegeven is natuurlijk niet verstandig. Aan de andere kant is het ook de taak van het bedrijf om te controleren op het inmiddels opgebouwde verlof. Feitelijk betekent dat, het bedrijf je verplicht (eigenlijk de ruimte moet geven) om vrij te nemen.
Het mooie van het nieuwe verlofstelsel, is dat de overheid roept dat het vervallen van het openstaand bovenwettelijk verlof na 1,5 jaar een maatregel is om het welzijn van de medewerker te verbeteren. Echter is het gewoon een maatregel voor de bedrijven om te zeggen, zo na 1,5 jaar kunnen wij het bovenwettelijk verlof gewoon van de kostenpost uitbetalen vakantiedagen halen.
Daarbij is het uitbetalen van je overtallige vakantiedagen op papier echt leuk, totdat dat je je loonstrook ziet. Meestal gaat toch naar het Rijk toe
quote:
De totaalsom van alle Nederlanders gaat richting de honderden miljoenen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat heeft wel één voordeel hoeft Rutte en Samsom minder te bezuinigen.
hehe!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:04 schreef jna het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vs_schreeuwwijf.html
BAM
Nee, dan ben je gewoon een asociale tokkiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb wat boeken geleend bij de bieb van de hogeschool, en nu kan ik ze niet meer verlengen omdat een of andere tjap ze gereserveerd heeft vanaf 22 oktober, laat ik nou net toetsen hebben een week later. Wat als ik ze gewoon houd en later pas inlever? Krijg ik dan alleen elke dag een kleine boete ?
Heeft niks met stage te maken, maar wel met school, dus.
Dat heet een investeringquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Stefanovich het volgende:
Waarom dan... fok it ! Ik heb ze nodig, betaal ik liever een boete... ga die boeken niet kopen, dat is echt de grootste BS die er is, boeken kopen voor je studie
Neem aan dat daar wel regels over zijn, niet dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb wat boeken geleend bij de bieb van de hogeschool, en nu kan ik ze niet meer verlengen omdat een of andere tjap ze gereserveerd heeft vanaf 22 oktober, laat ik nou net toetsen hebben een week later. Wat als ik ze gewoon houd en later pas inlever? Krijg ik dan alleen elke dag een kleine boete ?
Gewoon doen joh, wat kan jou het schelen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb je bericht doorgestuurd naar de biebquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Stefanovich het volgende:
Waarom dan... fok it ! Ik heb ze nodig, betaal ik liever een boete... ga die boeken niet kopen, dat is echt de grootste BS die er is, boeken kopen voor je studie
Groeten uit Rilland!quote:
Dan ben je echt een lul.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef Stefanovich het volgende:
Jaaa, maar ik wel!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:02 schreef jna het volgende:
[..]
Gelul, daar hebben ze geen (mobiel) internet
quote:
Nee, top secret transport!quote:
Damwoude, Wijchen, Echteld, Rilland, Rotterdam, Hoorn, Damwoude.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:17 schreef PieterBas het volgende:
Die Dean maakt toch aardig wat kilometers zo in een weekend
Dat is een aardig ritje, en door hoeveel provincies ben nu door heen geweestquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Damwoude, Wijchen, Echteld, Rilland, Rotterdam, Hoorn, Damwoude.
Friesland, Overrijssel, Drenthe, Gelderland, Brabant, Zeeland, Zuid Holland, Noord Holland.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is een aardig ritje, en door hoeveel provincies ben nu door heen geweest
Dat is wel weer jammer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:41 schreef PieterBas het volgende:
Luctor dacht dat hij voor vier op een rij kon gaan, maar pakt die dekselse PB weer de combobreaker
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Wtfffff, ik kom m'n eigen geboortekaartje net tegen bij iemand op dr PicasaEen of ander vaag wijf wat blijkbaar die zooi verzamelt en mij met naam, geboortedatum en plaats daar heeft staan. Wtf bezielt je dan
Net als bij bierflesjes: Kaartje blijft eigendom van de geborene.quote:
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net als bij bierflesjes: Kaartje blijft eigendom van de geborene.
Link van je moeder dr picasaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Wtfffff, ik kom m'n eigen geboortekaartje net tegen bij iemand op dr PicasaEen of ander vaag wijf wat blijkbaar die zooi verzamelt en mij met naam, geboortedatum en plaats daar heeft staan. Wtf bezielt je dan
Lollllll!quote:
wait whut !quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik heet Bravebart in het echt. Natuurlijk niet gastquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wait whut !
Maar vond je die dan eigenlijk Bravebart + geboortekaartje
Dat eerste snap ik ook welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik heet Bravebart in het echt. Natuurlijk niet gast
Nee, ik zocht op m'n voor- en achternaam en toen kwam dat als 3e hit oid!
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Woningbrand bij de achterburen.
quote:
Zeelandquote:
Ik weet toch niet waar je woont jonge!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan niet even op bezoek komen.
Dat kan je dan toch vragen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar je woont jonge!
Jajajajajaja, dat hoeft niet aan de grote klok gehangen te wordenquote:
Tuurlijk gast!quote:
De klok is niet groot genoeg voor dit nieuwsquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jajajajajaja, dat hoeft niet aan de grote klok gehangen te worden
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
De klok is niet groot genoeg voor dit nieuws
quote:
Duuuuuuude! Straks ben ik nog eerder klaarquote:
Moet m'n postcount weer een beetje opkrikken, dat kon hier toch?quote:
Als het goed is waren dit de laatste tentamensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duuuuuuude! Straks ben ik nog eerder klaar
Goedzo!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als het goed is waren dit de laatste tentamens
HOI!quote:
Nog mooie foto's gemaakt laatste tijd?quote:
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog mooie foto's gemaakt laatste tijd?
quote:
Ouwe baas! Hoe is het man? Shine?quote:
Deels. Wat muzikaal gezeik.quote:
SAME HERE. Juist daarom nog geen bedje voor mij, moet nog een paar uurtjes doorleren.quote:
Oooooh, dus dinsdag niks!quote:Op zondag 4 november 2012 11:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Morgen de eerste. En dan woensdag en donderdag.
Nja ik moet een 3.5 een 4.6 en een 5.2 halen ofzo dus moet wel te doen zijn op zich.quote:Op zondag 4 november 2012 11:46 schreef Bravebart het volgende:
Ja precies. Trots zijn doe je maar als je tentamens ingekopt zijn
Damn, dat zou mijn zelfs lukken!quote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nja ik moet een 3.5 een 4.6 en een 5.2 halen ofzo dus moet wel te doen zijn op zich.
Hoe kan je nou met een onvoldoende een vak halenquote:
Huhu, n teveel, excuus.quote:
Dus als je voor 80% van je cijfer een 8 staat hoef je je tentamen eigenlijk een formaliteit?quote:Op zondag 4 november 2012 12:55 schreef Isdatzo het volgende:
Deeltentamens en verslagen en dat soort dingen? Wegen (meestal) niet heel zwaar dus veel schiet het niet op.
Ja duh, maar wij moeten gewoon alles 6 of hoger halen, welk onderdeel het ook is en hoe zwaar het ook teltquote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef Isdatzo het volgende:
En op zich is het wel logisch dat je niet alleen op het tentamen beoordeeld wordt maar ook op (veld)verslagen, practica, etc.
Bij een 7.5 al bedoel je. Maar komt niet voor, tentamen is meestal 80% ofzo.quote:Op zondag 4 november 2012 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus als je voor 80% van je cijfer een 8 staat hoef je je tentamen eigenlijk een formaliteit?
En dan jezelf afvragen waarom je tentamens niet haald.quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef Isdatzo het volgende:
Haha ik SOG zo hard hè. Speciaal op tijd opstaan om te studeren en nog steeds niks gedaan.
Wie zegt dat ik ze niet haal?quote:Op zondag 4 november 2012 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dan jezelf afvragen waarom je tentamens niet haald.
Huhhh die logica ontgaat me.quote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef Bravebart het volgende:
Whehehehe! Wel terecht though, dan snap je er natuurlijk helemaal niks van
Maargoed, bij ons was alles in de bachelor opgesplitst in vakken van 1-3 punten, om dit soort gedoe te voorkomen
Nouja, als dat doorgaans je instelling is....quote:
Nouja, door het opsplitsen hoef je maar een kleiner deel opnieuw te doen als je het niet haalt. Jij zou een heel vak opnieuw moeten doen toch, zelfs als een deel van dat vak (practicum oid) wel voldoende was?quote:
Vroeg opstaan, vanalles plannen, niks doen de hele dag en dan in de laatste vijf minuten alles afrafelen en slagen.quote:
Haha, nee ik voer wel iets uit af en toe. Sta ook vrij goed gemiddeld. Maar om te beginnen met leren voor tentamens is gewoon zooooo moeilijkquote:Op zondag 4 november 2012 13:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vroeg opstaan, vanalles plannen, niks doen de hele dag en dan in de laatste vijf minuten alles afrafelen en slagen.
Welkom op het MBO
Ja idd.. nu snap ik de logicaquote:Op zondag 4 november 2012 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nouja, door het opsplitsen hoef je maar een kleiner deel opnieuw te doen als je het niet haalt. Jij zou een heel vak opnieuw moeten doen toch, zelfs als een deel van dat vak (practicum oid) wel voldoende was?
quote:Op zondag 4 november 2012 11:33 schreef The_Dean het volgende:
Hey Bart, ben zojuist met Breaking Bad begonnen
Eerste twee gezien... vage shit is het welquote:
Oh, volhouden is het probleem niet, ben alleen benieuwd hoeveel weirder het nog kan wordenquote:Op zondag 4 november 2012 15:07 schreef Houniet het volgende:
Even volhouden, word echt te Eindbaas man.
Ja, goed bezigquote:
Zag afgelopen vrijdag ook een paar collega's verplicht vuurtjes stoken op de parkeerplaatsquote:
Dat is het leukste aan BHV'er zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zag afgelopen vrijdag ook een paar collega's verplicht vuurtjes stoken op de parkeerplaats
Goed bezigquote:
NEC en VVV.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:40 schreef Milou__ het volgende:
Interresant Hou. Bij welk bedrijf studeer je af?
Vanaf februari ben ik hier ook weer fulltime.
Dankje.quote:
yo!quote:
Welkom terugquote:
joaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Met mij wel. met jou ook?
Goedemiddagquote:
Wie ik? Nee, ik moest om 9:00 uur bij klant zijn, dus hoefde niet zo vroeg weg.quote:
Overuren worden uitbetaald. Tenminste, dat was mijn keus, anderen nemen tvt.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die heb ik niet nodig. Ik heb zelfs nog te veel vakantieuren.
Ik ook, en ik word geacht dit jaar ze allemaal op te maken..quote:Op donderdag 8 november 2012 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die heb ik niet nodig. Ik heb zelfs nog te veel vakantieuren.
Als PSV al niet kan winnen van de nummer 4 van de Zweedse competitiequote:Op donderdag 8 november 2012 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begint een beetje zielig te worden met de Nederlandse clubs in de Europa League.
terechte klachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |