Nah, het moet wel heet zijn. Gewoon even wennen, gaat al beter.quote:
Ah. Waar is het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, het moet wel heet zijn. Gewoon even wennen, gaat al beter.
Ja. Eigenlijk voor mn ingegroeide teennagel ... Of ja, die wil ingroeien, maar dat mag niet. Als hij een tijdje in het water heeft gezeten zuivert dat eventuele wondjes/ontstekingen en kan ik de nagel makkelijker omhoog duwen, zodat hij inderdaad niet ingroeit. Maar ik vind het wel lekker, je voeten worden er heerlijk zacht van en met dit weer is warme voetjes hebben helemaal fijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. Waar is het eigenlijk voor?
Voeten toch?
Ha, is dat mooi weer even op mijn harde schijf bijgeschrevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk voor mn ingegroeide teennagel ... Of ja, die wil ingroeien, maar dat mag niet. Als hij een tijdje in het water heeft gezeten zuivert dat eventuele wondjes/ontstekingen en kan ik de nagel makkelijker omhoog duwen, zodat hij inderdaad niet ingroeit. Maar ik vind het wel lekker, je voeten worden er heerlijk zacht van en met dit weer is warme voetjes hebben helemaal fijn.
klinkt pijnlijk. hopelijk wordt het beter. heb ingegroeide grote teen gehad. te kleine basketballschoenen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk voor mn ingegroeide teennagel ... Of ja, die wil ingroeien, maar dat mag niet. Als hij een tijdje in het water heeft gezeten zuivert dat eventuele wondjes/ontstekingen en kan ik de nagel makkelijker omhoog duwen, zodat hij inderdaad niet ingroeit. Maar ik vind het wel lekker, je voeten worden er heerlijk zacht van en met dit weer is warme voetjes hebben helemaal fijn.
Vannacht heb ik in jogginbroek geslapen, tering wat had ik het koud. De nacht daarvoor ook al tien keer wakker geworden, puur door de kou. Kippenvel enz.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha, is dat mooi weer even op mijn harde schijf bijgeschreven
En dat laatste kan ik niet ontkennen, heb altijd koude voeten, nu ook
ik slaap ook al weer met pyama aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vannacht heb ik in jogginbroek geslapen, tering wat had ik het koud. De nacht daarvoor ook al tien keer wakker geworden, puur door de kou. Kippenvel enz.
Valt mee, het is niet ontstoken dus niet erg pijnlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
klinkt pijnlijk. hopelijk wordt het beter. heb ingegroeide grote teen gehad. te kleine basketballschoenen.
draag je veel hakken met punt naar voren??
en je had natuurlijk mij niet om je warm te houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vannacht heb ik in jogginbroek geslapen, tering wat had ik het koud. De nacht daarvoor ook al tien keer wakker geworden, puur door de kou. Kippenvel enz.
Jou heb ik inderdaad wel gemist, ja. Waar was je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
en je had natuurlijk mij niet om je warm te houden
aaaah ieeeuw bah het idee alleen al ik moet dat echt niet zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt mee, het is niet ontstoken dus niet erg pijnlijk.
Ik draag bijna nooit hakken en zeker niet met zo'n punt, dat vind ik niet eens mooi. Maar ik heb er aanleg voor, ik heb het twee jaar terug ook gehad. Toen wel met zeer pijnlijke ontsteking, was niet fijn ... Toen kreeg ik drie prikken in m'n poot en moesten ze een stuk nagel wegsnijden. Vreselijk, vooral die prikken.
Ik vond het ook wel een beetje frisjes in mn boxer, maar ik ben net een kacheltje in bed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
koud en eenzaam in mijn eigen bedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jou heb ik inderdaad wel gemist, ja. Waar was je?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje frisjes in mn boxer, maar ik ben net een kacheltje in bed.
Ahwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Boven slaat 'ie niet heel goed aan. Tevens draai ik de verwarming 's nachts naar 15 graden, maar dat doet hij boven dus ook. Maar volgens mij staat 'ie soms boven helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwBen ik toch niet de enige
Alleen als ik het weer warm heb schop ik alles weer uit
Kan je de verwarming niet aan doen ?
Waarom draai je hem terug? Iedereen weet toch dat 's ochtends stoken naar 20 graden meer energie kost dan als je hem laat staan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Boven slaat 'ie niet heel goed aan. Tevens draai ik de verwarming 's nachts naar 15 graden, maar dat doet hij boven dus ook. Maar volgens mij staat 'ie soms boven helemaal niet aan.
Ik wist dat niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom draai je hem terug? Iedereen weet toch dat 's ochtends stoken naar 20 graden meer energie kost dan als je hem laat staan?
Ik zou het even moeten opzoeken, maar ik dacht serieus dat ik er energie mee bespaarde. Ik zet hem 's nachts van 19 naar 15 en 's ochtends van 15 naar 17,5 en als ik thuis kom weer naar 19.quote:
bij deze. beter naar 19 in de koude nachten in plaats van terug naar 15.kost minder.....quote:
Ik ga ook wel even googlenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het even moeten opzoeken, maar ik dacht serieus dat ik er energie mee bespaarde. Ik zet hem 's nachts van 19 naar 15 en 's ochtends van 15 naar 17,5 en als ik thuis kom weer naar 19.
Wat een gedoe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het even moeten opzoeken, maar ik dacht serieus dat ik er energie mee bespaarde. Ik zet hem 's nachts van 19 naar 15 en 's ochtends van 15 naar 17,5 en als ik thuis kom weer naar 19.
3 van de 3 resultaten die ik las, stond dat je hem beter uit kan zettenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
ik heb vanochtend mail gehad van de 'big boss' wat wellicht ook kan betekenen dat ik niet aanwezig zal zijn. hoop in de loop van volgende week meer te wetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De meet in de OP gaat in 3 gevallen niet lukken voor mij
Valt wel mee hoor. Drie keer een paar seconden op een dag.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Drie keer een paar seconden op een dag.
quote:
quote:
Ja, idd. Duurt altijd even voordat het afkoelt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef TheClown1 het volgende:
als ik het zo op google zoek is het afhankelijk van je huis. isolatie en verdere factoren dus moeilijk te zeggen wat beter voor jou is. als je het zelf geen moeite vindt, gewoon zo doorgaan.
wij hebben het persoonlijk snachts op 17 en overdag op 20. meestal gaat die rondom 10 uur op die 17, zelfs als we snachts langer opblijven. het blijft lekker warm.
ik ben een zuinige drenth hahaha. ik let daar wel op. ik heb het over het algemeen ook vrij snel warm dus heb em liever wat lager staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Duurt altijd even voordat het afkoelt.Maar ik vergeet m dan eerder terug te zetten dan dat ik naar bed ga.
Die komen nog.quote:
Show hier je voetenquote:
Rood/roze achtig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke kleur
[..]
Ik denk dat ze dat na het eten vanavond doet
Laat maar, ik las tanden
Dit is een mooie roze ... Het is meer zacht rood.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cool
Ik dacht trouwens dat jij roze-haat had?
Ahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een mooie roze ... Het is meer zacht rood.
Ja, dat suikerspin/baby roze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah
Jij hebt vast prinsessen-roze-haat?
kleine van een vriendin van me is nu 4 en die vind dat geweldig ik probeer haar nu aan te leren dat andere kleuren mooier zijnquote:
Hey lieverdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoi schatje! hoe gaat het met je?
sorry dat ik heeeeel de dag hier niet was druk as asual
WEEKEND! ik heb morgen om 4 uur weekendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey lieverdWel goed, wachtende tot het 5 uur is
Er is maar een logische oplossing he.quote:
Eindelijk ja. Tijd voor seksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
WEEKEND! ik heb morgen om 4 uur weekend
Mijn stiefzusje had op die leeftijd n hekel aan roze, haar lievelingskleur was blauw.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
kleine van een vriendin van me is nu 4 en die vind dat geweldig ik probeer haar nu aan te leren dat andere kleuren mooier zijn
tot nu toe nog niet echt een succes
O jawel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eindelijk ja. Tijd voor seksMaar geen mogelijkheden
Goed zo.quote:
Fappen toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is maar een logische oplossing he.
lesbian in progress?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje had op die leeftijd n hekel aan roze, haar lievelingskleur was blauw.
jij niet of ik niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eindelijk ja. Tijd voor seksMaar geen mogelijkheden
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:
Dan houd het op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dank je, dat valt niet onder mijn mogelijkheden
staat daar nog wel eens wat dan?quote:
Als je Kaneel en heloef heet wel ja.quote:
never mind in mijn hoofd klonk het logisch en amuserendquote:
Dan gaat ze toch soppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je Kaneel en heloef heet wel ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor haar waarschijnlijk niet. Ze heeft geen piemel.
Ik vond het niet echt grappig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
never mind in mijn hoofd klonk het logisch en amuserend![]()
goed het is nu droog ik ga maar eens effe de mac donalds bezoeken
Dat is een goede optie ja.quote:
Goed plan.quote:
weet ik ook welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt grappig.Kleur en gender heeft niks met elkaar van doen, dat is aangeleerd. Als dat kind blauw mooi vindt, kan ze nog steeds heteroseksueel zijn.
Maakt niet uit, ik heb dat ook wel eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik ook wel
zoals ik al zei het klonk grappiger toen in mijn kop
Humorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb dat ook wel eens.Soms ga ik iets te ver met m'n stomme humor.
Zwart FTW.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
roze > blauw
HECK YEAH
[ afbeelding ]
Once you go black ...quote:
ik vond een oude tekening van mezelf terug van de basisschool.. zelfportret.. ik ben dus ECHT een negertquote:
Ik was een vieze Gothic ... Dat had een vriend ooit op een kerstkaart geschreven, met een best nette tekening van een omgedraaid pentagram erbij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vond een oude tekening van mezelf terug van de basisschool.. zelfportret.. ik ben dus ECHT een negert
samenvatting: helemaal mee eens
op de basisschool?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was een vieze Gothic ... Dat had een vriend ooit op een kerstkaart geschreven, met een best nette tekening van een omgedraaid pentagram erbij.Ik ging stuk.
Nee, middelbare school.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
op de basisschool?![]()
hahahhaageniaal
Wel wat ja.quote:
ahhh okquote:
Ja, ik ook vanaf 3 HAVO.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ahhh ok.. ja toen was ik dat ook, vanaf de 3e klas ofzo
* Fera tikt aanquote:
You like?quote:
Ik heb alleen maar goede plannen, mijn Sabinen zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zoals jij goede plannen hebt, heb jij goede plannen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goede plannen, mijn Sabinen zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zoals jij goede plannen hebt, heb jij goede plannen.
[ afbeelding ]
Octaaf de B.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goede plannen, mijn Sabinen zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zoals jij goede plannen hebt, heb jij goede plannen.
[ afbeelding ]
Now you do.quote:
* Fera bewaart Gothic kleertjesquote:
Nee helaas. Jufo heeft het drukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Heb je al een geluksvogel uitgekozen?
Hebben jullie al gesekst?quote:
Samen shoppen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb bijna niks meerbeter ga ik eens een keer wat geld opzij leggen en weer wat inslaan
* Kaneelstokje Krijgt rode oortjesquote:
Ook altijd hetzelfde met die jongen.quote:
ok, mits je niet zo'n typetje bent die 85847373385 uur in 80 verschillende winkels kijkt, daar kan ik niet tegenquote:
Ik zal het wel een keer dragen als ik je zie. Ook heb ik een halsbandje met spikes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
* Kaneelstokje Krijgt rode oortjes
[..]
Ook altijd hetzelfde met die jongen.
Nee joh, ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok, mits je niet zo'n typetje bent die 85847373385 uur in 80 verschillende winkels kijkt, daar kan ik niet tegen
picsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal het wel een keer dragen als ik je zie. Ook heb ik een halsbandje met spikes.
Weet ik eigenlijk niet. The MI.quote:
mooi, dan durf ik het wel aan denk ikquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal het wel een keer dragen als ik je zie. Ook heb ik een halsbandje met spikes.
Nee, wel wat kleinere, vind ik mooier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pics
van die hele lange?die heb ik
Het is dat er geen riempje bij zit ...quote:
ik ging er mensen mee prikken die mij lastigvielenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, wel wat kleinere, vind ik mooier.
Spaar jezelf.quote:
Dat deed ik met ringen en polsbandjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ging er mensen mee prikken die mij lastigvielen
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat er geen riempje bij zit ...
deze feraquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat deed ik met ringen en polsbandjes.Ook met spikes.
WOOHOOquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat er geen riempje bij zit ...
I'll try ...quote:
Dierendag was gisteren, dus ik verwacht wel n cadeautje.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
deze feraWHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
I'LL SAVE YOU BROquote:
Is goed, laat me snel wat lekkers zien.quote:
je hebt me genoeg ideeen gegeven. cadeau kan leuk worden hehehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dierendag was gisteren, dus ik verwacht wel n cadeautje.
[..]Spikes FTW.
Owjee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]Spikes FTW.
OMFGBBQROFLEINSZWEIDREI JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]Spikes FTW.
Rawrrrquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owjee.
Dat komt wel goed denk ik.
Jij bent leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMFGBBQROFLEINSZWEIDREI JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
nee hoor, ik ben helemaal niet druk:$
Wacht even ik maak snel even een foto van mezelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed, laat me snel wat lekkers zien.
HURRY.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht even ik maak snel even een foto van mezelf.
Alvast een lekkere kont terwijl u wacht.quote:
alleen de naam al zorgt ervoor dat je verliefd wordt....quote:
Maar ze valt op meisjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:54 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
alleen de naam al zorgt ervoor dat je verliefd wordt....
verliefd worden is 1 maar of het daadwerkelijk mogelijk is, is een ander verhaal....je hebt geen invloed daarop hequote:
Verliefd worden is vervelend, dan doe ik een beetje raar enzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
verliefd worden is 1 maar of het daadwerkelijk mogelijk is, is een ander verhaal....je hebt geen invloed daarop he
ja been there, done that. got the scars to prove it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verliefd worden is vervelend, dan doe ik een beetje raar enzo
Maar als het wederzijds is en 't klikt....party on!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ja been there, done that. got the scars to prove it.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
verliefd worden is 1 maar of het daadwerkelijk mogelijk is, is een ander verhaal....je hebt geen invloed daarop he
Misschien wel. Maar dat deel van jou zien we nu niet. Alleen je E-zelf. Daar gaat onze E-penis van steigeren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
eigenlijk heb ik een vreselijk kutkarakter hoor, waarmee ik iedereen wegjaag als t er op aan komt :$
numanuma he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nu ga ik even hard om mezelf lachen terwijl ik meeblehr met o-zone
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Misschien wel. Maar dat deel van jou zien we nu niet. Alleen je E-zelf. Daar gaat onze E-penis van steigeren.
then its on like donkey kongquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als het wederzijds is en 't klikt....party on!
yeaahhhh.. maar nu issie al weer voorbij.. tmf yearmixes FTW mawfakkaaaaaaa'squote:
En het feit dat je haar nooit zal kunnen krijgen geeft net die extra e-hardheid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dat deel van jou zien we nu niet. Alleen je E-zelf. Daar gaat onze E-penis van steigeren.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
yeaahhhh.. maar nu issie al weer voorbij.. tmf yearmixes FTW mawfakkaaaaaaa's
Jatochnietdan?quote:
Ja, dat is het precies. Zodra Rokje mij ineens gaat versieren, dan wil ik niet meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En het feit dat je haar nooit zal kunnen krijgen geeft net die extra e-hardheid.
wat is er mis met yearmixes?quote:
stelletje vieze ransaapjes :$ gr grquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
En het feit dat je haar nooit zal kunnen krijgen geeft net die extra e-hardheid.
niets, wel dat t maar een klein stukje is...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat is er mis met yearmixes?
[..]
stelletje vieze ransaapjes :$ gr gr
Ik heb net gedouched. Ik ben een schoon ransaapje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
stelletje vieze ransaapjes :$ gr gr
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
eigenlijk heb ik een vreselijk kutkarakter hoor, waarmee ik iedereen wegjaag als t er op aan komt :$
Goed plan, ik ga ook maar even douchenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched. Ik ben een schoon ransaapje.
hier dan.. om het goed te maken.. mag je nog kiezen ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef JJH het volgende:
[..]
niets, wel dat t maar een klein stukje is...
maar diep van binnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb net gedouched. Ik ben een schoon ransaapje.
jij weet te veel, hou je mond jijquote:
Ik ga deze post vannacht als ik weer thuis ben opzoeken en luisteren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier dan.. om het goed te maken.. mag je nog kiezen ook
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga deze post vannacht als ik weer thuis ben opzoeken en luisteren.
Die was zojuist op de radioquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier dan.. om het goed te maken.. mag je nog kiezen ook
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
jij weet te veel, hou je mond jij
Werken...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat gaan jullie vandaag nog doen?
Meeten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
hahaha tofquote:
lekkere hete boiiiquote:
wat heb je gemistquote:
niks doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Jaaaa ik dacht: wow das lang geledenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hahaha tof
[..]
lekkere hete boiii![]()
toch eeuwige rokjepikstraf voor jou
Een hele versier-rokje reeks. Ik kon niet eens meedoen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat heb je gemist
[..]
niks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Een hele versier-rokje reeks. Ik kon niet eens meedoen.ik kan er toch niet eens mee omgaan, dan word ik nerveus enzulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Stoere FOK!kers.quote:
bier drinkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kan er toch niet eens mee omgaan, dan word ik nerveus enzulksHow cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
O ja, en Vin.quote:
quote:
Onze liefde gaat zoveel verder dan simpele vleselijke lusten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lekkere hete boiii![]()
toch eeuwige rokjepikstraf voor jou
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
k ga maar eens ff douchen en keihard liedjes zingen tijdens!!!
te beginnen met deze
tot later miss![]()
Blijf dat vooral geloven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik kan het natuurlijk ook zo bekijken: Ik ben specialer dan stoere FOK!ers
Douche ze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
k ga maar eens ff douchen en keihard liedjes zingen tijdens!!!
te beginnen met deze
tot later miss![]()
quote:
great minds think alikequote:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.sacre blu.....!! livestream??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
daar zat ik ook al aan te denkenquote:
Ik zou naar R&P meet gaan, maar toch maar niet denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:43 schreef MissExpert het volgende:
ik heb vanavond een verjaardag en daarna ga ik de stad in duiken mensen die mee willen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:43 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik wilde je gedag zeggen lief he ;W
Noooooooquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou naar R&P meet gaan, maar toch maar niet denk ik.
Ja ik ben er pas om 9 uur en om 22:52 gaat m'n trein alweer terug. Dan zit ik langer in de trein dan dat ik op die meet ben.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:41 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
He ze hebben een foto van me gemaakt.
Geen meeterugrijd-opties? of slapenblijfdames?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ben er pas om 9 uur en om 22:52 gaat m'n trein alweer terug. Dan zit ik langer in de trein dan dat ik op die meet ben.
kun je daar zwemmen dan ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:43 schreef MissExpert het volgende:
ik heb vanavond een verjaardag en daarna ga ik de stad in duiken mensen die mee willen
why not?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou naar R&P meet gaan, maar toch maar niet denk ik.
Nope, degene die bij mij uit de buurt komt neemt dezelfde treinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen meeterugrijd-opties? of slapenblijfdames?
Ja dan begrijp ik het wel, dat is geen doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik ben er pas om 9 uur en om 22:52 gaat m'n trein alweer terug. Dan zit ik langer in de trein dan dat ik op die meet ben.
Ik zit langer in de trein dan dat ik er ben.quote:
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan begrijp ik het wel, dat is geen doen.
weet ik tochquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, jij ging de stad in duikenvandaar de vraag
waar is die meet dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit langer in de trein dan dat ik er ben.
[..]
Niet echt nee.
heeyquote:
Bij mijn papa jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LolaKnuffel?
Al bij je opa geweest?
quote:
quote:
Dat is inderdaad niet naast de deurquote:
1:40 met de trein. Dat is dus 3 uur en 20 minuten in de trein, en ik ben er om 9 uur en om 22:52 gaat de laatste trein terugquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet naast de deur
Mooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig
Kinderen wel op en top druk
Nachtje doorhalenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1:40 met de trein. Dat is dus 3 uur en 20 minuten in de trein, en ik ben er om 9 uur en om 22:52 gaat de laatste trein terug
mja i knowquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1:40 met de trein. Dat is dus 3 uur en 20 minuten in de trein, en ik ben er om 9 uur en om 22:52 gaat de laatste trein terug
Arnhem binnenkortquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja i know
zou leuk zijn als er een meet in apeldoorn zou zijn voor ons lekker handig in ieder geval
Ja, dat wordt dus een shoarma tent opzoeken of de nacht bij chicks doorbrengenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kroeg is om 2 uur dicht volgens mij, de eerste trein gaat om 5 uur...
Nacht bus naar adam en daar verder feestenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kroeg is om 2 uur dicht volgens mij, de eerste trein gaat om 5 uur...
i know ik denk er nog steeds over naquote:
Ik ga geen 3 uur in een shoarma tent zittenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dus een shoarma tent opzoeken of de nacht bij chicks doorbrengen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nacht bus naar adam en daar verder feesten
ik denk dat dit de enige juiste oplossing is voor vinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dus een shoarma tent opzoeken of de nacht bij chicks doorbrengen
dit. why?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga geen 3 uur in een shoarma tent zitten
[..]Ik ben niet zo'n feestbeest
Beetje hosselen toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik denk dat dit de enige juiste oplossing is voor vin
Ik ook niet. Ik drink liever drie flessen wijn leegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga geen 3 uur in een shoarma tent zitten
[..]Ik ben niet zo'n feestbeest
Wauw, dat is ferme seks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
wie? ik? ja! kom hier. ik neuk je steriel
Waarom kom jij niet hier? Ik heb een hooiberg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh en ik niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hehehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik drink liever drie flessen wijn leeg.
hooiberg... justumquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet hier? Ik heb een hooiberg.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik drink liever drie flessen wijn leeg.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Of ze bluftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een best libido, is het niet?
2 uur wachten...ik vind 2 minuten wachten al te veelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:00 schreef Giertje het volgende:
ik was ooit een keer snachts gestrand in utrecht ben gewoon de eerste beste kroeg naar binnen gegaan
heb een top avond gehad
tegen sluit weer naar het station 2 uur wachten en toen naar huis
duh. zit in de bloei van mn leven wat wil je dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een best libido, is het niet?
Met mij koffie drinken ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
Wat zal ik eens van het weekend doen
Je neukt met kaneel ja?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
duh. zit in de bloei van mn leven wat wil je dan?
net of je het erg vind
jufo zegt toch niksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
nee vraag aan jufo. ik bluf niet
Ik ga dat niet aan jofu vragen, thanks voor de miquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hebben jullie sex gehad?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hij wacht al zijn hele leven om zo'n zin te horen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |