Nah, het moet wel heet zijn. Gewoon even wennen, gaat al beter.quote:
Ah. Waar is het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, het moet wel heet zijn. Gewoon even wennen, gaat al beter.
Ja. Eigenlijk voor mn ingegroeide teennagel ... Of ja, die wil ingroeien, maar dat mag niet. Als hij een tijdje in het water heeft gezeten zuivert dat eventuele wondjes/ontstekingen en kan ik de nagel makkelijker omhoog duwen, zodat hij inderdaad niet ingroeit. Maar ik vind het wel lekker, je voeten worden er heerlijk zacht van en met dit weer is warme voetjes hebben helemaal fijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. Waar is het eigenlijk voor?
Voeten toch?
Ha, is dat mooi weer even op mijn harde schijf bijgeschrevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk voor mn ingegroeide teennagel ... Of ja, die wil ingroeien, maar dat mag niet. Als hij een tijdje in het water heeft gezeten zuivert dat eventuele wondjes/ontstekingen en kan ik de nagel makkelijker omhoog duwen, zodat hij inderdaad niet ingroeit. Maar ik vind het wel lekker, je voeten worden er heerlijk zacht van en met dit weer is warme voetjes hebben helemaal fijn.
klinkt pijnlijk. hopelijk wordt het beter. heb ingegroeide grote teen gehad. te kleine basketballschoenen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk voor mn ingegroeide teennagel ... Of ja, die wil ingroeien, maar dat mag niet. Als hij een tijdje in het water heeft gezeten zuivert dat eventuele wondjes/ontstekingen en kan ik de nagel makkelijker omhoog duwen, zodat hij inderdaad niet ingroeit. Maar ik vind het wel lekker, je voeten worden er heerlijk zacht van en met dit weer is warme voetjes hebben helemaal fijn.
Vannacht heb ik in jogginbroek geslapen, tering wat had ik het koud. De nacht daarvoor ook al tien keer wakker geworden, puur door de kou. Kippenvel enz.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ha, is dat mooi weer even op mijn harde schijf bijgeschreven
En dat laatste kan ik niet ontkennen, heb altijd koude voeten, nu ook
ik slaap ook al weer met pyama aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vannacht heb ik in jogginbroek geslapen, tering wat had ik het koud. De nacht daarvoor ook al tien keer wakker geworden, puur door de kou. Kippenvel enz.
Valt mee, het is niet ontstoken dus niet erg pijnlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
klinkt pijnlijk. hopelijk wordt het beter. heb ingegroeide grote teen gehad. te kleine basketballschoenen.
draag je veel hakken met punt naar voren??
en je had natuurlijk mij niet om je warm te houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vannacht heb ik in jogginbroek geslapen, tering wat had ik het koud. De nacht daarvoor ook al tien keer wakker geworden, puur door de kou. Kippenvel enz.
Jou heb ik inderdaad wel gemist, ja. Waar was je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
en je had natuurlijk mij niet om je warm te houden
aaaah ieeeuw bah het idee alleen al ik moet dat echt niet zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt mee, het is niet ontstoken dus niet erg pijnlijk.
Ik draag bijna nooit hakken en zeker niet met zo'n punt, dat vind ik niet eens mooi. Maar ik heb er aanleg voor, ik heb het twee jaar terug ook gehad. Toen wel met zeer pijnlijke ontsteking, was niet fijn ... Toen kreeg ik drie prikken in m'n poot en moesten ze een stuk nagel wegsnijden. Vreselijk, vooral die prikken.
Ik vond het ook wel een beetje frisjes in mn boxer, maar ik ben net een kacheltje in bed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
koud en eenzaam in mijn eigen bedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jou heb ik inderdaad wel gemist, ja. Waar was je?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje frisjes in mn boxer, maar ik ben net een kacheltje in bed.
Ahwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Boven slaat 'ie niet heel goed aan. Tevens draai ik de verwarming 's nachts naar 15 graden, maar dat doet hij boven dus ook. Maar volgens mij staat 'ie soms boven helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AhwBen ik toch niet de enige
Alleen als ik het weer warm heb schop ik alles weer uit
Kan je de verwarming niet aan doen ?
Waarom draai je hem terug? Iedereen weet toch dat 's ochtends stoken naar 20 graden meer energie kost dan als je hem laat staan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Boven slaat 'ie niet heel goed aan. Tevens draai ik de verwarming 's nachts naar 15 graden, maar dat doet hij boven dus ook. Maar volgens mij staat 'ie soms boven helemaal niet aan.
Ik wist dat niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom draai je hem terug? Iedereen weet toch dat 's ochtends stoken naar 20 graden meer energie kost dan als je hem laat staan?
Ik zou het even moeten opzoeken, maar ik dacht serieus dat ik er energie mee bespaarde. Ik zet hem 's nachts van 19 naar 15 en 's ochtends van 15 naar 17,5 en als ik thuis kom weer naar 19.quote:
bij deze. beter naar 19 in de koude nachten in plaats van terug naar 15.kost minder.....quote:
Ik ga ook wel even googlenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het even moeten opzoeken, maar ik dacht serieus dat ik er energie mee bespaarde. Ik zet hem 's nachts van 19 naar 15 en 's ochtends van 15 naar 17,5 en als ik thuis kom weer naar 19.
Wat een gedoe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het even moeten opzoeken, maar ik dacht serieus dat ik er energie mee bespaarde. Ik zet hem 's nachts van 19 naar 15 en 's ochtends van 15 naar 17,5 en als ik thuis kom weer naar 19.
3 van de 3 resultaten die ik las, stond dat je hem beter uit kan zettenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
ik heb vanochtend mail gehad van de 'big boss' wat wellicht ook kan betekenen dat ik niet aanwezig zal zijn. hoop in de loop van volgende week meer te wetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De meet in de OP gaat in 3 gevallen niet lukken voor mij
Valt wel mee hoor. Drie keer een paar seconden op een dag.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Drie keer een paar seconden op een dag.
quote:
quote:
Ja, idd. Duurt altijd even voordat het afkoelt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef TheClown1 het volgende:
als ik het zo op google zoek is het afhankelijk van je huis. isolatie en verdere factoren dus moeilijk te zeggen wat beter voor jou is. als je het zelf geen moeite vindt, gewoon zo doorgaan.
wij hebben het persoonlijk snachts op 17 en overdag op 20. meestal gaat die rondom 10 uur op die 17, zelfs als we snachts langer opblijven. het blijft lekker warm.
ik ben een zuinige drenth hahaha. ik let daar wel op. ik heb het over het algemeen ook vrij snel warm dus heb em liever wat lager staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Duurt altijd even voordat het afkoelt.Maar ik vergeet m dan eerder terug te zetten dan dat ik naar bed ga.
Die komen nog.quote:
Show hier je voetenquote:
Rood/roze achtig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke kleur
[..]
Ik denk dat ze dat na het eten vanavond doet
Laat maar, ik las tanden
Dit is een mooie roze ... Het is meer zacht rood.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cool
Ik dacht trouwens dat jij roze-haat had?
Ahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is een mooie roze ... Het is meer zacht rood.
Ja, dat suikerspin/baby roze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah
Jij hebt vast prinsessen-roze-haat?
kleine van een vriendin van me is nu 4 en die vind dat geweldig ik probeer haar nu aan te leren dat andere kleuren mooier zijnquote:
Hey lieverdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
hoi schatje! hoe gaat het met je?
sorry dat ik heeeeel de dag hier niet was druk as asual
WEEKEND! ik heb morgen om 4 uur weekendquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey lieverdWel goed, wachtende tot het 5 uur is
Er is maar een logische oplossing he.quote:
Eindelijk ja. Tijd voor seksquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
WEEKEND! ik heb morgen om 4 uur weekend
Mijn stiefzusje had op die leeftijd n hekel aan roze, haar lievelingskleur was blauw.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
kleine van een vriendin van me is nu 4 en die vind dat geweldig ik probeer haar nu aan te leren dat andere kleuren mooier zijn
tot nu toe nog niet echt een succes
O jawel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eindelijk ja. Tijd voor seksMaar geen mogelijkheden
Goed zo.quote:
Fappen toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is maar een logische oplossing he.
lesbian in progress?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje had op die leeftijd n hekel aan roze, haar lievelingskleur was blauw.
jij niet of ik niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eindelijk ja. Tijd voor seksMaar geen mogelijkheden
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:
Dan houd het op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dank je, dat valt niet onder mijn mogelijkheden
staat daar nog wel eens wat dan?quote:
Als je Kaneel en heloef heet wel ja.quote:
never mind in mijn hoofd klonk het logisch en amuserendquote:
Dan gaat ze toch soppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je Kaneel en heloef heet wel ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor haar waarschijnlijk niet. Ze heeft geen piemel.
Ik vond het niet echt grappig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
never mind in mijn hoofd klonk het logisch en amuserend![]()
goed het is nu droog ik ga maar eens effe de mac donalds bezoeken
Dat is een goede optie ja.quote:
Goed plan.quote:
weet ik ook welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt grappig.Kleur en gender heeft niks met elkaar van doen, dat is aangeleerd. Als dat kind blauw mooi vindt, kan ze nog steeds heteroseksueel zijn.
Maakt niet uit, ik heb dat ook wel eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik ook wel
zoals ik al zei het klonk grappiger toen in mijn kop
Humorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb dat ook wel eens.Soms ga ik iets te ver met m'n stomme humor.
Zwart FTW.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
roze > blauw
HECK YEAH
[ afbeelding ]
Once you go black ...quote:
ik vond een oude tekening van mezelf terug van de basisschool.. zelfportret.. ik ben dus ECHT een negertquote:
Ik was een vieze Gothic ... Dat had een vriend ooit op een kerstkaart geschreven, met een best nette tekening van een omgedraaid pentagram erbij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vond een oude tekening van mezelf terug van de basisschool.. zelfportret.. ik ben dus ECHT een negert
samenvatting: helemaal mee eens
op de basisschool?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was een vieze Gothic ... Dat had een vriend ooit op een kerstkaart geschreven, met een best nette tekening van een omgedraaid pentagram erbij.Ik ging stuk.
Nee, middelbare school.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
op de basisschool?![]()
hahahhaageniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |