SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Goedemiddagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:08 schreef Wasmachinu het volgende:
Goeiemorgen, na enkel lezen laat ik ook maar eens wat van me horen
Hadden we niet een soort van weddenschap lopen, wie het dichts bij de datum zat dat je VO doorkomt? Kan ik niet meer terugvindenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:11 schreef samthegreat5 het volgende:
020-5201213 gebeld.. VO nog steeds niet door
Ze vond het wel goed dat ik even belde, ik kon het over 4 weken nog een keertje proberen.
Reeds weekendquote:
Ik zat ook te wachten tot een ander de lapo paktequote:
Dankquote:
Dat is correct.quote:
Maar MM en ik willen een kerst DLP meetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed plan Cobra die Tongtong fair, om daar een DEF meet van te maken
1 keer geweest en toen speelde wijlen Andy Tielman daar zelfs![]()
En héérlijk eten daarzo
DLP?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar MM en ik willen een kerst DLP meet
Disneyland Parijsquote:
Wat mocht je doen moppie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:42 schreef BredeBradda het volgende:
Godver de godver wat was die oefening zwaar![]()
Moest op een lijn gaan liggen op je buik, dan je enkels vastpakken met je handen en dan naar de overkant van de zaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat mocht je doen moppie?
@ER... Lotuss zou het leuk vinden haha
Het wel bekende mumselen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Moest op een lijn gaan liggen op je buik, dan je enkels vastpakken met je handen en dan naar de overkant van de zaal
Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het wel bekende mumselen!Wees blij dat het in een zaal was. In de modder of zand is het een factortje x10
Ik was daar met Lotusssquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat mocht je doen moppie?
@ER... Lotuss zou het leuk vinden haha
Is het vooral oncomfortabel of is het fysiek zwaar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het wel bekende mumselen!Wees blij dat het in een zaal was. In de modder of zand is het een factortje x10
Allebei. Probeer het voor de grap maar even in je kamer ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Is het vooral oncomfortabel of is het fysiek zwaar?
Mijn kamerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Allebei. Probeer het voor de grap maar even in je kamer ofzo.
En wordt 't nou als straf opgegeven ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Allebei. Probeer het voor de grap maar even in je kamer ofzo.
Binnen defensie word je nooit gestraft! Alleen uitgedaagd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:20 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En wordt 't nou als straf opgegeven ofzo?
Zo kan je het natuurlijk ook zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Binnen defensie word je nooit gestraft! Alleen uitgedaagd.
Wat deed jij ook alweer binnen defensie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Binnen defensie word je nooit gestraft! Alleen uitgedaagd.
Oh, niet gequote. Dacht dat je om wachtwoord vroeg.quote:
3 ledig wachtwoord. Jou nooit geleerd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, niet gequote. Dacht dat je om wachtwoord vroeg.
Och, zal me vast ooit geleerd zijn. Maar bullshit en onzinnigheid vergeet ik graag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
3 ledig wachtwoord. Jou nooit geleerd?
Wie/wat/waar.
Puur ter verificatie
is ook een beetje onzin, stamt uit de koude oorlogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, zal me vast ooit geleerd zijn. Maar bullshit en onzinnigheid vergeet ik graag.
Sowieso wil ik dat soort dingen vooral weer vergeten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
is ook een beetje onzin, stamt uit de koude oorlog
Nostalgie kerel, nostalgie!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Sowieso wil ik dat soort dingen vooral weer vergeten.
Mnee, kga me daar wel in verdiepen als ik ooit op safari mag. Tot die tijd zijn er veel belangrijkere dingen.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Mnee, kga me daar wel in verdiepen als ik ooit op safari mag. Tot die tijd zijn er veel belangrijkere dingen.
Daadwerkelijk werken bijvoorbeeld.quote:
Dat doen we bijna allemaal, maar voor wat voor loon? Hangt van je baas af.quote:
uuh?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doen we bijna allemaal, maar voor wat voor loon? Hangt van je baas af.
Oh, bij de overheid zekerquote:
Dat zal vast ja.quote:
Niet jouw probleem toch? Het zit, houd je warm. Lima Bravo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zal vast ja.
Maar niet enkel bij de overheid, ook bij mijn huidige werkgever![]()
Ik loop nu rond in een tenue met TNT logo erop. Knopen van mijn shirts liggen eraf, broeken zijn vaal.
Al gevraagd, tig keer, of ik nieuwe kleding kan krijgen.
Het antwoord is: je krijgt zsm een kledingpakket. Daar wacht ik al 6 maanden op
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet jouw probleem toch? Het zit, houd je warm. Lima Bravo.
Ex-militair en weer wannebequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat deed jij ook alweer binnen defensie?
Owja.quote:
de grootste onzin is.quote:Binnen defensie word je nooit gestraft! Alleen uitgedaagd.
Wat niet, dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef Vortix het volgende:
Oefening offensief. Oftewel liggen lopen schieten rennen. Wél vermakelijk.
''Mehhh.. niet slecht jongen''quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Haha prachtig deze foto
Mijn idee.quote:
Hockeyteamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
Haha prachtig deze foto
boeiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Syrie heeft weer een 'aanval' op Turkije uitgevoerd. Turken hebben terug geschoten.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-19849748
verkenning in.quote:
Das waar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:54 schreef Thaboel het volgende:
@jk je miet het die jonge zieltjes wel verkopen he
ik weet dat zo'n beetje het enige wat jou boeit wet- en regelgeving en Gooise vrouwen is.quote:
Ik zit gelukkig aan de Duvel in de Hotelbar. Te luisteren naar wat Sr. US citizens die op 'battle tour' zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:10 schreef Nibb-it het volgende:
[Nu op Ned1] Gala van de Nederlandse Film!
Wat een aanfluiting weer.
Dacht dat je het tegen mij had :p. Word ook tijd ja. Maar millimeteren doe ik voorlopig niet meer.quote:
We zien een compleet verslag wel verschijnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig aan de Duvel in de Hotelbar. Te luisteren naar wat Sr. US citizens die op 'battle tour' zijn
Was best onder de indruk. Allemaal kinderen van WO2 veteranen. En ze zijn zelf al zo oud, doet je beseffen dat het voor nog jongeren wel heel erg lang geleden moet lijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We zien een compleet verslag wel verschijnen.
avond erasmoquote:
taart en speenvarken?quote:
ah, speenvarken met een appel in zijn bek en als toetje dus appeltaartquote:
ook lekkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:30 schreef Erasmo het volgende:
Klinkt goed maar de balletjes zijn van rundvlees
Intouchaballs, wel in het thema blijven natuurlijk.quote:
Structuur en smaak vallen een beetje tegen helaas. Wou ze pittig maken maar heb te weinig sambal toegevoegd.quote:
structuur is gewoon een kwestie van goed kneden, met koele hand en koud gehakt. Smaak is tussentijds en klein proefballetje in de pan gooienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Structuur en smaak vallen een beetje tegen helaas. Wou ze pittig maken maar heb te weinig sambal toegevoegd.
Weet ik maar had ik geen zin inquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
structuur is gewoon een kwestie van goed kneden, met koele hand en koud gehakt. Smaak is tussentijds en klein proefballetje in de pan gooien
pics van de taartquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weet ik maar had ik geen zin in![]()
Taart ziet er wel goed uit
Hou ik je aanquote:
quote:
Maar... maar... appeltaart hoor je eigenlijk aan te snijden als ie net uit de oven komtquote:
Goed strevenquote:
Gelderlandquote:
quote:
Morgen, mag ik misschien, heel misschien eentje van deze drinkenquote:
Je wilt niet weten hoe erg het is, wel zien, en niet mogen aankomenquote:
Zet er een kratje Duvel naast en het is al niet zo erg meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe erg het is, wel zien, en niet mogen aankomen
Heb nog ruim 3/4 krat IJ bockbier, maar die staat in Amsterdam en daar ben ik nu niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Zet er een kratje Duvel naast en het is al niet zo erg meer
Mooiste gedeelte van NLquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelderland
Moet overmorgen naar de achterhoek
En daar kom ik dus vandaan. Morgen ga ik lekker wandelen door NIjmegen, en overmorgen heb ik een layar-route in Zutphen op het programma staan, en daarna wat bockbier drinkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mooiste gedeelte van NL
Dan zit ik ergens in de Randstad
De oude LIMOS is wel een mooi woonoord geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar kom ik dus vandaan. Morgen ga ik lekker wandelen door NIjmegen, en overmorgen heb ik een layar-route in Zutphen op het programma staan, en daarna wat bockbier drinken
Als ik niet teveel tijd aan het shoppen kwijt raak, kan ik daar ook nog wel langs, is een tippeltje van ongeveer 2,5 km van het hotelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De oude LIMOS is wel een mooi woonoord geworden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:50 schreef Erasmo het volgende:
Ach natuurlijk het is weer nationale bockbierdag
Mij te zoet die bendequote:
Watjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag zat er een mooi meisje tegenover me in de trein dat naar me lachte (bijna lege coupé).. ik maakte zoals gewoonlijk geen move. Ik faal
Haha. Ik zat echt van: ''ja, nu, als ze nu niet uitstapt! Ja! Eh.. nee, wat als.. eh, straks. Ja, nu! Nee.. ah ze is uitgestapt.. kut''.quote:
Oog contact maken etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:55 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag zat er een mooi meisje tegenover me in de trein dat naar me lachte (bijna lege coupé).. ik maakte zoals gewoonlijk geen move. Ik faal
Ja, dat deed ik wel. Elke keer als ik haar aankeek dan lachte ze naar me en ik terugquote:
Zeker in de Syntus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha. Ik zat echt van: ''ja, nu, als ze nu niet uitstapt! Ja! Eh.. nee, wat als.. eh, straks. Ja, nu! Nee.. ah ze is uitgestapt.. kut''.
En ik ben echt de laatste die je goed advies kan geven op dat gebied. Sorry, ik faal ook altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik wel. Elke keer als ik haar aankeek dan lachte ze naar me en ik terug. En dan ging ze weer lezen en ik weer naar buiten staren of lezen.
Ja, ik zat in de trein naar huis bij de deur zeg maar. Dat fluit-geluid begon me echt m'n oren kapot te maken, dus toen ben ik die coupé ernaast waar je zo tegenover elkaar zit (met uitklapstoeltjes) ingelopen. Daar zat zequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zeker in de Syntus?
Anyway, ik ben maffen, druk weekend voor de boeg
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zeker in de Syntus?
Anyway, ik ben maffen, druk weekend voor de boeg
Ik maak geen grapjes over mooie films. Daar ben ik veel te serieus voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Intouchaballs, wel in het thema blijven natuurlijk.
Heb je het over het origineel of de remake?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik maak geen grapjes over mooie films. Daar ben ik veel te serieus voor.
Deze: Intouchables (2011) - IMDbquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het over het origineel of de remake?
Ow ja, die heb jij ook mij op de to-see-list-laten zetten.quote:
Ah, dan hoef je alleen maar het eerste kwartier te kijken.quote:
* MaryMouse haalt hem weer van de to-see list afquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan hoef je alleen maar het eerste kwartier te kijken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan hoef je alleen maar het eerste kwartier te kijken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse haalt hem weer van de to-see list af
quote:
quote:
Wat is lol dan aan het langer kijken?quote:
Tijdverdrijf, als je op een hotelkamer zit en FOK! niet werktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is lol dan aan het langer kijken?
De rest van de film zien?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is lol dan aan het langer kijken?
Al gedaan. Maar mijn vraag blijft staan.quote:
Ahum, ja voor mijquote:
Ja, ik ben zo'n hypebeest dat ik een film uit maart nu pas voor het eerst zie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al gedaan. Maar mijn vraag blijft staan.
Of komt het door de media hype dat iedereen die film "moet" zien?
Even lezen. Ik heb 'm gezien. Maar vind alleen het eerste kwartier de moeite.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n hypebeest dat ik een film uit maart nu pas voor het eerst zie.
Zet jij een film gewoonlijk na een kwartier af? De logica ontgaat mij hier even totaaaal...
Ahum, ja, ik wel. Ik weet niet eens meer welke film het wat hier werd aanbevolen, maar na een kwartier had ik wel zoiets van dat is niet mijn type film. (Was iets met zombies en zo)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n hypebeest dat ik een film uit maart nu pas voor het eerst zie.
Zet jij een film gewoonlijk na een kwartier af? De logica ontgaat mij hier even totaaaal...
Kun je niet.quote:
Dus moet de film op mijn to-see-list blijven voor het eerste kwartier of kan ik deze schrappen'?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even lezen. Ik heb 'm gezien. Maar vind alleen het eerste kwartier de moeite.
Wat is er zo goed aan de rest van de film?
Dat moet je helemaal zelf bepalen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus moet de film op mijn to-see-list blijven voor het eerste kwartier of kan ik deze schrappen'?
is goedquote:
Dacht ik al. Anders had je wel wat goede of slechte punten aangedragen.quote:
Wat een rot antwoord is dat nu weer. Gaat dus VAN de to-see-list afquote:
Mooie muziek, acteerwerk, grappig, en ik vind het verhaal prachtig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even lezen. Ik heb 'm gezien. Maar vind alleen het eerste kwartier de moeite.
Wat is er zo goed aan de rest van de film?
Wat vind je er ezlf van?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus moet de film op mijn to-see-list blijven voor het eerste kwartier of kan ik deze schrappen'?
Met elfjes heb ik nietsquote:
Geheel afhankelijk van de locatie. Er zijn nog zat locaties waar het wel mag.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat een rot antwoord is dat nu weer. Gaat dus VAN de to-see-list af
@C4 gewoon even een vraagje mag er op een legeringskamer nog gewoon gerookt worden, of je ook naar buiten?
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mooie muziek, acteerwerk, grappig, en ik vind het verhaal prachtig.
Zit nu in een hotel van 8 verdiepingen. Alles rookvrijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van de locatie. Er zijn nog zat locaties waar het wel mag.
Daarna zwakte het hele verhaal af en verloor ik mijn interesse.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarom vond jij dan alleen het eerste kwartier de moeite?
Nee joh, alleen oude Tiroler films.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:53 schreef m.k het volgende:
Cobra kijkt alleen James bond achtervolgingen
Dus een prima film om mee in slaap te vallenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarna zwakte het hele verhaal af en verloor ik mijn interesse.
Dat wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus een prima film om mee in slaap te vallen
Durf zelf over films te oordelenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker buiten roken, denk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit nu in een hotel van 8 verdiepingen. Alles rookvrij![]()
Vroeguh, had je tenminste nog een paar verdiepingen waar je wél mocht roken.. Maar ik ben allang blij dat de ramen open kunnen. Heb wel eens in een rookvrijhotel gezeten waar dat zelfs niet kon.
Ga 'm eerst zelf eens kijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
quote:
Laatste hotel waar ik in zat mocht je alleen roken in een aquarium in de lobby en sommige hotelkamers.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit nu in een hotel van 8 verdiepingen. Alles rookvrij![]()
Vroeguh, had je tenminste nog een paar verdiepingen waar je wél mocht roken.. Maar ik ben allang blij dat de ramen open kunnen. Heb wel eens in een rookvrijhotel gezeten waar dat zelfs niet kon.
En dan denken dat niemand dat ruikt...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Welnee, gewoon in de badkamer onder de ventilatie.
Ja, ok, maar dan heb je nog keuze tussen aquarium en lobby (en sommige hotelkamers denk ik alleen maar als je op goede voet stond met de dames in de kamersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste hotel waar ik in zat mocht je alleen roken in een aquarium in de lobby en sommige hotelkamers.
Niet meer dan logisch denk ik.
Al had ik natuurlijk ook wel in de bar willen roken.
Nee, 40 nietrokers en 20 rokerskamers. Staat ook gewoon op hun site.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dan heb je nog keuze tussen aquarium en lobby (en sommige hotelkamers denk ik alleen maar als je op goede voet stond met de dames in de kamers)
Mwah, logisch... ben blij dat ik nu in een hotel zit waar in ieder geval de barman begrijpt dat ik om 0103 niet meer in de stromende regen naar beneden en naar buiten ga om een peukje te roken.
Nah, jah, hier is het dus zowel volgens de site als volgens de receptie en barman 100% rookvrij. Daarom hang ik ook uit het raamquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, 40 nietrokers en 20 rokerskamers. Staat ook gewoon op hun site.
Mazzel.quote:
Junkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, jah, hier is het dus zowel volgens de site als volgens de receptie en barman 100% rookvrij. Daarom hang ik ook uit het raam
Bier? of pils?quote:
Als je een Highland Park 21 kunt kopen? Doen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
Uh, maar C4 nog aanbevelingen op Whisky gebied? Ik ga morgen toch echt bij Versailles langs
Nu al?quote:
De woonplaats van Erasmo en mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelderland
Moet overmorgen naar de achterhoek
En daar zit ik eenzaam en alleen in mijn hotelkamertje,, te FOK!en en illegaal vanuit het raam te rokenquote:
Zutphen ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De woonplaats van Erasmo en mij
Haha, crimineel ben je ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar zit ik eenzaam en alleen in mijn hotelkamertje,, te FOK!en en illegaal vanuit het raam te roken
Nee, meer naar de grens toe.quote:
Slecht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar zit ik eenzaam en alleen in mijn hotelkamertje,, te FOK!en en illegaal vanuit het raam te roken
Lichtenvoorde?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, crimineel ben je ook
[..]
Nee, meer naar de grens toe.
Neu joh, ik draag bij aan de economie, belastiing en zoquote:
quote:
Beidenquote:
kanker kost meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, ik draag bij aan de economie, belastiing en zo
Dit, Kanker kost echt kanker veel.quote:
Denk dat ik al overleden ben aan hart- en vaatziekten voor mijn peukie mij kan inhalenquote:
En van slaap krijg je ook kanker, volgens the young ones.quote:
'Rokers zijn juist goedkoper voor de gezondheidszorg'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ik al overleden ben aan hart- en vaatziekten voor mijn peukie mij kan inhalen
The Young Ones zijn dan ook helden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En van slaap krijg je ook kanker, volgens the young ones.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
'Rokers zijn juist goedkoper voor de gezondheidszorg'
Als de Volkskrant het al schrijft.
Ja, want de staat wil de dubbele inkomsten echt niet mislopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wil geen AOW meer betalen
met mijn huidige levensstijl ga ik daar toch geen gebruik van maken
Of ga ik nu weer even te kort door de bocht?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
The Young Ones zijn dan ook helden.
Truste.quote:
Harry Klorkenstijn ofzoquote:
Harry Jekkers.quote:
Ja die jaquote:
Niet lang meer. Ga zo maffen.quote:
Ik toch wel!quote:
Ah komop, rechts gaspedaal, links koppeling en midden rem.quote:
Aan het rijden zelf is dan ook niet zoveel aan, dat heb je na een paar lessen wel door. Het zit hem in het kijken en reageren op situaties in 't verkeer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ah komop, rechts gaspedaal, links koppeling en midden rem.![]()
Je drukt gewoon die koppeling in als je op 3/4 toeren zit en schakelt. Easy as it can be
Tsjah, hou ik me niet mee bezigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Aan het rijden zelf is dan ook niet zoveel aan, dat heb je na een paar lessen wel door. Het zit hem in het kijken en reageren op situaties in 't verkeer.
Met rijden zelf ook nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tsjah, hou ik me niet mee bezig
Je moest weten knul.quote:
quote:
Straatbankiers JWT!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:25 schreef BredeBradda het volgende:
Bij welke bank kan je valuta omwisselen
Jij hebt vast wel connecties in Amsterdam Bijlmer.quote:
Er zit in de Poort wel een wisselkantoor ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel connecties in Amsterdam Bijlmer.
Nog gefeliciteerd!quote:
Merci!quote:
Nog congratz! Volgende keer beterquote:
3/4 aanvalletjes...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Hoelang gaat het volgens jullie trouwens nog duren voordat Turkije Artikel 5je doet mbt tot gekloot van Syrie?
Je werkt bij een dirk vd broek?quote:
Uhuquote:
Verder: RIPquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Rust in vrede, Grenadier Keus is overleden. Die Grenadier die altijd met een bordje om zijn nek liep met zijn gesneuvelde kameraden daarop.
Hij heeft in de meidagen gevochten tegen de Duitsers op oa. Vliegbasis Ockenburg.
Rust zacht Grenadier Keus
http://www.facebook.com/p(...)ession_id=1333799586
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaudt van VGGJ.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
De man met het bordje is toch echt Meneer Moerman.![]()
Veel plezier!quote:
Veel plezier, ik drink vanavond wel weer een duveltje op julliequote:
Oud maar grappigquote:
Neequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Oud maar grappig![]()
Enige hier die niks te doen heeft?
Bij ons kon niemand eerder weg. Kut winkel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:27 schreef BredeBradda het volgende:
Lekker weer, mag eerder weg van werk vanwege een goede prestatie. Geen balans![]()
Jij werkt bij Dirk vd broek?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bij ons kon niemand eerder weg. Kut winkel.
Werkte. Kreeg geen vastcontract na 2 jaar. Hele fucking gedoe om de verboywing heen begeleid (slechte witblousen) en dan dat... Succes ermeequote:
Ahjoh, tijdens opleiding heb je toch niet veel tijd om te werken. En je kan altijd nog bij een andere super werken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Werkte. Kreeg geen vastcontract na 2 jaar. Hele fucking gedoe om de verboywing heen begeleid (slechte witblousen) en dan dat... Succes ermee
werk nu als kok op afwachting van defensie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ahjoh, tijdens opleiding heb je toch niet veel tijd om te werken. En je kan altijd nog bij een andere super werken.
Je wilt weer bij DEF?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
werk nu als kok op afwachting van defensie.
Ze zoeken ze nog Soldaat Kok Luchtmobiel, misschien iets voor jouw dan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Thaboel het volgende:
werk nu als kok op afwachting van defensie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef BredeBradda het volgende:
Maar hardlopen uit verveling dan. Hou 't rustig hier
plaatje doet 't nietquote:
Ze willen je niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:46 schreef Royyy het volgende:
Godver... ziet er naar uit dat al m'n documenten voor de aanmelding bij de uni in de VS voor de 2e keer in de post zijn kwijt geraakt...
Heb het zelfs nog aangetekend verstuurd, maar op de een of andere manier lijkt de post het toch niet voor elkaar te krijgen om een envelop op de plaats van bestemming te krijgen... leuk zo, met documenten die me meer dan 100 euro gekost hebben erinquote:
Niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:09 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb het zelfs nog aangetekend verstuurd, maar op de een of andere manier lijkt de post het toch niet voor elkaar te krijgen om een envelop op de plaats van bestemming te krijgen... leuk zo, met documenten die me meer dan 100 euro gekost hebben erin. En dat nu al voor de 2e keer.
Ik ben er serieus over na aan het denken om volgende week maar voor een weekje naar de VS te gaan en alles persoonlijk af te leveren, en dan meteen de formulieren die zij me vervolgens zouden moeten sturen zelf mee terug te nemen, anders kom ik straks nog in de knoei met de tijd die nodig is voor de visumaanvraag enzo.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:38 schreef Schild het volgende:
[..]
Ze zoeken ze nog Soldaat Kok Luchtmobiel, misschien iets voor jouw dan.
Dat is nou nog eens een goede sitequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:15 schreef m.k het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen/
Maar als je dan wel zeker weet dat het goed gaat komen met de papieren is het de investering wel waard toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen die prijzen van vliegtickets op het moment.
Ja dat wel. En een weekje hier weg en wat bekenden in de VS opzoeken is natuurlijk ook niet verkeerd.. ik denk ook dat ik het ga doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar als je dan wel zeker weet dat het goed gaat komen met de papieren is het de investering wel waard toch?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja dat wel. En een weekje hier weg en wat bekenden in de VS opzoeken is natuurlijk ook niet verkeerd.. ik denk ook dat ik het ga doen.
Gevechtsfunctie?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]Dat is geen koken man.
@BB Jup wil weer terug bij def. Mis het wereldje en het werk.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is die androgene kerel toch?
Kijk jij daar naar? Ik dacht dat alleen ER dat zou doen.quote:
quote:
quote:
quote:
Goed puntquote:
Geen user had het beter kunnen doen.quote:
Ik had op jouw leeftijd wel wat beters te doen op zaterdag avond..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik had op jouw leeftijd wel wat beters te doen op zaterdag avond..Ik mag nog nergens naar binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Ook niet bij de soos?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik mag nog nergens naar binnen
Ik had met vrienden een kratje of wat om leeg te maken. Of een flesje van het één of het ander.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik mag nog nergens naar binnen
Pics en verslag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
Canadezen, veteranen, WOII en Korea, geweldige avond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |