Teveel cup a soupquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef Tem het volgende:
Ruben van der Meer krijgt een steeds dikkere plofharses.
Carice heeft dr galabril opgezet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef hexje het volgende:
Pijnlijk om de zus er weer bij te betrekken.
Inderdaad. Terwijl ze het goed bedoelde volgens mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef hexje het volgende:
Pijnlijk om de zus er weer bij te betrekken.
Inderdaad, allemaal mensen die wij niet kennen. Owja, en ouders die al dood zijn ook natuurlijkquote:
Ik heb het tien seconden vol gehouden. Doutzenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:51 schreef hexje het volgende:
Ik ga echt zappen. Dit ga ik niet trekken.
Tenenkrommend. *zap*quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het tien seconden vol gehouden. Doutzen
Omdat zij hem al hebben gekeken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef StephanL het volgende:
Hoe kunnen ze nu al "De geheimen van Barslet" nomineren terwijl het nog op TV moet komen
De maker is het oneens met je, maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef Sound.Cloud het volgende:
Vond Overspel wel een mooie serie, alleen jammer van die vrouwelijke hoofdrolspeelster die maar 1 emotie kan tonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |