SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
senseoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:49 schreef BredeBradda het volgende:
Iemand: noem 's wat sterke koffie.
quote:
Assad voelt natuurlijk nog meer nattigheid als Turkije wél dit zou opvatten als een oorlogsverklaring. Dan denk ik dat Syrië wel kan inpakkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
http://nos.nl/data/nosop3/reader/425712_tab1.html
Eerst een vliegtuig, nu dit..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
http://nos.nl/data/nosop3/reader/425712_tab1.html
Net GTST, maar nu met wapens.quote:
Och, hebben onze echte militairen ook nog wat te doenquote:
quote:
Volgens Al Yazeera heeft hij al geroepen dat Syrië het noooooit meer zal doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Assad voelt natuurlijk nog meer nattigheid als Turkije wél dit zou opvatten als een oorlogsverklaring. Dan denk ik dat Syrië wel kan inpakken
Nee, noooooooit weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens Al Yazeera heeft hij al geroepen dat Syrië het noooooit meer zal doen.
Ach, Assad heeft gewoon een nieuwe persvoorlichter in dienst genomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, ik denk dat Syrië nu genoeg gewaarschuwd is met die artjerie aanval van vannacht.
Geen escalatie denk ik.
het Syrië van Assad wil er niet nog een tegenstander bij hebben, Turkije in dit geval, want dan zijn Assads dagen echt geteld.
Ohh natuurlijk, die moest ook weer ff bijbeunen ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, Assad heeft gewoon een nieuwe persvoorlichter in dienst genomen.
[ afbeelding ]
Nep koffie? Ik zou lekker gaan tukken in die busquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef BredeBradda het volgende:
Moet koffie mee naar Engeland, ze hebben daar van die nep koffie
En 't moet sterk zijnt want 8 uur in de bus
Ja, zegmaar van dat water spul en dan flikker je er iets in en dan is 't koffiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Nep koffie? Ik zou lekker gaan tukken in die bus
Of gewoon alvast bier drinken!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Nep koffie? Ik zou lekker gaan tukken in die bus
Niet zeuren, dan drink je maar bier!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:47 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, zegmaar van dat water spul en dan flikker je er iets in en dan is 't koffie
Mag niet, dan komt de douane het inpikkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet zeuren, dan drink je maar bier!
van dat water spulquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:47 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Onzin!!! Echt onzinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Mag niet, dan komt de douane het inpikken
Dat zegt onze leraarquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:50 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat zegt onze leraarDat de douane aan de grens in Calais controleert op alcohol en drugs
Maar jij bent dan ook 18+quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Geloof die leraar nu niet
Goed drugs idd, niet doen!!!
Maar drank is echt geen probleem als je in je rukzak wat bier bij je hebt.
Doen wij ook, elke maand, op en neer, geen probleem hoor.
Hij gaat met school, en jij gaat hem adviseren om bier mee te nemenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Geloof die leraar nu niet
Goed drugs idd, niet doen!!!
Maar drank is echt geen probleem als je in je rukzak wat bier bij je hebt.
Doen wij ook, elke maand, op en neer, geen probleem hoor.
Pffff, deden we naar schoolreisje Berlijn ook, op straffe van inbeslagname door de lerarenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Hij gaat met school, en jij gaat hem adviseren om bier mee te nemen![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pffff, deden we naar schoolreisje Berlijn ook, op straffe van inbeslagname door de leraren
Dat dronken ze zelf dus mooi op als ze dat in beslag namen. kamercontrolesquote:
15quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, uiteraard, bredegast is 16 (?)
Dan vodka in een leeg flesje water doen, of whisky in een leeg flesje ice-teaquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan vodka in een leeg flesje water doen, of whisky in een leeg flesje ice-tea
Gefeliciteerd!quote:
Je denkt dat ik whisky of vodka drinkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan vodka in een leeg flesje water doen, of whisky in een leeg flesje ice-tea
Tja, creatief met kurk wezen, toch? Niet dan?quote:
Mietje!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:57 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je denkt dat ik whisky of vodka drinkJe keel staat in de fik met dat spul man
Bier zou nog wel kunnen, alleen dat ruik je door die hele bus heen
En dan roept hij in de bus dat het mocht van ER?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, creatief met kurk wezen, toch? Niet dan?
Zoiets ja. Ze mogen me bellen dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan roept hij in de bus dat het mocht van ER?
Ohh, nou prima, dan kijk ik Frans Bauer's Zigeunernacht wel alleenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:01 schreef Lotusss het volgende:
Weer naar bed na Sesamstraat voor mij.
Dat is nog mild... Ik mocht dat nooit toen ik klein wasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:01 schreef Lotusss het volgende:
Weer naar bed na Sesamstraat voor mij.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, nou prima, dan kijk ik Frans Bauer's Zigeunernacht wel alleen
Ik vind het best een vermakelijk programma, en dat meen ikquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, nou prima, dan kijk ik Frans Bauer's Zigeunernacht wel alleen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het best een vermakelijk programma, en dat meen ik
Je denkt toch niet dat ik Springen met Sterren ga kijken?quote:
Van die Nescafé Espresso sticks, zijn best te zuipen. Alleen waar wil je heet water vandaan halen in de bus?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:47 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Thermosflesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van die Nescafé Espresso sticks, zijn best te zuipen. Alleen waar wil je heet water vandaan halen in de bus?
quote:
quote:
Thermoskan van 2Lquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van die Nescafé Espresso sticks, zijn best te zuipen. Alleen waar wil je heet water vandaan halen in de bus?
ja, jij hebt gewoon geen smaak, net als de restquote:
Tjah, nepmilitairen hebben schijnbaar wel iets aan intelligentie xD Bauer xDquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja, jij hebt gewoon geen smaak, net als de rest
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, nepmilitairen hebben schijnbaar wel iets aan intelligentie xD Bauer xD
Senseo is voor homo's.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:49 schreef BredeBradda het volgende:
Iemand: noem 's wat sterke koffie.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:23 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Senseo is voor homo's.
Echte mannen drinken Douwe Egberts. Gewoon in een normaal koffiezetapparaat, geen nieuwerwetse onzin. Gewoon zwart, geen melk, suiker of honing (!!! ). Zorg ervoor dat je royaal de filter vult, liever iets te veel dan te weinig. Als het mee moet in de bus, durf een thermos te kopen.
Zeg, mondje vanachter je computer, zal ik jou eens ff mores leren?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:23 schreef Thaboel het volgende:
BB luister niet naar ER...
Zijn post over Bauers zigeunernacht laat wel zien dat hij seniel aan het worden is
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, mondje vanachter je computer, zal ik jou eens ff mores leren?
Pot, ketel en zigeunersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, mondje vanachter je computer, zal ik jou eens ff mores leren?
Gelukkig was ik er optijd bijquote:
Hoe voelde dat? Verneukt worden door Cristiano Ronaldoquote:
Nee wij zeggen 's morgens voor de koffie niet zeuren. Maar die heb jij zeker gemist toen je honing in de thee deed?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]Beter te laat en dik dan optijd met je pik! zeggen ze bij de marine toch altijd?
Mwa, niet anders dan de andere jaren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe voelde dat? Verneukt worden door de UEFA
Dat homowater drinken ze maar bij de lmb.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nee wij zeggen 's morgens voor de koffie niet zeuren. Maar die heb jij zeker gemist toen je honing in de thee deed?
Mondje weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat homowater drinken ze maar bij de lmb.
Maar doe mij idd maar gewoon DE zonder meuk erin.
Ja, boerenkool met worst iddquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:32 schreef m.k het volgende:
Iedereen heeft wat te compenseren vandaag zie ik
Voor ontbijt, rukker!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:33 schreef hoogvlieger het volgende:
neejoh frinkandellen voor de lunch.
uhm... nou ik had eigenlijk gehoopt dat het onopgemerkt zou blijven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:32 schreef m.k het volgende:
Iedereen heeft wat te compenseren vandaag zie ik
Dat Ajax verloren heb?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
uhm... nou ik had eigenlijk gehoopt dat het onopgemerkt zou blijven.
Nee hoor. Mag iedereen mag het weten hoor. Niet om te jennen maar ik zou wel eens willen zien hoe PSV het tegen Real zou doen.quote:
Geen idee, ik zou me er gelaten bij voelen denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee hoor. Mag iedereen mag het weten hoor. Niet om te jennen maar ik zou wel eens willen zien hoe PSV het tegen Real zou doen.
De totale bankwaarde (dus de wissel spelers voor voetbalhaters) was bij Real 170miljoen. Dat is al meer dan de voltallige selectiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou me er gelaten bij voelen denk ik.
Maar weet je wat het rottige is? Die clubs hebben zoveel geld, té veel misschien, die kopen al het talent weg uit kleinere landen. Kunnen veul en veul meer investeren, en tja, wat krijg je dan? Een deels vertekend beeld.
De clubs met erg veel geld doen het tegenwoordig gewoon veel beter.
Zonde vind ik dat.
Ik neem het de spelers die door bv Real benaderd worden ook echt niet kwalijk, die willen ook door op een hoger niveau.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De totale bankwaarde (dus de wissel spelers voor voetbalhaters) was bij Real 170miljoen. Dat is al meer dan de voltallige selectieAls vond ik dat de jonge jochies het niet slecht deden (met als topper Sporkslede, dorps genoot en nog wel een mee gevoetbald buiten)
Tuurlijk! Ze spelen ALLE toernooi's en speel je in het 1e ben je bijna gelijk een sportheld. En ja voor *uch* miljoen op een bank zitten. Wie wilt dat niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik neem het de spelers die door bv Real benaderd worden ook echt niet kwalijk, die willen ook door op een hoger niveau.
Maar het is wel gewoon erg jammer dat tegenwoordig het geld overheerst in het voetbal.
Dat zeg ik dus ook, althans, dat bedoelde ik te zeggen, geld heeft het voetbal een beetje de nek omgedraaid. Doodzonde.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ze spelen ALLE toernooi's en speel je in het 1e ben je bijna gelijk een sportheld. En ja voor *uch* miljoen op een bank zitten. Wie wilt dat niet?
http://www.nu.nl/sport/24(...)ncial-fair-play.htmlquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook, althans, dat bedoelde ik te zeggen, geld heeft het voetbal een beetje de nek omgedraaid. Doodzonde.
Nederland zal nooit meer de CL winnen, of zelfs maar de UEFA, komt omdat alle talent door de rijke clubs weggekaapt worden, al spelen ze maar 2 wedstrijden per seizoen.
Hier mag de UEFA of FIFA zich best eens over gaan buigen.
Als je geld hebt, dan kun je winnen.
In Nederland krijgt men steun van de gemeentes of het rijk, en alsnog worden de goede spelers weggekaapt.
Nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Nibb-it het volgende:
Wat een serene rust hier. Iedereen Bauer's Zigeunernacht aan het kijken?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Nibb-it het volgende:
Wat een serene rust hier. Iedereen Bauer's Zigeunernacht aan het kijken?
Negatiefquote:
Daar moet ga ik morgen naar toequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Wie stemt er voor een rel in het Nijmegen topic?
Heb je weer eens lopen kloten daar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Wie stemt er voor een rel in het Nijmegen topic?
Neen, maar ik kwam een oude bekende tegen in het geneeskunde topic. Rakelde nostalgische herinneringen opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je weer eens lopen kloten daar?
Vertelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar moet ga ik morgen naar toe
Weinig te vertellen, weekendje weg en bier drinkenquote:
Het DEF bezoek in dat topic is nostalgie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, maar ik kwam een oude bekende tegen in het geneeskunde topic. Rakelde nostalgische herinneringen op.
Onder andere dat ja. Maar vooral mensen die begonnen te schelden alsof ze het meenden daarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het DEF bezoek in dat topic is nostalgie?
Ja, vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Onder andere dat ja. Maar vooral mensen die begonnen te schelden alsof ze het meenden daar.
Je bedoelt dat het niet zo lang geleden is?
Ach, begrijpelijk. Voor jou is vorige week al nostalgie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik overdreef nogal met het gebruik van ''nostalgie''.
Ik ben dan ook nog een broekiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, begrijpelijk. Voor jou is vorige week al nostalgie.
Och ja, doe er maar één.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogguh JanKaas
Ook een bockbiertje? Heb vanmiddag een heel krat van deze gehaald:
[ afbeelding ]
* MaryMouse schenkt bockbiertje van 't IJ in voor JKquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse schenkt bockbiertje van 't IJ in voor JK
Meer mensen trek in een lekker biertje?
* MaryMouse Schenkt ook voor C4 een bockbiertje inquote:
Hmm, dan maar een keer zonder.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse Schenkt ook voor C4 een bockbiertje in
Ik heb helaas geen worst van Brandt & Levy meer
Niet wou je zeggen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het DEF bezoek in dat topic is nostalgie?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sadomasochist. Jij houdt ervan om in je ballen getrapt te worden om zo je zieke kicks te krijgen. Jij bent zo'n mannetje dat alleen maar een stijfje kan krijgen als het excrement van je meesteres over je borst wordt gedrapeerd.
Lijkt me kut, joh.
Nee. Legendarisch misschien. Maar nostalgie is het zeker niet.quote:
Die beschrijving komt te dicht bij de waarheid voor iemand die me niet zo goed hoort te kennen!quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die beschrijving komt te dicht bij de waarheid voor iemand die me niet zo goed hoort te kennen!
Volgens de Dikke van Dale:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Legendarisch misschien. Maar nostalgie is het zeker niet.
Ben jij een kloon van Esses?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens de Dikke van Dale:
nos·tal·gie
de (v.); g.mv.
(1824) Fr.
1 verlangen vol heimwee
Mijn heldquote:
Er staat me meer iets bij over de masochistische ziel van Sam.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een prachtig stukje psychologie.
''Kijken in de ziel met Hosti''
Fijn om te weten als men jouw copyright schendt. Jatochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef Nibb-it het volgende:
Quote Alert gooit weer roet in het eten zie ik.
Dat jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er staat me meer iets bij over de masochistische ziel van Sam.
Lijkt er anders wel op.quote:
Ik ben geen smurfquote:
Maar komt wel met geschreven regels en wetten als mensen een discussie in een grijs gebied hebben.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar komt wel met geschreven regels en wetten als mensen een discussie in een grijs gebied hebben.
Dan komt dat meteen mooi overheen met Hosti's diagnose van mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alleen maar eenmalig met de definitie van nostalgie. Met een definitie is het geen grijs gebied meer.
En Sammie kan best heimwee van verlangen hebben naar de Nijmegen-rel
Van mij mag je anders best hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zal voortaan een discussie niet meer in de kiem smoren met een definitie
Dat quote ik even.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alleen maar eenmalig met de definitie van nostalgie. Met een definitie is het geen grijs gebied meer.
En Sammie kan best heimwee van verlangen hebben naar de Nijmegen-rel
Doe ik dan alleen maar als C4 mij niet voor smurf kan uitmakenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van mij mag je anders best hoor.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe ik dan alleen maar als C4 mij niet voor smurf kan uitmaken
Ik ga ervanuit dat je nu niet zo snel de definitie van nostalgie meer zult vergeten, dus nogmaals zeggen is in de toekomst overbodigquote:
Niet nodig. Want je komt toch niet meer met een definitie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je nu niet zo snel de definitie van nostalgie meer zult vergeten, dus nogmaals zeggen is in de toekomst overbodig
de·fi·ni·tiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet nodig. Want je komt toch niet meer met een definitie.
Smurf!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de·fi·ni·tie
/defini(t)si/
de (v.); -tje
(1650) <Fr. définition of Lat. definitio (omtrek, bepaling, definitie)
eerste editie 1864
1 het definiëren of gedefinieerd worden
synoniem: begripsbepaling
2 samenvattende omschrijving van de kenmerken van een begrip, zodat het niet met een ander verward kan worden
synoniem: begripsbepaling
3 (wiskunde) omschrijving van een nieuw ingevoerde term met behulp van reeds vroeger aangevoerde termen
4 (rooms-katholiek) plechtige, bindende uitspraak van het kerkelijk leergezag
5 (tv) fijnheid, detaillering van het beeld, de mate van geschiktheid om details weer te geven
synoniem: scherpte
Mijn lichtpuntje van vandaag is dat ik weekend hebquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Vandaag een van m'n professoren en het correctiemodel verbeterd en een leuke discussie gehad met hem. Dr. Peter Klaren, echt een toffe vent. Vraag me af of 'ie ADHD heeft.
Dat was het lichtpuntje van mijn dag ^^
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn lichtpuntje van vandaag is dat ik weekend heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Sjagerijnquote:
Wordt er niet meer normaal gesport tijdens gym?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef BredeBradda het volgende:
Oke, morgen gaan we dus iets raars doen met gym. Beschrijving: Zonder voeten of handen op je buik de overkant bereikenIk stel me hier wss weer iets heel raars bij voor
Lol, dit zouden we doen aan het begin van de les. En daarna normaal sportquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt er niet meer normaal gesport tijdens gym?
Gebruik je hersens en je komt wel tot een oplossing.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lol, dit zouden we doen aan het begin van de les. En daarna normaal sportMaar hoe kan je nou weer vooruit komen zonder handen of voeten
- oeps - geen hints gevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lol, dit zouden we doen aan het begin van de les. En daarna normaal sportMaar hoe kan je nou weer vooruit komen zonder handen of voeten
Wat ik net beschreefquote:
Ja.quote:
Hoezo vermoed je datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.
Vraag eens of je sportleraar in dienst is geweest?
Vraag het nou maar. Meer verklap ik niet.quote:
Ook een bockbiertje, Nibb?quote:
Veel plezier!quote:
Nou, bedankt. Denk ikquote:
Wattesquote:
quote:
Impossiblequote:
Niet impossible... deze gepensioneerde marinier doet het maar evenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ImpossibleKrijg mezelf niet eens omhoog
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet impossible... deze gepensioneerde marinier doet het maar even
Gunny Hartmanquote:
quote:
Ehm, museum Het Valkhof comes to mind:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
Sam, weet jij nog iets voor mij te doen in NIjmegen? Zaterdag overdag? Iets met geschiedenis of zo?
Done....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Zet maar op je lijstje:
-Mail Call en
-Lock n' load
Dank je... enige waar ik opkwam was de heilig landstichtingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, museum Het Valkhof comes to mind:
http://www.museumhetvalkhof.nl/
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Done....
Ik heb nog zoveel te lezen/te bekijken en veel te weinig tijd
Een echte gunnyquote:
Dat zal wel, ik snap er namelijk geen *** vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:11 schreef Thaboel het volgende:
Voor BB begin te mumselen schedel! C4 en andere militairen begrijpen het wel.
Stakker, zelfs ik als niet-militair snap hetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik snap er namelijk geen *** van
Jij leeft langer dan mijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stakker, zelfs ik als niet-militair snap het
Dat betwijfel ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Mwa, gezien de leeftijd hoop ik dat jij wel ouder gaat worden gezien de moderne medische capaciteiten.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef BredeBradda het volgende:
We shall see,
nu maar slapen en morgen de rare oefening doen.
Een heel kratje West-Vleteren trappist in huis hebbenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een heel kratje Grottenbier in huis hebben
Ja, dat ook. Maar ik zat meer te denken aan dat de MIVD me na 8 maanden veiligheidsonderzoek straks afwijstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een heel kratje West-Vleteren trappist in huis hebben
Dat kratje is bij jou vast niet meer helemaal volquote:
8 mnd is wel lang. Misschien toch er maar weer achter aan bellen/mailen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar ik zat meer te denken aan dat de MIVD me na 8 maanden veiligheidsonderzoek straks afwijst.
Ermey kon dan ook pas winnen met een een semi-automatisch ladend wapen.quote:
Ja, de wachttijd kon oplopen tot 8 maanden. En onderzoek is gestart in april. Dus November zou het uiterste zijn. Denk dat ik morgen even bel ja. Echt belachelijk hoe lang het allemaal duurt bij defensie ..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
8 mnd is wel lang. Misschien toch er maar weer achter aan bellen/mailen?
Maar de Britten liggen nu voorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ermey kon dan ook pas winnen met een een automatisch ladend wapen.
Dit komt als een verassing?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Echt belachelijk hoe lang het allemaal duurt bij defensie ..![]()
Ninja-edit.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Echt belachelijk hoe lang het allemaal duurt bij defensie ..![]()
Alleen BarbaPappaMamma gok ik.quote:
Maar die ken ik nietquote:
WTF is ditquote:
Wel een hilarisch filmpje...quote:
Walibi Fright nightquote:
Daar is een neefje (nu ja, neefje knul is 26) helemaal gek vanquote:
Wie moet ik mailen om die vijf minuten van mijn leven terug te krijgen?quote:
ikwil5minutenvanmijnleventerugkutbedrijf@walibibenelux.comquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wie moet ik mailen om die vijf minuten van mijn leven terug te krijgen?
Ik ben wel eens met Halloween in Disneyland Paris geweest. Dezequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ikwil5minutenvanmijnleventerugkutbedrijf@walibibenelux.com
@MM Tja iedereen heeft iets he
HareMajesteitDeKoningin@KoninklijkHuis.nlquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wie moet ik mailen om die vijf minuten van mijn leven terug te krijgen?
Of twitteren @Koningin_NLquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
HareMajesteitDeKoningin@KoninklijkHuis.nl
Nice!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met Halloween in Disneyland Paris geweest. Deze
Walibi of DLP?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nice!
Vorig jaar ook geweest en is me wel bevallen! Kijken hoe het dit jaar gaat worden.
Je wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn Xperia S is in de fik gevlogen ..
Walibi.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Halloween in DLP is leukquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Walibi.
Vorig jaar nog 1 dagje DLP gedaan (waren een weekendje parijs en er viel wat uit)
Maar wil nog met kerst naar DLP (en parijs) en halloween staat ook op het lijstje
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
hadden wij toch gezegd dat je de Xperia S niet moest nemen
Kerst periode ben ik 6jaar geleden geweest en is dan echt prachtig!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Halloween in DLP is leukZeker het Halloween feest. Kerst is ook eigenlijk altijd wel een leuk seizoen, maar je moet er niet in de kerstweken zijn. Veel te druk.
Ben er al 2 jaar niet meer geweest, Meerdere kersts en Halloweens daar meegemaakt. Is wel de leukste tijd om naar DLP te gaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kerst periode ben ik 6jaar geleden geweest en is dan echt prachtig!
Def meet volgend jaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben er al 2 jaar niet meer geweest, Meerdere kersts en Halloweens daar meegemaakt. Is wel de leukste tijd om naar DLP te gaan
Dan wel met Halloweenquote:
quote:
quote:
Grapjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
had ik toch gezegd dat je de Xperia S niet moest nemen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, dit lijkt me leuker.
http://tongtongfair.nl/
Aaah de Pasarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, dit lijkt me leuker.
http://tongtongfair.nl/
Nu weet ik nog niet wat een Xperia S is?quote:
Ik ken het alleen maar via filmpjes. Maar lijkt me enorm leuk en lekker.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Aaah de Pasar![]()
Ja daar ben ik wel voor! Stukje dichterbij ook.
Mijn nieuwe (en tevens eerste) smartphone.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet wat een Xperia S is?
Hangt ervanaf hoeveel dagen je gaat. Drie dagen park heb ik er met de kortingen al snel uit (20% korting op de shops, 10% op het eten) en als je een 2e keer gaat gebruik maken van de 25-30% korting op de Disney Hotels, en vaak een upgrade krijgen naar betere kamers/hotel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Aaah de Pasar![]()
Ja daar ben ik wel voor! Stukje dichterbij ook.
@MM Heeft zo'n jaarkaart ook zin als je maar 1x gaat?
Eten kun je er zeer zeker! Beetje indo rock erbijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken het alleen maar via filmpjes. Maar lijkt me enorm leuk en lekker.
Dat zekerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken het alleen maar via filmpjes. Maar lijkt me enorm leuk en lekker.
Nope!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Zou je het iets kunnen vergelijken met het Kwakoe wat we in Amsterdam hadden?
Ik hoop het!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Zou je het iets kunnen vergelijken met het Kwakoe wat we in Amsterdam hadden?
Met die gekke indo's zekerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop het!Want dan kom ik met een volle buik en lege portemonnee thuis.
Je hebt gelijk. Die verkopen hun waar ver onder de normale prijs.quote:
pfff slecht van je C4... Allemaal gedachtes over eten scheuren door mn hoofd en het maagje knort behoorlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Die verkopen hun waar ver onder de normale prijs.
OK, data in de agenda gezet. Count me in voor de DEF-meet 2013quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop het!Want dan kom ik met een volle buik en lege portemonnee thuis.
Vetpan aanzetten en loempia erin gooienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pfff slecht van je C4... Allemaal gedachtes over eten scheuren door mn hoofd en het maagje knort behoorlijk
Ja, dat voldoet na een gedachte aan een tafel vol met Indisch eten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vetpan aanzetten en loempia erin gooien
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vetpan aanzetten en loempia erin gooien
Oh en dit natuurlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat voldoet na een gedachte aan een tafel vol met Indisch eten.
Klopt, maar vult wel de maag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat voldoet na een gedachte aan een tafel vol met Indisch eten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar vult wel de maag.
Ik moet bekennen dat ik nu ook wel weer trek krijg in een goede Indonesische rijsttafel
Jij hebt maar mazzel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh en dit natuurlijk
Morgen even in de familie agenda kijken wanneer er weer een mooi familie feestje is.
quote:
Mazzel?quote:
Dan heb ik mazzel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mazzel?![]()
Bruiloften heb ik maar om de 2jaar. En verjaardagen doen we niet meer aan (leeftijd enzo) dus gaan we maar mt zn alle zuipen ofzo.
Dat indisch noemenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb ik mazzel.
Dat ik het elke woensdag kan eten.
Nou heb ik wel zin in nasi.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Taalnazi smiley?
Edit: Correctie Indonesische/Indische
Jij kent de maaltijden van Paresto?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat indisch noemen![]()
Ik sloeg het gewoon over. Liever een avond brood eten dan die smerige bende.
Heb je mijn blauwe hap nog niet gegetenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb ik mazzel.
Dat ik het elke woensdag kan eten.
Ik heb ook in dienst gezeten hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kent de maaltijden van Paresto?
Dan is de woensdag een weldaad.
Ik wil eens bij jouw mama etenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb ook in dienst gezeten he![]()
Tja het is geen enkele dag te happen. Maja ik ben mama's koken gewend dus al het andere is bende.
Eens. Paresto kan ook niet op tegen die keer dat de pa van een pelotons maat voor ons heeft staan koken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb ook in dienst gezeten he![]()
Tja het is geen enkele dag te happen. Maja ik ben mama's koken gewend dus al het andere is bende.
Dan moet ik mama eensch flink achter dr reet aanzitten want ze kook de laatste tijd niet veel indisch meer.quote:
Het is verschrikkelijk hoe ze daar staan te 'koken'. Halve gare aardappels, schoenzolen als vlees en over de prijs ga ik niet eens beginnen. Treurige bendequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens. Paresto kan ook niet op tegen die keer dat de pa van een pelotons maat voor ons heeft staan koken.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan moet ik mama eensch flink achter dr reet aanzitten want ze kook de laatste tijd niet veel indisch meer.
Als er weer eens een meet is kan ik wel eens overleggen met moeders
Mama raakt verkaast. Aardappels, vlees en groente wat hier de laatste tijd de klok slaatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]DEF meet bij Thaboels Mama
![]()
Laatste keer dat ik bij een echte Indische mama gegeten heb was in de jaren '80. Dat etenzo'n mama
Met kaas niets misquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mama raakt verkaast. Aardappels, vlees en groente wat hier de laatste tijd de klok slaat
Ja dat vult ook meer. Maja zolang ik nog te lui ben om elke dag te koken moet ik het er maar mee doen hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met kaas niets mis
Ik eet bijna nooit aardappels, vind ze niet zo lekker. Liever rijst of pasta.
Correct, storm en regenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:36 schreef BredeBradda het volgende:
Mogguh. Lekker weertje hier in de randstad
Heerlijk. Draai ik me mooi nog een keer om.quote:
Gezien. Geweldig.quote:
Ik heb beats audio op mn telefoonquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:08 schreef Wasmachinu het volgende:
Goeiemorgen, na enkel lezen laat ik ook maar eens wat van me horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |