SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
senseoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:49 schreef BredeBradda het volgende:
Iemand: noem 's wat sterke koffie.
quote:
Assad voelt natuurlijk nog meer nattigheid als Turkije wél dit zou opvatten als een oorlogsverklaring. Dan denk ik dat Syrië wel kan inpakkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
http://nos.nl/data/nosop3/reader/425712_tab1.html
Eerst een vliegtuig, nu dit..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef Cobra4 het volgende:
http://nos.nl/data/nosop3/reader/425712_tab1.html
Net GTST, maar nu met wapens.quote:
Och, hebben onze echte militairen ook nog wat te doenquote:
quote:
Volgens Al Yazeera heeft hij al geroepen dat Syrië het noooooit meer zal doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Assad voelt natuurlijk nog meer nattigheid als Turkije wél dit zou opvatten als een oorlogsverklaring. Dan denk ik dat Syrië wel kan inpakken
Nee, noooooooit weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens Al Yazeera heeft hij al geroepen dat Syrië het noooooit meer zal doen.
Ach, Assad heeft gewoon een nieuwe persvoorlichter in dienst genomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, ik denk dat Syrië nu genoeg gewaarschuwd is met die artjerie aanval van vannacht.
Geen escalatie denk ik.
het Syrië van Assad wil er niet nog een tegenstander bij hebben, Turkije in dit geval, want dan zijn Assads dagen echt geteld.
Ohh natuurlijk, die moest ook weer ff bijbeunen ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, Assad heeft gewoon een nieuwe persvoorlichter in dienst genomen.
[ afbeelding ]
Nep koffie? Ik zou lekker gaan tukken in die busquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef BredeBradda het volgende:
Moet koffie mee naar Engeland, ze hebben daar van die nep koffie
En 't moet sterk zijnt want 8 uur in de bus
Ja, zegmaar van dat water spul en dan flikker je er iets in en dan is 't koffiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Nep koffie? Ik zou lekker gaan tukken in die bus
Of gewoon alvast bier drinken!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Nep koffie? Ik zou lekker gaan tukken in die bus
Niet zeuren, dan drink je maar bier!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:47 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, zegmaar van dat water spul en dan flikker je er iets in en dan is 't koffie
Mag niet, dan komt de douane het inpikkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet zeuren, dan drink je maar bier!
van dat water spulquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:47 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja, zegmaar van dat water spul en dan flikker je er iets in en dan is 't koffie
Onzin!!! Echt onzinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Mag niet, dan komt de douane het inpikken
Dat zegt onze leraarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |