Wauw, dat is mooi gezegd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie trouwt om het lichaam behoudt het lijf, maar verliest de vrouw en behoudt het wijf
Neuken?quote:
deze gaat diepquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie trouwt om het lichaam behoudt het lijf, maar verliest de vrouw en behoudt het wijf
Niet zo diep als mijn vuist.quote:
Sja, waarom moeten vrouwen eigenlijk meer respect dan mannen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, zonder respect voor vrouwen blijft het modderen...
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch links liggen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, waarom moeten vrouwen eigenlijk meer respect dan mannen?
Het is een fok! user... wat verwacht je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Tact is niet je sterkste kant.
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, zonder respect voor vrouwen blijft het modderen...
ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch linksliggen?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen.
Geef de dolle Mina's en de derde golf van feministen de schuld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.
Dat iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je als vrouw respect van de man verwacht, moet je ook respect terugtonen. Je ziet dat veel vrouwen dat niet meer doen en dan is het logisch dat je geen respect krijgt.
Niet als die persoon het een beetje kan verbergen zoals je van een beschaafd persoon zou mogen verwachten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik niet. Maar het fijn hebben met een man of een vrouw begint toch met respect. Als iemand je minacht, dan laat je hem/haar toch links liggen?
Oh, dat vind ik jammer. Dat is helemaal nergens voor nodig. Dat is hautain gedoe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat idd.
Als je al kijkt krijg je een blik alsof je ze verkracht.
Ik denk als je wérkelijk vrouwen intens minacht, dat je dat niet verborgen kunt houden. Of ze voelt het aan, of ze komt er snel achter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet als die persoon het een beetje kan verbergen zoals je van een beschaafd persoon zou mogen verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |