abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 april 2013 @ 11:14:56 #201
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125858447
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 01:00 schreef De_barbaar het volgende:

[..]

Dat doe je gewoon niet in de gevangenis. Klaar.

Ieders misdrijf is een prive zaak, een soort van speciale relatie tussen hen en hun slachtoffer.
Wat ben jij een dramkont, zeg. Hij meldt zelf dat hij gezeten heeft, dus het is logisch dat iemand dan vraagt waarvoor. Wil hij daar geen antwoord op geven, kan hij dat zeggen en is het ook klaar. Jij noemt mijn vraag bemoeizucht maar je bemoeit jezelf er nu ook mee. De persoon waar ik het aan vraag heeft er kennelijk géén problemen mee (in tegenstelling tot jou) gezien hij in een ander topic al genoemd heeft waar hij voor gezeten heeft. Dus volgende keer even wat minder snel voor een ander praten, aub.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_125869630
Lijkt me interessant, dus ik post hier even zodat ik het wat later op mijn gemak nog eens kan bekijken.
pi_125890330
Nou, morgen (vandaag) gaat ie op de post
pi_125891904
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 02:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Nou, morgen (vandaag) gaat ie op de post
Wie heb je "uitgekozen"?
pi_125892061
Spannend!

Ik schrijf trouwens sinds december ook met eentje (of iig, toen ging mijn eerste brief eruit), zit voor inbraak en hoeft nog 'maar' ongeveer 2 jaar. Het profiel sprak me wel aan :) is van dezelfde leeftijd ongeveer dus dat vind ik wel fijn praten. Veel dezelfde interesses ook!
Helaas is het nu al een flinke tijd stil... meneer moest verhuisd worden en dan kan het soms erg lang duren voordat post aankomt. Was na mijn eerste brief ook al zo, toen duurde het bijna een maand voordat ie die uberhaupt kreeg :X
Week geleden of zo maar wel even een kaartje gestuurd of alles nog in orde is ;)

Vind het wel mooi dat die brieven voor deze mensen zoveel kunnen betekenen :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_125892464
Valt me op zich mee hoe snel het gaat, had gedacht dat het langer zou duren, althans, als ik dat writeaprisoner forum zag dan werd er gezegd dat zo'n brief vaak eerst nog wel een week in de gevangenis ligt voordat ie aankomt bij de gedetineerde. Maar tot nu toe had ik steeds wel een brief terug binnen 3 weken. Zelf ben ik helaas iets minder snel met reageren.
pi_125907271
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 09:10 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Wie heb je "uitgekozen"?
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-18942414
pi_125907553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 09:41 schreef gelestipjes het volgende:
Valt me op zich mee hoe snel het gaat, had gedacht dat het langer zou duren, althans, als ik dat writeaprisoner forum zag dan werd er gezegd dat zo'n brief vaak eerst nog wel een week in de gevangenis ligt voordat ie aankomt bij de gedetineerde. Maar tot nu toe had ik steeds wel een brief terug binnen 3 weken. Zelf ben ik helaas iets minder snel met reageren.
Hier ook zoiets, het gaat allemaal snel.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_125908635
Bij nader inzien gaat ie morgen op de post, dichtsbijzijnde postkantoor dicht en ga niet helemaal om
pi_125908829
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 16:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Bij nader inzien gaat ie morgen op de post, dichtsbijzijnde postkantoor dicht en ga niet helemaal om
Je had ook gewoon via de site die eerste brief kunnen sturen, volgens mij versturen ze die dan op de 4e van de maand. Of had je daarvoor een te lange brief?
pi_125908880
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 16:45 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Je had ook gewoon via de site die eerste brief kunnen sturen, volgens mij versturen ze die dan op de 4e van de maand. Of had je daarvoor een te lange brief?
Poeh, dat weet ik niet, bijna twee a4'tjes vol. Ik snap best dat dat voor anderen handiger is, maar ik schrijf het liever zelf. Ik weet niet, het heeft toch zijn charme, en laat zien dat je er werk in stopt, ofzo. Als ik ging emailen denk ik dat ik de openings'brief' copy-paste bij iedereen, daar probeer ik mezelf maar van te weerhouden.
pi_125909073
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 16:47 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Poeh, dat weet ik niet, bijna twee a4'tjes vol. Ik snap best dat dat voor anderen handiger is, maar ik schrijf het liever zelf. Ik weet niet, het heeft toch zijn charme, en laat zien dat je er werk in stopt, ofzo. Als ik ging emailen denk ik dat ik de openings'brief' copy-paste bij iedereen, daar probeer ik mezelf maar van te weerhouden.
Ik bedoelde ook niet dat je hem dan altijd moet e-mailen ;) Ik geef ook de voorkeur aan handgeschreven. Maar voor zo'n eerste contact vond ik het wel handig, al is het alleen al omdat lang niet iedere gedetineerde ook daadwerkelijk reageert op al zijn brieven. Dus ja, toch weer zonde van die 95 cent aan postzegels dan :P. Dus ik heb mijn eerste brief verstuurd via die site, en toen ik vervolgens een brief thuis kreeg heb ik uiteraard wel gewoon een handgeschreven brief via de post teruggestuurd.
pi_125909281
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 16:54 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet dat je hem dan altijd moet e-mailen ;) Ik geef ook de voorkeur aan handgeschreven. Maar voor zo'n eerste contact vond ik het wel handig, al is het alleen al omdat lang niet iedere gedetineerde ook daadwerkelijk reageert op al zijn brieven. Dus ja, toch weer zonde van die 95 cent aan postzegels dan :P. Dus ik heb mijn eerste brief verstuurd via die site, en toen ik vervolgens een brief thuis kreeg heb ik uiteraard wel gewoon een handgeschreven brief via de post teruggestuurd.
Ah, zo. Ik snap je redenering wel, dacht er eerst ook aan om een aantal mensen uit te zoeken en diegenen te e-mailen voor een eerste contact, maar heb besloten het voor nu toch maar bij een iemand te laten. Heb het op het moment ook best druk, dus aan meer kom ik nu toch niet toe. Het hoeft van mij verder niet zo snel mogelijk, dus ik zie wel of ik iets terugkrijg, ga er eigenlijk wel vanuit (lijkt me een aardig joch) maar da's geen garantie natuurlijk.

Even een dom vraagje misschien, moet je die brief perse op het postkantoor laten versturen? Of zou ik er ook twee nederlandse postzegels op kunnen plakken (13 cent duurder !!!) en dan op de 'overige postcodes' kunnen gooien (lijkt me niet)?
pi_125909314
Met wie schrijf jij trouwens, als ik vragen mag?
pi_125909417
Je kan ook gewoon postzegels voor het binnenland gebruiken, zolang er maar minstens 95 cent op zit. Geloof alleen dat er bij postzegels voor het buitenland wel standaard met priority verzonden wordt, bij binnenlandse postzegels zou je er dan nog zo'n sticker zelf bij moeten plakken, want met zo'n sticker zou het sneller moeten gaan. Geen idee echter of het ook daadwerkelijk sneller gaat.
pi_125909519
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Met wie schrijf jij trouwens, als ik vragen mag?
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-aa4712 goed dat je het vraagt, daardoor zie ik nu dat ie bijna jarig is, zal ik nog maar even een kaart sturen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door gelestipjes op 30-04-2013 17:38:30 ]
pi_125909692
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:11 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-aa4712 goed dat je het vraagt, daardoor zie ik nu dat ie bijna jarig is, zal ik nog maar even een kaart sturen :P
Ik ga gewoon maar naar het postkantoor morgen :P

Een drugs gerelateerde moord zie ik :o Misschien wil ik later ook nog een moordenaar gaan schrijven, maar voor nu hou ik het bij de lui die wat minder belastende daden hebben gepleegd (unlawful weapon use had die van mij bijvoorbeeld). Maargoed, je weet de achtergrond natuurlijk nooit. Er zit toch iets irrationeels in mijn achterhoofd, dat hij me komt opzoeken ofzo, al weet ik heel goed dat de kans vrijwel nul is. Is het een aardige man?
pi_125909788
Nou ja, hij komt wel aardig over. Of hij echt aardig is is natuurlijk moeilijk te zeggen. Ik weet ook wel dat veel van die inmates zich een stuk beter voordoen dan ze daadwerkelijk zijn. Ik weet niet of je wel eens lockup of zo kijkt, of andere docu's over gevangenen, maar daarbij denk ik ook vaak "mwah, hij komt best aardig over" en dan blijken ze ineens vast te zitten voor een dubbele moord of verkrachting :P
Maar vooralsnog heb ik in ieder geval geen reden om aan te nemen dat ie niet aardig is. (op die moord na dan he) Gezien de kans dat ie levenslang vast zit lijkt de kans me ook vrij klein dat ie me op komt zoeken :P

[ Bericht 1% gewijzigd door gelestipjes op 30-04-2013 17:27:30 ]
pi_125909920
-dubbel-
pi_125910411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:21 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja, hij komt wel aardig over. Of hij echt aardig is is natuurlijk moeilijk te zeggen. Ik weet ook wel dat veel van die inmates zich een stuk beter voordoen dan ze daadwerkelijk zijn. Ik weet niet of je wel eens lockup of zo kijkt, of andere docu's over gevangenen, maar daarbij denk ik ook vaak "mwah, hij komt best aardig over" en dan blijken ze ineens vast te zitten voor een dubbele moord of verkrachting :P
Maar vooralsnog heb ik in ieder geval geen reden om aan te nemen dat ie niet aardig is. (op die moord na dan he) Gezien de kans dat ie levenslang vast zit lijkt de kans me ook vrij klein dat ie me op komt zoeken :P
Ja, ik kijk die programma's wel eens, maar heb er altijd een dubbel gevoel bij hoe 'echt' het is als je bijvoorbeeld Storage Wars ofzo ziet. Je hebt ook een programma waar kinderen de gevangenis bezoeken in de hoop dat ze zich gaan beteren, weet niet meer hoe het heet.

Moord is natuurlijk altijd verkeerd, maar je hebt gradaties. Met iemand die zijn gezin doodt om geld op te strijken ofzo, zou ik nooit willen schrijven.

Zag gisteren trouwens ook een aardig ogende man voorbij komen, waarvan je denkt hoe komt die daar terecht? Zat vast voor een bankoverval.
pi_125910558
Ja, denk dat je beyond scared straight bedoelde. Dat programma kan ik niet echt serieus nemen, dat is allemaal zo over the top dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het ook maar 1 kind helpt om op het rechte pad te blijven.

Wat betreft moord, inderdaad, daarom heb ik voordat ik hem schreef ook wel eerst opgezocht wat voor moord het was. Om één of andere reden vind ik een drugsmoord of gang-gerelateerde moord dan minder erg dan iemand die een "onschuldige" persoon vermoord, bij een overval of zo of iemand die zijn eigen familie omlegt. Zo iemand zou ik ook niet willen schrijven
pi_125910672
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:49 schreef gelestipjes het volgende:
Ja, denk dat je beyond scared straight bedoelde. Dat programma kan ik niet echt serieus nemen, dat is allemaal zo over the top dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat het ook maar 1 kind helpt om op het rechte pad te blijven.

Wat betreft moord, inderdaad, daarom heb ik voordat ik hem schreef ook wel eerst opgezocht wat voor moord het was. Om één of andere reden vind ik een drugsmoord of gang-gerelateerde moord dan minder erg dan iemand die een "onschuldige" persoon vermoord, bij een overval of zo of iemand die zijn eigen familie omlegt. Zo iemand zou ik ook niet willen schrijven
Ja klopt, ik vind dat ook minder erg.

Dit is die man trouwens, die ik bedoelde:
http://www.writeaprisoner.com/Template.aspx?i=z-09601029
Incarcerated for: Armed Bank Robbery & Money Laundering

Hij was de chauffeur geloof ik
pi_125910675
Ik heb hier idd gewoon een velletje wereldpostzegels, en dan gooi ik ze gewoon in de brievenbus :)
Geen idee hoe lang die van mij er normaal over zouden doen, omdat het hier dus met 2 verhuizingen in korte tijd nog niet zo super loopt. Kreeg zijn eerste brief terug wel precies een week nadat ie geschreven was *O*
Het is nu al ruim 2 maand na mijn laatste brief, dus ik begin ergens een beetje bang te worden dat ie niet meer gaat schrijven :') maar er kunnen zoveel redenen zijn waarom je wat langer niets hoort.

Schrijf ze zelf niet met de hand, want ik kan echt niet leesbaar schrijven :P probeer er wel steeds een paar foto's bij te doen! Als je dat ook wil gaan doen, wel altijd even de regels opzoeken. Er zijn zoveel regeltjes.. geen stickers en dergelijke, geen polaroids, dingen die ze daar kunnen gebruiken als handel mag je niet mee sturen. Bepaalde foto onderwerpen mogen niet...... enzovoort ;) verschilt wel enigszins per instelling of staat.

Wel interessant waar jullie het over hebben, ik wilde liever niet schrijven met iemand die voor moord zit. Dus daar heb ik de mijne toen ook wel op uitgezocht.

Lijkt me ook wel heel lastig trouwens om met iemand te schrijven die ter dood veroordeeld is. Zou dat persoonlijk niet kunnen denk ik. Lees wel eens wat van mensen die dat wel doen, wel respect voor.
pi_125911065
Ik heb wel gekeken bij de death row sectie van die site, want op zich zou ik er geen bezwaar tegen hebben om met iemand op death row te schrijven, maar de misdaden die ze dan vaak hebben gepleegd zijn over het algemeen geen drugs/gang gerelateerde moorden. En ik wil niet met een kindermoordenaar corresponderen of zo of iemand die 2 mensen vermoord heeft puur voor hun auto.

Mijn handschrift is trouwens ook extreem slecht. Maar ik probeer gewoon zo goed mogelijk mijn best te doen om het toch leesbaar te houden, doe er wel 3 keer zo lang over dan, maar dat moet ik er maar voor over hebben :P
pi_125911193
Hoe hebben jullie die eerste brief trouwens opgezet? Ik heb verteld waarom ik schrijf, wie ik ben en ik ben een beetje ingegaan op zijn profiel.
pi_125911543
Zo heb ik het ook gedaan. Nergens echt diep op ingegaan verder, gewoon een niet al te lange soort van introductiebrief.
pi_125917123
Ja ook zoiets. Opmerking over wat hij geschreven had idd. Beetje over mijn woonplaats, studie/werk, wat van mijn hobbies/interesses. Zodat hij ook een beetje kon kijken of we wat gemeen hadden :) overigens ook heel duidelijk bij gezet dat het me ging om vriendschap. Wel op een vriendelijke manier natuurlijk, maar wilde daar geen misverstanden over krijgen later. Ook een klein stukje over mijn persoonlijkheid, meest kenmerkende eigenschappen.
Wilde hem een beetje een beeld geven van wie er schreef :) wel bewust gekozen om niet meteen een foto mee te sturen. Had zoiets van, dat komt wel als ie terugschrijft :P
pi_125918222
Ik schrijf meestal een stukje hoe ik eruit zie, wat mijn intresesses zijn en wat vragen mbt zijn profiel. Tevens geef ik aan opzoek te zijn naar vriendschap en niets meer. En als ze het aanspreken dan kunnen ze terug kunnen schrijven.
pi_126059081
Mijn PP had last van een lockdown waardoor het dit keer langer duurde.. maar vandaag lag er weer een brief op de mat *O*
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:30:46 #230
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_126061412
ik heb ook al een poosje een brief van "Boefje" waar ik op moet reageren. Gelukkig ben ik bij lange na niet zijn enige pen pall, dus hij zal er niet met smart op zitten te wachten denk ik :D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:38:26 #231
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126061687
Hoe doen jullie dat met de postzegels? Betalen de boefjes dat uit eigen zak of komen jullie ze tegemoet? 't verdient niet zo schokkend in de bak...
How can I make this topic about me?
pi_126065006
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe doen jullie dat met de postzegels? Betalen de boefjes dat uit eigen zak of komen jullie ze tegemoet? 't verdient niet zo schokkend in de bak...
Dat betalen ze zelf. Volgens mij krijgt een groot deel gewoon financiele ondersteuning van familie, waar ze dan postzegels/schrijfwaren/voedsel en zo van kunnen kopen.
pi_126192964
Hier nog mensen die brieven krijgen met postzegels in aparte posities? Dat schijnt vanalles te betekenen _O-
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:51:26 #234
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126196065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier nog mensen die brieven krijgen met postzegels in aparte posities? Dat schijnt vanalles te betekenen _O-
Hoe zit dat precies dan?
pi_126196407
Upside down, top left corner = Write no more

Crosswise on top left corner = My heart is another’s

Center of envelope, at top = Yes

Center of envelope, at bottom = No

Straight up and down, any position = Goodbye sweetheart

Upside down, top right corner = I love you

At right angle, top right corner = Do you love me?

At right angle, top left corner = I hate you

Upright top right corner = I desire your friendship

Upright in line with surname = Accept my love

At right angle in line with the surname = I long to see you

Centered on right edge = Write immediately!

:')

Niet iedereen is het eens over deze betekenissen trouwens :P
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:59:29 #236
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_126196598
Goddamn da's veel te moeilijk, joh :') _O-
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:14:39 #237
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_126197700
Idd. Ze kunnen het ook gewoon in de brief zelf zetten dat je niet meer moet schrijven, ipv dat moeilijke code-gedoe.
How can I make this topic about me?
pi_126197849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Upside down, top left corner = Write no more

Crosswise on top left corner = My heart is another’s

Center of envelope, at top = Yes

Center of envelope, at bottom = No

Straight up and down, any position = Goodbye sweetheart

Upside down, top right corner = I love you

At right angle, top right corner = Do you love me?

At right angle, top left corner = I hate you

Upright top right corner = I desire your friendship

Upright in line with surname = Accept my love

At right angle in line with the surname = I long to see you

Centered on right edge = Write immediately!

:')

Niet iedereen is het eens over deze betekenissen trouwens :P
Doordacht :D
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_126204493
Klinkt meer als een geheime code bedacht door 13/14-jarige meisjes. Kan me niet voorstellen dat volwassenen zich met zulke omslachtige dingen bezig houden. Lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat je uberhaupt nog een postzegel zou spenderen aan iemand die je haat of waarmee je geen contact meer wilt hebben, zeker als de kans ook nog eens erg groot is dat de boodschap op die manier niet doorkomt.
pi_126263064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 05:34 schreef gelestipjes het volgende:
Klinkt meer als een geheime code bedacht door 13/14-jarige meisjes. Kan me niet voorstellen dat volwassenen zich met zulke omslachtige dingen bezig houden. Lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat je uberhaupt nog een postzegel zou spenderen aan iemand die je haat of waarmee je geen contact meer wilt hebben, zeker als de kans ook nog eens erg groot is dat de boodschap op die manier niet doorkomt.
Ja dat laatste is ook niet erg logisch idd :P en ook de postzegel normaal er op doen betekent blijkbaar iets.. jaja.

Maar er waren er wel een paar (waar ik dit gevonden had) die dus een omgekeerde postzegel kregen, waar dus wel echt een bedoeling achter bleek te zitten :o
Zou het zelf ook wel wat stom vinden als een PP echt op die manier iets duidelijk zou proberen te maken aan mij. Wat gebrokenglas zei idd, schrijf het dan gewoon in de brief.

Ben nou trouwens al vanaf het weekend bezig aan mijn nieuwe brief.. de anderen had ik er altijd de dag erna al de deur uit. Even geen zin meer in gehad of zo, nadat ik zaterdag een heel stuk getikt had. Vandaag maar eens afmaken :)
pi_126263209
Ik kan het me ook gewoon wat moeilijk voorstellen, 1 of andere "stoere" straatgangster die dan in zijn cel zit "zo, ik zal mijn penpal nu eens flink duidelijk maken hoe ik er echt over denk! Ik plak die postzegel mooi hier, dat zal die bitch leren"
Tja, ik weet het niet hoor :P

Ik moet ook nog een brief terugschrijven. Maar doe ik dit weekend denk ik wel.
pi_126263326
Misschien hebben die dames het wel verzonnen om zichzelf wat wijs te maken O+
pi_126263564
Dat vind ik inderdaad wel het meest waarschijnlijk klinken :P Zou me niet echt verbazen als ik soms berichten op zo'n forum las van die vrouwen die helemaal hoteldebotel waren van hun moorddadige penpal
pi_126301163
Goede middag,

Ik heb vandaag een prachtige moederdag kaart gehad.
Super lief natuurlijk omdat hij vind dat ik zoveel dingen onder neem met onze kinderen.
Nu wilde ik hem ook eens wat leuks opsturen. Maar ja wat mag ik opsturen?
Hij zit in florida.

Groetjes
pi_126301382
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 12:51 schreef minke2009 het volgende:
Goede middag,

Ik heb vandaag een prachtige moederdag kaart gehad.
Super lief natuurlijk omdat hij vind dat ik zoveel dingen onder neem met onze kinderen.
Nu wilde ik hem ook eens wat leuks opsturen. Maar ja wat mag ik opsturen?
Hij zit in florida.

Groetjes
Kort samengevat: vrijwel niks. Een kaart mag (maar dan wel zonder glitters of pop-up effect of wat dan ook, en zonder schaarsgeklede personen etc) of foto's (maar geen polaroids) of een gedicht of zo. Maar dat is het volgens mij ook wel

Wat specifieker van de site:

Inmates will be permitted to receive only the following types of materials through routine mail:

Written correspondence (no limit as to number of pages). Correspondence may be written on greeting cards, but cards containing electronic or other non-paper parts, cards which are constructed in such a way as to permit concealment of contraband, or which are larger than 8"x10" will not be permitted.

Up to 15 pages of additional written materials, unless prior approval is obtained from the warden to send in an enclosure of greater than 15 pages

Each page can be no larger than 8 1/2 x 14 inches in size; material can be on both sides of a page.
This does not include bound publications which will be handled pursuant to rule 33-501.401, F.A.C. Individual newspaper or magazine articles or clippings or clippings from other publications are permissible, up to the 15 page limit.
No item can be glued, taped, stapled or otherwise affixed to a page.
Requests to send enclosures of greater than 15 pages shall be made to the warden or his designee prior to sending the material.
Exceptions to the 15 page limitation are intended for enclosures concerning legal, medical, or other significant issues, and not for material for general reading or entertainment purposes.
The warden shall advise the sender and the mail room of his approval or disapproval of the request.

Photographs. Photographs will be counted toward the 15 page additional materials limitation.

Nude photographs or photographs which reveal genitalia, buttocks, or the female breast will not be permitted.
Polaroid photographs will not be permitted.
Photographs will not exceed 8"x10".

Self-addressed stamped envelopes. These items do not count toward the 15 page limitation for additional materials, but cannot exceed the equivalent of 20 (1 ounce) first class stamps.

Blank greeting cards (no larger than 8"x10"), stationery or other blank paper or envelopes. These items do not count toward the 15 page limitation for additional materials, but cannot exceed 10 in number, with a total possession limit of 15 of each item. Stationery and blank paper must be white, off-white, or yellow. Card stock, sketch paper, and other types of craft paper may not be included

U.S. postage stamps. The value of the stamps cannot exceed the equivalent of 20 (1 oz.) First class stamps. These items do not count toward the 15 page limitation for additional materials.

[ Bericht 59% gewijzigd door gelestipjes op 10-05-2013 13:03:21 ]
pi_126301804
Hartelijk bedankt voor het beantwoorden.
En nog een klein vraagje..
Ik heb er een klein geluks poppetje bij gedaan van hout.
Word die er uit gehaald of mag hij die houden?
pi_126302198
Ik denk dat die eruit wordt gehaald, volgens mij zijn ze met dit soort dingen vrij streng. Je mag echt alleen papieren spul versturen. Volgens mij heb je dan zelfs kans dat ie de brief ook niet krijgt.
pi_126317579
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:09 schreef minke2009 het volgende:
Hartelijk bedankt voor het beantwoorden.
En nog een klein vraagje..
Ik heb er een klein geluks poppetje bij gedaan van hout.
Word die er uit gehaald of mag hij die houden?
Dit verdient toch wel een darwin award :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_127248733
Post!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 14:23:13 #250
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127249245
vertel vertel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: