Als je dat professioneel gaat doen, moet je het gewoon doen omdat je het leuk vindt mensen te entertainen, niet omdat je muzikaal gezien persé iets wilt overbrengen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:09 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vraag me sowieso altijd af of radio-DJ zijn niet een enorm frustrerend beroep moet zijn. Volgens mij mogen ze nooit draaien wat ze zelf willen, maar staat alles al vast en is het altijd dezelfde TOP40 rotzooi.
Ze hebben wel al 7 albums uitgebracht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:56 schreef amst3l het volgende:
Niet dat het nou echt slechte muziek is, maar kom op om het nu al een klassieker te noemen die over 10 jaar nog iedereen uit volle borst kan mee zingen, nee
Er stonden anders 1000 chicks om me heen te springen bij dat concert ^^quote:
Snap ik metjou usernamequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Onterechte klacht want geweldige band.
En die hadden allemaal mooi geen oog voor jou.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er stonden anders 1000 chicks om me heen te springen bij dat concert ^^
Bij Justin Bieber ook, wat is je punt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er stonden anders 1000 chicks om me heen te springen bij dat concert ^^
Naja, je hoort gewoon dat de muziek op el camino gewoon veel strakker en netter is. Doe mij die ouwe bak herrie maarquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:20 schreef Zaktabak het volgende:
Black keys zijn sinds el camino niet meer hipster genoeg
The Big Come up en Thickfreaknessquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:22 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Naja, je hoort gewoon dat de muziek op el camino gewoon veel strakker en netter is. Doe mij die ouwe bak herrie maar
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
The Big Come up en Thickfreakness
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |