Naja, je hoort gewoon dat de muziek op el camino gewoon veel strakker en netter is. Doe mij die ouwe bak herrie maarquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:20 schreef Zaktabak het volgende:
Black keys zijn sinds el camino niet meer hipster genoeg
The Big Come up en Thickfreaknessquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:22 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Naja, je hoort gewoon dat de muziek op el camino gewoon veel strakker en netter is. Doe mij die ouwe bak herrie maar
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
The Big Come up en Thickfreakness
Maakt niet uit, dat heeft niemand op de wereld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En die hadden allemaal mooi geen oog voor jou.
The Black Keys is wel goede muziek.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:18 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Bij Justin Bieber ook, wat is je punt?
Eens.quote:
Awesome, massive, gruwelijk, koning, master, lijpe shit. Echt alles komt wel voorbij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
1988Tering man, al last van alzheimer? Parkinson?
Oh je denkt dat ik een hipster ben, nu snap ik tquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:14 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Awesome, massive, gruwelijk, koning, master, lijpe shit. Echt alles komt wel voorbij.
Maar moeilijk vet?Gevalletje, anders zijn om het anders zijn.
Had je vorige maand ook een snor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |