Ik sta meerdere keren in die lijst, hoe kan dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien, ja. Ik had van mezelf geen 17e plek verwacht.
Ja sorry, echt te lief vind ik het.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed of ik dat serieus mag nemen...maar ik zal 't onthouden
Breng me het verlossende antwoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik had 'm al gevondenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
@Faxie, ik kan het zelf niet posten want mobiel.
Nou die balans nog. Dan zit ik geramdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, echt te lief vind ik het.Ik meen het.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn ogen willen nooit mooi op de foto.. ze zijn vaak lichter dan ze op de foto lijken..
lelijke foto maar wel redelijk duidelijke ogenpoppen ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
True. Ik ben een monster.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou die balans nog. Dan zit ik geramd
Vind ik ook wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had 'm al gevonden
Wel mooie ogen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn ogen willen nooit mooi op de foto.. ze zijn vaak lichter dan ze op de foto lijken..
lelijke foto maar wel redelijk duidelijke ogenMooi hoor Knetter. Maar jij bent sowieso mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik weet niet. Ik neem mensen wel serieus, maar ik néém niemand serieus.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi hoor Knetter. Maar jij bent sowieso mooi.
zal ik jou eens even nemen serieus of niet serieus, genomen wordt je dan welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik neem mensen wel serieus, maar ik néém niemand serieus.
En ik vind het fijn als mensen mij serieus nemen als het moet, maar momenteel word ik niet structureel serieus genómen.
Zo goed?
Ik kan nu weer een link leggen naar je lach, maar het is goed voor nu. De balans zou nog te ver doorslaan.quote:
jaaaaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
Nu ga ik ook n foto van m'n oogjes maken.
eigenlijk helemaal niet groen nee, meer gewoon blauwgrijs.. normaalgesproken iigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mooie heldere ogen (of oog) heb je
Groen?
@rokje
Lukt niet, te weinig licht.quote:
Jij kan dat, jij hebt knetterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
Ik wil wel weer eens serieus genomen worden.
Ik neem dit deels serieus. Dat zal duidelijk zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal ik jou eens even nemen serieus of niet serieus, genomen wordt je dan wel![]()
Mijn ogen kleuren ook afhankelijk van het licht. Maar eigenlijk zijn mijn ogen donkergroenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenlijk helemaal niet groen nee, meer gewoon blauwgrijs.. normaalgesproken iig
Is goed. Doe jij 't ook bij mij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anders vraag ik iemand morgen een foto van mijn ogen te schieten
Ghihihihii.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan nu weer een link leggen naar je lach, maar het is goed voor nu. De balans zou nog te ver doorslaan.
Even proberen.quote:
naisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ogen kleuren ook afhankelijk van het licht. Maar eigenlijk zijn mijn ogen donkergroen
quote:
mohhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Op deze foto ben ik te trots. Met mijn kleine kitten die ik gevonden heb.
Dat dat beest onder de vlooien, teken, mijten en rotzooi zat, tsja daar kwam ik de volgende dag achter nadat hij lekker in bed had gelegen met mij!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Dat dat beest onder de vlooien, teken, mijten en rotzooi zat, tsja daar kwam ik de volgende dag achter nadat hij lekker in bed had gelegen met mij!
aah wel schattigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |