Ik sta meerdere keren in die lijst, hoe kan dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien, ja. Ik had van mezelf geen 17e plek verwacht.
Ja sorry, echt te lief vind ik het.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed of ik dat serieus mag nemen...maar ik zal 't onthouden
Breng me het verlossende antwoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik had 'm al gevondenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
@Faxie, ik kan het zelf niet posten want mobiel.
Nou die balans nog. Dan zit ik geramdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, echt te lief vind ik het.Ik meen het.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn ogen willen nooit mooi op de foto.. ze zijn vaak lichter dan ze op de foto lijken..
lelijke foto maar wel redelijk duidelijke ogenpoppen ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
True. Ik ben een monster.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou die balans nog. Dan zit ik geramd
Vind ik ook wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had 'm al gevonden
Wel mooie ogen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn ogen willen nooit mooi op de foto.. ze zijn vaak lichter dan ze op de foto lijken..
lelijke foto maar wel redelijk duidelijke ogenMooi hoor Knetter. Maar jij bent sowieso mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik weet niet. Ik neem mensen wel serieus, maar ik néém niemand serieus.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi hoor Knetter. Maar jij bent sowieso mooi.
zal ik jou eens even nemen serieus of niet serieus, genomen wordt je dan welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik neem mensen wel serieus, maar ik néém niemand serieus.
En ik vind het fijn als mensen mij serieus nemen als het moet, maar momenteel word ik niet structureel serieus genómen.
Zo goed?
Ik kan nu weer een link leggen naar je lach, maar het is goed voor nu. De balans zou nog te ver doorslaan.quote:
jaaaaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
Nu ga ik ook n foto van m'n oogjes maken.
eigenlijk helemaal niet groen nee, meer gewoon blauwgrijs.. normaalgesproken iigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mooie heldere ogen (of oog) heb je
Groen?
@rokje
Lukt niet, te weinig licht.quote:
Jij kan dat, jij hebt knetterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
Ik wil wel weer eens serieus genomen worden.
Ik neem dit deels serieus. Dat zal duidelijk zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal ik jou eens even nemen serieus of niet serieus, genomen wordt je dan wel![]()
Mijn ogen kleuren ook afhankelijk van het licht. Maar eigenlijk zijn mijn ogen donkergroenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eigenlijk helemaal niet groen nee, meer gewoon blauwgrijs.. normaalgesproken iig
Is goed. Doe jij 't ook bij mij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Anders vraag ik iemand morgen een foto van mijn ogen te schieten
Ghihihihii.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan nu weer een link leggen naar je lach, maar het is goed voor nu. De balans zou nog te ver doorslaan.
Even proberen.quote:
naisquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ogen kleuren ook afhankelijk van het licht. Maar eigenlijk zijn mijn ogen donkergroen
quote:
mohhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Op deze foto ben ik te trots. Met mijn kleine kitten die ik gevonden heb.
Dat dat beest onder de vlooien, teken, mijten en rotzooi zat, tsja daar kwam ik de volgende dag achter nadat hij lekker in bed had gelegen met mij!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Dat dat beest onder de vlooien, teken, mijten en rotzooi zat, tsja daar kwam ik de volgende dag achter nadat hij lekker in bed had gelegen met mij!
aah wel schattigquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Hoi schatjessss. Oh, je had het niet alleen tegen mijquote:
ahww lief!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
haha! Hoi mopje..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoi schatjessss. Oh, je had het niet alleen tegen mij
Ik hou van bruin.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
Bah, telefooncamera's en brakke ogen![]()
[ afbeelding ]
nicequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw ...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkt zo onschuldigquote:
lijkt net of je gel in je wenkbrauwen hebtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn mooiquote:
Dank je. Ik moest echt m'n telefoon op n kromme manier richten om mn ogen erop te krijgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kijkt zo onschuldighihihihi me likeee.. mooie wenbrauwen
close enough ook zeer mooiquote:
Ja of je kijkt gewoon recht in de cameraquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik moest echt m'n telefoon op n kromme manier richten om mn ogen erop te krijgen.
quote:
Thanks.quote:
Eerder ondeugendquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kijkt zo onschuldighihihihi me likeee.. mooie wenbrauwen
Nee, maar ik wist niet zeker of ze er dan allebei op kwamen, of dat er teveel gezicht op zat of zo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja of je kijkt gewoon recht in de camera
Ja hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
lijkt net of je gel in je wenkbrauwen hebt
In ondeugend schuilt een zekere (gespeelde) onschuld.quote:
Ah op die fietsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet zeker of ze er dan allebei op kwamen, of dat er teveel gezicht op zat of zo.
Vertel!quote:
Hehe nu je het zegtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
lijkt net of je gel in je wenkbrauwen hebt
Ik had via telefoon op facebook en dan hier gelinkt ... Maar tinypic.com is een goeie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb ze gevonden! Waar kan ik ze uploaden?
Daar heb je me nog over gePM'tquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
I know maar viel me gewoon opquote:
tinypic doet rot tegen mij. Er was toch ook imgur of zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had via telefoon op facebook en dan hier gelinkt ... Maar tinypic.com is een goeie.
Groenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:46 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Fera toch he?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:50 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
lol.. Ben niet verliefd eigenlijk, maar vind het wel een lekkerding..
Geen idee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
tinypic doet rot tegen mij. Er was toch ook imgur of zo?
lol.. Ben niet verliefd eigenlijk, maar vind het wel een lekkerding.. Jij kent 'm ook wel denk ik..quote:
Groen?quote:
Dank je.quote:
Hem?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
lol.. Ben niet verliefd eigenlijk, maar vind het wel een lekkerding.. Jij kent 'm ook wel denk ik..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ogen. Althans, de enige goede foto
.
Ik zie ze hier als overwegend groenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Groen?![]()
Eerder geel op die foto toch?
Nouja 't is maar hoe het licht is.... soms donkerbruin, dan weer grijzig, en dan weer groenig
Nou ik heet geen Mono, maar je hebt wel mooie ogenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Mooie wenkbrauwen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
je bent knap!!!!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
KLOOOPT!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb je me nog over gePM't. Toch?
hallo chantal janzenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
.
Hehe okequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie ze hier als overwegend groen. En de compilatie van mijn beeldscherm is goed, dus
.
Dank jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik heet geen Mono, maar je hebt wel mooie ogen
Merciquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie wenkbrauwen.En ogen ook ofcourse.
DM?quote:
Lachen doe je voornamelijk met je ogen Vin!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom lach je trouwens als je een papiertje voor je mond hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wacht op je tam
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Jij bent zo leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
.
Dank jequote:
Nee joh! Chantal is veel knapper.quote:
Was toen Fee foto's van mij ging maken en we hadden eerst wat wijntjes gedronken en ze maakte me aan het lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom lach je trouwens als je een papiertje voor je mond hebt?
Yes i seequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Lachen doe je voornamelijk met je ogen Vin!
Ik heb geen idee wie dat is ...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha mag ook hier wel.. Tomas van oh oh europa..
slaap lekkerquote:
Dat klinkt.... sexyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Nee joh! Chantal is veel knapper.
[..]
Was toen Fee foto's van mij ging maken en we hadden eerst wat wijntjes gedronken en ze maakte me aan het lachen. Ze heeft een hele fotoshoot van mij op haar laptop staan, ik heb er ook een paar, met kousen aan en zo
.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
zo zie ik er nu uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wacht op je tamOeh, nice. Ook niks aan behalve je vacht?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Valt wel meequote:
zij is knap ja maar jij bent knapperderderderquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Nee joh! Chantal is veel knapper.
[..]
Was toen Fee foto's van mij ging maken en we hadden eerst wat wijntjes gedronken en ze maakte me aan het lachen. Ze heeft een hele fotoshoot van mij op haar laptop staan, ik heb er ook een paar, met kousen aan en zo
.
Good for you. Wie is nummer twee?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
oh haha.. Jammer.. Maar ik eet van twee walletjes..
Daar is ook niks mis mee natuurlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon mooie foto's en dat zeg ik niet snel van mezelf
.
Zucht, soms ben ik echt jaloers op jou. Je werk enzo. Heldhaftig.quote:
En niet zo arrogantquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
zij is knap ja maar jij bent knapperderderder
Nee. Was wel leuk om te doen. Ik ben niet zo fotogeniek dus het was best een opgavequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee natuurlijk
zelfs die kun je losritsenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]Oeh, nice. Ook niks aan behalve je vacht?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zelfs die kun je losritsen
Ah joh, doe niet zo gekquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zucht, soms ben ik echt jaloers op jou. Je werk enzo. Heldhaftig.
I don't know. Ik weet wel dat ik niet fotogeniek ben, ik heb er dan ook echt een hekel aanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En niet zo arrogant. Soms. Meestal
.
[..]
Nee. Was wel leuk om te doen. Ik ben niet zo fotogeniek dus het was best een opgave.
Owww, op die fiets. Niks mis mee hoor.quote:
you want to rock now, rock the night, 'til early in the morninglightquote:
Ik ook. Maar niemand zegt nee tegen Feequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I don't know. Ik weet wel dat ik niet fotogeniek ben, ik heb er dan ook echt een hekel aan.
ik weet niet of jij of zij arrogant isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En niet zo arrogant. Soms. Meestal
.
[..]
Nee. Was wel leuk om te doen. Ik ben niet zo fotogeniek dus het was best een opgave.
Ik ken Fee nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar niemand zegt nee tegen Fee.
lol ja ik bedoel jouquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Kaneel is er nu niet
oké.. Hihiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Owww, op die fiets. Niks mis mee hoor.
Ik vond haar niet zo aardig toen ik haar ontmoette... Maar dat kan een moment opname zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet niet of jij of zij arrogant is
Wacht even, DM doet kut bij mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Fera, heb je m'n DM gekregen?
Doe mij eens DM'en als je wilt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, sorrie, maar ik plaats ze niet hier. Privacy enzo
dat kan inderdaad zo zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond haar niet zo aardig toen ik haar ontmoette... Maar dat kan een moment opname zijn.
Dm mij ook maar effe ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, sorrie, maar ik plaats ze niet hier. Privacy enzo
Is goed, DM gemachtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dm mij ook maar effe ben wel benieuwd
Moeten?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Fera het volgende:
Fuck, ik moet naar bed.![]()
Weltrusten iedereen!![]()
![]()
![]()
Trusten Fera! En tot morgen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Fera het volgende:
![]()
![]()
Rawr ... Wat een blik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Faxie het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd naar Koffie
Nog een poging van de mijne, maar dan zonder flits, en iets andere hoek![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Fera het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar pica's van de shoot.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
echt mooie ogen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Bis morgen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trusten Fera! En tot morgen!
kan effe duren hoor DMs komen sloom bij me binnenquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Fera het volgende:
![]()
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:02 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
Zeker mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar pica's van de shoot.
![]()
ik vind je nu al leuk en dat terwijl ik je niet eens ken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar pica's van de shoot.
Kousen altijd +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar pica's van de shoot.
Zeker met zoiets er in
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
3e Vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar pica's van de shoot.
![]()
Mooie pica's Samzz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar pica's van de shoot.
![]()
Samzz![]()
Ja, vooral mijn kop op de tweedequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
ik vind je nu al leuk en dat terwijl ik je niet eens ken!!
Ik ben echt dol op kousen, draag onder jurkjes niks anders meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kousen altijd +1
Zeker met zoiets er in
Dank jequote:
die fotosquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi.
Die van Koffie heb ik gemist denk ik.
Eenschquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:06 schreef Faxie het volgende:
Zojuist is besloten dat Samzz naar de meet moet komen
'Nee' wordt niet geaccepteerd
De meet van SEX ja!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:06 schreef Faxie het volgende:
Hihiquote:
Zo heurt het ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op kousen, draag onder jurkjes niks anders meer.
Misschien dat ik een van de data in de OP kan. Even kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:06 schreef Faxie het volgende:
Waarom je lach inhouden? Die is juist mooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vooral mijn kop op de tweede. Ik moest echt m'n lachen inhouden
.
[..].
[..]
Ik ben echt dol op kousen, draag onder jurkjes niks anders meer.
[..]
Dank je.
Dank voor de complimentenquote:
Slappe lach inhoudenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom je lach inhouden? Die is juist mooi
nee man meets zijn juist tofquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:09 schreef Giertje het volgende:
nu twijfel ik ook of ik naar een van de meets kan komen
lijkt me harstikke leuk maar ook dood eng
Is alleen maar leuk man!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:09 schreef Giertje het volgende:
Ach valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:09 schreef Giertje het volgende:
Moet ik je erbij zetten?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:08 schreef Faxie het volgende:
Ik kan 19 of 26 Oktober wel![]()
12e Is te kort dag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee. De laatste echt mij, fles wijn in de hand.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
AlcoholistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee. De laatste echt mij, fles wijn in de hand.
![]()
Nee hoor![]()
Je mag mij de laatste twee data wel op misschien zetten. Ik kan dat altijd pas een paar dagen van tevoren beslissen.quote:
Is niet eng joh. Ben er al vaak zat geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:09 schreef Giertje het volgende:
Ja, ernstigquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ernstig. Het is dat ik maar eens in de maand of zo zoveel flessen wegtik, maar anders was ik echt zwaar alcoholist
.
Nee, dan worden ze vaagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:11 schreef Capstan het volgende:
Ik kan wel proberen om een ogenfoto te nemen, maar met een webcam van dertig jaar oud zal dat niet echt lukken
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
Je ketting blokkeert je decolleteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee. De laatste echt mij, fles wijn in de hand.
Verder![]()
![]()
vinniequote:
Nah, an sich valt het ook wel mee, hoorquote:
koffiequote:
slaapmanquote:
Dat is de bedoelingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je ketting blokkeert je decollete
Verder![]()
de opname waren al in '63quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goldfinger was in '64. Dit kan dus echt niet
een decolletee is echt niet altijd ordinairquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling. Het moest sexy zijn, maar niet ordinair of zo. Hoe leg ik dat uit...
Hoe is het met onze vrachtwaggelchauffeur?quote:
YWquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, an sich valt het ook wel mee, hoor.
Maar ik dank u.
I know what you meanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling. Het moest sexy zijn, maar niet ordinair of zo. Hoe leg ik dat uit...
Verduidelijk het met nog meer pics andersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
kutquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het met onze vrachtwaggelchauffeur?
[..]
YW
[..]
I know what you mean
Nee, dat klopt. Maar het was de bedoeling sexy over te komen zonder meteen teveel bloot te geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een decolletee is echt niet altijd ordinair![]()
Niks hoor. Begonnen in maart '64quote:
missie geslaagdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar het was de bedoeling sexy over te komen zonder meteen teveel bloot te geven.
de tekst nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niks hoor. Begonnen in maart '64![]()
Vraag me niet hoe ik dat zo op kan sommen
Het zij je overigens vergeven
quote:
Vonden Fee en ik ookquote:
Dat drink ik dan weer niet, dan ga ik over m'n nekquote:
combinatie van beidequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vonden Fee en ik ook. Fee vond dat het door mijn uitstraling komt, ik vond dat het haar fotografische talenten waren
.
Dat kunnen we samen mooi testen dan. Ik heb totaal geen talent, dus als ik toch mooie foto's van jou kan schieten weten we waar het aan ligt hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vonden Fee en ik ook. Fee vond dat het door mijn uitstraling komt, ik vond dat het haar fotografische talenten waren
.
Haha, zou hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kunnen we samen mooi testen dan. Ik heb totaal geen talent, dus als ik toch mooie foto's van jou kan schieten weten we waar het aan ligt he
de waarheid zal wel in het midden liggenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
eigenlijk nietquote:
Ik hou het net binnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat drink ik dan weer niet, dan ga ik over m'n nek.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kunnen we samen mooi testen dan. Ik heb totaal geen talent, dus als ik toch mooie foto's van jou kan schieten weten we waar het aan ligt he
Daarom testenquote:
ik kreeg vorige verjaardag weer aardig wat flessen (weet nooit iets anders te vragenquote:
Je bent gewoon een slimmerik jijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kreeg vorige verjaardag weer aardig wat flessen (weet nooit iets anders te vragen)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee pikt heel sneaky de rum van Koen
quote:
Oke samen leeg tanken is ook goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]wtf
heb gelukkig een paar flessen dus dat kan wel
OMG GEEFquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:23 schreef Giertje het volgende:
ik heb nog ouzo staan maar daar heb ik geen zin in
ouzo vind ik eigenlijk alleen lekker in Griekenland en in Griekse restaurantsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:23 schreef Giertje het volgende:
ik heb nog ouzo staan maar daar heb ik geen zin in
Nee dat weet ik. Gewoon de hele dag alcoholquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de combinatie met pillen mag eigenlijk niet
Ik heb nog weinig wodka, maar nog veeeeel andere dranken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je ook voor mij?
Ik moet zaterdag even de drankcollectie aanvullen
Tot die compromis waren wij ook gekomen jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de waarheid zal wel in het midden liggen
you already know the answer.. don't dare mequote:
ik wil jou wel gevenquote:
Vind ik ook primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig wodka, maar nog veeeeel andere dranken.
jammer is dat soms hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Gewoon de hele dag alcohol
Onee, werk enzo
Die laatste drie moet ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom testen
Had ik al gezegd dat ik nog wel een aantal flessen wijn heb die op moeten?![]()
Ow en nog wat Amaretto, cocoslikeur, Sheridan's....
wie nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
daarom zit ik dus nou ziek thuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Gewoon de hele dag alcohol
Onee, werk enzo
kom maar halenquote:
wodka vind ik puur dan weer minder dan rum of whiskyquote:
Hell yeah, zuipuuuuuuhquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer is dat soms he
* Koen66 schuift de rum door naar Vinniiee
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |