Voor mij ook, doet veel met me als iemand naar me lacht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Makes me think...
Jep, zo werkt dat ook voor mij, ook al is het niet iemand waar ik mij seksueel tot aangetrokken kan voelen.
me2quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij ook, doet veel met me als iemand naar me lacht.Als het oprecht is dan.
I willquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Fera het volgende:
Vin, deze moet je luisteren.Die is lief.
Hoeveel % zat daar dan in?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet dronken of aangeschoten, hoor. Heb net 1 fles wijn op.
In je eentje één fles?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
En datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
In je eentje één fles?Dan ben je wel aangeschoten hoor.
Dat ligt eraan hoeveel je aan kan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
Euh, geen ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel % zat daar dan in?
Ook niet als je gaat lopen en zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, geen idee. Neem het gemiddelde.
Maar ik voel 'm niet of zo.
Ik voel één fles wijn echt wel hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel je aan kan.
Reminds me dat ik wat drank moet halen...
Nee, hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet als je gaat lopen en zo?
En een beetje wijn is toch wel 12%
I dunnoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel één fles wijn echt wel hoor.0,75 l, kom op.
Dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb doorgaans weinig tot geen last van wijn. Afhankelijk van hoeveel, uiteraard.
Bij bier is het erger.
3 flessenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen last van. Na drie flessen dan ben ik ietsje wankel. En als het verkeerd valt kun je me opvegen
.
Oh my.. oh my.. Heb je een stoffer en blik?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Fera het volgende:
Vin, deze moet je luisteren.Die is lief.
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
3 flessen
Jezus, je bent gewoon een afvoerput!
Waarom?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh my.. oh my.. Heb je een stoffer en blik?
Ik vind tv kijken dan ook slaapverwekkendquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
Warm gedouched en in bed...
Ik was tv kijken en viel bijna in slaap
Het was een aflevering van een serie die we al gezien haddenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind tv kijken dan ook slaapverwekkend
Fail!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een aflevering van een serie die we al gezien hadden
Verkeerde disc er in
Ik drink met m'n vriendin regelmatig vijf of zes flessen weg op een avond.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
What, the, fuck. 3 flessen?
Na 3 glaasjes ben ik al weg.
Omdat moooooiquote:
Hehe, dat heb ik altijd als ik in bed lig en de tv staat aanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
Warm gedouched en in bed...
Ik was tv kijken en viel bijna in slaap
Halloo hee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink met m'n vriendin regelmatig vijf of zes flessen weg op een avond.
Samzz die naar wijn stinkt...the miquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink met m'n vriendin regelmatig vijf of zes flessen weg op een avond.
Geen tv op den slaapkamer hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat moooooi
[..]
Hehe, dat heb ik altijd als ik in bed lig en de tv staat aan
Hoe kun je in een mi nou iets ruiken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz die naar wijn stinkt...the mi
Heeft ook zo zijn voordelen denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen tv op den slaapkamer hier
Gavequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je in een mi nou iets ruiken?
Zoals? Op tijd naar bed gaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je in een mi nou iets ruiken?
[..]
Heeft ook zo zijn voordelen denk ik
Rechte rug, borsten vooruit. En nee dat is niet seksistisch bedoeldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb geen zin in volgende week. 4 keer 6.30 werken.Rugpijn na het werken weer naturlich.
Wij zitten nu aan de derde flesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Halloo hee.Van de week hadden wij met zijn vieren 3 flessen op. Teut man!
Yepquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Jesster het volgende:
Hai everybody ik dacht Sex SC daar moet ik wezen.
uitgebreid pr0n kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kán ook een voordeel zijn![]()
Ik dacht meer aan wat anders
Welkomquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Jesster het volgende:
Hai everybody ik dacht Sex SC daar moet ik wezen.
Dank je wel.quote:
Sowieso 6:30 beginnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb geen zin in volgende week. 4 keer 6.30 werken.Rugpijn na het werken weer naturlich.
Nee das wel fijn. Dag snel voorbij. Avond voor jezelf.quote:
O god, ik had pasgeleden nog in klaagbaak een topic over avatars gemaakt, over mensen die die standaard avatar gebruikten. Topic werd gesloten wegens teveel spamquote:
Hmhmquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven oefenen hé
[..]
Heb je nog meer van dat soort nummers?
Gelukkig verschilt dat per persoon.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee das wel fijn. Dag snel voorbij. Avond voor jezelf.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven oefenen hé
[..]
Heb je nog meer van dat soort nummers?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef Faxie het volgende:
Ik wist niet dat Samzz zo'n drankorgel was
Och arme.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, ik had pasgeleden nog in klaagbaak een topic over avatars gemaakt, over mensen die die standaard avatar gebruikten. Topic werd gesloten wegens teveel spam
Weltrusten Lola.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ogen.vallen.dicht
Slaap lekker : W
Haha dank je, ik vind haar zo mooi.quote:
Thank youquote:
Trustenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ogen.vallen.dicht
Slaap lekker : W
Ik stink niet naar wijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz die naar wijn stinkt...the mi
toch maar niet lolquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis nog een fles of 6-7 die op moeten
't Stroom vol met sexloze mensenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Capstan het volgende:
Waarom zie ik hier allemaal namen die me bekend voorkomen?
Ik heb geen sexquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Jesster het volgende:
Dus zijn jullie allemaal oversekst hier of valt dat allemaal wel mee?
Kleine wereld?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Capstan het volgende:
Waarom zie ik hier allemaal namen die me bekend voorkomen?
Uhm...ligt er aan wat het goede antwoord isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Jesster het volgende:
Sommige sparen pandapunten, maar dat is niet helemaal mijn ding.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Jesster het volgende:
Dat valt reuze mee. Ik mag ook hopen dat dat geen vereiste is. Al hangt één en ander natuurlijk wel van je definitie van oversekst afquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Jesster het volgende:
Heb al 3 vitrines volquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige sparen pandapunten, maar dat is niet helemaal mijn ding.
Nu je het zegt, ik ben alweer aardig op weg naar 1quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt wat dat betreft.quote:
Ik vergeet iedere keer hoe je ook alweer moet tellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ha! Newbiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ben alweer aardig op weg naar 1
Sexy hoor.quote:
Ja, ik ook. Maar ik ga 'm net niet halen denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ben alweer aardig op weg naar 1
1 per maand en 1 per twee weken als je student bent.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vergeet iedere keer hoe je ook alweer moet tellen
1 per week als je student bent toch? Ik weet niet of ik de 1 haal of niet, dat hangt af van maandagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
1 per maand en 1 per twee weken als je student bent.
Ja best vervelend enzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Jesster het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt wat dat betreft.
fixedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
1 per maand en 1 per twee weken week als je student bent.
Aha. Dan zijn 't er zes. Valt nog meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
1 per maand en 1 per twee weken als je student bent.
Het juiste graag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...ligt er aan wat het goede antwoord is
Wat zijn pandapunten? Klinkt iets van het WNF of iets dergelijks haha.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou dat het hier alleen maar sex, sex, sex is. Maar dat valt allemaal wel mee als ik het zo zie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Ik mag ook hopen dat dat geen vereiste is. Al hangt één en ander natuurlijk wel van je definitie van oversekst af
Nee, dan heb ik er al 1. Dat mag niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 per week als je student bent toch? Ik weet niet of ik de 1 haal of niet, dat hangt af van maandag![]()
ik ben al gestopt met tellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Dan zijn 't er zes. Valt nog mee
Doe er voor mij maar een nulletje bijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Dan zijn 't er zes. Valt nog mee
Elke maand zonder seks is 1 pandapunt. week ipv maand als je student bentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Jesster het volgende:
[..]
Het juiste graag.
[..]
Wat zijn pandapunten? Klinkt iets van het WNF of iets dergelijks haha.
[..]
Nou dat het hier alleen maar sex, sex, sex is. Maar dat valt allemaal wel mee als ik het zo zie.
Komt allemaal wel goed.quote:
Stel je niet zo aan, jij kan zo bij iemand aankloppenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik er al 1. Dat mag niet.
06?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe er voor mij maar een nulletje bij
http://www.pandapunt.nl/quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Jesster het volgende:
[..]
Het juiste graag.
[..]
Wat zijn pandapunten? Klinkt iets van het WNF of iets dergelijks haha.
[..]
Nou dat het hier alleen maar sex, sex, sex is. Maar dat valt allemaal wel mee als ik het zo zie.
Wow, dat mensen dat nog gaan bijhouden ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Elke maand zonder seks is 1 pandapunt. week ipv maand als je student bent
Ook niet elke dag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, jij kan zo bij iemand aankloppen
Ik niet
Joah?quote:
Ik zit ergens over de 40...en ben geen student. Maar het wentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef Jesster het volgende:
[..]
Wow, dat mensen dat nog gaan bijhouden ook![]()
Dan heb ik er volgens mij 8, als student zijnde.
En maar klagenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef Jesster het volgende:
[..]
Wow, dat mensen dat nog gaan bijhouden ook![]()
Dan heb ik er volgens mij 8, als student zijnde.
Van dezelfde band?quote:
Ik heb morgen al een feestje in Amsterdamquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhu
Als je vrijdag naar Leiden komt, kunnen we meeten
huuuquote:
Beetje duur.quote:
Wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huuuwiesda en wat heeft ze gehad
Meets zijn verder leuk hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Jesster het volgende:
[..]
Ik heb morgen al een feestje in Amsterdam![]()
En ik ben niet zo van meets
blijft engquote:
Zo, ehm sterkte zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit ergens over de 40...en ben geen student. Maar het went
Nee hoor, ik ga er niet over klagen. Zo erg vind ik het ook weer niet. Wat is twee maanden nou?quote:
He verdoriequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Jesster het volgende:
[..]
Ik heb morgen al een feestje in Amsterdam![]()
En ik ben niet zo van meets
Nu wel jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef Jesster het volgende:
[..]
Zo, ehm sterkte zal ik maar zeggen
[..]
Nee hoor, ik ga er niet over klagen. Zo erg vind ik het ook weer niet. Wat is twee maanden nou?![]()
Ik ken wel ergere gevallen.
Even kijken ... Little Talks en Mountain Sound ken je al. Even zien wat er overblijft. Ik had Yellow Light, Lakehouse, From Finner, Dirty Paws en King and Lionheart laten horen ...quote:
zucht gaap pics..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee bij haar vind ik het maar niks.
Ik heb hele mooie ogen hoor
Vraag is dan altijd vanaf welk moment een mens recht heeft op klagenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef Jesster het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ik ga er niet over klagen. Zo erg vind ik het ook weer niet. Wat is twee maanden nou?![]()
Ja die zitten op Fokquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef Jesster het volgende:
[..]
[..]
True.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uuuh, je bent student? Heb je geen studentenkaart?
Ik probeer het altijd een beetje gescheiden te houden. Deed ik ook op andere fora.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meets zijn verder leuk hoor
Zo kom je de gezichten achter de usernames te weten, altijd wel een verrassing
Nou nog heel even danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Even kijken ... Little Talks en Mountain Sound ken je al. Even zien wat er overblijft. Ik had Yellow Light, Lakehouse, From Finner, Dirty Paws en King and Lionheart laten horen ...
Wacht even, mn pc flipt.
nou dan heb je miss wel ook enge ogenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van m'n ogen
Die andere heb je al gehad
Dat deed ik in het begin ook, maar na een aantal jaar werd ik toch wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Jesster het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd een beetje gescheiden te houden. Deed ik ook op andere fora.
Really?! Ik zou der meesleuren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
blijft engik zou van dr schrikken
Ogen worden zwaar overschat. Ik moet het ook maar met een stel modderbruine kijkers doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dan heb je miss wel ook enge ogen
Ken jou heul niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef Capstan het volgende:
Ach zo zie je maar, ik kom voor het eerst in dit hele subforum, en dan zie je ineens allerlei mensen posten die je al wat langer kent
Da's niet, ik heb heel mooie donkergerande bruine ogen met mooie wenkbrauwen enzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dan heb je miss wel ook enge ogen
ik zou me onder mn dekbed verstoppen tot ze weg wasquote:
kunnen heel mooi zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ogen worden zwaar overschat. Ik moet het ook maar met een stel modderbruine kijkers doen
Ik zal je er wel eens heeeeeel diep inkijken als ik je ooit echt ontmoetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet, ik heb heel mooie donkergerande bruine ogen met mooie wenkbrauwen enzo
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nog heel even dan![]()
Zulke mooie muziek
Niet geheel onmogelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tenzij je een vrachtwagen aan condooms moet kopen, dan wordt het wel duur ja
Doe datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou me onder mn dekbed verstoppen tot ze weg was
[..]
kunnen heel mooi zijn
[..]
Ik zal je er wel eens heeeeeel diep inkijken als ik je ooit echt ontmoet
Hahahaquote:
Klagen vind ik nooit zo nuttig, zeker niet over geen seks hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vraag is dan altijd vanaf welk moment een mens recht heeft op klagen
Ik merk hetquote:
Bruine ogen kunnen ook mooi zijn hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ogen worden zwaar overschat. Ik moet het ook maar met een stel modderbruine kijkers doen
Hoi.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet, ik heb heel mooie donkergerande bruine ogen met mooie wenkbrauwen enzo
Tama, 20 jaar, wonend in het heule land en een beetje in de hemel maar vooral in Gelderland/DH. Studeer social work en werk als allround medewerker in een prachtig restaurant/hotel. Verder ben ik een beetje lief als ik heb gedronken zoals nu. Ik denk dat ik jouw naam ken van de versierenreeks in renp waar ik een paar jaar geleden kwam om te fucken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook weer net iemand die ik nog niet ken
Voorstellen?
Mooie samenvatting.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tama, 20 jaar, wonend in het heule land en een beetje in de hemel maar vooral in Gelderland/DH. Studeer social work en werk als allround medewerker in een prachtig restaurant/hotel. Verder ben ik een beetje lief als ik heb gedronken zoals nu. Ik denk dat ik jouw naam ken van de versierenreeks in renp waar ik een paar jaar geleden kwam om te fucken.
Maar je kunt er niet zomaar op besparen.quote:
Derde. Maar mijn stage laat nog even op zich wachten. Vandaar het werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie samenvatting.
Social Work heb ik ook een tijdje gestudeerd. Welk jaar zit je?
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kunt er niet zomaar op besparen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb groen/blauwe ogen. Vind ze niet zo bijzonder maar mensen die ik langer ken en dichtbij me staan (letterlijk) vinden het very interessant dat ik een bruin randje om mijn pupil heb.
Grappig, dat heb ik ook. Alleen zijn mijn ogen verder helemaal groen(achtig, ligt aan het licht)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb groen/blauwe ogen. Vind ze niet zo bijzonder maar mensen die ik langer ken en dichtbij me staan (letterlijk) vinden het very interessant dat ik een bruin randje om mijn pupil heb.
Ah, ok. Waarom eigenlijk? Kon je geen plek vinden?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Derde. Maar mijn stage laat nog even op zich wachten. Vandaar het werken.
groene ogenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, dat heb ik ook. Alleen zijn mijn ogen verder helemaal groen(achtig, ligt aan het licht)
I will.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij mag morgen wel in m'n ogen staren hoor
Verder heb ik een soort sterretjespatroon in m'n ogen. De ogen van mijn zusje zijn hetzelfde, alleen dan egaal ipv met patroonquote:
Als ik er aan denk word ik boos. Ik had een achterlijk mooie plek. Gevangenis, fucking mooi. Maar door de exacommie ben ik de lul. Klacht ingediend, zitten onderbezetting dus ik ben de lul.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, ok. Waarom eigenlijk? Kon je geen plek vinden?
Dat verdient wel een soortgelijke reactiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tama, 20 jaar, wonend in het heule land en een beetje in de hemel maar vooral in Gelderland/DH. Studeer social work en werk als allround medewerker in een prachtig restaurant/hotel. Verder ben ik een beetje lief als ik heb gedronken zoals nu. Ik denk dat ik jouw naam ken van de versierenreeks in renp waar ik een paar jaar geleden kwam om te fucken.
Fucking slecht ... Echt jammer ja, gevangenis is een mooie plek voor een stage.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik er aan denk word ik boos. Ik had een achterlijk mooie plek. Gevangenis, fucking mooi. Maar door de exacommie ben ik de lul. Klacht ingediend, zitten onderbezetting dus ik ben de lul.
Lijkt er opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat nou hier de halve SC naar de R&P meet?
Van hier valt het wel mee denk ik...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Er zitten veel R&P'ers hier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Ook in de SC?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom ook wel in R&P, maar blijkbaar heb ik iets gemist
Op het moment wel idd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat het hier het gezelligst is
Hebben jullie nu iets?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:10 schreef MissExpert het volgende:
Terwijl jufo lekker slaapt ga ik nog maar even fokken.
Daar worden meets gepland.quote:
OMG. Vertel alles.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:10 schreef MissExpert het volgende:
Dat heb ik door jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar worden meets gepland.Ga anders even kijken, je mag vast wel komen hoor.
Is dat dezelfde Jufo die ik me meen te herinneren, of hebben we die meer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:10 schreef MissExpert het volgende:
Yep, t is dezelfdequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is dat dezelfde Jufo die ik me meen te herinneren, of hebben we die meer?
Pas op dat je niet tegen een boom rijdt, hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens naar huis. Morgen druk dagje.
Ik mag hopen dat ze zo verstandig is dat ze helemaal niet meer rijdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op dat je niet tegen een boom rijdt, he
kom zeg, ze komt uit deze contreien, die chicks kunnen drinken als eckte bazinnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet blind, hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jullie drinken gewoon de mannen eruit!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom zeg, ze komt uit deze contreien, die chicks kunnen drinken als eckte bazinnen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jullie drinken gewoon de mannen eruit!
quote:
Brabant is wel mooi. HBO rechten is awesome. Lief is goed, maar een man moet ook dominant zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat verdient wel een soortgelijke reactie
Cappie, 30 jaar, op een bijna aan het vastgeroeste grenzende manier woonachtig in het Brabantse land. Heb HBO-Rechten gestudeerd en ben op mijn stageadres blijven hangen. Ik ben in nuchtere toestand ook al lief zat. En uit die reeks ken ik je niet meer, maar ik zou je wel willen vragen: waarom zou je daar in vredesnaam gaan lopen fucken?
Gelukkig mag ik daar sowieso komen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Fucking slecht ... Echt jammer ja, gevangenis is een mooie plek voor een stage.
kan jij niet tegen drank?quote:
Ach, vroeger was ik ook zo'n klotejoch hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Brabant is wel mooi. HBO rechten is awesome. Lief is goed, maar een man moet ook dominant zijn.
Ik zat niet echt te fucken, maar ik was er zo'n medeposter, maar ik had niet echt problemen met versieren. Dus ik zei ook een keer; Aahhh net was echt goede seks. Toen was iedereen boos.![]()
![]()
Dus sorry nog, eventuele mensen die ik gekwetst heb!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik daar sowieso komen.![]()
jawellllllll, maar ik krijg geen 3 flessen meer weg zonder dat ik m ga voelen.. vroegah wel, maar mijn wilde haren zijn weggewaaid.. ik ben braaf gewordenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Brabant is wel mooi. HBO rechten is awesome. Lief is goed, maar een man moet ook dominant zijn.
Ik zat niet echt te fucken, maar ik was er zo'n medeposter, maar ik had niet echt problemen met versieren. Dus ik zei ook een keer; Aahhh net was echt goede seks. Toen was iedereen boos.![]()
![]()
Mja, ik dacht kan vast geen kwaad. Alleen klein stemmetje die zei. niet doeeen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, vroeger was ik ook zo'n klotejoch hoor
hmm.. zo kijk je niet uit je ogen..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawellllllll, maar ik krijg geen 3 flessen meer weg zonder dat ik m ga voelen.. vroegah wel, maar mijn wilde haren zijn weggewaaid.. ik ben braaf geworden
ooow maar dat kan ik ook al niet meer hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawellllllll, maar ik krijg geen 3 flessen meer weg zonder dat ik m ga voelen.. vroegah wel, maar mijn wilde haren zijn weggewaaid.. ik ben braaf geworden
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik door ja
Morgen ga ik alleen uiteten bij m'n pa
Gewoon, alles.quote:
wat is dat toch met mijn ogenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. zo kijk je niet uit je ogen..
Nou ja ik zie nu 8 uur staanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren.Volgende keer perhaps?
NEEquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat is dat toch met mijn ogen.. ik neem wel nieuwe
Ach, met enige oefening valt er vast wel een balans tussen lief en dominant te kwekenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik dacht vroeger dat ik in mijn recht stond, en ik heb me toch een discussies gevoerd en mensen kwaad gemaakt!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, ik dacht kan vast geen kwaad. Alleen klein stemmetje die zei. niet doeeen!
Vast wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja ik zie nu 8 uur staanMisschien kan ik aanhaken?
dan ga ik wel een keer irl in je ogen starenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
stelletje ooglurkers hier.. nu durf ik niet meer te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mooi.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, met enige oefening valt er vast wel een balans tussen lief en dominant te kweken
En ik kan me je posts daar echt niet heugen, dus ik vergeef je heel makkelijk
gewoon doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
stelletje ooglurkers hier.. nu durf ik niet meer te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohjee ohjee, ik ook. Stout zijn we.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht vroeger dat ik in mijn recht stond, en ik heb me toch een discussies gevoerd en mensen kwaad gemaakt!
Boh ee!![]()
Oeh, dat is wel op het randje.quote:
ditquote:
Smallere, kleinere ogen vind ik wat minder ... Hoe groter hoe beter. Voornamelijk bij vrouwen dan, bij mannen moeten ze niet té groot zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit
al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog geen lelijke ogen tegen ben gekomen..
Ik ook ... Vooral omlijst door volle, donkere wenkbrauwen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
EensIk kan smelten van mooie ogen
O haiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook ... Vooral omlijst door volle, donkere wenkbrauwen.
slaap lekkerquote:
Moet je even KT liefdevol aanstaren.quote:
Gun mij eens een pleziertje johquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohjee ohjee, ik ook. Stout zijn we.
[..]
Oeh, dat is wel op het randje.Spreekwoordelijke randje he, want mijn billen hebben niet echt een randje.
De man...het beste zelfde geslacht dat er isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat ik een man ben
ik heb een wenkbrauwen tik en wimpersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Smallere, kleinere ogen vind ik wat minder ... Hoe groter hoe beter. Voornamelijk bij vrouwen dan, bij mannen moeten ze niet té groot zijn.
Jouw wenkbrauwen zijn niet zo heel donker.quote:
Jaaaaa, wenkbrauwen en wimpers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb een wenkbrauwen tik en wimpers
Mooie kleur. Jouw oogjes?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De man...het beste zelfde geslacht dat er is
Ohquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw wenkbrauwen zijn niet zo heel donker.
Hey die heb ik ook ergens, even opzoekenquote:
yesquote:
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt ook een klein beetje een patroontje in je ogen.
Blauw is goed, maar geen vereiste. Donkere ogen zijn ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
OhMijn ogen zijn wel blauw
[..]
Hey die heb ik ook ergens, even opzoeken
Jammer dat je wenkbrauwen er niet goed op staan.quote:
Heb ik al eens in het echt bekekenquote:
Oke je hebt duidelijk gelijk wat volle wenkbrauwen betreftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Blauw is goed, maar geen vereiste. Donkere ogen zijn ook
Jouw krullen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet mijn ogen alleen niet echt.
wel mooi want dat sowiesoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Tamashii het volgende:
pwitty hoofd
Wow, die zijn blauw.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke je hebt duidelijk gelijk wat volle wenkbrauwen betreft
[ afbeelding ]
Fuckquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef JJH het volgende:
Vinnie... Maandstats....
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6
Mooi meisje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
die zijn lichtblond die zie je ook bijna nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat je wenkbrauwen er niet goed op staan.
ja dat kloptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb ik al eens in het echt bekeken
oow op die manierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Patroontje, in de zin van niet 1 egale kleur.
Oepsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
Willen jullie wel alstuuuuublieft niet de foto quoten?
Sowwy.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
OH dat was echt sweet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wie jou ziet lachen, let niet meer op je ogen.
Vergeef me. Het was eruit voor ik het door had.
moooiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
nee mijn tweelingzusje uit hawaiiquote:
Al jaren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar niet verwacht dat er zo'n topic zou zijn
017 (498) 04227 2012-09 04227 Feraquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef JJH het volgende:
Vinnie... Maandstats....
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6
felle ogen heb je welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke je hebt duidelijk gelijk wat volle wenkbrauwen betreft
[ afbeelding ]
omg dat meen je nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee mijn tweelingzusje uit hawaii
ja
Voor jou zou ik een sexchange ondergaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee mijn tweelingzusje uit hawaii
ja
Van Mono?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
Mijn of ogen mogen jullie in m'n fobo of in die van mono opzoeken.
Tamme asser met je mooie lachquote:
001 (025) 07252 2012-09 07252 Vinniieequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
017 (498) 04227 2012-09 04227 Fera
Lol.
Thanksquote:
Dat had ik wel gezien, ja. Ik had van mezelf geen 17e plek verwacht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
001 (025) 07252 2012-09 07252 Vinniiee
Bigger lol
[..]
Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |