Voor mij ook, doet veel met me als iemand naar me lacht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Makes me think...
Jep, zo werkt dat ook voor mij, ook al is het niet iemand waar ik mij seksueel tot aangetrokken kan voelen.
me2quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mij ook, doet veel met me als iemand naar me lacht.Als het oprecht is dan.
I willquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Fera het volgende:
Vin, deze moet je luisteren.Die is lief.
Hoeveel % zat daar dan in?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet dronken of aangeschoten, hoor. Heb net 1 fles wijn op.
In je eentje één fles?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
En datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
In je eentje één fles?Dan ben je wel aangeschoten hoor.
Dat ligt eraan hoeveel je aan kan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
Euh, geen ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeveel % zat daar dan in?
Ook niet als je gaat lopen en zo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, geen idee. Neem het gemiddelde.
Maar ik voel 'm niet of zo.
Ik voel één fles wijn echt wel hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel je aan kan.
Reminds me dat ik wat drank moet halen...
Nee, hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet als je gaat lopen en zo?
En een beetje wijn is toch wel 12%
I dunnoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel één fles wijn echt wel hoor.0,75 l, kom op.
Dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb doorgaans weinig tot geen last van wijn. Afhankelijk van hoeveel, uiteraard.
Bij bier is het erger.
3 flessenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Geen last van. Na drie flessen dan ben ik ietsje wankel. En als het verkeerd valt kun je me opvegen
.
Oh my.. oh my.. Heb je een stoffer en blik?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Fera het volgende:
Vin, deze moet je luisteren.Die is lief.
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
3 flessen
Jezus, je bent gewoon een afvoerput!
Waarom?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh my.. oh my.. Heb je een stoffer en blik?
Ik vind tv kijken dan ook slaapverwekkendquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
Warm gedouched en in bed...
Ik was tv kijken en viel bijna in slaap
Het was een aflevering van een serie die we al gezien haddenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind tv kijken dan ook slaapverwekkend
Fail!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was een aflevering van een serie die we al gezien hadden
Verkeerde disc er in
Ik drink met m'n vriendin regelmatig vijf of zes flessen weg op een avond.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
What, the, fuck. 3 flessen?
Na 3 glaasjes ben ik al weg.
Omdat moooooiquote:
Hehe, dat heb ik altijd als ik in bed lig en de tv staat aanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
Warm gedouched en in bed...
Ik was tv kijken en viel bijna in slaap
Halloo hee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink met m'n vriendin regelmatig vijf of zes flessen weg op een avond.
Samzz die naar wijn stinkt...the miquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink met m'n vriendin regelmatig vijf of zes flessen weg op een avond.
Geen tv op den slaapkamer hierquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat moooooi
[..]
Hehe, dat heb ik altijd als ik in bed lig en de tv staat aan
Hoe kun je in een mi nou iets ruiken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz die naar wijn stinkt...the mi
Heeft ook zo zijn voordelen denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen tv op den slaapkamer hier
Gavequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je in een mi nou iets ruiken?
Zoals? Op tijd naar bed gaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je in een mi nou iets ruiken?
[..]
Heeft ook zo zijn voordelen denk ik
Rechte rug, borsten vooruit. En nee dat is niet seksistisch bedoeldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb geen zin in volgende week. 4 keer 6.30 werken.Rugpijn na het werken weer naturlich.
Wij zitten nu aan de derde flesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Halloo hee.Van de week hadden wij met zijn vieren 3 flessen op. Teut man!
Yepquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Jesster het volgende:
Hai everybody ik dacht Sex SC daar moet ik wezen.
uitgebreid pr0n kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kán ook een voordeel zijn![]()
Ik dacht meer aan wat anders
Welkomquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Jesster het volgende:
Hai everybody ik dacht Sex SC daar moet ik wezen.
Dank je wel.quote:
Sowieso 6:30 beginnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb geen zin in volgende week. 4 keer 6.30 werken.Rugpijn na het werken weer naturlich.
Nee das wel fijn. Dag snel voorbij. Avond voor jezelf.quote:
O god, ik had pasgeleden nog in klaagbaak een topic over avatars gemaakt, over mensen die die standaard avatar gebruikten. Topic werd gesloten wegens teveel spamquote:
Hmhmquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven oefenen hé
[..]
Heb je nog meer van dat soort nummers?
Gelukkig verschilt dat per persoon.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee das wel fijn. Dag snel voorbij. Avond voor jezelf.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven oefenen hé
[..]
Heb je nog meer van dat soort nummers?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef Faxie het volgende:
Ik wist niet dat Samzz zo'n drankorgel was
Och arme.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, ik had pasgeleden nog in klaagbaak een topic over avatars gemaakt, over mensen die die standaard avatar gebruikten. Topic werd gesloten wegens teveel spam
Weltrusten Lola.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ogen.vallen.dicht
Slaap lekker : W
Haha dank je, ik vind haar zo mooi.quote:
Thank youquote:
Trustenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ogen.vallen.dicht
Slaap lekker : W
Ik stink niet naar wijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz die naar wijn stinkt...the mi
toch maar niet lolquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis nog een fles of 6-7 die op moeten
't Stroom vol met sexloze mensenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Capstan het volgende:
Waarom zie ik hier allemaal namen die me bekend voorkomen?
Ik heb geen sexquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Jesster het volgende:
Dus zijn jullie allemaal oversekst hier of valt dat allemaal wel mee?
Kleine wereld?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Capstan het volgende:
Waarom zie ik hier allemaal namen die me bekend voorkomen?
Uhm...ligt er aan wat het goede antwoord isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Jesster het volgende:
Sommige sparen pandapunten, maar dat is niet helemaal mijn ding.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Jesster het volgende:
Dat valt reuze mee. Ik mag ook hopen dat dat geen vereiste is. Al hangt één en ander natuurlijk wel van je definitie van oversekst afquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef Jesster het volgende:
Heb al 3 vitrines volquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige sparen pandapunten, maar dat is niet helemaal mijn ding.
Nu je het zegt, ik ben alweer aardig op weg naar 1quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt wat dat betreft.quote:
Ik vergeet iedere keer hoe je ook alweer moet tellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ha! Newbiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ben alweer aardig op weg naar 1
Sexy hoor.quote:
Ja, ik ook. Maar ik ga 'm net niet halen denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ben alweer aardig op weg naar 1
1 per maand en 1 per twee weken als je student bent.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vergeet iedere keer hoe je ook alweer moet tellen
1 per week als je student bent toch? Ik weet niet of ik de 1 haal of niet, dat hangt af van maandagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
1 per maand en 1 per twee weken als je student bent.
Ja best vervelend enzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Jesster het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt wat dat betreft.
fixedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
1 per maand en 1 per twee weken week als je student bent.
Aha. Dan zijn 't er zes. Valt nog meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
1 per maand en 1 per twee weken als je student bent.
Het juiste graag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...ligt er aan wat het goede antwoord is
Wat zijn pandapunten? Klinkt iets van het WNF of iets dergelijks haha.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou dat het hier alleen maar sex, sex, sex is. Maar dat valt allemaal wel mee als ik het zo zie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Ik mag ook hopen dat dat geen vereiste is. Al hangt één en ander natuurlijk wel van je definitie van oversekst af
Nee, dan heb ik er al 1. Dat mag niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 per week als je student bent toch? Ik weet niet of ik de 1 haal of niet, dat hangt af van maandag![]()
ik ben al gestopt met tellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Dan zijn 't er zes. Valt nog mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |