Daarom is Lavenderr zeker hier, om ons op de vingers te tikken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum.
Bans die nooit zijn gegeven mogen tot in het einde der dagen besproken worden hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Bans worden niet besproken op het forum.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom is Lavenderr zeker hier, om ons op de vingers te tikken.![]()
Ik ben bang!!!!!
Hij heeft een ban op de naam John100.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Bans die nooit zijn gegeven mogen tot in het einde der dagen besproken worden hoor
Ze zit er al als het goed is...mischien ben jij het welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig komt oma zo posten, om ons op te vrolijken.![]()
Of heb ik het verkeerd begrepen?
I come in peacequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom is Lavenderr zeker hier, om ons op de vingers te tikken.![]()
Ik ben bang!!!!!
Oeeeeeeeh, dat zou wel een hele geile plotwending zijn!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zit er al als het goed is...mischien ben jij het wel
Moots is een kloon?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:43 schreef pullup het volgende:
Ze zit er al als het goed is...mischien ben jij het wel
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Oeeeeeeeh, dat zou wel een hele geile plotwending zijn!
4 tegen 1 dat die de wedstrijd van gister niet overleefd heeft.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:42 schreef beequeen het volgende:
En Ajax kan uit de OP. Waar hij is weet ik niet, maar niet meer op zijn stok.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
4 tegen 1 dat die de wedstrijd van gister niet overleefd heeft.
Hij twijfelt ook over je sekse. Kut je nagaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef mootie het volgende:
Oeeeeeeeh, dat zou wel een hele geile plotwending zijn!
Waar hij ook is, hij is beter af.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Kut ik inderdaad nagaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij twijfelt ook over je sekse. Kut je nagaan.
Ik ben bang dat hij is geeindigd als vulling voor die kroketten van vanavond.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar hij ook is, hij is beter af.
Mooi, wel handjes wassen hè?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef mootie het volgende:
Kut ik inderdaad nagaan.![]()
De volgende keer dat ik ga plassen zal ik speciaal voor hem nog een keer checken.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar hij ook is, hij is beter af.
Na een minuut of 40-45 werd het nijpend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
papagaaienkroketten, klinkt exotischquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij is geeindigd als vulling voor die kroketten van vanavond.
We mochten het diner niet voor niets niet op stream zien
Dan is Ajax inderdaad beter af, die hoeft de daarbijbehorende scheten niet meer te ruiken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
papagaaienkroketten, klinkt exotisch
de diarrhee erna zal ook wel exotisch zijn
En stiekem intrigeert het je, de geur van papepaaienkroketscheetjes. Geef toe.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is Ajax inderdaad beter af, die hoeft de daarbijbehorende scheten niet meer te ruiken.
Het is een complot.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:51 schreef pullup het volgende:
Oma heeft nu ook al een banen dat zonder te posten.
schei eens uit,quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is Ajax inderdaad beter af, die hoeft de daarbijbehorende scheten niet meer te ruiken.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Na een minuut of 40-45 werd het nijpend.
quote:
Ik ben vooral benieuwd of ze verschillen van parkietenkroketscheetjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En stiekem intrigeert het je, de geur van papepaaienkroketscheetjes. Geef toe.
Geduld...hij waagt een nieuwe pogingquote:
Neehee, ze heeft een ban, zonder een woord te hebben gepost. It's a miracle.quote:
Op de laatste plek in de CL-poule.quote:
Jawel want:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neehee, ze heeft een ban, zonder een woord te hebben gepost. It's a miracle.
Of heeft ze ook een snor?
Misschien hebben ze 'm aan Leo gegeven en heeft die 'm vandaag als twee kroketten terug gebracht.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef Gert het volgende:
Ik zou er groot respect voor hebben als de helden van deze stream het voor elkaar hebben gekregen om niet alleen huisgemaakte kroketten te fabriceren, maar ook nog van een zelf geslachte papegaai.
Is dat een quote uit de Koran?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
Jawel want:
'De vrouw is ook een snor geschonken
alleen is die naar beneden gezonken'
Niveautje....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel want:
'De vrouw is ook een snor geschonken
alleen is die naar beneden gezonken'
Ze staan op een nette vierde plekquote:
Uhuh, en er is SperrUhrquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Yvonne uit voorzorg de hele wijk waar Opa woont geband hebben?
Topics over users zijn er sowieso al niet zo gek veel, zeker geen reeksen. Deze reeks gaat ook over de stream, niet over de user opa.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:58 schreef Poezewoes het volgende:
Toch vreemd een topic over iemand die geband is
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef mootie het volgende:
Topics over users zijn er sowieso al niet zo gek veel, zeker geen reeksen. Deze reeks gaat ook over de stream, niet over de user opa.
En![]()
Een quiche Lorre wordt dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:56 schreef Gert het volgende:
Ik zou er groot respect voor hebben als de helden van deze stream het voor elkaar hebben gekregen om niet alleen huisgemaakte kroketten te fabriceren, maar ook nog van een zelf geslachte papegaai.
ow das raar het gaat hier wel degelijk over opa, wat hij eet drink scheten laat boeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Topics over users zijn er sowieso al niet zo gek veel, zeker geen reeksen. Deze reeks gaat ook over de stream, niet over de user opa.
En![]()
Zichzelf?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef mootie het volgende:
Wie wenst hij vandaag de leverworst in de togus toe?
Ja, dat is pas echt een niveautje Mootiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop deint vrolijk mee op het nummer Rond van borst, in je togus een leverworst van Manke Nelis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop deint vrolijk mee op het nummer Rond van borst, in je togus een leverworst van Manke Nelis![]()
[ afbeelding ]
Latent gay? Ik wist het wel.quote:
Nogmaals, niet over de user opa, maar over de 'streambewoner' opa.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow das raar het gaat hier wel degelijk over opa, wat hij eet drink scheten laat boeren.
Jullie maken er een eigen show van!
Met die leverworstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu meteen hij nog een biertje halen, als dat geen neuken word
Ook daar hebben ze pilletjes voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef pullup het volgende:
En nu meteen hij nog een biertje halen, als dat geen neuken word
Nu snap ik het dus er zijn twee opa's, maar het blijft raar die ban!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, niet over de user opa, maar over de 'streambewoner' opa.
quote:
*aait over bollekequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu snap ik het dus er zijn twee opa's, maar het blijft raar die ban!
Liever niet ben niet zo lijfelijk met vreemde mensen!quote:
Over mij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Huppelkut is ook nog wakker. Die had al lang in haar bed moeten liggen met haar dronken kop!, aldus Oop.
[ afbeelding ]
Over wie zou ie het hebben????
Hij mag zich best eens wat aardiger uitlaten over Oma.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Huppelkut is ook nog wakker. Die had al lang in haar bed moeten liggen met haar dronken kop!, aldus Oop.
[ afbeelding ]
Nou, laten we eens gaan raden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij oma graag in bed wil hebben maar dat was al eerder duidelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je dronken?quote:
Is oma dan niet 'de soepkip'?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag zich best eens wat aardiger uitlaten over Oma.
Het punt is, hij kent het verschil tussen man en vrouw niet. Je weetttzzzz.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef mootie het volgende:
Nou, laten we eens gaan raden.
Geen wonder dat hij een ban heeft, hij zou hier ook constant op de man spelen.
Nou, na twee wijntjes ben ik nog wel compos mentis hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je dronken?
Ik denk dat-ie naar de stream van Bonnie St Claire aan het kijken is.
We helpen wel. Heb je staand geplast of zittend?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef mootie het volgende:
Update: Ben naar het toilet geweest, en geen piemel te zien.![]()
Dat zegt op zich nog niet zo gek veel, maar ik had geen zin om er een spiegel bij te halen om de boel nader te bestuderen.
Vertrouw op jezelf. Ik geloof in je vrouwzijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef mootie het volgende:
Dat zegt op zich nog niet zo gek veel, maar ik had geen zin om er een spiegel bij te halen om de boel nader te bestuderen.
Zittend. Maar ik heb niet gevoeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
We helpen wel. Heb je staand geplast of zittend?
Je kunt beter even een foto maken met je mobieltje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef mootie het volgende:
Schei eens uit nuquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertrouw op jezelf. Ik geloof in je vrouwzijn.
Of zeik jij ook azijn? Dat rijmt.
Ik kan er wel even een foto van maken en hier plaatsen, helpt dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertrouw op jezelf. Ik geloof in je vrouwzijn.
Of zeik jij ook azijn? Dat rijmt.
Je moet vóelen! Feel the pener love!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zittend. Maar ik heb niet gevoeld.
Dit dus, best even lekker.quote:
Euhm, zeg jij nou dat ik moet gaan zitten vrouwfappen op de plee, om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet vóelen! Feel the pener love!
Eens.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt beter even een foto maken met je mobieltje.
Dat kan zó fout aflopen. Ik ontraad het Moots.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef Gert het volgende:
Eens.
En als je die foto dan even hier post, helpen wij je van alle onzekerheid af.
Voor een keer ben ik blij dat mijn mobiel haske kaduuk is. Anders had ik het gedaan, de onzekerheid knaagt nu aan me.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan zó fout aflopen. Ik ontraad het Moots.
Tja.. als je het een geil idee vindt dat je flots nog tot in lengte van dagen over het internet zwerft, is het best een goede optie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan zó fout aflopen. Ik ontraad het Moots.
Houquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. als je het een geil idee vindt dat je flots nog tot in lengte van dagen over het internet zwerft, is het best een goede optie.
Hij kijkt vast en zeker naar Oh, Oh, Barbie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef mootie het volgende:
Gert noemt het een flots?
Dat klinkt zo ranzig en klotserig, en vooral heeeel groot.
Als een pener dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef mootie het volgende:
Als het maar een mooie flots is. De meeste flotsen die op internet worden geëtaleerd zijn helaas het aanzien niet waard....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja.. als je het een geil idee vindt dat je flots nog tot in lengte van dagen over het internet zwerft, is het best een goede optie.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef mootie het volgende:
Hij wil samen met jou zijn papagaaienkroketjes verorberen. Lekker wijntje erbijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef beequeen het volgende:
Om de zin kraamt die ouwe mijn naam uit. Hij houdt van me, ik weet het zeker.
Hij wil je flotsen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef beequeen het volgende:
Jullie trekken elkaar aan en stoten elkaar af. ik heb het altijd gezegd: was sich liebt das neckt sich.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:22 schreef beequeen het volgende:
En die je het verst van je weggooit kom je het dichtste naast te liggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jullie trekken elkaar aan en stoten elkaar af. ik heb het altijd gezegd: was sich liebt das neckt sich.
Met zo'n rooie, harde bezem. Echt een romanticus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:24 schreef mootie het volgende:
Lekker klotsen in de flots van BQ.
Opa's secret fantasy
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met zo'n rooie, harde bezem. Echt een romanticus.
Maar wel op Ibiza toch? Heb je in elk geval lekker weer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
De koene ridder op de rooie harde bezem . Romantischquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer bijna vergeten. Ik kom wel schoon terug dan. Alles lekker uitgeragd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:26 schreef mootie het volgende:
Maar wel op Ibiza toch? Heb je in elk geval lekker weer.
En het fijne is, die bezem heeft ook nog een steel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De koene ridder op de rooie harde bezem . Romantisch
Een bezem in de subtropische zee bij Ibiza. Je mag niet klagen, want een paar jaar geleden was het nog een perkpaaltje in het Vondel Park. Je bent duidelijk in Oop's achting gestegenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer bijna vergeten. Ik kom wel schoon terug dan. Alles lekker uitgeragd.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ineens trek in leverworst.
Wie leverworst eet of een weduwe trouwt, weet nooit wat er is ingedouwdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik mag toch hopen dat je die oraal tot je neemt he?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie leverworst eet of een weduwe trouwt, weet nooit wat er is ingedouwd
Alsof jij weet waar die worst geweest isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat je die oraal tot je neemt he?
Als ik leverworst zou hebben wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopen dat je die oraal tot je neemt he?
Ga halen dan! Bij opa en oma!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik leverworst zou hebben wel.
Oké. Ik heb opeens geen trek meer in leverworst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof jij weet waar die worst geweest is![]()
De togus van opa en oma
Ze hebben ook zure bommen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hebben alleen papegaaienkroketten.
Dat zou zichtbaar moeten zijn on stream, ga checken!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk je dat-ie in het aquarium zit?
Ik heb die flotsvogel nog nooit gezien dus ik zou 'm niet herkennen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou zichtbaar moeten zijn on stream, ga checken!!
Mocht je voor een andere optie dan de orale gaan, dan is zo'n zure bom denk ik makkelijker in te brengen dan een flotserig stuk worst met een verleden.quote:
Nou ja, het is voor Scrut toch ook gewoon leuk om een herinnering aan de zure bom te hebben?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mocht je voor een andere optie dan de orale gaan, dan is zo'n zure bom denk ik makkelijker in te brengen dan een flotserig stuk worst met een verleden.
Overigens hoef je het niet per se te fotograferen hoor.
Je hebt gelijk. Mooi staaltje empathie. OK, de flitser op die mannenflots.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, het is voor Scrut toch ook gewoon leuk om een herinnering aan de zure bom te hebben?
En de cirkel is rond!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
Hou
nou
op
Heb nu een zenuwlach en that's not a pretty sight. Straks word ik gedwongen opgenomen en denk ik dat ik een papagaai ben
Gert neemt het niet zo nauw voor wat betreft lichaamsopeningen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:54 schreef mootie het volgende:
Al ben ik wel een tikje confuus nu. De flots is ineens een anus geworden?
Dat scheelt je toch al gauw zo'n 20 euro aan hallucinerende drugs, dus je mag ons inderdaad dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat ik maar ga slapen.
Zal ongetwijfeld vreselijke nachtmerries krijgen van leverworsten in flotsen en papagaaien in een kroket die eruit willen en Mootie die kijkt wat er hangt of zit en BQ in het heerlijk warme zeewater van Ibiza en dat opa dan aan komt galopperen op een harde bezem.
Hartelijk dank allemaal
No problem!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat ik maar ga slapen.
Zal ongetwijfeld vreselijke nachtmerries krijgen van leverworsten in flotsen en papagaaien in een kroket die eruit willen en Mootie die kijkt wat er hangt of zit en BQ in het heerlijk warme zeewater van Ibiza en dat opa dan aan komt galopperen op een harde bezem.
Hartelijk dank allemaal
Nouhou....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gert neemt het niet zo nauw voor wat betreft lichaamsopeningen.
En papegaaienkroketten moeten zwemmen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Een gezellige avond met vrolijke muziek maakt dorstig.
[ afbeelding ]
Heeft omaatje hem met een bierfles op zijn pan geslagen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft kennelijk één keertje te veel met het belletje gerinkeld dan goed voor hem was
[ afbeelding ]
Sorry dan. Geniet van je thee en vergeet niet je piNk omhoog te doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Tuig? Ik zit hier met een kopje thee naar moeilijke muziek te luisteren. Het tuig is op de stream te zien.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
En de eieren moesten geraapt en het varken geslacht.
Ik denk na het tijdstip dat een normaal werkend mens al lang licht te slapen en een aantal forumtoezichthouders en Opafans nog even doorkeuveldenquote:
neemt een beetje de vormen aan van een Obsessie voor Opa lijkt het wel, de vrouwen glijen volgens mij zodra ze hem zien op stream......oh nee ze kijken niet hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk na het tijdstip dat een normaal werkend mens al lang licht te slapen en een aantal forumtoezichthouders en Opafans nog even doorkeuvelden
Oh, daar heb ik ook wel zin in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zit aan de borrelnootjes. En die smaken zo lekker dat je er je vingers bijna bij opeet
[ afbeelding ]
Enige van de 20 pillen die Oop regelmatig inneemt zijn speciaal daar voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook wel zin in.
Maar is dat niet veel te zout voor Oop?
Met de drop die hij ook al eet komt hij aan een duizelingwekkende hoeveelheid zout per dag elke dag.
En waar is Ajax?
Heeft Oop nu alleen nog een kat?
Zeg je nu dat Opafans niet normaal zijn?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik denk na het tijdstip dat een normaal werkend mens al lang licht te slapen en een aantal forumtoezichthouders en Opafans nog even doorkeuvelden
En zeker niet werken. Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Opafans niet normaal zijn?
Ik dacht dat 'ze' altijd lichen als ze slapen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
En ze schijnen heel licht te slapen.
Fuk de borrelnooden, ik maak me zorchen om Ajaks!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Is opa eichelijk al in bed gaan lechen of zit-ie noch borrelnoodjes te eten?
Vind jij van wel dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Opafans niet normaal zijn?
Ajaks doed het niet meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ayaks was ook doll op borrelnoodjes
Het meeste wat hier gebeurd gaat aan mij voorbij... maar ik geloof jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijden is hier inderdaad in overdaad aanwezig.
Euhm, ik gok dat niet iedereen naarstig zit te f5-en om te kijken of hier iets nieuws staat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:24 schreef ZOA het volgende:
Wat mij wel opviel is dat het 4 uren geduurt heeft voordat er bij iemand een lichtje ging branden
Ik hoef nooit te F5en ... Ik F5 automatisch zeg maarquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, ik gok dat niet iedereen naarstig zit te f5-en om te kijken of hier iets nieuws staat.
En verder, het is echt te gemakkelijk.
Fixedquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd weer die mods, ze zouden verboden gebant moeten worden!
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd weer die mods, ze zouden verboden moeten worden!
Kijk even in de vriezer wie weet!quote:
Zoniet de kroketten van de AH zijn best goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kijk even in de vriezer wie weet!
Taalpuristquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zoniet de kroketten van de AH zijn best goed.
Ow en het is kroketjes met 1 t en kroketten met 2x t
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 6 oktober 2012 10:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zoniet de kroketten van de AH zijn best goed.
Ow en het is kroketjes met 1 t en kroketten met 2x t
Ja en gebeurd is in dit geval met een t, enne ..quote:Het meeste wat hier gebeurd gaat aan mij voorbij... maar ik geloof je
gebant is met een d ...quote:Altijd weer die mods, ze zouden verboden gebant moeten worden!
Jij niet iigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:50 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Ja en gebeurd is in dit geval met een t, enne ..
[..]
gebant is met een d ...
En nu kan je wel gaan zeggen dat je dat expres hebt gedaan, als gevolg van de algehele hilariteit om het ¨licht¨, maar daar gelooft hier niemand ene klote van hoor!
Is het nu weer goed dan? Je leek wat geirridingusdtquote:
Man, ik weet ´t, gelukkig heeft De stichting Korrelatie er speciaal 2 lijnen voor geopend, als je behoefte hebt kun je daar terecht, sterkte!quote:
In het geheel niet, ik ben blij dat ik nu weet dat kroketjes in tegestelling tot kroketten met één t geschreven wordt, ik heb het nog even op Google gecontroleerd en in de Dikke van D. en het klopt! Mijn dank voor de kosteloze educatie is grenzeloos. Ik zag trouwens dat het in geval van pakken en pakjes precies hetzelfde is en bij bakken en bakjes ook. Man, een wereld heeft zich voor mij geopend. Ik heb het ligt ... gezien, dank daarvoor!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Is het nu weer goed dan? Je leek wat geirridingusdt
Daar is een vrij simpele verklaring voor. De meeste posters hier streamen niet, en degenen die wel streamen maken geen streamverslagen oid. Daardoor moet de info uit de caps gehaald worden, en dat is natuurlijk aan intepretatie onderhevig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
Verder vind ik dat deze topic aardig aan het afglijden is, dit heeft niks meer met streamen van Opa te maken, maar met kinderachtige aannames waar sommige met hun vreemde humor zo om kunnen lachen. Zelfs mods doen mee.
Zitten die posters dan niet in de verkeerde topic?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is een vrij simpele verklaring voor. De meeste posters hier streamen niet, en degenen die wel streamen maken geen streamverslagen oid. Daardoor moet de info uit de caps gehaald worden, en dat is natuurlijk aan intepretatie onderhevig.
Waarom? Het topic is vrij voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zitten die posters dan niet in de verkeerde topic?
Nog niet zo lang geleden werd er hier door mods gezegt ontopic te blijven, vandaar die vraag!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom? Het topic is vrij voor iedereen.
Daarmee bedoelen ze meestal dat users niet op elkaar moeten gaan hakketakken. Zolang het maar over opa gaat is het meestal wel ok.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden werd er hier door mods gezegt ontopic te blijven, vandaar die vraag!
Idd ook gelezen , dus ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden werd er hier door mods gezegt ontopic te blijven, vandaar die vraag!
Nou wel erg creatief met de waarheid, dat dan weer wel!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarmee bedoelen ze meestal dat users niet op elkaar moeten gaan hakketakken. Zolang het maar over opa gaat is het meestal wel ok.
Creatieve vrijheidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou wel erg creatief met de waarheid dat dan weer wel!
Hoe je het ook noemt, met andere woorden een soap!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoe je het ook noemt, met andere woorden een soap!
Jullie weer, jullie ook altijd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:12 schreef Poezewoes het volgende:
Dat maken jullie ervan met je postings!
Dat was alleen maar in de soap.quote:Op zaterdag f6 oktober 2012 13:13 schreef Copycat het volgende:
Wat lees ik nu?
Is Lorre tot kroketten vermalen?
» index» real life soaps & streamsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft dit topic dan precies te maken met een soap?
Wou je beweren dat de stream van opa een real life soap is?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
» index» real life soaps & streams
Stream van Opaatje #43 Waarvoor heeft Opa een permban ontvangen ?
Dit misschien?
Papegaaienvinnensoep?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:14 schreef mootie het volgende:
Dat was alleen maar in de soap.
Of was het nou soep
Ik zei misschien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Wou je beweren dat de stream van opa een real life soap is?
Ga je skieën?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Papegaaienvinnensoep?
Ach gut, wat moet dat beest van de lech zijn geweest.
Dat is zo off topic.quote:
Ik ook, Oh Oh Lech.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een lekkere soap, Opa en Kopiekut in Lech.
Daar zou ik de stream voor aanzetten.
Dat vind ik sneu voor Kopiekut! Doen we haar wel in een grote plastic bal, met lucht voor een uur of 2.quote:
Lecht oop straks naast Friso, heeft die ook nog eens gezelschapquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik sneu voor Kopiekut! Doen we haar wel in een grote plastic bal, met lucht voor een uur of 2.
Voor die ouwe maakt het geen verschil, die bevindt zich toch al in vegetatieve staat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
Lecht oop straks naast Friso, heeft die ook nog eens gezelschap
Eindelijk bier door een slangetjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor die ouwe maakt het geen verschil, die bevindt zich toch al in vegetatieve staat.
Hij krijgt het nog druk, naar Ibiza én naar Lech.
Oefff.. Jij krijgt ze uitgemeten vanavond. Dat wordt 'van dik hout zaagt men planken'.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor die ouwe maakt het geen verschil, die bevindt zich toch al in vegetatieve staat.
Wat een verademing voor zijn vrouw, geen belletje meer.quote:
What else is new? Al zeg ik niks, het maakt echt geen verschil.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Oefff.. Jij krijgt ze uitgemeten vanavond. Dat wordt 'van dik hout zaagt men planken'.
Slinger de stream maar alvast aan...
moeten we hier om lachen ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lecht oop straks naast Friso, heeft die ook nog eens gezelschap
Jaquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
What else is new? Al zeg ik niks, het maakt echt geen verschil.
Zeg niet dat je het niet gesjellig vind Pietjequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oop maakt weer een lawine aan reacties los?
Ik stem niet.. de meeste Fokkertjes vinden mij niet aardigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:57 schreef Toverheks het volgende:
En vergeten we niet allemaal even te stemmen...............
![]()
FOK! in 3 categorieën genomineerd voor Website van het Jaar-verkiezing.
[Website van het Jaar 2012] Genomineerd in 3 categorieën!
Ja joh je bent hartstikke aardig Zoaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik stem niet.. de meeste Fokkertjes vinden mij niet aardig
Euhm, je post alleen in dit topic. Dat lijkt me niet representatief voor heel FOK!.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja joh je bent hartstikke aardig Zoa
Ik post niet alleen in dit topicquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, je post alleen in dit topic. Dat lijkt me niet representatief voor heel FOK!.
Je mag toch wel eens beter speurenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
My bad, in 2011 heb je 2 keer in een ander topic gepost.
quote:
Ja, geeft niks hoor maar een echt makkelijk tiep ben je niet geloof ikquote:
Ik las net dat ze mij niet begreep... en jij ook al niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:14 schreef beequeen het volgende:
Moots is haske liev en heul niet moeilijk. Je begrijpt haar gewoon niet. En ph is geen waarde van de zuurgraad. Just to inform you.
How cute. Teckels zijn echt zo leuk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef mootie het volgende:
Maar ik ga de buurteckel even in bad stoppen! Modderig monstertje
Ik denk dat je jezelf niet begrijpt en FOK! al helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:17 schreef ZOA het volgende:
Ik las net dat ze mij niet begreep... en jij ook al niet.
Jij bent ook wispelturig!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf niet begrijpt en FOK! al helemaal niet.
Check het menu eens.![]()
Het is het enige uitje dat-ie heeftquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij eet alleen maar haring om een paar keer ui-tjes te kunnen zeggen.
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is het enige uitje dat-ie heeft
Ik welquote:
En wel tussen de 5.3 en 5.8quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wel, ook een ui heeft een ph-waarde.
Dat werkt beter dan de wasdroger op de laagste stand.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:37 schreef mootie het volgende:
Kun je de fohn gebruiken bij een hond? Koudste stand, en van een flink afstandje?
Niet op de koudste stand, eentje hoger. Maar ze zijn er niet zo dol op en worden er nogal fluffy van.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:37 schreef mootie het volgende:
Kun je de fohn gebruiken bij een hond? Koudste stand, en van een flink afstandje?
Dat ligt eraan welk kapsel je hem wil gevenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:37 schreef mootie het volgende:
Maar ik ben dol op fluffy! Het is een langhaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet op de koudste stand, eentje hoger. Maar ze zijn er niet zo dol op en worden er nogal fluffy van.
Zet um gewoon buiten, beetje op de windquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:37 schreef mootie het volgende:
Vooral droog, omdat natte hond!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welk kapsel je hem wil geven
Het is een jongetje! En kweenie of de buren zitten te wachten op een Amandahond. Ooquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:40 schreef beequeen het volgende:
Bij een langharige teckel kun je ook een stijltang gebruiken, moots.
En een tondeuzequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:40 schreef beequeen het volgende:
Bij een langharige teckel kun je ook een stijltang gebruiken, moots.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een jongetje! En kweenie of de buren zitten te wachten op een Amandahond. Oo
Da's heul geen teckel.quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:47 schreef mootie het volgende:
Hij ligt hier lekker te chillen, op een handdoek en in een handdoek, vloerverwarming. Ooit moet ie wel droog worden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
quote:
Dat is maar 2 klikjes. Gewoon even de ph checken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]whaaaaaaaaaaa je wordt in de gaten gehouden Soa, waar je wel en niet post
En dan weet je alles ....denk jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is maar 2 klikjes. Gewoon even de ph checken.
Voldoende over het algemeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |