Nogmaals, niet over de user opa, maar over de 'streambewoner' opa.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow das raar het gaat hier wel degelijk over opa, wat hij eet drink scheten laat boeren.
Jullie maken er een eigen show van!
Met die leverworstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu meteen hij nog een biertje halen, als dat geen neuken word
Ook daar hebben ze pilletjes voor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef pullup het volgende:
En nu meteen hij nog een biertje halen, als dat geen neuken word
Nu snap ik het dus er zijn twee opa's, maar het blijft raar die ban!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, niet over de user opa, maar over de 'streambewoner' opa.
quote:
*aait over bollekequote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nu snap ik het dus er zijn twee opa's, maar het blijft raar die ban!
Liever niet ben niet zo lijfelijk met vreemde mensen!quote:
Over mij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Huppelkut is ook nog wakker. Die had al lang in haar bed moeten liggen met haar dronken kop!, aldus Oop.
[ afbeelding ]
Over wie zou ie het hebben????
Hij mag zich best eens wat aardiger uitlaten over Oma.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Huppelkut is ook nog wakker. Die had al lang in haar bed moeten liggen met haar dronken kop!, aldus Oop.
[ afbeelding ]
Nou, laten we eens gaan raden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij oma graag in bed wil hebben maar dat was al eerder duidelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je dronken?quote:
Is oma dan niet 'de soepkip'?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij mag zich best eens wat aardiger uitlaten over Oma.
Het punt is, hij kent het verschil tussen man en vrouw niet. Je weetttzzzz.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:06 schreef mootie het volgende:
Nou, laten we eens gaan raden.
Geen wonder dat hij een ban heeft, hij zou hier ook constant op de man spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |