Door die paar hbo'rs en mbo'rs die op dat stukje pendelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef greavy het volgende:
Het is in ieder geval (iets) minder druk. En de werkzaamheden moeten toch gepland worden...
Juist! Het is inderdaad een Øresundstog. Het station is station Nørreport, een van de drukste stations in Kopenhagen. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan dit station en worden ventilatie, verlichting, betonrot en bovengronds verkeer aangepakt. Tot die tijd worden de emissienormen in de tunnelbuis voor de regional-/fjerntog ruimschoots overschreden.quote:
Oké, daar zal 't weinig schelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Door die paar hbo'rs en mbo'rs die op dat stukje pendelen?
zeker niet. Het hele wisselcomplex van Zwolle moet namelijk nog op de schop, waardoor in de toekomst sneller binnengekomen kan worden en ook meerdere treinen parallel aan elkaar kunnen rijden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef Anno1982 het volgende:
Wat ik tot nu toe vernomen heb: het vierde perron aansluiten. Of we dan direct de eindtoestand krijgen weet ik niet.
Ok bedankt! Sinds de boel afgelopen voorjaar wat vastliep en de buitendienststelling van afgelopen zomer niet doorging ben ik het spoor een beetje bijster van welke delen nu wel en niet uitgevoerd worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker niet. Het hele wisselcomplex van Zwolle moet namelijk nog op de schop, waardoor in de toekomst sneller binnengekomen kan worden en ook meerdere treinen parallel aan elkaar kunnen rijden.
Cool.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker niet. Het hele wisselcomplex van Zwolle moet namelijk nog op de schop, waardoor in de toekomst sneller binnengekomen kan worden en ook meerdere treinen parallel aan elkaar kunnen rijden.
Tof, getrokken reizigerstreinen met lijndiesels.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Juist! Het is inderdaad een Øresundstog. Het station is station Nørreport, een van de drukste stations in Kopenhagen. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan dit station en worden ventilatie, verlichting, betonrot en bovengronds verkeer aangepakt. Tot die tijd worden de emissienormen in de tunnelbuis voor de regional-/fjerntog ruimschoots overschreden.
Betere foto's heb ik niet, wel een filmpje van het materieel dat daar de tunnel volblaast:
Daar heb ik een keer in gezeten. De ICE (diesel) was kaput dus moest ik tot het voorlaatste station maar deze nemen. Qua electrificatie hebben de Denen nog een hele weg te gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Juist! Het is inderdaad een Øresundstog. Het station is station Nørreport, een van de drukste stations in Kopenhagen. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan dit station en worden ventilatie, verlichting, betonrot en bovengronds verkeer aangepakt. Tot die tijd worden de emissienormen in de tunnelbuis voor de regional-/fjerntog ruimschoots overschreden.
Betere foto's heb ik niet, wel een filmpje van het materieel dat daar de tunnel volblaast:
Dat komt dan goed uit, de eerste contracten zijn een paar maanden terug vergeven. Tegelijkertijd vervangen ze ook de hele beveiliging en interlocking in het hele land.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Qua electrificatie hebben de Denen nog een hele weg te gaan.
Hmmm... heb valt me mee dat het bij Krommenie-Assendelft nog niet gebeurd is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef b2py het volgende:
Is het alweer herfst en koud?
Zoveelste aanrijding met persoon afgelopen tijd.
Nu weer tussen Grou-Jirnsum en Heerenveen, prognose 22:00
Doen ze veel toffer daar dan hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, de eerste contracten zijn een paar maanden terug vergeven. Tegelijkertijd vervangen ze ook de hele beveiliging en interlocking in het hele land.
De noodzaak is ook hoger: een deel van de interlocking- en beveiligingssystemen die daar momenteel in gebruik zijn stammen nog uit de tijd van de Eerste Wereldoorlog. De stijgende brandstofprijzen en het IC4-debacle spelen ook mee bij de keuze voor elektrificatie.quote:
Ze pakken daar in elk geval aan. Dit gaan we doen, op dit tijdspad, hoppa.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
De noodzaak is ook hoger: een deel van de interlocking- en beveiligingssystemen die daar momenteel in gebruik zijn stammen nog uit de tijd van de Eerste Wereldoorlog. De stijgende brandstofprijzen en het IC4-debacle spelen ook mee bij de keuze voor elektrificatie.
Dat zijn toch dezelve metro's als in Kopenhagen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef b2py het volgende:
Milaan heeft bij AnsaldoBreda voor ¤210 miljoen aan metrostellen besteld, levering tussen mei 2014 en juni 2015. Ben benieuwd..
Klopt, maar ze moeten ook wel. Banedanmark heeft de boel doorgerekend, over niet al te lange tijd (2025) zal het duurder zijn om de bestaande systemen te onderhouden dan om alles volledig te vervangen. Dit terwijl de betrouwbaarheid van de bestaande systemen zal blijven afnemen i.v.m. ouderdom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze pakken daar in elk geval aan. Dit gaan we doen, op dit tijdspad, hoppa.
Weet het niet zeker, maar na het bestuderen van de foto's zou ik zeggen van nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat zijn toch dezelve metro's als in Kopenhagen?
Ik denk dat de metro's wel op hetzelfde platform zijn gebaseerd. Dat kunnen ze nog wel enigszin, die pizzabakkers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar na het bestuderen van de foto's zou ik zeggen van niet
ah ok. Ik dacht dan AnsaldoBreda eigenlijk alleen maar 1 type leverde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar na het bestuderen van de foto's zou ik zeggen van niet
Het is na negenen, mijn taalcentrum is al naar bed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat de metro's wel op hetzelfde platform zijn gebaseerd. Dat kunnen ze nog wel enigszin, die pizzabakkers.
Nu we het toch over AnsaldoBreda en Denemarken hebben: de Denen lopen mogelijk 400 miljoen Deense kroon mis van de compensatie die AB heeft gegeven voor de veel te laat geleverde en problematische IC4-treinstellen.
Dat zijn trouwens best geinige dingen in Kopenhagen. Wel apart, zo zonder bestuurder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:47 schreef remcoP het volgende:
[..]
ah ok. Ik dacht dan AnsaldoBreda eigenlijk alleen maar 1 type leverde.
[edit] Lijkt er toch best wel op.
[ afbeelding ]
Helpt dit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is na negenen, mijn taalcentrum is al naar bed.
Nej, ikke.quote:
quote:400 Bad Request
Translator
Nou en man, daar woont geen katquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:04 schreef Flodder450 het volgende:
Yippie, sein eruit tussen sauwerd en bedum, lekkere vertraging vanochtend
http://www.syntus.nl/Down(...)tpgGt%2f60dcHgt6Drl4quote:i.v.m. de toestand van het wegdek, rijden de bussen niet via Hemmen-Dodenwaard.
Reizigers voor Hemmen-Dodenwaard moeten reizen vanaf Opheusden of Zetten-Andelst.
Je kan m nog een keer gebruikenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat laatst in de Fyra maar hij bleek toen toeslagvrij te zijn. Kreeg toen zo'n datumloos wit kaartje van de klantenservice. Inmiddels ben ik vanmorgen weer met de Fyra gegaan. Dat witje kaartje gestempeld in Rotterdam, prima dus!
Alleen ik ben niet gecontroleerd. Nou staat er op dat witte kaartje geen traject aangegeven, maar ik kan hem zeker vanmiddag niet nog een keer gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |