Ah, hier spreekt de kenner klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:25 schreef greavy het volgende:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.
Z'n videocamera én statief zijn naar de vaantjes ben ik bangquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:30 schreef dennistd het volgende:
In beeld blijven staan vind ik niet netjes, maar om dan zijn camera zo weg te gooien
Misschien wilde hij de man behoeden voor een dergelijke encounterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef James1988 het volgende:
Mijn god, wat loopt er toch kansloos volk tussen de treinspotters rond
Ik stond langs de Great Central Railway i.v.m. het stoomgala, en ik stond er niet alleen. Het viaduct stond afgeladen met mensen, en ook in het weiland stond nog wat lui. Camera's gericht op de spoorbaan voor de vele stoomtreinen die er langs zouden komen, en wachten maar. Zonnetje erbij, blauwe hemel, helemaal prima.
Een wat oudere man zette zijn videocamera pal naast de spoorbaan weg en bleef daar ook bij staan, vol in beeld voor de rest. De man werd gemaand om ergens anders te gaan staan, maar dat kwam in eerste instantie niet echt over.
Vervolgens liep er iemand heen, en nog voor we het doorhadden trok diegene die videocamera van het statief af en slingerde 'm zo het naastgelegen maīsveld in.
Tussen dat soort hobbyisten zitten opvallend veel autistenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef James1988 het volgende:
Ik stond langs de Great Central Railway i.v.m. het stoomgala, en ik stond er niet alleen. Het viaduct stond afgeladen met mensen, en ook in het weiland stond nog wat lui. Camera's gericht op de spoorbaan voor de vele stoomtreinen die er langs zouden komen, en wachten maar. Zonnetje erbij, blauwe hemel, helemaal prima.
Een wat oudere man zette zijn videocamera pal naast de spoorbaan weg en bleef daar ook bij staan, vol in beeld voor de rest. De man werd gemaand om ergens anders te gaan staan, maar dat kwam in eerste instantie niet echt over.
Vervolgens liep er iemand heen, en nog voor we het doorhadden trok diegene die videocamera van het statief af en slingerde 'm zo het naastgelegen maīsveld in.
Tof, Guppyquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Weten jullie nog de Taiwanese CK124 trein die ik laatst een keer liet zien? Ik heb er nog een kaartje van gekregen, dit keer vanuit een andere hoek
[ afbeelding ]
lijkt me een stukje dat met wat goede wil ook wel richting de 50 minuten kan. Dan kun je er, mits je halverwege kunt kruisen, een fatsoenlijke uursdienst van makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Overigens mag er dan trouwens wel eerst wat aan de maximumsnelheid gedaan worden daar, ik kom nu op een rijtijd van 80 minuten voor Coevorden-Bentheim via de Bentheimer Eisenbahn, en 92 minuten via Mariënberg-Almelo.
Opzetje:
[ code verwijderd ]
dat is natuurlijk het andere uiterste weer ...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef James1988 het volgende:
Dat moet nog wel lukken lijkt me, maar veel sneller wil ook niet echt, zitten nogal wat bochten in: https://maps.google.nl/ma(...)pn=0.607687,1.234589quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
lijkt me een stukje dat met wat goede wil ook wel richting de 50 minuten kan. Dan kun je er, mits je halverwege kunt kruisen, een fatsoenlijke uursdienst van maken
ongeveer 60 kilometer is het, dus dat betekent dat de Vmax op het hele traject ongeveer 100 km/h moet bedragenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat moet nog wel lukken lijkt me, maar veel sneller wil ook niet echt, zitten nogal wat bochten in: https://maps.google.nl/ma(...)pn=0.607687,1.234589
Enschede ook hoor ik netquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alléén Amsterdam ook meerdere stations waar een internationale trein stopt.
Wat is dit nu weer voor flauwekulquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
Trucker ontsnapt aan wisse dood op spoor
met filmpje:
Heb een keer op een filmpje gezien (was uit de USA) hoe een gigantische goederentrein zich door een vrachtwagen met dieplader heenboort alsof het papier is, het geluid van het afremmen ging wel een halve minuut doorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
met filmpje:
Die machinist hoeft voorlopig geen ogentest te doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
met filmpje:
Heb ook een keer een filmpje gezien uit de USA hoe een auto op een overweg gewoon tegen een al voorbij rijdende trein aan rijdtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:53 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Heb een keer op een filmpje gezien (was uit de USA)
Dafuckquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ook een keer een filmpje gezien uit de USA hoe een auto op een overweg gewoon tegen een al voorbij rijdende trein aan rijdt![]()
Fucking rednecks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |