Door die paar hbo'rs en mbo'rs die op dat stukje pendelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:19 schreef greavy het volgende:
Het is in ieder geval (iets) minder druk. En de werkzaamheden moeten toch gepland worden...
Juist! Het is inderdaad een Øresundstog. Het station is station Nørreport, een van de drukste stations in Kopenhagen. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan dit station en worden ventilatie, verlichting, betonrot en bovengronds verkeer aangepakt. Tot die tijd worden de emissienormen in de tunnelbuis voor de regional-/fjerntog ruimschoots overschreden.quote:
Oké, daar zal 't weinig schelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Door die paar hbo'rs en mbo'rs die op dat stukje pendelen?
zeker niet. Het hele wisselcomplex van Zwolle moet namelijk nog op de schop, waardoor in de toekomst sneller binnengekomen kan worden en ook meerdere treinen parallel aan elkaar kunnen rijden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:37 schreef Anno1982 het volgende:
Wat ik tot nu toe vernomen heb: het vierde perron aansluiten. Of we dan direct de eindtoestand krijgen weet ik niet.
Ok bedankt! Sinds de boel afgelopen voorjaar wat vastliep en de buitendienststelling van afgelopen zomer niet doorging ben ik het spoor een beetje bijster van welke delen nu wel en niet uitgevoerd worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker niet. Het hele wisselcomplex van Zwolle moet namelijk nog op de schop, waardoor in de toekomst sneller binnengekomen kan worden en ook meerdere treinen parallel aan elkaar kunnen rijden.
Cool.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker niet. Het hele wisselcomplex van Zwolle moet namelijk nog op de schop, waardoor in de toekomst sneller binnengekomen kan worden en ook meerdere treinen parallel aan elkaar kunnen rijden.
Tof, getrokken reizigerstreinen met lijndiesels.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Juist! Het is inderdaad een Øresundstog. Het station is station Nørreport, een van de drukste stations in Kopenhagen. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan dit station en worden ventilatie, verlichting, betonrot en bovengronds verkeer aangepakt. Tot die tijd worden de emissienormen in de tunnelbuis voor de regional-/fjerntog ruimschoots overschreden.
Betere foto's heb ik niet, wel een filmpje van het materieel dat daar de tunnel volblaast:
Daar heb ik een keer in gezeten. De ICE (diesel) was kaput dus moest ik tot het voorlaatste station maar deze nemen. Qua electrificatie hebben de Denen nog een hele weg te gaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:24 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Juist! Het is inderdaad een Øresundstog. Het station is station Nørreport, een van de drukste stations in Kopenhagen. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan dit station en worden ventilatie, verlichting, betonrot en bovengronds verkeer aangepakt. Tot die tijd worden de emissienormen in de tunnelbuis voor de regional-/fjerntog ruimschoots overschreden.
Betere foto's heb ik niet, wel een filmpje van het materieel dat daar de tunnel volblaast:
Dat komt dan goed uit, de eerste contracten zijn een paar maanden terug vergeven. Tegelijkertijd vervangen ze ook de hele beveiliging en interlocking in het hele land.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Qua electrificatie hebben de Denen nog een hele weg te gaan.
Hmmm... heb valt me mee dat het bij Krommenie-Assendelft nog niet gebeurd is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef b2py het volgende:
Is het alweer herfst en koud?
Zoveelste aanrijding met persoon afgelopen tijd.
Nu weer tussen Grou-Jirnsum en Heerenveen, prognose 22:00
Doen ze veel toffer daar dan hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, de eerste contracten zijn een paar maanden terug vergeven. Tegelijkertijd vervangen ze ook de hele beveiliging en interlocking in het hele land.
De noodzaak is ook hoger: een deel van de interlocking- en beveiligingssystemen die daar momenteel in gebruik zijn stammen nog uit de tijd van de Eerste Wereldoorlog. De stijgende brandstofprijzen en het IC4-debacle spelen ook mee bij de keuze voor elektrificatie.quote:
Ze pakken daar in elk geval aan. Dit gaan we doen, op dit tijdspad, hoppa.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
De noodzaak is ook hoger: een deel van de interlocking- en beveiligingssystemen die daar momenteel in gebruik zijn stammen nog uit de tijd van de Eerste Wereldoorlog. De stijgende brandstofprijzen en het IC4-debacle spelen ook mee bij de keuze voor elektrificatie.
Dat zijn toch dezelve metro's als in Kopenhagen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef b2py het volgende:
Milaan heeft bij AnsaldoBreda voor ¤210 miljoen aan metrostellen besteld, levering tussen mei 2014 en juni 2015. Ben benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |