PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Ik kreeg vier gratis games, dat was echt geweldig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons duurt het hopelijk geen maand
Bij ons doet ie het weer:) Toch beter dan een maand niet onlinequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kreeg vier gratis games, dat was echt geweldig.
Infamous
Ditquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Confetti het volgende:
Dacht even dat ik geband was op Xbox live voor dat tamperen
Toen had ik mijn PS3 nog niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons doet ie het weer:) Toch beter dan een maand niet online
Met wat voor kermiselftal speelt Sporting dan wel niet.quote:
Lekker voor Labyadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met wat voor kermiselftal speelt Sporting dan wel niet.
May i vomit?quote:
jahoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel dat er een webapp bestaan?
bestaatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel dat er een webapp bestaan?
Speel dan gewoon h2hquote:
In heel het universum ligt XBL eruit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
In heel de wereld ligt XBL eruit
Bij mij niet meerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In heel het universum ligt XBL eruit.
Kan niet joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Confetti het volgende:
Dacht even dat ik geband was op Xbox live voor dat tamperen
Sorry for the inconvenience.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doet het weer.
Nu krijg ik alleen: "The EA servers are not available at this time."
Ik kon net nog niet verbinden met xblquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doet het weer.
Nu krijg ik alleen: "The EA servers are not available at this time."
Wat een baasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
I'm standig here with MassiveTits...
Extra>Tamper>Start tamper>{"tradepilesize";40}.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe kon je ook weer je TP uitbreiden naar 40 ?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Extra>Tamper>Start tamper>{"tradepilesize";40}.
Wat een niveau weer vandaagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Extra>Tamper>Start tamper>{"tradepilesize";40}.
Via hoofdmenu en dan bij de catalogus kijken. ca·ta·lo·gus (de; m; meervoud: catalogussen, catalogi)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe kon je ook weer je TP uitbreiden naar 40 ?
Mertens - Suarez - ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Tuurlijk ga ik PSV niet namaken, maar wel iets met IF Mertens.. iemand tips?
Koevermans, de rest MLS.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
4-3-3 met Belgen en BPLquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Rond de 60k, hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mertens - Suarez - ?
Bommel - Strootman - De Jong
van der Wiel - Vertonghen - Pepe - Ramos
Valdes
Oké, moment.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik en Mathijs zijn er al. Nu nog StijnDa, Crook en Rijst!
LEKKKKKKKKKKKER ROYSTONquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Roypsv het volgende:
kampioen divisie 1 !!!! 8k en premium goud paket
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!!!!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Roypsv het volgende:
kampioen divisie 1 !!!! 8k en premium goud paket
Sta dan wel op 20 winst en 7 verlies atm maar ik vind het echt ruk ja, veel te snel alles en elk normaal schot vliegt erin, niet normaal.quote:
Ze zijn allemaal lekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Dat blonde wijf in die video van KSI
hoe ik speelde in FIFA 12, kan niet meer.. heel anders leren spelen nu.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Sta dan wel op 20 winst en 7 verlies atm maar ik vind het echt ruk ja, veel te snel alles en elk normaal schot vliegt erin, niet normaal.
zelfdequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hoe ik speelde in FIFA 12, kan niet meer.. heel anders leren spelen nu.
Tja, misschien is het idd even wennen. Vind het nu nog niet echt super leuk zo maar misschien komt dat met de tijd. Win wel redelijk wat dus ik mag eigenlijk niet klagenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hoe ik speelde in FIFA 12, kan niet meer.. heel anders leren spelen nu.
ik sta 7-0-4 nu met FUT.. komt vanzelf denk ik maar :pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Tja, misschien is het idd even wennen. Vind het nu nog niet echt super leuk zo maar misschien komt dat met de tijd. Win wel redelijk wat dus ik mag eigenlijk niet klagen
Ga je naar het stadionquote:
Maar je hebt/had zeker geen redelijk gouden team of iets?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik sta 7-0-4 nu met FUT.. komt vanzelf denk ik maar :p
Als Omni kanquote:
Slaat echt nergens op momenteel idd..Vorig jaar was Kompany 25k rond deze tijd..Sure, nu is zijn status nog wat verbeterd, zal best weer wat betere stats hebben, maar kom opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
Kompany. 60k.Damn.
Ik zoek een leuk team voor ongeveer 300k. Het liefst in 4-2-3-1, maar die prijzen.
De prijzen zijn echt belachelijk inderdaad. Pakjestijd, zou je denken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op momenteel idd..Vorig jaar was Kompany 25k rond deze tijd..Sure, nu is zijn status nog wat verbeterd, zal best weer wat betere stats hebben, maar kom op
Bioscoopbroekje aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, ik ga bij een vriend kijken
Tot dat je zelf een pakje open maakt en er alleen maar troep uit krijgt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
De prijzen zijn echt belachelijk inderdaad. Pakjestijd, zou je denken.
Jammerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, ik ga bij een vriend kijken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jammer
Kamikazie zou ook wel niet gaan.
wat een ziek harde baas is het toch ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Die actie op 0:24.![]()
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie wil 'm afmaken?! Hoeft niet allleen ere/dutch te zijn!
http://futhead.com/fifa/squads/114717/#squad-player
West. Een vriend wou niet op oost want die wil zitten, en niet 90 min staan. Vak Jquote:
90 minuten staan en stil zijn is natuurlijk ook saaiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
West. Een vriend wou niet op oost want die wil zitten, en niet 90 min staan. Vak J
Jij houdt het niet eens vol om 90 min te staanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
90 minuten staan en stil zijn is natuurlijk ook saai
Jij gaat altijd loco in het stadion natuurlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
90 minuten staan en stil zijn is natuurlijk ook saai
Aha oké, veel plezier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
West. Een vriend wou niet op oost want die wil zitten, en niet 90 min staan. Vak J
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij houdt het niet eens vol om 90 min te staan
Je hebt gelijk dat de sfeer meestal bagger is, maar in EL duels is de sfeer (gek genoeg) toch wel redelijk
Wat denkte, pilletje in de mik en stuiteren als een mangalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat altijd loco in het stadion natuurlijk
Thanks, 3-2 mark my wordsquote:
geen partychat hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clubs gaat ineens kut, en niemand van je teammaten reageren op een bericht
Nouuu boehoe.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijknet zoveel gelijk als het aantal spelers van Dnipr in de selectie van Oekraine
Skype zal ongetwijfeld mooier klinken, van wat ik van YT mag geloven is xbox mic net zo verrot als die van de ps3quote:
Ik mis hem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een ziek harde baas is het toch ook
Nasri.quote:
Er zaten er 2 van die club bijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nouuu boehoe.
Ik zei hofleverancier.
Er staan er 4 in de basis. 4 van nog een club. Technisch gezien zijn ze dan hof leverancier
Nee, in die link die Kamikazie toen gaf, zaten er 100% 4 want heb het zelf gezocht. De wedstrijd tegen Engeland ging het over.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zaten er 2 van die club bijKiev is hofleverancier.
toffe bewegingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Die actie op 0:24.![]()
[..]
nou YT kan je dan niet geloven want het klinkt gewoon prima. Vooral als mathijs praat is het erg duidelijk te horen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Skype zal ongetwijfeld mooier klinken, van wat ik van YT mag geloven is xbox mic net zo verrot als die van de ps3
Het zijn maar kuuuuuuut kakkerlakkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
toffe beweging. Voor de rest is het een kwal natuurlijk
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn maar kuuuuuuut kakkerlakken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn maar kuuuuuuut kakkerlakken
Goede aanvoerder ben je danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen foto kan vinden van hem huilend in zijn shirt. Wat een aanvoerder was het toch.
Ach, hij heeft ervan geleerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede aanvoerder ben je danproberen een andere club in diskrediet te brengen
en dan loopt iedereen te huilen over Immers
Wereld op zijn kop
rondje kruisjequote:
Jol helemaal op het einde haha.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen foto kan vinden van hem huilend in zijn shirt. Wat een aanvoerder was het toch.
Ajax supporters huilen niet om Immers die stelt toch niets voor. Laat hem vooral op jacht gaan dan zetten we hem wel op zijn plaatsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede aanvoerder ben je danproberen een andere club in diskrediet te brengen
en dan loopt iedereen te huilen over Immers
Wereld op zijn kop
Ba is een beestquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef zerokil het volgende:
Hoe speelt Demba Ba?
Moet iemand naast Balotelli hebben en wil een soort zelfde speler.
Het werd alleen massaal opgeblazen in de media en er waren echt wel joden die erom gingen huilen. Maar ok, jij mag het ontkennen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax supporters huilen niet om Immers die stelt toch niets voor. Laat hem vooral op jacht gaan dan zetten we hem wel op zijn plaats
Pepe, Mirandaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Welke CB moet ik nemen in de Liga BBVA. Geen Ramos maar een andere
Ja. Inderdaad. Grgr...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het werd alleen massaal opgeblazen in de media en er waren echt wel joden die erom gingen huilen. Maar ok, jij mag het ontkennen.
Ja, prima CBquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Miranda ?, die van Atletico Madrid ?
Ik ken niemand die er wat om heeft gegeven alleen wat bestuursleden die het afkeuren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het werd alleen massaal opgeblazen in de media en er waren echt wel joden die erom gingen huilen. Maar ok, jij mag het ontkennen.
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
En nu het Milan uit- en thuistenue in 1 pack.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Godver.Ik krijg gewoon nog een grindtegel in m'n pack.
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Tot dat je zelf een pakje open maakt en er alleen maar troep uit krijgt.
Sja pace en skillen kan hij ben alleen niet onder de indruk van zijn schotquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier al ervaring met Quintero?
Haha, ach. Het waren de laatste paar FIFA-points op m'n account. Ik denk dat ik dit jaar geen pakjes meer openmaak voor echt geld.quote:
Ik kijk even op youtube en er zitten toch wel mensen in hun maag met die uitspraken van Immers. En diezelfde kneuzen zitten natuurlijk de boel onder te spuiten bij dat filmpje van juf Jaenet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er wat om heeft gegeven alleen wat bestuursleden die het afkeuren.
LT erbijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee, dat ie helemaal over de bal heen schiet.
Jaloers?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelden een speler gezien die zo ver in de kont van de supporters wou zitten als hem
Vargas van Anderlecht is baasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier met een silver team/silver speler die er echt uitspringt bij hem? Alle goede brasilvers geprobeerd maar spelen echt ruk, mijn Eresilvers zijn nog beter.
Op Fifa 12 ook met echt geld pakjes opengemaakt. Niks goeds uit gekregen. Doe het ook niet meerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, ach. Het waren de laatste paar FIFA-points op m'n account. Ik denk dat ik dit jaar geen pakjes meer openmaak voor echt geld.Zat ook weer helemaal niets in, dus de verleiding om meer open te maken is niet zo groot.
Mag ik misschien je team zien waar je hem in speelt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vargas van Anderlecht is baas
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier met een silver team/silver speler die er echt uitspringt bij hem? Alle goede brasilvers geprobeerd maar spelen echt ruk, mijn Eresilvers zijn nog beter.
Ben ik het mee eens. Verder vond ik Ortega van Hoffenheim ook prima. En verder uiteraard Arizala, Quintero, Kouyaté en Olave.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vargas van Anderlecht is baas
Vind ik ookquote:
Verthongen heel zijn carriere bij Ajax gespeeld. Guidetti een jaar verhuurd aan Feyenoord zie je de verschillen al Steeffie. Die kerel heeft niets anders lopen doen dan slijmen en als hij voor Twente had gespeeld had hij precies hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaloers?Wat deed vertonghen dan met zijn populistische gedrag?
tsjonge jonge hé. Verder kijken dan je neus lang is dat blijkt nogal moeilijk voor sommigen.
Netjesquote:
Als als als. Leuke aannames. Maak nu eens de boel hard ipv dat slappe gewouwel iedere keer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verthongen heel zijn carriere bij Ajax gespeeld. Guidetti een jaar verhuurd aan Feyenoord zie je de verschillen al Steeffie. Die kerel heeft niets anders lopen doen dan slijmen en als hij voor Twente had gespeeld had hij precies hetzelfde gedaan
Ik zoek daar het stilstaande plaatje van, met de tekst "neger, wat."quote:
Had 3-5-2 met Ezekiel, Cyriac en hem voorin de rest kun je zo invullen met pro leaguequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mag ik misschien je team zien waar je hem in speelt?
Krijgt jouw piemel ooit nog aandacht?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hansson heeft best goede stats voor een silver GK, alleen zijn handling is niet goed. Wel 84 DIV, 79 REF, 83 KIC en 72 POSVerder heeft Mahlangu 88 pace als CM. Dus Twente onderschat de tegenstander gewoon
Lukaku, Iturbe, Kouyate, Nei en Moukandjoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Hij zegt precies wat de mensen wilden horen. Je meent toch ook niet echt dat hij nog ooit bij Feyenoord gaat voetballen he?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als als als. Leuke aannames. Maak nu eens de boel hard ipv dat slappe gewouwel iedere keer.
Zegt je glazenbol dat allemaal? Waar kan ik zo'n ding kopen? Jij weet alles met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zegt precies wat de mensen wilden horen. Je meent toch ook niet echt dat hij nog ooit bij Feyenoord gaat voetballen he?
Wat is dat voor vreemde vraag?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Krijgt jouw piemel ooit nog aandacht?
quote:
Omdat andere dingen volgens mij weinig aandacht krijgen. Volgens mij is al het eelt op je handen niet van het fappen maar van het klikken op bronze packs.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is dat voor vreemde vraag?
Waarom vergelijk je iemand die heel zijn carrière bij een club heeft gevoetbald met iemand uit Zweden die een jaar wordt verhuurd aan een club?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zegt je glazenbol dat allemaal? Waar kan ik zo'n ding kopen? Jij weet alles met 100% zekerheid te zeggen.
En hoezo clubliefde van Vertonghen? Hij wilde niet bijtekenen toch, hij wilde naar het buitenland. Wat een clubliefde.
Zoiets postte ik ook ooit een keer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef Baje het volgende:
Doet er iemand mee aan Project F?
Ik wil graag een paar spelers pricefixen wie doet er mee?
Als je mee wilt doen kan ik ideetjes gebruiken.
We're going to be rich
Nee, dat valt best wel mee. Ik gebruikte net nog dequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat andere dingen volgens mij weinig aandacht krijgen. Volgens mij is al het eelt op je handen niet van het fappen maar van het klikken op bronze packs.
PS3, Fiksboks?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef Baje het volgende:
We're going to be rich
als je ff zegt welke.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef Baje het volgende:
We're going to be rich
ok sturr mai mar pm for die praisfiexquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef Baje het volgende:
We're going to be rich
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoiets postte ik ook ooit een keer.
quote:Jose Mourinho on Mario Balotelli
in an interview with CNN:
"Mario was good fun. I could
write a book of 200 pages of my
two years in Inter with Mario, but
the book would be not a drama.
The book would be a comedy! I
remember one in Kazan. We
went to Kazan in the Champions
League. In that match, I had all
my strikers injured. No Milito, no
Eto'o. I was really in trouble and
Mario was the only one. Mario
gets a yellow card in minute 42 or
43. So, when I go to the dressing
room at half time, I spent, I
would say, 14 minutes of the 15
speaking only for Mario. "Mario, I
cannot change you. I cannot
make a change. I don't have a
striker on the bench. Don't touch
anybody. Play only with the ball.
When we lose the ball, no
reaction. If somebody provocates
you, no reaction. If the referee
makes a mistake, no reaction.
Mario, please"
Minute 46, red card!"
Nu ga je iemand vergelijken die niet kan voetballen met iemand die het wel kan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je iemand die heel zijn carrière bij een club heeft gevoetbald met iemand uit Zweden die een jaar wordt verhuurd aan een club?
Bij Ajax hadden ze dat met Rosales die ging toen hij geblesseerd was in eens op 410 staan en ging daar populair lopen doen
Goed dan jongen. Ik begon me al zorgen te maken. Eet nu je liga en ga vroeg slapen. Er ligt een schoon boxertje voor je klaar en succes met de voetbal.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat valt best wel mee. Ik gebruikte net nog deemoticon vanwege die blonde in dat filmpje van KSI, en ik doe heus wel andere dingen alleen ik post daar niet over.
Gewoon IF Koscielnyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoiets postte ik ook ooit een keer.
Pricefixen met mensen die hier nooit posten, dat klinkt fantastischquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef Baje het volgende:
We're going to be rich
Ik zie het gewoon helemaal voor me ook. Mourinho die de heletijd loopt te praten, en Ballotelli ja knikken om vervolgens zijn eigen gang gaan.quote:
Ja, of iemand die zegt: we gaan iemand price fixen. En daarna: als je ideetjes hebt kan ik die wel gebruiken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pricefixen met mensen die hier nooit posten, dat klinkt fantastisch
quote:
Gelukkig heeft dat er niets mee te maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu ga je iemand vergelijken die niet kan voetballen met iemand die het wel kan.
Daar kun je op bouwen. Ik doe ook meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik doe alleen mee als Jay_Snake ook meedoet.
Jucilei dus vast ook, als je die niet goed vindtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Zijn er beelden van die rode kaart?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:31 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon helemaal voor me ook. Mourinho die de heletijd loopt te praten, en Ballotelli ja knikken om vervolgens zijn eigen gang gaan.
Ik denk het wel. Of denk jij dat iemand die niet kan voetballen zomaar op handen gedragen wordt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heeft dat er niets mee te maken.
Ik ga nooit eerder dan 0:00 op bedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed dan jongen. Ik begon me al zorgen te maken. Eet nu je liga en ga vroeg slapen. Er ligt een schoon boxertje voor je klaar en succes met de voetbal.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie wilt hem afmaken? Er zijn geen eisen, enkel deze formatie en deze spelers!
Alvast bedankt
http://futhead.com/fifa/squads/115190/#
Ik zie ook zo niks op google. Zal wel een wedstrijd zijn uit 2009.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn er beelden van die rode kaart?Ik kan niets vinden.
Jep! Na een hele dag op school ben ik niet fris genoeg meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zit echt de hele dag zonder inspiratie he?
Klopt, je had gelijk want Guidetti kan niets tov Rosales. Jwz..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Of denk jij dat iemand die niet kan voetballen zomaar op handen gedragen wordt?
Ik vind het gewoon een baas hoor. Zulke spelers maken het voetbal gewoon nóg leuker om te volgen.quote:
Ga lekker vroeg op bed dan. En vergeet je wachtwoord. En log eerst uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Jep! Na een hele dag op school ben ik niet fris genoeg meer.
Je kunt zelf toch wel bedenken welke spelers je in de eredivisie goed/tof vindt? Als het nou een MLS team zou zijn, waar je echt de spelers in Fifa moet kennen zou ik het snappen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Jep! Na een hele dag op school ben ik niet fris genoeg meer.
Taiwo is een optie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:36 schreef Baje het volgende:
Leuk die vele reacties!
Tevens post ik niet zo vaak ivm met mijn schoolwerk. Ik heb volgende week schoolexamens..
Ik speel trouwens op de PS3, degene die mee wil doen en ook op de ps3 speelt, reageer dan op deze post. Mijn voorkeur gaat uit naar een speler rond de 1k tot 15k. Ook lijkt me het slimste een snelle speler uit de liga bbva of barclays.
Laat U aub horen!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:36 schreef Baje het volgende:
Leuk die vele reacties!
Tevens post ik niet zo vaak ivm met mijn schoolwerk. Ik heb volgende week schoolexamens..
Ik speel trouwens op de PS3, degene die mee wil doen en ook op de ps3 speelt, reageer dan op deze post. Mijn voorkeur gaat uit naar een speler rond de 1k tot 15k. Ook lijkt me het slimste een snelle speler uit de liga bbva of barclays.
Laat U aub horen!
Tis maar wat je net wil, hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga lekker vroeg op bed dan. En vergeet je wachtwoord. En log eerst uit. [ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:36 schreef Baje het volgende:
Leuk die vele reacties!
Laat U aub horen!
Preciesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een baas hoor. Zulke spelers maken het voetbal gewoon nóg leuker om te volgen.
Dat snap ik wel, maar ik wil niet specifiek een Eredivisie team, daar draait 't omquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt zelf toch wel bedenken welke spelers je in de eredivisie goed/tof vindt? Als het nou een MLS team zou zijn, waar je echt de spelers in Fifa moet kennen zou ik het snappen.
Hee ik ben er al mee begonnen ik koop alle balotellis op onder de 10k en zet ze er op voor 80k doe je meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:36 schreef Baje het volgende:
Leuk die vele reacties!
Laat U aub horen!
Een tip.. niet de naam van je speler posten op het forum hier, er zijn veel mensen die meelezen en dan loopt het mis.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:36 schreef Baje het volgende:
Leuk die vele reacties!
Laat U aub horen!
quote:
je mag ze ook voor 20k doorverkopen aan mij hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hee ik ben er al mee begonnen ik koop alle balotellis op onder de 10k en zet ze er op voor 80k doe je mee
De undercutter. Iedereen hield zich aan zijn woord om de Taiwo-prijs hoog te houden en meneer vond het nodig om ze enkele k's eronder aan te bieden.quote:
oke DM me maar dan spreken we iets af. hou ik van, lekker snel winst makenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef Baje het volgende:
[..]
je mag ze ook voor 20k doorverkopen aan mij hoor
Oh, dat weet ik nog ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De undercutter. Iedereen hield zich aan zijn woord om de Taiwo-prijs hoog te houden en meneer vond het nodig om ze enkele k's eronder aan te bieden.Opperkneus.
Een dik silver team met Balotelli.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef WezepAFCA het volgende:
Een dik silver team maken of een team met Balotelli
hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oke DM me maar dan spreken we iets af. hou ik van, lekker snel winst maken
Balotelli spits, Koevermans CF, rest dik silver MLSquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef WezepAFCA het volgende:
Silvers. Balotelli kost denk ik over een paar weken de helft van nu.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef WezepAFCA het volgende:
Ja dat denk ik dus ook. Maar die zilveren CB's die nu 60k kosten zullen ook niet duurder wordenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Silvers. Balotelli kost denk ik over een paar weken de helft van nu.
Ik wil ook 1 bazenteampje voor rond de 500K, maar weet echt niet wie ik moet kopen en waar ik omheen moet bouwen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Voor 43k ofzo. En Olave zojuist voor 26k. Heb nu zo'n 250k op de bank, ga eerst nog de rest van die teams verkopen en dan 1 bazenteampje maken.
Aguero en Balotelliquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:43 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik wil ook 1 bazenteampje voor rond de 500K, maar weet echt niet wie ik moet kopen en waar ik omheen moet bouwen.
Ik zit aan Aguero te denken. Alleen vind ik hem aardig aan de prijzige kant.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:43 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik wil ook 1 bazenteampje voor rond de 500K, maar weet echt niet wie ik moet kopen en waar ik omheen moet bouwen.
IF Suarez is een beestquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:43 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee. Ga weg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef Baje het volgende:
Doet iemand nou mee aan de pricefix op de ps3? stuur mij een DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we gedaan geloof ik. Bijna iedereen heeft er 1 of meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
Hadden IF Altidore massaal in moeten slaan de eerste week
Ik heb er nog een paarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Toefjes het volgende:
Hadden IF Altidore massaal in moeten slaan de eerste week
Bijna iedereenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hebben we gedaan geloof ik. Bijna iedereen heeft er 1 of meer.
Balotelli wil ik er sowieso in hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aguero en Balotelli
of
Di Natale en Balotelli
Fiorentina uit daar was ik bijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer dat Bakircioglu niet meer in FUT zit. Fantastische speler.
Alles verkopen 150c. Contract, fitness en spelers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
DarkSonic2, wat doe jij eigenlijk met de inhoud van die 400c packs? Gooi je gewoon alles weg? Hou je alleen de duurdere spelers en maak je daar dan niet gewoon verlies op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |