PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
FC Legitquote:
Trochowski, Gundoganquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:12 schreef Drolflap het volgende:
Iemand een tip voor een duitse CDM behalven Khedira kan eventuel een CM zijn?
Speler discarden of iemand lief aankijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:13 schreef Ramkraker het volgende:
Het contract van mijn manager is afgelopen, en ik heb niet genoeg coins om een contract te kopen.. ik kan nu dus geen matches spelen, hoe kan ik nu verder?
Zonder managerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:13 schreef Ramkraker het volgende:
Het contract van mijn manager is afgelopen, en ik heb niet genoeg coins om een contract te kopen.. ik kan nu dus geen matches spelen, hoe kan ik nu verder?
Kan ik ook niet anders met zulke goede stats en die lengte.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Ibarbo is trouwens echt een baas op CDM weer
Divisie 5 welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Eerste potje fut, 7-1 gewonnen.Zijn die uitslagen altijd zo?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik kwam gister een Duitser tegen met de naam Hidolf Atler.
de manager dumpen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:13 schreef Ramkraker het volgende:
Mm oke, en ik bedenk me net dat ook iets van 6 spelers geen contract meer hebben, maar als ik die weggooi dan heb ik niet genoeg spelers meer, volgens mij kan ik beter opnieuw beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speler discarden of iemand lief aankijken
ditquote:
Ik speel altijd zonder manager op 99 chem merk geen verschilquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:13 schreef Ramkraker het volgende:
Heb ik ook al eens moeten doen jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:16 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Mm oke, en ik bedenk me net dat ook iets van 6 spelers geen contract meer hebben, maar als ik die weggooi dan heb ik niet genoeg spelers meer, volgens mij kan ik beter opnieuw beginnen
Indien Brons: Speel een wedstrijd en koop een pakje (aantal contracten)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:16 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Mm oke, en ik bedenk me net dat ook iets van 6 spelers geen contract meer hebben, maar als ik die weggooi dan heb ik niet genoeg spelers meer, volgens mij kan ik beter opnieuw beginnen
Ja klopt, maar ben nu bezig met een carrierequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wij zouden nog eens een potje doen.
Wij hadden 1 punt tekort voor promotiequote:
zit er in.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand toevallig of Rutte in FUT zit?
Voor zover ik weet zitten er geen politici in FUT.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand toevallig of Rutte in FUT zit?
Voor welke divisiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij hadden 1 punt tekort voor promotie
9quote:
Van 7 op 6quote:
quote:
Wat is deze, ik word niet gevraagdquote:
Ik weet dat ik afgelopen 2 dagen minder speelde maar mij nu al ontervenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wist het eerst ook niet maar ik kwam toevallig online en toen waren ze al bezig
bronzen pakjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:39 schreef baasvandemaffia het volgende:
Hoe de fuck krijgen jullie zoveel coins zonder echt geld uit te geven. Ik zit nu op 7k maar ik weet niet echt een snelle manier om op 100.000 te komen
Ja dat ben ik ook aan het doen, maar de helft verkoopt niet zoals badges, tenues enzo die ik krijgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar ff tamperen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dit is goed. Elkaar motiveren
150/200binquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:40 schreef Nickskuh het volgende:
Verkopen jullie bronzen contracten voor 150 nu kopen? ik krijg ze niet weg
Ik heb die van P. Warszawa, dat is echt een bazenbadge, evenals het thuisshirt trouwensquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die onorginele badges op de PS3
Don't do it!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
Krijg ik net een 4200 MSP kaart cadeaukan je geen points toevoegen door een fout
Poolse kits en badges zijn echt baas idd. Dat clownspak bijvoorbeeld, ik weet alleen niet meer welke club dat is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb die van P. Warszawa, dat is echt een bazenbadge, evenals het thuisshirt trouwens
Niet allesquote:
Nu ik er over nadenk, andere spellen zijn toch ruk: besteed gewoon alles aan Fifa.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet allesGebruik een deel later bij DLC's van andere spellen
Ik ga even zoeken voor jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
Kan ik online ergens onze club zien?
Koning.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:57 schreef Rijst het volgende:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/clubs/392A0001/5585/overview
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:41 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alleen heeft Toefjes een dik team en nog 2 benzema's
Jij bent echt goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Tradeprofit 580k en nog 3 dikke teams + 5 IF's en Gerrard/Lampard en Modric op de TP
![]()
Ik heb nog mijn starterslogo (een of ander goedkoop Duits team..)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:59 schreef Maks0s het volgende:
Welke shirts/badges gebruiken jullie? Ik heb deze:
[ afbeelding ]
godverdomme, dan zal die in erectie wel +5 cm krijgenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Tradeprofit 580k en nog 3 dikke teams + 5 IF's en Gerrard/Lampard en Modric op de TP
![]()
Dank u, dank uquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt goed.
Handtekening graag!!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je ook een penis of is dat nou juist het probleem dat je probeert te compenseren?
Ik ben spits en heb een na hoogstequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben spits en heb het hoogste pass succes
En we zijn ook nog is allebei dikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben spits en heb een na hoogste
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand die voor mij een leuk team in elkaar wilt zetten? Budget +- 60k, formatie maakt niet uit, heb eigenlijk geen voorkeuren
Nee hoor, mijn poppetje is klein en dunquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En we zijn ook nog is allebei dik
Ik ruik jaloeziequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je ook een penis of is dat nou juist het probleem dat je probeert te compenseren?
Godverdomme veel tekst ga ik toch niet lezen ....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1965705.page
Goed topic.
Paco Rabanna Originalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
Als jaloezie ruikt zoals mij dan ruikt het meestal naar Paco Rabanna, one million
Mensen aansporen om ultre defensief te laten spelenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1965705.page
Goed topic.
Deze heb ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
Als jaloezie ruikt zoals mij dan ruikt het meestal naar Paco Rabanna, one million
Die heeft mijn broertje ook, echt een kampersgeurtjequote:
werkte anders prima toen ik het gebruikte.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mensen aansporen om ultre defensief te laten spelenGodver wat ga je dan een saaie potjes krijgen
Alleen voor mensen die meer dan 1 miljoen aan coins hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heeft mijn broertje ook, echt een kampersgeurtjeMaar hij is ook zo'n opschepper dus daar zal het wel mee te maken hebben, dat het ook nog eens 1 million heet
Ik ga het nu ook zeker doen als ik daardoor alles win. Ik moet zo vaak tegen defensieve mietjes die counteren en crossen. Het wordt tijd dat ik vuur met vuur ga bestrijden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
werkte anders prima toen ik het gebruikte.
De aanval is de beste verdediging.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga het nu ook zeker doen als ik daardoor alles win. Ik moet zo vaak tegen defensieve mietjes die counteren en crossen. Het wordt tijd dat ik vuur met vuur ga bestrijden.
Vuur met vuur bestrijden steefie toch wat een taal!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga het nu ook zeker doen als ik daardoor alles win. Ik moet zo vaak tegen defensieve mietjes die counteren en crossen. Het wordt tijd dat ik vuur met vuur ga bestrijden.
Code ingevoerd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heren
Vraagje: ik heb een Ultimate Edition gekocht (op PS3), maar kan nergens mijn gratis pack vinden...iemand?
Ik dacht dat erop stond, dat die code maar tot 3 oktober in te voeren was?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heren
Vraagje: ik heb een Ultimate Edition gekocht (op PS3), maar kan nergens mijn gratis pack vinden...iemand?
Reus in de spits en dan Gundogan naar de zijkant en Gerrard centraalquote:
Met wat? en waarom tweede account:Pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Op mijn tweede account al 5k verdiend
playstation store en anders xbox marketplacequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dacht het wel. Waar ook alweer?
En verder dan? Heb dan wel een klein ventje in de spits staanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Reus in de spits en dan Gundogan naar de zijkant en Gerrard centraal
Omdat ik dan nog meer kans heb om een rijke tatta te worden!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:15 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Met wat? en waarom tweede account:P
haha,zinloosquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik dan nog meer kans heb om een rijke tatta te worden!
BPLquote:
1,80 is prima zat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En verder dan? Heb dan wel een klein ventje in de spits staan
Thanks!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
playstation store en anders xbox marketplace
Ja al zou ik Boateng boven Hummels verkiezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/113429/#
[ afbeelding ]
zo dan?
Hoop dat ik het red
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja al zou ik Boateng boven Hummels verkiezen
Balotelliquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Anonymous61 het volgende:
Wie weet er een sick duo met Ba? Cissé van Newcastle heb ik al, maar miss iemand betere SP met Ba?
Bent?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Anonymous61 het volgende:
Wie weet er een sick duo met Ba? Cissé van Newcastle heb ik al, maar miss iemand betere SP met Ba?
Bel?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef Anonymous61 het volgende:
vieze opschepper ;pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik alles bij elkaar aan waarde iets boven de 400k zit.Is dat goed? Of gemiddeld hier?
heb jij op balanced niet dat je bij balverlies compleet wordt overlopen dan? Mijn backs waren extra vleugelspelers en mijn CDM een spitsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speel alleen 3-5-2quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij op balanced niet dat je bij balverlies compleet wordt overlopen dan? Mijn backs waren extra vleugelspelers en mijn CDM een spits
Dat mag toch niet???????????quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat ik maar even office 2010 ga 'kopen'
Jonge, ik koop het tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat mag toch niet???????????
heb je geen msdn account gratis office 2010quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat ik maar even office 2010 ga 'kopen'
Nee, ik kreeg het anders altijd gratis van mijn pa maar die heeft 2007 en ik wil 2010quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
heb je geen msdn account gratis office 2010
2007 vind ik chillerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg het anders altijd gratis van mijn pa maar die heeft 2007 en ik wil 2010
lol nee anders gebeurt ditquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik had 2003 hiervoor dus weet het nietquote:
MSDN ftw. Gratis win7, visual studio Ultimate allesssquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:31 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
MSDN ftw. Gratis win7, visual studio Ultimate allesss
Je bent gewoon slechtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef Confetti het volgende:
Ik stap weer af van dat tering 5atb![]()
Je komt echt amper aan de bal en je enige kans om te scoren zijn snelle 1-2'tjes.
dit jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
MSDN ftw. Gratis win7, visual studio Ultimate allesss
dan zal het wel aan mij liggen. Speel 4321 dus misschien ligt het daar aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speel alleen 3-5-2het valt wel mee. Ik wordt vooral na een corner eruit gecounterd of wanneer ik op ultra aanvallend sta als ik 1 goal achtersta omdat die andere uit een corner ofzo scoort
10 en ze kwamen 1 punt tekort om te promoverenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Welke divisie zitten jullie?
Zag laatst dat jullie op onze club liepen te haten
Euhh divisie 7, 1 punt tekort voor promotie naar 6quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Welke divisie zitten jullie?
Zag laatst dat jullie op onze club liepen te haten
Bakkes, anders bel ik de AIVD met je downloadgedragquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
10 en ze kwamen 1 punt tekort om te promoveren
daar heb ik 2 potjes een team mee gehad, werd er finaal uitgecounterd omdat er 0,0 balans wasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan zal het wel aan mij liggen. Speel 4321 dus misschien ligt het daar aan.
O ik ook wel hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben ansich nog wel in voor een potteke
Ik zeg nergens dat ik het doe, ik 'koop' hetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bakkes, anders bel ik de AIVD met je downloadgedrag
Is dat echt waar?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bakkes, anders bel ik de AIVD met je downloadgedrag
nog niet geprobeerd. Windows 7 functioneert primaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
vergeet windows 8 niet (zuigt)
Verkeerde quote denk ik, maar dat komt omdat we nieuwe mensen toevoegen de laatste tijd, beetje experimenteren. Record is nog steeds beter dan dat van julliequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dat echt waar?
Dan ben je echt heeeel slecht namelijk
toen ik meedeed verloren we maar 1x ofzo. Komt niet door mij dusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verkeerde quote denk ik, maar dat komt omdat we nieuwe mensen toevoegen de laatste tijd, beetje experimenteren. Record is nog steeds beter dan dat van jullie
Ja maar dat is ook logisch, als je steeds in een lage divisie blijft speel je tegen slechte tegenstanders en zal je record goed blijven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verkeerde quote denk ik, maar dat komt omdat we nieuwe mensen toevoegen de laatste tijd, beetje experimenteren. Record is nog steeds beter dan dat van jullie
Zijn plaatje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef 5M1L3 het volgende:
bronze packs zitten alleen maar troep in. Wat bepaalt de waarde van een goede bronze..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook logisch, als je steeds in een lage divisie blijft speel je tegen slechte tegenstanders en zal je record goed blijven.
Ja een goede spits is cruciaal dat kloptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hadden echt bad luck ook in de 7e divisie, sweaty goals die de lat raakte enzo
Ronaldo?quote:
Dan moet ik vrees ik etenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef Rijst het volgende:
Ik ga even eten. Over 20minuten cluibs?
dat is niet 'bad luck', dat is karmaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hadden echt bad luck ook in de 7e divisie, sweaty goals die de lat raakte enzo
Full Vitessequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hmm, in welke ligue hebben jullie momenteel een team? En pics als het kan, ik zoek inspiratie voor m'n nieuwe team!
No shit Sherlock...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Thorb het volgende:
Gameplay H2H > Gameplay FUT.
En niet zo'n beetje ook.
Ik speel ook meer H2Hquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Thorb het volgende:
Gameplay H2H > Gameplay FUT.
En niet zo'n beetje ook.
Haha, ik had al een goedkoop team, maar dan heb je 50k over, en wat moet je er dan mee.. heb ik liever een beter team waarmee ik kan verbeteren en lekker veel spelen + winnenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hmm, in welke ligue hebben jullie momenteel een team? En pics als het kan, ik zoek inspiratie voor m'n nieuwe team!
Haha ik zei het tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:43 schreef Alovenac het volgende:
Reus.
EA loopt weel te fucken zeg. Laatste wedstrijd leaved mijn tegenstander, resterende wedstirjden blijft op 0 staan en ik moet nog een wedstrijd spelen. Die win ik, en gegevens kunnen niet verstuurd worden en vervolgens staat er dat ik geleaved heb!
Ik zeg het nog maar een keer: Eredivisie/Dutch met Bonyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Haha, ik had al een goedkoop team, maar dan heb je 50k over, en wat moet je er dan mee.. heb ik liever een beter team waarmee ik kan verbeteren en lekker veel spelen + winnen!
Lekkere teams hoor!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, maar ik wil het uitbouwen, dus dan bijv. Eredivisie met Bony in de spits 352, met Koné ernaast!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar een keer: Eredivisie/Dutch met Bony
Jup 3-5-2 en het speeltquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Lekkere teams hoor!![]()
Is het Franse team 352 als formatie?
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Lekkere teams hoor!![]()
Is het Franse team 352 als formatie?
Wauw, mooi! Ik weet nog niet wat ik nu zal gaan bouwen, alleen wel 352 want vind het echt een bazenformatie!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup 3-5-2 en het speelt22x mee gespeeld en 20x gewonnen en 2x verloren waarvan 1 disconnect.
zozo, 20-2 record? not badquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup 3-5-2 en het speelt22x mee gespeeld en 20x gewonnen en 2x verloren waarvan 1 disconnect.
alleen met dat team, met Bundesliga team speelde ik 14 potjes 3 gewonnen 2 gelijk en 9 verlorenquote:
ohquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
alleen met dat team, met Bundesliga team speelde ik 14 potjes 3 gewonnen 2 gelijk en 9 verlorendat liep van geen kant echt 0,0 balans
Traden jonguh!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jesz wtf, nu al die club value, hoe kan dat nou
Ik had vorig jaar een zilveren en een gouden 4-4-2:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef GuRBuH het volgende:
Ik wil wel eens 4-4-2 proberen deze FIFA. Iemand ideën voor een team met 1 sterke/grote kopsterke ST en 1 rappe, agile ST? Plus nog een RM die lekker kan crossen en redelijk snelle CBs. All gold, <1k per speler.
Oh okje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
Wou een potje H2H tegen je doen Thorben, maar moet zo eten dus vandaar mijn party invite.
thxquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een zilveren en een gouden 4-4-2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond het heerlijk spelen... Torres in dit systeem de fijnste spits die ik heb gehad.
De LM en RM zijn echte aangevers, scoren amper, maar de CM's daarentegen scoorden voor mij veel meer dan in welk ander systeem dan ook, zeker nu met de overpowered afstandschoten lijkt me het ziek om twee goede schutters daar te hebben staan.
Dat bedoelde ik serieus niet.quote:
LM en RM heb je toch in beide formaties?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is er een groot verschil tussen 343 en 352? Want ik wil Eredivisie gaan spelen, maar er zijn weinig goede LM en RM die er geschikt voor zijn..
Vind Danielle lekkerderquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef DutchSL het volgende:
Lekkere kandidate bij Lingo zeg, Lianne![]()
Ze heeft een rode bal gepakt
Ja, maar door de LW en RW in 343 kan je makkelijker verbinden met andere landen etc.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
LM en RM heb je toch in beide formaties?
3-4-3 is kut vergeleken met 3-5-2 man.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja, maar door de LW en RW in 343 kan je makkelijker verbinden met andere landen etc.
Maar wel respect voor haar agressieve speelstijl.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dikke faal van Danielle bij de kraak.
Snap dat gezeik op 5 atb niet zo. Speel liever de hele dag tegen zulke teams ipv tegen Doumbia,Eto'o en Eminekequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:11 schreef Anonymous61 het volgende:
Voor de mensen die 5-2-1-2,5-2-2-1,5-3-2 spelen..![]()
- Don't play 5 atb, it is not fun for anyone - for neither you or your opponent. It is a football sim, you will never see professional teams play 5 atb unless they have extremely bad injury problems or are around 8 leagues below their opponents. Secondly it is a game, which primary objective is to be fun entertainment during your leisure time, be respectful to your opponent, realize they are simply playing to try to have fun too, exploiters ruin the experience for everyone else.
Maar ik wil iets met Eredivisie/dutch en Bony sowieso bouwen, maar hoe ga ik dat doen..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
3-4-3 is kut vergeleken met 3-5-2 man.
[..]
Maar wel respect voor haar agressieve speelstijl.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
En ze kan in ieder geval niet wegrennen. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Lucille: En wat ga je met dat geld doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:09 schreef n0ir het volgende:
Ik sta ingeschreven voor Lingo maar ik vrees de dag dat ik bericht krijg om naar de casting te komen![]()
fut termen gebruiken en wij betalen jequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:09 schreef n0ir het volgende:
Ik sta ingeschreven voor Lingo maar ik vrees de dag dat ik bericht krijg om naar de casting te komen![]()
tof teamquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan het weer met een normale opstelling proberen. God sta ons bij tegen al dat pace
Zeker weten, vooral bij dat inzoom-momentquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef GuRBuH het volgende:
(Vanaf 1:30)
is die gast op de achtergrond niet gewoon Jay, van Inbetweeners US?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lucille: En wat ga je met dat geld doen?
Jij: FUT pakjes kopen
Playastation kopen zodat ik met m'n matties Marcie en SB kan spelen!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
nvm, heb 't al.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:09 schreef pascal08 het volgende:
Wie zouden jullie op CB en RB zetten? Linken met Diego Alves hoeft niet. Sissoko op CM heeft nog 1 link nodig, Biabiany niet.
[ afbeelding ]
Wel meer jouw niveau ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Playastation kopen zodat ik met m'n matties Marcie en SB kan spelen!!!
Ziek team man. Hoe kom je aan al die coins? Nog van het tamperen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan het weer met een normale opstelling proberen. God sta ons bij tegen al dat pace
Maak voor de grap eens een silverteamquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon tradenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziek team man. Hoe kom je aan al die coins? Nog van het tamperen?
En bronze packs openenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
- Wat doe je zoal in je vrije tjid
0 Op de 59e minuut hangen
Netjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, gewoon traden. Kost ook niet zo bizar veel, denk iets rond de 300-450k.
Lucille: Wat vind jij het meeste irritante in het dagelijks leven?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je sinds de release nog van tamperen beschuldigd Lindje?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziek team man. Hoe kom je aan al die coins? Nog van het tamperen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lucille: Wat vind jij het meeste irritante in het dagelijks leven?
Jij: Dat ik gehandicapt word, omdat ik met een duur team speel.
Lucille zegt trouwens ook dat handicap niet bestaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Que? Niet zoveel hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je sinds de release nog van tamperen beschuldigd Lindje? [ afbeelding ]
Die uitspraak is ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
HAHA HET LEVEN IS NET LUCILLE WERNER HET KAN RAAR LOPEN HAHAHA
Elke avond post je in een opsomming al je geld en bezittingen en als iemand dan wat meer heeft vraag je of ze tampertramps zijnquote:
godver mijn drinkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ja hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker weten, vooral bij dat inzoom-moment
Echt niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Elke avond post je in een opsomming al je geld en bezittingen en als iemand dan wat meer heeft vraag je of ze tampertramps zijn
Xbox Live ligt er ook uit bij mij.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die is er ook weer
Terwijl je zelf dus in de buurt zit qua coinsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt niet.Aangezien ik mijn coins in m'n teams heb zitten, stond ik er ook van te kijken dat ik 400k heb. Als ik dan zo'n ziek team van Confetti zie, dan kan ik me bijna niet voorstellen dat ik ook (bijna) zoiets kan betalen.
Ik bedoel het in ieder geval niet negatief.
Ja ik net ook nog, maar 1 minuut geleden werd ik gekicktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
Ik zat er net nog in, maar ging weg omdat er niemand was om te clubben
Twente achterWas het goede goaaaaal?
Aardige goal. Goede cross. Twente begon echt ongeconcentreerd..net al wel bijna de 1-1 (Boyata kopbal binnenkant paal)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
Ik zat er net nog in, maar ging weg omdat er niemand was om te clubben
Twente achterWas het goede goaaaaal?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
XBL ligt er in heel Nederland uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |