PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
FC Legitquote:
Trochowski, Gundoganquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:12 schreef Drolflap het volgende:
Iemand een tip voor een duitse CDM behalven Khedira kan eventuel een CM zijn?
Speler discarden of iemand lief aankijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:13 schreef Ramkraker het volgende:
Het contract van mijn manager is afgelopen, en ik heb niet genoeg coins om een contract te kopen.. ik kan nu dus geen matches spelen, hoe kan ik nu verder?
Zonder managerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:13 schreef Ramkraker het volgende:
Het contract van mijn manager is afgelopen, en ik heb niet genoeg coins om een contract te kopen.. ik kan nu dus geen matches spelen, hoe kan ik nu verder?
Kan ik ook niet anders met zulke goede stats en die lengte.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Ibarbo is trouwens echt een baas op CDM weer
Divisie 5 welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
Eerste potje fut, 7-1 gewonnen.Zijn die uitslagen altijd zo?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:14 schreef DutchSL het volgende:
Ik kwam gister een Duitser tegen met de naam Hidolf Atler.
de manager dumpen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:13 schreef Ramkraker het volgende:
Mm oke, en ik bedenk me net dat ook iets van 6 spelers geen contract meer hebben, maar als ik die weggooi dan heb ik niet genoeg spelers meer, volgens mij kan ik beter opnieuw beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speler discarden of iemand lief aankijken
ditquote:
Ik speel altijd zonder manager op 99 chem merk geen verschilquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:13 schreef Ramkraker het volgende:
Heb ik ook al eens moeten doen jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:16 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Mm oke, en ik bedenk me net dat ook iets van 6 spelers geen contract meer hebben, maar als ik die weggooi dan heb ik niet genoeg spelers meer, volgens mij kan ik beter opnieuw beginnen
Indien Brons: Speel een wedstrijd en koop een pakje (aantal contracten)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:16 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Mm oke, en ik bedenk me net dat ook iets van 6 spelers geen contract meer hebben, maar als ik die weggooi dan heb ik niet genoeg spelers meer, volgens mij kan ik beter opnieuw beginnen
Ja klopt, maar ben nu bezig met een carrierequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wij zouden nog eens een potje doen.
Wij hadden 1 punt tekort voor promotiequote:
zit er in.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand toevallig of Rutte in FUT zit?
Voor zover ik weet zitten er geen politici in FUT.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef el-blanchito het volgende:
Weet iemand toevallig of Rutte in FUT zit?
Voor welke divisiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij hadden 1 punt tekort voor promotie
9quote:
Van 7 op 6quote:
quote:
Wat is deze, ik word niet gevraagdquote:
Ik weet dat ik afgelopen 2 dagen minder speelde maar mij nu al ontervenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wist het eerst ook niet maar ik kwam toevallig online en toen waren ze al bezig
bronzen pakjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:39 schreef baasvandemaffia het volgende:
Hoe de fuck krijgen jullie zoveel coins zonder echt geld uit te geven. Ik zit nu op 7k maar ik weet niet echt een snelle manier om op 100.000 te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |