PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Ik kreeg vier gratis games, dat was echt geweldig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons duurt het hopelijk geen maand
Bij ons doet ie het weer:) Toch beter dan een maand niet onlinequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kreeg vier gratis games, dat was echt geweldig.
Infamous
Ditquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Confetti het volgende:
Dacht even dat ik geband was op Xbox live voor dat tamperen
Toen had ik mijn PS3 nog niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons doet ie het weer:) Toch beter dan een maand niet online
Met wat voor kermiselftal speelt Sporting dan wel niet.quote:
Lekker voor Labyadquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met wat voor kermiselftal speelt Sporting dan wel niet.
May i vomit?quote:
jahoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel dat er een webapp bestaan?
bestaatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel dat er een webapp bestaan?
Speel dan gewoon h2hquote:
In heel het universum ligt XBL eruit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
In heel de wereld ligt XBL eruit
Bij mij niet meerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In heel het universum ligt XBL eruit.
Kan niet joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Confetti het volgende:
Dacht even dat ik geband was op Xbox live voor dat tamperen
Sorry for the inconvenience.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doet het weer.
Nu krijg ik alleen: "The EA servers are not available at this time."
Ik kon net nog niet verbinden met xblquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doet het weer.
Nu krijg ik alleen: "The EA servers are not available at this time."
Wat een baasquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
I'm standig here with MassiveTits...
Extra>Tamper>Start tamper>{"tradepilesize";40}.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe kon je ook weer je TP uitbreiden naar 40 ?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Extra>Tamper>Start tamper>{"tradepilesize";40}.
Wat een niveau weer vandaagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Extra>Tamper>Start tamper>{"tradepilesize";40}.
Via hoofdmenu en dan bij de catalogus kijken. ca·ta·lo·gus (de; m; meervoud: catalogussen, catalogi)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe kon je ook weer je TP uitbreiden naar 40 ?
Mertens - Suarez - ?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Tuurlijk ga ik PSV niet namaken, maar wel iets met IF Mertens.. iemand tips?
Koevermans, de rest MLS.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
4-3-3 met Belgen en BPLquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Rond de 60k, hahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mertens - Suarez - ?
Bommel - Strootman - De Jong
van der Wiel - Vertonghen - Pepe - Ramos
Valdes
Oké, moment.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik en Mathijs zijn er al. Nu nog StijnDa, Crook en Rijst!
LEKKKKKKKKKKKER ROYSTONquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Roypsv het volgende:
kampioen divisie 1 !!!! 8k en premium goud paket
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN!!!!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:44 schreef Roypsv het volgende:
kampioen divisie 1 !!!! 8k en premium goud paket
Sta dan wel op 20 winst en 7 verlies atm maar ik vind het echt ruk ja, veel te snel alles en elk normaal schot vliegt erin, niet normaal.quote:
Ze zijn allemaal lekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef WezepAFCA het volgende:
Dat blonde wijf in die video van KSI
hoe ik speelde in FIFA 12, kan niet meer.. heel anders leren spelen nu.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Sta dan wel op 20 winst en 7 verlies atm maar ik vind het echt ruk ja, veel te snel alles en elk normaal schot vliegt erin, niet normaal.
zelfdequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hoe ik speelde in FIFA 12, kan niet meer.. heel anders leren spelen nu.
Tja, misschien is het idd even wennen. Vind het nu nog niet echt super leuk zo maar misschien komt dat met de tijd. Win wel redelijk wat dus ik mag eigenlijk niet klagenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hoe ik speelde in FIFA 12, kan niet meer.. heel anders leren spelen nu.
ik sta 7-0-4 nu met FUT.. komt vanzelf denk ik maar :pquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Tja, misschien is het idd even wennen. Vind het nu nog niet echt super leuk zo maar misschien komt dat met de tijd. Win wel redelijk wat dus ik mag eigenlijk niet klagen
Ga je naar het stadionquote:
Maar je hebt/had zeker geen redelijk gouden team of iets?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik sta 7-0-4 nu met FUT.. komt vanzelf denk ik maar :p
Als Omni kanquote:
Slaat echt nergens op momenteel idd..Vorig jaar was Kompany 25k rond deze tijd..Sure, nu is zijn status nog wat verbeterd, zal best weer wat betere stats hebben, maar kom opquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
Kompany. 60k.Damn.
Ik zoek een leuk team voor ongeveer 300k. Het liefst in 4-2-3-1, maar die prijzen.
De prijzen zijn echt belachelijk inderdaad. Pakjestijd, zou je denken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op momenteel idd..Vorig jaar was Kompany 25k rond deze tijd..Sure, nu is zijn status nog wat verbeterd, zal best weer wat betere stats hebben, maar kom op
Bioscoopbroekje aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, ik ga bij een vriend kijken
Tot dat je zelf een pakje open maakt en er alleen maar troep uit krijgt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
De prijzen zijn echt belachelijk inderdaad. Pakjestijd, zou je denken.
Jammerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, ik ga bij een vriend kijken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jammer
Kamikazie zou ook wel niet gaan.
wat een ziek harde baas is het toch ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Die actie op 0:24.![]()
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie wil 'm afmaken?! Hoeft niet allleen ere/dutch te zijn!
http://futhead.com/fifa/squads/114717/#squad-player
West. Een vriend wou niet op oost want die wil zitten, en niet 90 min staan. Vak Jquote:
90 minuten staan en stil zijn is natuurlijk ook saaiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
West. Een vriend wou niet op oost want die wil zitten, en niet 90 min staan. Vak J
Jij houdt het niet eens vol om 90 min te staanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
90 minuten staan en stil zijn is natuurlijk ook saai
Jij gaat altijd loco in het stadion natuurlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
90 minuten staan en stil zijn is natuurlijk ook saai
Aha oké, veel plezier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
West. Een vriend wou niet op oost want die wil zitten, en niet 90 min staan. Vak J
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij houdt het niet eens vol om 90 min te staan
Je hebt gelijk dat de sfeer meestal bagger is, maar in EL duels is de sfeer (gek genoeg) toch wel redelijk
Wat denkte, pilletje in de mik en stuiteren als een mangalquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij gaat altijd loco in het stadion natuurlijk
Thanks, 3-2 mark my wordsquote:
geen partychat hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clubs gaat ineens kut, en niemand van je teammaten reageren op een bericht
Nouuu boehoe.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijknet zoveel gelijk als het aantal spelers van Dnipr in de selectie van Oekraine
Skype zal ongetwijfeld mooier klinken, van wat ik van YT mag geloven is xbox mic net zo verrot als die van de ps3quote:
Ik mis hem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een ziek harde baas is het toch ook
Nasri.quote:
Er zaten er 2 van die club bijquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nouuu boehoe.
Ik zei hofleverancier.
Er staan er 4 in de basis. 4 van nog een club. Technisch gezien zijn ze dan hof leverancier
Nee, in die link die Kamikazie toen gaf, zaten er 100% 4 want heb het zelf gezocht. De wedstrijd tegen Engeland ging het over.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zaten er 2 van die club bijKiev is hofleverancier.
toffe bewegingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Die actie op 0:24.![]()
[..]
nou YT kan je dan niet geloven want het klinkt gewoon prima. Vooral als mathijs praat is het erg duidelijk te horen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Skype zal ongetwijfeld mooier klinken, van wat ik van YT mag geloven is xbox mic net zo verrot als die van de ps3
Het zijn maar kuuuuuuut kakkerlakkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
toffe beweging. Voor de rest is het een kwal natuurlijk
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn maar kuuuuuuut kakkerlakken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn maar kuuuuuuut kakkerlakken
Goede aanvoerder ben je danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen foto kan vinden van hem huilend in zijn shirt. Wat een aanvoerder was het toch.
Ach, hij heeft ervan geleerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede aanvoerder ben je danproberen een andere club in diskrediet te brengen
en dan loopt iedereen te huilen over Immers
Wereld op zijn kop
rondje kruisjequote:
Jol helemaal op het einde haha.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen foto kan vinden van hem huilend in zijn shirt. Wat een aanvoerder was het toch.
Ajax supporters huilen niet om Immers die stelt toch niets voor. Laat hem vooral op jacht gaan dan zetten we hem wel op zijn plaatsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede aanvoerder ben je danproberen een andere club in diskrediet te brengen
en dan loopt iedereen te huilen over Immers
Wereld op zijn kop
Ba is een beestquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef zerokil het volgende:
Hoe speelt Demba Ba?
Moet iemand naast Balotelli hebben en wil een soort zelfde speler.
Het werd alleen massaal opgeblazen in de media en er waren echt wel joden die erom gingen huilen. Maar ok, jij mag het ontkennen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax supporters huilen niet om Immers die stelt toch niets voor. Laat hem vooral op jacht gaan dan zetten we hem wel op zijn plaats
Pepe, Mirandaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Welke CB moet ik nemen in de Liga BBVA. Geen Ramos maar een andere
Ja. Inderdaad. Grgr...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het werd alleen massaal opgeblazen in de media en er waren echt wel joden die erom gingen huilen. Maar ok, jij mag het ontkennen.
Ja, prima CBquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Miranda ?, die van Atletico Madrid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |