Waar is mijn bestelling dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zei niet dat het wel goed zat (vooral omdat hij meer dubieuze aanbiedingen heeft/had).
Ik zei toen, ik heb in ieder geval een tracking(met het idee van er is iets onderweg) Kan dus ook best een armbandje zijn (al hoop ik nog stellig en tegen beter weten in van niet
).
[..]
Hoax, chinezen stoppen niet met werken!
[..]
Shit, zie het nu ook (en weet het wel zeker), 5050 ledjes kunnen wel RGB zijn maar deze niet (dus bij 1 kleur doet 1 op de drie het (lijkt mij).
$25.39 voor meerkleurige leds (zelfde seller: http://www.ebay.com/sch/m(...)at=0&_ssn=jafa-beads)
jonguh dat doen die chinezen niet, das POSTNL die traag isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waar is mijn bestelling dan?
DHL Expressquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
jonguh dat doen die chinezen niet, das POSTNL die traag is![]()
![]()
Google Translate of even mailen naar een taobao agent en kijken of ze voor jou kunnen kijken wat de specs zijn en kosten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:16 schreef dSLRFan het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=16034266335 Wow, dat is nog eens een gameheadset!
Snap alleen echt helemaal niets van dat Chinees. En translators willen me ook niet helpen. Hoe doen jullie dat?
Even wachten dus!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
DHL dan..
chinezen niet werken, kom nou.. dat kan echt niet!
ook wel een beste WOW prijs, zeker als je daarop nog paypfee, shippingcost en winst van taobao agent moet betalen.. zijn ook leuke setjes voor die eindprijs in nl wel te koop ben ik van meningquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:16 schreef dSLRFan het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=16034266335 Wow, dat is nog eens een gameheadset!
Snap alleen echt helemaal niets van dat Chinees. En translators willen me ook niet helpen. Hoe doen jullie dat?
Die van mijn in NL gekocht en was 170 euro kwijt. Wel kwaliteit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
ook wel een beste WOW prijs, zeker als je daarop nog paypfee, shippingcost en winst van taobao agent moet betalen.. zijn ook leuke setjes voor die eindprijs in nl wel te koop ben ik van mening
wss wel van een bekend merk, waarvoor je ook wel 170 over hebt.. Inclusief garantiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die van mijn in NL gekocht en was 170 euro kwijt. Wel kwaliteit.
Dat staat ergens op de eerste 3 pagina's wel vermeld...........quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef seeewpaall het volgende:
waar kan ik het beste een v911 halen
( kijk al een tijdje mee met de topics )
maar hier knaag ik al een tijd mee :p
is het ook verstandig om gelijk onderdelen bij te bestellen ?
btw*HALLOOOOOOOOOOtjes allemaal !
Banggood.comquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:29 schreef seeewpaall het volgende:
waar kan ik het beste een v911 halen
( kijk al een tijdje mee met de topics )
maar hier knaag ik al een tijd mee :p
is het ook verstandig om gelijk onderdelen bij te bestellen ?
btw*HALLOOOOOOOOOOtjes allemaal !
Doe er dan ook wat moeite voor!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:28 schreef seeewpaall het volgende:
haha ja dat weet ik![]()
maar is er geen andere mogelijkheid dat ik hem gewoon met DHl express kan bestellen
haha ag ag,quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat moeite voor!
Je hebt vrijwel niet in deze topic reeks gepost, dus het zal wel een kwestie zijn van:
"Ik moet iets hebben"
"ik post het en krijg toch wel antwoord"
"mission accomplished"
zo werkt het hier niet echt... we zijn geen mavo-ers
Really?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:15 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
haha ag ag,
jou niveau van reageren bewijst maar eens de intelligentie die jij zelf hebt..
en ik heb het zelf wel opgezocht,
maar je mag natuurlijk wel zeggen en denken wat je vind
maar aub roep geen onzin, als je me niet kent of weet wat ik hier verder kom doen !
Werkt hij wel met het nederlandse netwerk? domme vraagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:48 schreef Miniem het volgende:
Mijn GPS tracker krijg ik niet werkend![]()
Als ik bel naar het nummer krijg ik de voicemail en als ik de letters DW GPS sms naar het nummer in de GPS krijg ik niks terug.
Iemand die een idee heeft wat ik fout doe?
SIMkaart is trouwens geactiveerd.
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f1c0bc450
Kan mijn simkaartjes wel ff omwisselen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Werkt hij wel met het nederlandse netwerk? domme vraag, ja dus.
Al een andere provider/sim geprobeerd?
quote:LBS Positioning :please directly edit capital letters”DW” SMS to the alarm in China,and on aboard please edit capital lettersPS” to the alarm ,the alarm will revert a message including the information about addresses/longitude and latitude/web site content in a minute.
Kan niks vinden en berichtje is al gestuurd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb niet zo'n ding, misschien ff andere forums googlen of bij de seller verhaal halen?
zit er een PIN code op de simkaart?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kan niks vinden en berichtje is al gestuurd.
Zit er niet op. Hoef niks in te voeren als ik hem in mijn telefoon stop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
zit er een PIN code op de simkaart?
die moet uit
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:18 schreef monkeybrain het volgende:
Die keychain camera hea... dat beeld kan je toch niet gelijk rechtstreeks zien...? (zoals die gasten met die bril)... je ziet dan toch alleen maar wat je gefilmd hebt na het opnemen en na het landen+afspelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Inderdaad, ik zag wel de parrot met deze functies maar die is 300 euroquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die keychain camera hea... dat beeld kan je toch niet gelijk rechtstreeks zien...? (zoals die gasten met die bril)... je ziet dan toch alleen maar wat je gefilmd hebt na het opnemen en na het landen+afspelen?
Dan vind ik die dingen nog aardig duur voor 30-50 dollar :pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag wel de parrot met deze functies maar die is 300 euro
Ik ken de huidige prijzen niet maar de oude versie kostte iets van 5 euro en de hd versie 25 euro.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan vind ik die dingen nog aardig duur voor 30-50 dollar :p
(of ik kijk niet goed op ebay).
Gewoon letterlijke KEYchain camera's... dus autosleutels met een camera erin
Lijkt mij prima. Vooral omdat ze refurbished/tweedehands zijn (het is dus orginele ''kwaliteit'' en past zekerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:55 schreef Ryan93 het volgende:
Net in me la me oude Blackberry 8520 gevonden en zit te kijken naar een LCD schermpje want deze is kapot hier van.. nu kost het in nl al gauw 50,- + om hem te laten repareren maar kom deze bijv. tegen :
http://www.banggood.com/W(...)5+tools-p-20689.html en ook goedkopere iemand toevallig ervaring met de lcd schermpjes ?
op youtube staan genoeg tutorials hoe je hem in en uit elkaar haalt dus dat zal wel niet zo moeilijk zijn
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:04 schreef Eenskijken het volgende:
taoboa in het NOS nieuwsdaar bestelden sommige mensen hier toch ook?
link?quote:
Volgens mij zijn dit ook gewoon de kanen MC-780/IP-780 ( in iedergeval het vrijwel zelfde model)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Miniem het volgende:
Deze headsets lijken wel van Kanen![]()
http://www.action.nl/products/view/id/8171/-p/favoritelistid/1
Uit mijn .txt bestandjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef Martijn93 het volgende:
Zijn er op het moment nog werkende korting coupons voor BIC?
Wil graag een Arduino aanschaffen met wat modules.
BIC 7% = ebayONLYquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Uit mijn .txt bestandje
BIC 7% = ebayONLY
BIC 5% = Recommender invullen
Buyincoins: 7%NLFOK
Weet niet of ze werkenebayONLY laatst volgens mij wel een keer gebruikt (maand geleden)
Ohja dat 2x had ik ook, ging ik twijfelen of ik hem wel zal gebruiken voor mijn 1dollar orderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:27 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
BIC 7% = ebayONLY
Notice: This coupon code is valid.
Notice: This code can only be used 2 time(s) for each customer.
7%NLFOK
Notice: This coupon has expired
Stelde niks voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gewoon nos.nl en dan journaal van acht uur van gisteravond
Erger nog: VMBO'ers!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat moeite voor!
Je hebt vrijwel niet in deze topic reeks gepost, dus het zal wel een kwestie zijn van:
"Ik moet iets hebben"
"ik post het en krijg toch wel antwoord"
"mission accomplished"
zo werkt het hier niet echt... we zijn geen mavo-ers
Als er een dame op bezoek komt zet je de rode functie aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:04 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is een beetje het idee, echter nog maar 1 lamp (die ik gemod heb, door t glas te verwijderen, hierdoor haal je de straal eruit, en word ie meer egaler)
dr komt dus nog een betere verdeling, met een 2de lamp om de hoek geheel te verlichten
en dus ook de zwarte schaduw vlakken aan de zijkant weg te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |