T-Mobile en de T-Mobile shop dus.quote:
Hangt allemaal van de gebruiker af...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga echt niet aan m'n telefoon likken. Daar zitten meer bacteriën op dan op de wc.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:04 schreef Dynd het volgende:
OK, dit gaat raar klinken, maar bear with me...
Als je een zwarte iPhone 5 hebt, probeer de coating op de achterkant te voelen met je tong. Ligt het aan mij of smaakt het anders - en beter - dan de iPhone 4S? Het klinkt stom, maar ik denk dat dit soort dingen wel opzettelijk moeten zijn.
Het is vooral merkbaar op de rand van het camera gat.
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hangt allemaal van de gebruiker af...
Dat stond in de mail van gisterquote:Hartelijk dank voor uw reservering van de Apple iPhone 5 16GB black. Naar verwachting is uw telefoon leverbaar in de week van 21-10-2012. Zodra de Apple iPhone 5 16GB black voorradig is, zal de telefoon voor u geselecteerd worden.
Op het moment dat uw gereserveerde Apple iPhone 5 16GB black voorradig is, zijn de dan geldende aanbiedingen van toepassing. Deze kunt u terugvinden op het contract dat u op dat moment wordt toegezonden.
NB. Met deze reservering is de verlenging van uw abonnement nog niet doorgevoerd. Uw verlenging wordt in werking gezet nadat uw gereserveerde telefoon leverbaar is. U ontvangt hier per email bericht over.
Het is niet mogelijk om te reageren op deze e-mail. Heeft u nog vragen, dan kunt u de klantenservice van Telfort bereiken op 0900-9596. U betaalt voor een gesprek Eur. 0,10 per minuut plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.
quote:De gemiddelde levertijd van de iPhone 5 is momenteel ongeveer 5 weken. Zodra er meer bekend is zullen we dit melden.
De mail lijkt me leidend. Als je nu bestelt duurt het vijf weken voordat je hem hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:37 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik niet helaas..
[..]
Dat stond in de mail van gister
en op de website staat dit:
Wanneer krijg ik mijn iPhone 5 geleverd?
[..]
Dit stond gister ook al op de website, eergister ook al, en bij zakelijk staat hij op 3 weken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De mail lijkt me leidend. Als je nu bestelt duurt het vijf weken voordat je hem hebt.
Jij krijgt tenminste nog een duidelijke verwachte levertijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:37 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik niet helaas..
[..]
Dat stond in de mail van gister
en op de website staat dit:
Wanneer krijg ik mijn iPhone 5 geleverd?
[..]
Ik zie dit op de site van hiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:38 schreef Killaht het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog een duidelijke verwachte levertijd.
Ik zit bij Hi en daar zeggen ze niks erover tegen niemand. Heel vervelend.
Heel veel mensen klagen daar nu, want het maakt niet uit dat het vertraagd is, maar men moet wel duidelijk en eerlijk informeren naar de klanten toe en dat doet men ook niet.
Sommige stappen namelijk al op.
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/TAPI5bl.htmlquote:Door de grote vraag is de huidige levertijd minimaal 5 weken
Jij wil hem dag 1 hebben. Zo speciaal is die idd niet dus je had ook 2 maanden kunnen wachten met bestellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik zie dit op de site van hi
[..]
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/TAPI5bl.html
Ik vind het wel erg overdreven allemaal met de levertijd zeg.. En dit allemaal voor een telefoon, die nou niet echt zo super geweldig is.. ja ik kom van de iphone 4 af, en ik verleng hem (mijn abbo loopt nog tot 2014, maar kon hem tussentijds openbreken omdat het goedkoper zou zijn (kan nu gratis omlaag in bundel)) Maar zo bijzonder is het allemaal niet hoor..
Hoezo wil ik hem dag 1 hebben? Ik heb gewoon mijn abbo aangepast.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij wil hem dag 1 hebben. Zo speciaal is die idd niet dus je had ook 2 maanden kunnen wachten met bestellen.
Je hebt je abbo verlengd met een bestelling van een toestel waarvan je wist dat de release nu was en de er 99% zeker vertragingen zijn ten opzichte van andere momenten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:57 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Hoezo wil ik hem dag 1 hebben? Ik heb gewoon mijn abbo aangepast.
Apple moet zorgen dat een telefoon leverbaar is, nu lijkt het alsof iedereen blij moet zijn als hij een iPhone ontvangt ipv dat Apple blij moet zijn dat er een iphone is verkocht. DAAR GAAT HET MIJ OM.
Volgens mij begrijp jij mij niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt je abbo verlengd met een bestelling van een toestel waarvan je wist dat de release nu was en de er 99% zeker vertragingen zijn ten opzichte van andere momenten.
Ja, alleen die geldt niet voor mij. Ik heb hem de 21e al besteld en met mij en anderen wordt niks gecommuniceerd. Dat vind ik erg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik zie dit op de site van hi
[..]
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/TAPI5bl.html
Ik vind het wel erg overdreven allemaal met de levertijd zeg.. En dit allemaal voor een telefoon, die nou niet echt zo super geweldig is.. ja ik kom van de iphone 4 af, en ik verleng hem (mijn abbo loopt nog tot 2014, maar kon hem tussentijds openbreken omdat het goedkoper zou zijn (kan nu gratis omlaag in bundel)) Maar zo bijzonder is het allemaal niet hoor..
Ik gebruik AcePlayer. Op de 4S speelt die MKV's zonder problemen af, ook met subs. Oplayer gebruik ik op de iPad en die werkt ook erg fijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:39 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand een goede aanbeveling voor een app die MKV bestanden kan afspelen?
Gaat hij ook korter mee? -> Batterij kapot.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:10 schreef KNAK het volgende:
Iemand misschien een idee waarom mijn 4S tegenwoordig uitslaat op 11% batterij? Voorheen kon ik zeker nog zowat een halve dag met 11% doen, nu knalt ie uit en klaar
Hoe kan dat?
Wat is de oplossing voor die kalibratie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gaat hij niet korter mee? -> Kalibratie batterij-probleem
Ja een bedrijf gaat miljoenen investeren in extra productiecapaciteit voor een piek in de verkopen van 2 maanden om daar vervolgens 10 maanden maar half gebruik van te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:57 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Hoezo wil ik hem dag 1 hebben? Ik heb gewoon mijn abbo aangepast.
Apple moet zorgen dat een telefoon leverbaar is, nu lijkt het alsof iedereen blij moet zijn als hij een iPhone ontvangt ipv dat Apple blij moet zijn dat er een iphone is verkocht. DAAR GAAT HET MIJ OM.
http://forum.iculture.nl/(...)erij-kalibreren.htmlquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wat is de oplossing voor die kalibratie?
Bedankt. Eens kijken of het wat isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik gebruik AcePlayer. Op de 4S speelt die MKV's zonder problemen af, ook met subs. Oplayer gebruik ik op de iPad en die werkt ook erg fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |