Jij wil hem dag 1 hebben. Zo speciaal is die idd niet dus je had ook 2 maanden kunnen wachten met bestellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik zie dit op de site van hi
[..]
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/TAPI5bl.html
Ik vind het wel erg overdreven allemaal met de levertijd zeg.. En dit allemaal voor een telefoon, die nou niet echt zo super geweldig is.. ja ik kom van de iphone 4 af, en ik verleng hem (mijn abbo loopt nog tot 2014, maar kon hem tussentijds openbreken omdat het goedkoper zou zijn (kan nu gratis omlaag in bundel)) Maar zo bijzonder is het allemaal niet hoor..
Hoezo wil ik hem dag 1 hebben? Ik heb gewoon mijn abbo aangepast.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij wil hem dag 1 hebben. Zo speciaal is die idd niet dus je had ook 2 maanden kunnen wachten met bestellen.
Je hebt je abbo verlengd met een bestelling van een toestel waarvan je wist dat de release nu was en de er 99% zeker vertragingen zijn ten opzichte van andere momenten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:57 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Hoezo wil ik hem dag 1 hebben? Ik heb gewoon mijn abbo aangepast.
Apple moet zorgen dat een telefoon leverbaar is, nu lijkt het alsof iedereen blij moet zijn als hij een iPhone ontvangt ipv dat Apple blij moet zijn dat er een iphone is verkocht. DAAR GAAT HET MIJ OM.
Volgens mij begrijp jij mij niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt je abbo verlengd met een bestelling van een toestel waarvan je wist dat de release nu was en de er 99% zeker vertragingen zijn ten opzichte van andere momenten.
Ja, alleen die geldt niet voor mij. Ik heb hem de 21e al besteld en met mij en anderen wordt niks gecommuniceerd. Dat vind ik erg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Ik zie dit op de site van hi
[..]
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/TAPI5bl.html
Ik vind het wel erg overdreven allemaal met de levertijd zeg.. En dit allemaal voor een telefoon, die nou niet echt zo super geweldig is.. ja ik kom van de iphone 4 af, en ik verleng hem (mijn abbo loopt nog tot 2014, maar kon hem tussentijds openbreken omdat het goedkoper zou zijn (kan nu gratis omlaag in bundel)) Maar zo bijzonder is het allemaal niet hoor..
Ik gebruik AcePlayer. Op de 4S speelt die MKV's zonder problemen af, ook met subs. Oplayer gebruik ik op de iPad en die werkt ook erg fijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:39 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand een goede aanbeveling voor een app die MKV bestanden kan afspelen?
Gaat hij ook korter mee? -> Batterij kapot.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:10 schreef KNAK het volgende:
Iemand misschien een idee waarom mijn 4S tegenwoordig uitslaat op 11% batterij? Voorheen kon ik zeker nog zowat een halve dag met 11% doen, nu knalt ie uit en klaar
Hoe kan dat?
Wat is de oplossing voor die kalibratie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gaat hij niet korter mee? -> Kalibratie batterij-probleem
Ja een bedrijf gaat miljoenen investeren in extra productiecapaciteit voor een piek in de verkopen van 2 maanden om daar vervolgens 10 maanden maar half gebruik van te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:57 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Hoezo wil ik hem dag 1 hebben? Ik heb gewoon mijn abbo aangepast.
Apple moet zorgen dat een telefoon leverbaar is, nu lijkt het alsof iedereen blij moet zijn als hij een iPhone ontvangt ipv dat Apple blij moet zijn dat er een iphone is verkocht. DAAR GAAT HET MIJ OM.
http://forum.iculture.nl/(...)erij-kalibreren.htmlquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Wat is de oplossing voor die kalibratie?
Bedankt. Eens kijken of het wat isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik gebruik AcePlayer. Op de 4S speelt die MKV's zonder problemen af, ook met subs. Oplayer gebruik ik op de iPad en die werkt ook erg fijn.
Dat zal vast wel weer zon echte feature zijn waar apple wel vaker last van heeft de laatste tijd...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:39 schreef Qwea het volgende:
ff vraagje, ik zit mijn agenda online te checken via Icloud, heeft iemand enig idee hoe het kan dat de afspraken qua tijden totaal anders zijn?
In mijn foon stond vandaag bv fysio om 09:30. In Icloud staat 12:30
Ooh. Dus ik kan er vanuit gaan dat dat opgelost gaat worden of is dat wishful thinking en heb ik strax op mijn nieuwe iphone ook dat gelul?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:42 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dat zal vast wel weer zon echte feature zijn waar apple wel vaker last van heeft de laatste tijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |