Dat doe ik sowieso altijd! Daarom snap ik het niet..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
O het ligt dus ook niet aan mij
Heb mobiele data nu maar uitgezet zolang ik in WiFi-gebied ben.
Dataman Pro kan 't: http://www.iphoneclub.nl/(...)pp-en-geeft-korting/quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:31 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd! Daarom snap ik het niet..
MAAR ik zoek dus een app waar ik het verbruik per app kan zien, Iemand tips?
Helaas komt mijn iPhone dan met "Het artikel dat u hebt aangevraagd is momenteel niet beschikbaar in de Nederlandse winkel."quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dataman Pro kan 't: http://www.iphoneclub.nl/(...)pp-en-geeft-korting/
Mijn 4S niet. Heb hem via de link kunne kopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Helaas komt mijn iPhone dan met "Het artikel dat u hebt aangevraagd is momenteel niet beschikbaar in de Nederlandse winkel."
Als je vandaag via die link naar de appstore gaat dan krijg je dus die foutmelding die ik noemde... Vaag gedoe...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Mijn 4S niet. Heb hem via de link kunne kopen.
Haha dat is mij niet eens opgevallen en ik heb gewoon een andere dataman gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als je vandaag via die link naar de appstore gaat dan krijg je dus die foutmelding die ik noemde... Vaag gedoe...
Ik wil iCloud gebruiken om mijn photostream ook op mijn pc te kunnen bekijken, zonder handmatig alles steeds over te zetten. Ik heb nu wel iCloud op mijn pc, maar ik zie niet echt hoe ik nou mijn telefoon de gegevens naar mijn pc kan laten verzenden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er valt weinig aan te snappen. Wat is er niet duidelijk?
Dat gaat automatisch. Klik eens op het iCloud-icoontje rechtsonder in je taakbalk, en klik dan op "Opties" bij Photo Stream. Dan zie je waar de foto's opgeslagen worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil iCloud gebruiken om mijn photostream ook op mijn pc te kunnen bekijken, zonder handmatig alles steeds over te zetten. Ik heb nu wel iCloud op mijn pc, maar ik zie niet echt hoe ik nou mijn telefoon de gegevens naar mijn pc kan laten verzenden.
Ik zal wel ontzettend blont zijn, maar ik snap het gewoon niet.
Daar staan 3 lege mappenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch. Klik eens op het iCloud-icoontje rechtsonder in je taakbalk, en klik dan op "Opties" bij Photo Stream. Dan zie je waar de foto's opgeslagen worden.
Jep, mijn fotostream staat aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staat Photo Stream op je telefoon wel aan?
Je komt ook nog met nieuws van een week geleden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef Armageddon het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)roorzaakt-schaarste/
Toch is het wel een probleem, Apple's waarde nam met 10% af op de beurs de afgelopen weken dus ze moeten het echt onder control zien te krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:11 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Je komt ook nog met nieuws van een week geleden.
Welke provider/shop?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:34 schreef febster het volgende:
Mijn iPhone5 is onderweg naar de winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |