19kB/s is 152kbps.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:00 schreef Braddie het volgende:
19.0kbps?...
Ik haal met mijn S3 en Simpel 995 kbps..
Bedenk wel dat je met Edge véél minder accu verbruikt dan met 3G, ook dat weegt mee vind ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:39 schreef Braddie het volgende:
152kbps vind ik alsnog weinig, ik haal het 5 voudige...
Kijk even op Tweakers, daar zijn foto's en ervaringen te vinden. En die zijn niet zo goed..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand ervaring met de Desmay case voor de 5? Lees er namelijk erg uiteen lopende dingen over..
Instellingen > iCloud?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:48 schreef Mss het volgende:
Ik kan iCloud niet vinden in de appstore. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
het is duidelijker als je meerdere apparaten van Apple hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
Dat is wel een fail van mijn kant. Maar iCloud is nog niet heel duidelijk.
Niet eens. Zelfs met Windows is het bijzonder nuttig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:22 schreef n8n het volgende:
[..]
het is duidelijker als je meerdere apparaten van Apple hebt
Er valt weinig aan te snappen. Wat is er niet duidelijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
Dat is wel een fail van mijn kant. Maar iCloud is nog niet heel duidelijk.
Muziek kan ook al hard gaan qua verbruik..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:42 schreef Pindasoepje het volgende:
Weet iemand welke app ik kan gebruiken om per app te meten hoeveel data er wordt gebruikt?
Ik zit nu voor de tweede achtereenvolgende maand over mijn data bundel van 1500 mb heen, terwijl ik thuis en op kantoor WIFI heb (dat gewoon werkt) Als ik onderweg ben naar kantoor (20min) luister ik alleen muziek via de muziek app en whatsapp ik soms. En op de terugweg hetzelfde.
Volgende de verkoper in de Telfort store lag het aan photostream (maar dat had ik dus niet aan) en volgens de verkoper streamt hij automatisch je hele fotomap naar icloud ookal heb je het niet aan staan :/ maar dat geloof ik niet.
Ah, dat kan 't idd niet zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:50 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja maar ik stream niet he. Ik heb gewoon wat muziek naar mijn iphone gekopieerd.
Dat doe ik sowieso altijd! Daarom snap ik het niet..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
O het ligt dus ook niet aan mij
Heb mobiele data nu maar uitgezet zolang ik in WiFi-gebied ben.
Dataman Pro kan 't: http://www.iphoneclub.nl/(...)pp-en-geeft-korting/quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:31 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd! Daarom snap ik het niet..
MAAR ik zoek dus een app waar ik het verbruik per app kan zien, Iemand tips?
Helaas komt mijn iPhone dan met "Het artikel dat u hebt aangevraagd is momenteel niet beschikbaar in de Nederlandse winkel."quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:53 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dataman Pro kan 't: http://www.iphoneclub.nl/(...)pp-en-geeft-korting/
Mijn 4S niet. Heb hem via de link kunne kopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Helaas komt mijn iPhone dan met "Het artikel dat u hebt aangevraagd is momenteel niet beschikbaar in de Nederlandse winkel."
Als je vandaag via die link naar de appstore gaat dan krijg je dus die foutmelding die ik noemde... Vaag gedoe...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Mijn 4S niet. Heb hem via de link kunne kopen.
Haha dat is mij niet eens opgevallen en ik heb gewoon een andere dataman gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als je vandaag via die link naar de appstore gaat dan krijg je dus die foutmelding die ik noemde... Vaag gedoe...
Ik wil iCloud gebruiken om mijn photostream ook op mijn pc te kunnen bekijken, zonder handmatig alles steeds over te zetten. Ik heb nu wel iCloud op mijn pc, maar ik zie niet echt hoe ik nou mijn telefoon de gegevens naar mijn pc kan laten verzenden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 07:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er valt weinig aan te snappen. Wat is er niet duidelijk?
Dat gaat automatisch. Klik eens op het iCloud-icoontje rechtsonder in je taakbalk, en klik dan op "Opties" bij Photo Stream. Dan zie je waar de foto's opgeslagen worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil iCloud gebruiken om mijn photostream ook op mijn pc te kunnen bekijken, zonder handmatig alles steeds over te zetten. Ik heb nu wel iCloud op mijn pc, maar ik zie niet echt hoe ik nou mijn telefoon de gegevens naar mijn pc kan laten verzenden.
Ik zal wel ontzettend blont zijn, maar ik snap het gewoon niet.
Daar staan 3 lege mappenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch. Klik eens op het iCloud-icoontje rechtsonder in je taakbalk, en klik dan op "Opties" bij Photo Stream. Dan zie je waar de foto's opgeslagen worden.
Jep, mijn fotostream staat aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staat Photo Stream op je telefoon wel aan?
Je komt ook nog met nieuws van een week geleden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:49 schreef Armageddon het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)roorzaakt-schaarste/
Toch is het wel een probleem, Apple's waarde nam met 10% af op de beurs de afgelopen weken dus ze moeten het echt onder control zien te krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:11 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Je komt ook nog met nieuws van een week geleden.
Welke provider/shop?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:34 schreef febster het volgende:
Mijn iPhone5 is onderweg naar de winkel.
T-Mobile en de T-Mobile shop dus.quote:
Hangt allemaal van de gebruiker af...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga echt niet aan m'n telefoon likken. Daar zitten meer bacteriën op dan op de wc.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:04 schreef Dynd het volgende:
OK, dit gaat raar klinken, maar bear with me...
Als je een zwarte iPhone 5 hebt, probeer de coating op de achterkant te voelen met je tong. Ligt het aan mij of smaakt het anders - en beter - dan de iPhone 4S? Het klinkt stom, maar ik denk dat dit soort dingen wel opzettelijk moeten zijn.
Het is vooral merkbaar op de rand van het camera gat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |