Toestel aan en uit zetten hielp bij mij (iPhone 4).quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef Agiath het volgende:
Heb nu ook problemen met wifi op iOS6 met mijn 3GS... reset network settings al gedaan een ook http proxy op auto gezet. Maar toch krijg ik hele lage snelheden op mijn wifi netwerk terwijl ik naast de router zit met vol bereik.... iemand nog tips?
KPN he?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:11 schreef Armageddon het volgende:
Heb hem nu een paar daagjes en ik ben super tevreden. Exchange doet het hier ook goed.
19kB/s is 152kbps.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:00 schreef Braddie het volgende:
19.0kbps?...
Ik haal met mijn S3 en Simpel 995 kbps..
Bedenk wel dat je met Edge véél minder accu verbruikt dan met 3G, ook dat weegt mee vind ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:39 schreef Braddie het volgende:
152kbps vind ik alsnog weinig, ik haal het 5 voudige...
Kijk even op Tweakers, daar zijn foto's en ervaringen te vinden. En die zijn niet zo goed..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand ervaring met de Desmay case voor de 5? Lees er namelijk erg uiteen lopende dingen over..
Instellingen > iCloud?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:48 schreef Mss het volgende:
Ik kan iCloud niet vinden in de appstore. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
het is duidelijker als je meerdere apparaten van Apple hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
Dat is wel een fail van mijn kant. Maar iCloud is nog niet heel duidelijk.
Niet eens. Zelfs met Windows is het bijzonder nuttig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:22 schreef n8n het volgende:
[..]
het is duidelijker als je meerdere apparaten van Apple hebt
Er valt weinig aan te snappen. Wat is er niet duidelijk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:13 schreef Mss het volgende:
Dat is wel een fail van mijn kant. Maar iCloud is nog niet heel duidelijk.
Muziek kan ook al hard gaan qua verbruik..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:42 schreef Pindasoepje het volgende:
Weet iemand welke app ik kan gebruiken om per app te meten hoeveel data er wordt gebruikt?
Ik zit nu voor de tweede achtereenvolgende maand over mijn data bundel van 1500 mb heen, terwijl ik thuis en op kantoor WIFI heb (dat gewoon werkt) Als ik onderweg ben naar kantoor (20min) luister ik alleen muziek via de muziek app en whatsapp ik soms. En op de terugweg hetzelfde.
Volgende de verkoper in de Telfort store lag het aan photostream (maar dat had ik dus niet aan) en volgens de verkoper streamt hij automatisch je hele fotomap naar icloud ookal heb je het niet aan staan :/ maar dat geloof ik niet.
Ah, dat kan 't idd niet zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:50 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja maar ik stream niet he. Ik heb gewoon wat muziek naar mijn iphone gekopieerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |