SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 0% gewijzigd door Baghdaddy op 04-10-2012 22:28:39 ]Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Waar heb je die onderdelen vandaan Splack?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Misschien een handige rakker die de OP kan pimpen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Dat kan iedereen doen maar lijkt me handiger dat te laten doen door iemand die de template heeft van dat plaatje. Heb in ieder geval de Youtube video en iOS 6 info bijgewerkt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien een handige rakker die de OP kan pimpen?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Geen ideequote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom verbaast deze reactie van jou mij nou niets![]()
Maar serieus...waarom zou je dat doen?
Dat is net zoiets als dat mensen AMG badges plakken op een normale Mercedes.People assume too much.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen doen maar lijkt me handiger dat te laten doen door iemand die de template heeft van dat plaatje. Heb in ieder geval de Youtube video en iOS 6 info bijgewerkt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Van eBay:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:31 schreef Baghdaddy het volgende:
Waar heb je die onderdelen vandaan Splack?
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item2a23b58bfb
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1423.l2649
Die midframe kun je een stuk goedkoper vinden, maar bij de meesten moet je echt alles vanuit je originele frame overzetten. Ik had geen zin in dat gedoe, dus heb ik wat meer uitgegeven voor een frame waarin alles al voorgemonteerd zat
En very: omdat ik het leuk vind. En ik vind het er ook goed uitzien. Is dat reden genoeg?![]()
Ik vind het wel wat hebben, waarschijnlijk ook wat minder beschadigingsgevoelig als glas. Zelf niet handig genoeg anders had ik het ook wel overwegen zoiets te doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Van eBay:
Die midframe kun je een stuk goedkoper vinden, maar bij de meesten moet je echt alles vanuit je originele frame overzetten. Ik had geen zin in dat gedoe, dus heb ik wat meer uitgegeven voor een frame waarin alles al voorgemonteerd zat
En very: omdat ik het leuk vind. En ik vind het er ook goed uitzien. Is dat reden genoeg?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Zeker niet goedkoopquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Van eBay:
En very: omdat ik het leuk vind. En ik vind het er ook goed uitzien. Is dat reden genoeg?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Die backplate veranderen is een fluitje van een cent: twee schroefjes en het is klaar. Het frame veranderen is wel gekut.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:47 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, waarschijnlijk ook wat minder beschadigingsgevoelig als glas. Zelf niet handig genoeg anders had ik het ook wel overwegen zoiets te doen![]()
Nope. Alleen het frame vind je voor de helft al: http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item19cadb35efquote:
Maar ik ben lui![]()
![]()
Gaat wel je garantie eraan zeker?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die backplate veranderen is een fluitje van een cent: twee schroefjes en het is klaar. Het frame veranderen is wel gekut."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Officieel wel, maar ik heb twee keer een iPhone met een andere backplate terug gebracht voor garantie en er beiden keren niets over gehoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:55 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Gaat wel je garantie eraan zeker?![]()
En je kan natuurlijk altijd de originele backplate terugzetten als je die nog (heel) hebtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Officieel wel, maar ik heb twee keer een iPhone met een andere backplate terug gebracht voor garantie en er beiden keren niets over gehoord.. Ik heb nu een hardcase om mn iPhone zitten maar die zit ondertussen vol met lelijke krassen. De achterkant is echter nog puntgaaf maar ben bang dat die ook gaat krassen als ik die case eraf haal. Deze metalen backplate ziet er wat krasbestendiger uit of lijkt dat alleen maar zo?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"![]()
Hij zit er pas sinds twee uurtjes op, dus ik kan daar nog niets over zeggen. Hij voelt wel exact hetzelfde aan als het aluminium van de iPad.![]()
Weet iemand hoe het zit met een iphone 5 uit Amerika?
Als ik een losse iphone 5 koop in Amerika kan ik die dan gewoon met mijn simkaart in Nederland gebruiken of moet ik met dingen rekening houden?![]()
Zou zonder problemen moeten werkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef skit het volgende:
Weet iemand hoe het zit met een iphone 5 uit Amerika?
Als ik een losse iphone 5 koop in Amerika kan ik die dan gewoon met mijn simkaart in Nederland gebruiken of moet ik met dingen rekening houden?![]()
![]()
Er zijn verschillende versies van de iPhone 5: een GSM en een CDMA versie, en ze schijnen op zich allebei wel gsm simcards te snappen, maar wat ik begrijp zitten er vooral op de hogere snelheid internet dingen (3G, HSDPA, LTE en die hippe moderne technieken) wat verschil in wat ze ondersteunen.
Dus: ja, het maakt wel uit.![]()
Het is alleen wel zo dat LTE waarschijnlijk niet werkt met een Amerikaanse iPhone 5, tenzij je de Verizon versie neemt.
Ten tweede weet ik eigenlijk niet of je zomaar aan een simlockvrije iPhone kan komen daar.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Even een vraag van iemand die ik ken:Iemand die weet hoe dit op te lossen is?quote:Heb gister me iphone geupgrade naar ios6, ging allemaal prima, toen het eenmaal geinstaleerd was moest ik hem aan itunes koppelen. Dat heb ik gedaan, itunes zocht hem en toen kreeg ik de melding: Itunes kan simkaart niet vinden, plaats simkaart.. Dus nu kan ik er helemaal niks meer mee.
Alvast bedankt!![]()
Toch blijft het wel heel toevallig dat net na een update de simkaart die in een telefoon vastzit het ineens niet meer doet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:21 schreef Armageddon het volgende:
Even je sim kaart eruit. Even schoonmaken en terug plaatsen.![]()
Doet ie het weer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:25 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Toch blijft het wel heel toevallig dat net na een update de simkaart die in een telefoon vastzit het ineens niet meer doet.![]()
Ik had dit ook al voorgesteld. Verder nog niks gehoord, maar het lijkt me vrij frappant. Je weet maar nooit.quote:![]()
Wat was bij jou de levertijd op de website? Bij mij 3-4 weken, eind oktoberquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Armageddon het volgende:
Krijg nu een SMS dat hij geleverd gaat worden. Ik snap er helemaal geen ene reet meer van.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Armageddon het volgende:
Krijg nu een SMS dat hij geleverd gaat worden. Ik snap er helemaal geen ene reet meer van.Dat meen je niet.
Ik kreeg vandaag een SMS en email dat mijn bestelling wederom vertraagd is..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"![]()
Ik heb een kennis van mij en die heeft een 16gb 4S. Er staat in Itunes dat ze 6,4 gb aan foto's er op heeft terwijl dit helemaal niet het geval is (236 foto's).
Ik hoor de laatste tijd van veel mensen dat er veel 'spook' geheugen op hun telefoons zit.
Gevalletje van: Terugdraaien naar fabrieksinstellingen?![]()
Oh hell ik wil m hebben..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:56 schreef Killaht het volgende:
[..]Dat meen je niet.
Ik kreeg vandaag een SMS en email dat mijn bestelling wederom vertraagd is..Apple Store bestelstatus werkt niet bij mij nu, kan niet inloggen of zo?
![]()
Heeft hij niet 1000 foto's in z'n fotostream staan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een kennis van mij en die heeft een 16gb 4S. Er staat in Itunes dat ze 6,4 gb aan foto's er op heeft terwijl dit helemaal niet het geval is (236 foto's).
Ik hoor de laatste tijd van veel mensen dat er veel 'spook' geheugen op hun telefoons zit.
Gevalletje van: Terugdraaien naar fabrieksinstellingen?![]()
Fotostream..... Is dat de benaming voor pics die bijv. in Whatsapp e.d. staan? Hoe kan je kijken hoeveel je in de fotostream hebt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heeft hij niet 1000 foto's in z'n fotostream staan?![]()
Nee, gaat om foto's in je iCloud account. Een mapje in de foto applicatie is dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fotostream..... Is dat de benaming voor pics die bijv. in Whatsapp e.d. staan? Hoe kan je kijken hoeveel je in de fotostream hebt?![]()
Keertje goed synchen scheelt vaak ook al aanzienlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Gevalletje van: Terugdraaien naar fabrieksinstellingen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik denk dat dit maar moet ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Keertje goed synchen scheelt vaak ook al aanzienlijk.
@ overrated: Ze zegt dat er niks in de foto stream staat![]()
Ja ik ook...van BB naar Iphone 5quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh hell ik wil m hebben..Apple Store bestelstatus werkt niet bij mij nu, kan niet inloggen of zo?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"![]()
Zou mn iphone 5 Oktober krijgen via Telfort, staat nu in mn bestellingsstatus ineens 21 Oktober ...
Gewoon al 4 weken wachtende ben ik al dan op mn Iphone 5AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!![]()
Misschien een paar filmpjes? Die kunnen zomaar heel veel ruimte innemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Gevalletje van: Terugdraaien naar fabrieksinstellingen?2000 light years from home![]()
Godverdomme man, doe ff elke scheet die KPN laat in dit topic posten ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Armageddon het volgende:
Krijg net een track & trace nummer. Morgen heb ik um!![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Godverdomme man, doe ff elke scheet die KPN laat in dit topic posten ofzo![]()
![]()
Gaat dit gejank elke release herhalen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef DJWeisz het volgende:
Zou mn iphone 5 Oktober krijgen via Telfort, staat nu in mn bestellingsstatus ineens 21 Oktober ...
Gewoon al 4 weken wachtende ben ik al dan op mn Iphone 5I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, dat gebeurt al sinds de 4quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaat dit gejank elke release herhalen?And remember, respect is everything!![]()
Toen vond ik het ook mallotig en ben twee maandjes later gewoon naar een winkel gelopen toen iedereen hier aan het janken was dat zijn levering nog weken zou duren...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ha. Ha.quote:Met iOS 6 zijn er meer dan 200 nieuwe functies toegevoegd aan het mobiele besturingssysteem dat sowieso al jaren vooruitliep op welk systeem dan ook en daarmee is iOS naar een nóg hoger niveau getild.
Ik ben geen fanboy, maar godverdomme wat ben jij naïef![]()
![]()
Ja ik heb het niet geschreven. Ben het er ook niet mee eensquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ha. Ha.
Ik ben geen fanboy, maar godverdomme wat ben jij naïef.
'tis weg.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Goedzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet geschreven. Ben het er ook niet mee eens.
Ik heb absoluut een hekel aan fanboys / flamewars, maar dit...![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef killfrenzy het volgende:
ik ben een fanboy biatch
wat wil je doen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: