Echt een heel cool verhaal. Nee, echt!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:03 schreef Iwanius het volgende:
Van de week iemand die vol trots zijn iPhone 5 liet zien aan mij met "kijk...groot scherm,top he! "
Ik: Kijk..Samsung Note..al meer dan 6 maanden een nog groter scherm en top batterij! "
Ik hoop het niet voor jouw en anderen. Dan kan het nog eens lang gaan duren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:10 schreef Armageddon het volgende:
Het lijkt er op dat KPN alle pre-orders kwijt zijn.![]()
http://forum.kpn.com/t5/H(...)ng/td-p/52606/page/3
Ja handig, zo'n tabletquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:03 schreef Iwanius het volgende:
Van de week iemand die vol trots zijn iPhone 5 liet zien aan mij met "kijk...groot scherm,top he! "
Ik: Kijk..Samsung Note..al meer dan 6 maanden een nog groter scherm en top batterij! "
Thanks!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kreeg dit in mn mail vandaag:
http://www.groupdeal.nl/v(...)aign=2012-10-03-land
Samsung Notequote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:04 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt een heel cool verhaal. Nee, echt!
Komt het zeker direct vanuit China.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Thanks!!!
2 gekocht. Totaal nu met verzending 20,xx betaald. Scheelt toch weer 40 euro
Kwam er alleen wel laat achter dat het 27 werkdagen kan duren voor je hem hebtmaar goed.
Ja dat zal ook wel. Maar dat maakt me verder niet uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Komt het zeker direct vanuit China.
Zaagmansquote:Heb eigenlijk niet zo heel veel toe te voegen, anders dan dat ik de frustraties van bovenstaande mensen kan begrijpen en ook zo voel.
KPN, blijf aub gewoon communiceren. Ik heb op dit moment alleen een bevestiging van de bestelling binnen met daarin de zin "U heeft straks de iPhone 5 in huis!" en dat de telefoon de eerste week van Oktober geleverd zal worden.
Inmiddels heeft zaagmans de week al doorgezaagd maar is er van KPN nog helemaal niets.
Ben al blij met dit topic en dat we als klant iig ergens kunnen communiceren met KPN.
Keep us posted!
Pagina bestaat nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef Armageddon het volgende:
KPN is nu echt de weg kwijt
http://www.kpn.com/maintenance.html
Keertje opnieuw opstartenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:16 schreef Soulagement het volgende:
Mijn 4S is een beetje sloom de laatste tijd. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? (Voorbeeld: als ik een mail krijg hoor ik eerst het geluid en pas seconden later zie ik de notificatie verschijnen.) Er staat volgens mij niet eens zoveel op.
Backup maken, telefoon resetten en dan backup terugzetten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:16 schreef Soulagement het volgende:
Mijn 4S is een beetje sloom de laatste tijd. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? (Voorbeeld: als ik een mail krijg hoor ik eerst het geluid en pas seconden later zie ik de notificatie verschijnen.) Er staat volgens mij niet eens zoveel op.
Yep, ik ben er ook voor gegaan. 200 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klantenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Haha! Het is inderdaad geen 1TB. Maar Vodafone geeft wel 10GB aan data! + onbeperkt bellen naar vodafone nummers!
Inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Yep, ik ben er ook voor gegaan. 200 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten
Je moet Vodafona bellen, abo opzeggen en doorgeven dat je nummerbehoud wil (nummer vrijgeven op einddatum) en natuurlijk laatste dag van je abo vragen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist een 4S Wit besteld bij PDAShop via Tele2 met nummerbehoud.
Moet ik nu eigenlijk mijn abonnement bij Vodafone op zeggen of regelt Tele2 dit?
"Hoe stap ik over naar een andere aanbieder?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Je moet Vodafona bellen, abo opzeggen en doorgeven dat je nummerbehoud wil (nummer vrijgeven op einddatum) en natuurlijk laatste dag van je abo vragen.
En die einddatum geef je door aan Tele2 en die regelt de rest.
Zelf knippen kan ook, toch?>quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef STING het volgende:
Bleh, nu net m'n iPhone5 binnen via Vodafone, kan ik er helaas pas gebruik van maken eind oktober.
Het kan wel via m'n oude provider Telfort, maar dan moet ik 20 euro neerleggen voor een nano simDan nog maar even wachten.
Beidequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Mercan het volgende:
Werkt imessage alleen met 3G netwerk of ook met wifi?
Vreemd, ik heb hier drie iphones (zeg maar A, B en C).quote:
Thanks, ga het proberen!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Backup maken, telefoon resetten en dan backup terugzetten.
Die diegene laat vervolgens zijn TV zien? Kijk, nog groter, en niet eens batterij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:03 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Ow nee, was een hickup in het systeem"
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed. Krijg net een bevestiging over de mail. Helaas is de Iphone niet op voorraad. De helpdesk zegt mij net aan de telefoon dat hij gewoon op voorraad is. Men staat gewoon glashard te liegen.
Ik meen het.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik maakte een geintje, maar dit méén je niet??
Ze houden iedereen aan het lijntje en geven geen duidelijkheid. Creëren alleen maar verwarring en komen afspraken niet na.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed. Krijg net een bevestiging over de mail. Helaas is de Iphone niet op voorraad. De helpdesk zegt mij net aan de telefoon dat hij gewoon op voorraad is. Men staat gewoon glashard te liegen.
Dan zou ik maar gaan bellen want ze zijn alle orders kwijt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ze houden iedereen aan het lijntje en geven geen duidelijkheid. Creëren alleen maar verwarring en komen afspraken niet na.
Ik heb hem bij Hi besteld (KPN jongeren label) de 21e, nogsteeds niet in huis. Bevestigd en niks meer vernomen. Mijn vriendin heeft hem overigens wel de 28e gekregen. Zij pest me nu constant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Splackavellie02 op 04-10-2012 14:57:03 ]
Heb contact via facebook, daar antwoorden ze bijna direct. Ik zal het eens navragen of het bij Hi ook zo is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gaan bellen want ze zijn alle orders kwijt.
Waar besteld?quote:
Krijg net alleen een linkje om de orderstatus te bekijken, maar dat programma doet het niet hadden ze eerder al aangegevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Zojuist nog een keer gebeld. Eerste nieuwe leveringen bij KPN eind oktober.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nieuwe middenframe en backplate zijn binnen. Zien er goed uit!Is dit nou serieus een iPhone 5 look-a-like backplate voor een iPhone 4S?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:11 schreef very het volgende:
[..]
Is dit nou serieus een iPhone 5 look-a-like backplate voor een iPhone 4S?Waarom verbaast deze reactie van jou mij nou nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |