Die diegene laat vervolgens zijn TV zien? Kijk, nog groter, en niet eens batterij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:03 schreef Iwanius het volgende:
Van de week iemand die vol trots zijn iPhone 5 liet zien aan mij met "kijk...groot scherm,top he! "
Ik: Kijk..Samsung Note..al meer dan 6 maanden een nog groter scherm en top batterij! "
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Ow nee, was een hickup in het systeem"
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed. Krijg net een bevestiging over de mail. Helaas is de Iphone niet op voorraad. De helpdesk zegt mij net aan de telefoon dat hij gewoon op voorraad is. Men staat gewoon glashard te liegen.
Ik meen het.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik maakte een geintje, maar dit méén je niet??
Ze houden iedereen aan het lijntje en geven geen duidelijkheid. Creëren alleen maar verwarring en komen afspraken niet na.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed. Krijg net een bevestiging over de mail. Helaas is de Iphone niet op voorraad. De helpdesk zegt mij net aan de telefoon dat hij gewoon op voorraad is. Men staat gewoon glashard te liegen.
Dan zou ik maar gaan bellen want ze zijn alle orders kwijt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ze houden iedereen aan het lijntje en geven geen duidelijkheid. Creëren alleen maar verwarring en komen afspraken niet na.
Ik heb hem bij Hi besteld (KPN jongeren label) de 21e, nogsteeds niet in huis. Bevestigd en niks meer vernomen. Mijn vriendin heeft hem overigens wel de 28e gekregen. Zij pest me nu constant...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door Splackavellie02 op 04-10-2012 14:57:03 ]
Heb contact via facebook, daar antwoorden ze bijna direct. Ik zal het eens navragen of het bij Hi ook zo is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gaan bellen want ze zijn alle orders kwijt.
Waar besteld?quote:
Krijg net alleen een linkje om de orderstatus te bekijken, maar dat programma doet het niet hadden ze eerder al aangegevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Zojuist nog een keer gebeld. Eerste nieuwe leveringen bij KPN eind oktober.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nieuwe middenframe en backplate zijn binnen. Zien er goed uit!Is dit nou serieus een iPhone 5 look-a-like backplate voor een iPhone 4S?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:11 schreef very het volgende:
[..]
Is dit nou serieus een iPhone 5 look-a-like backplate voor een iPhone 4S?Waarom verbaast deze reactie van jou mij nou nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |