Doet ie het weer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:25 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Toch blijft het wel heel toevallig dat net na een update de simkaart die in een telefoon vastzit het ineens niet meer doet.
Ik had dit ook al voorgesteld. Verder nog niks gehoord, maar het lijkt me vrij frappant. Je weet maar nooit.quote:
Wat was bij jou de levertijd op de website? Bij mij 3-4 weken, eind oktoberquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Armageddon het volgende:
Krijg nu een SMS dat hij geleverd gaat worden. Ik snap er helemaal geen ene reet meer van.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:26 schreef Armageddon het volgende:
Krijg nu een SMS dat hij geleverd gaat worden. Ik snap er helemaal geen ene reet meer van.
Oh hell ik wil m hebben..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:56 schreef Killaht het volgende:
[..]Dat meen je niet.
Ik kreeg vandaag een SMS en email dat mijn bestelling wederom vertraagd is..
Heeft hij niet 1000 foto's in z'n fotostream staan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een kennis van mij en die heeft een 16gb 4S. Er staat in Itunes dat ze 6,4 gb aan foto's er op heeft terwijl dit helemaal niet het geval is (236 foto's).
Ik hoor de laatste tijd van veel mensen dat er veel 'spook' geheugen op hun telefoons zit.
Gevalletje van: Terugdraaien naar fabrieksinstellingen?
Fotostream..... Is dat de benaming voor pics die bijv. in Whatsapp e.d. staan? Hoe kan je kijken hoeveel je in de fotostream hebt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heeft hij niet 1000 foto's in z'n fotostream staan?
Nee, gaat om foto's in je iCloud account. Een mapje in de foto applicatie is dat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fotostream..... Is dat de benaming voor pics die bijv. in Whatsapp e.d. staan? Hoe kan je kijken hoeveel je in de fotostream hebt?
Keertje goed synchen scheelt vaak ook al aanzienlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb een kennis van mij en die heeft een 16gb 4S. Er staat in Itunes dat ze 6,4 gb aan foto's er op heeft terwijl dit helemaal niet het geval is (236 foto's).
Ik hoor de laatste tijd van veel mensen dat er veel 'spook' geheugen op hun telefoons zit.
Ik denk dat dit maar moet ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Keertje goed synchen scheelt vaak ook al aanzienlijk.
Ja ik ook...van BB naar Iphone 5quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh hell ik wil m hebben..Apple Store bestelstatus werkt niet bij mij nu, kan niet inloggen of zo?
Misschien een paar filmpjes? Die kunnen zomaar heel veel ruimte innemen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme man, doe ff elke scheet die KPN laat in dit topic posten ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Armageddon het volgende:
Krijg net een track & trace nummer. Morgen heb ik um!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Godverdomme man, doe ff elke scheet die KPN laat in dit topic posten ofzo
Gaat dit gejank elke release herhalen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef DJWeisz het volgende:
Zou mn iphone 5 Oktober krijgen via Telfort, staat nu in mn bestellingsstatus ineens 21 Oktober ...
Gewoon al 4 weken wachtende ben ik al dan op mn Iphone 5
Ja, dat gebeurt al sinds de 4quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaat dit gejank elke release herhalen?
Toen vond ik het ook mallotig en ben twee maandjes later gewoon naar een winkel gelopen toen iedereen hier aan het janken was dat zijn levering nog weken zou duren...quote:
Ha. Ha.quote:Met iOS 6 zijn er meer dan 200 nieuwe functies toegevoegd aan het mobiele besturingssysteem dat sowieso al jaren vooruitliep op welk systeem dan ook en daarmee is iOS naar een nóg hoger niveau getild.
Ja ik heb het niet geschreven. Ben het er ook niet mee eensquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ha. Ha.
Ik ben geen fanboy, maar godverdomme wat ben jij naïef
Goedzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet geschreven. Ben het er ook niet mee eens.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:33 schreef killfrenzy het volgende:
ik ben een fanboy biatch
wat wil je doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |