87 als eindcijfer?quote:
quote:
quote:
I know you can sing this,,aaaaaaahhhhahaaquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef Yiozhik het volgende:
[..]
I know you can sing this,,aaaaaaahhhhahaa
quote:
Next time bring the casette !quote:
the tape is sold out,so...:quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Next time bring the casette !i still have i casett player thing, don;t know the english word
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Goodnight A......![]()
i am soooooooooooooo tired................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie, ook maar weer 'ns luisterenquote:
Nu misschien nog maar wat Dire Straits/Mark Knopfler of Eric Clapton er achteraanquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:31 schreef Iemand91 het volgende:
Bazenscore![]()
:
(^^ uit 'Get Low 2009' -> aanrader
Hallo jerney *stalk* gne gne, toevallig zeg, jij hier *hijg*quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:18 schreef jerney het volgende:
Liedjes van de Legende.Ik moet altijd grijnzen van de teksten van Elvis Peeters
Gelukkig heb ik de smaakpolitie aan mijn kantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vreselijk !
Geef mij maar het origineel !![]()
een van de mooiste uitvoeringen OOIT.quote:
Vin ik ook niet mooiquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:30 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de smaakpolitie aan mijn kant
In vind de Agents Of Oblivion cover eigenlijk wel net zo mooi, maar ik ben dan ook een Dax Riggs fanboyquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:54 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
een van de mooiste uitvoeringen OOIT.
Mag wat snellerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vin ik ook niet mooi![]()
deze is beter![]()
Ik dacht even dat je I am Kloot had gepost en ik werd helemaal enthousiastquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je I am Kloot had gepost en ik werd helemaal enthousiast
quote:
Een liefhebster van klassieke muziek?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Marianne Faithfull - Boulevard of Broken Dreams
Daar neem ik genoegen meequote:
Nu zeker!quote:
Betere versiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef MalenaScordia het volgende:
Je kiest ook dezelfde versies! We're meant to be!
Nooit eerder van gehoord, maar klinkt prima!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef MalenaScordia het volgende:
vermakelijke dirigent (very casual) en musici (redelijk verveeld) iig
Ik vind madame Bassy er toch wel prettig bij
Als je van verklassiekte nummers houdt, ook weg van het Vitamin String Quartet dan?
oh foei!quote:
quote:
Zit je op je werk te luisteren? Ik luister niks @ work momenteel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:08 schreef jerney het volgende:
I Am Kloot komt voorbij op mijn ipod met twist
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zit je op je werk te luisteren? Ik luister niks @ work momenteel.
quote:The song it´s a cover from a Catch Weight Fighting show from Argentina called "Titanes en el ring" (in the 70´s and 80 ´s)
Tufí Memé was an "Arabic fighter character" and every time he came into the Ring, this song started to sound"
Dat is hetzelfde als een ham zonder burger...quote:
Heb je het al geluisterd dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een ham zonder burger...
Momenteel: Back in the U.S.S.R gevolgd door Live and let Die.quote:The legendary Paul McCartney performs as part of the BBC Electric Proms 2007, including tracks from his latest album and a number of Beatles classics.
Inderdaad!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:45 schreef An_awesome_wave het volgende:
Jezus, plastikman en daarna brant bjork. Jullie mensen zijn goed bezig hier!!!
Dan moet ik ook met iets goeds komen....
Voor jou heb ik deze, aangezien je net met dubs kwamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Inderdaad!
Zo even luisteren dan.
Zeg zit je me nou te dubben? Nice.. ben benieuwdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:52 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Voor jou heb ik deze, aangezien je net met dubs kwam
Klinkt erg nostagisch en ik beken.. ik bewoog want lekker!quote:
Dat is duidelijk de beste monolake plaat; "Hong Kong". Zoveel laagjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg zit je me nou te dubben? Nice.. ben benieuwd
Hij zit nog niet in mijn Monolake bestand geloof ik
Opdracht uitvoert.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:52 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Voor jou heb ik deze, aangezien je net met dubs kwam
Echt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:17 schreef Italo het volgende:
Nieuwe album van Deadmau5 - Album title goes here (aanrader!!)
Zo'n username hebben en dan deadmau5 aanradenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:17 schreef Italo het volgende:
Nieuwe album van Deadmau5 - Album title goes here (aanrader!!)
Fijn nummer, zin om ergens op een festival/feestje/whatever hierop te dansen!quote:
Mooi! passies delen! altijd goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:44 schreef Italo het volgende:
[..]
Fijn nummer, zin om ergens op een festival/feestje/whatever hierop te dansen!
Thnx!
vanuit de 80's Italo disco/hi-NRG gezien: Opvolger in de 90's = (euro)dance en house, opvolger in de 00's = trance en aftakkingen, opvolger in 10's ook Deadmau5 wat mij betreftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:42 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zo'n username hebben en dan deadmau5 aanraden
Meh, ben ik het zeker niet mee eens... dan kom ik eerder bij neo-italo uit zoals dit:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:49 schreef Italo het volgende:
[..]
vanuit de 80's Italo disco/hi-NRG gezien: Opvolger in de 90's = (euro)dance en house, opvolger in de 00's = trance en aftakkingen, opvolger in 10's ook Deadmau5 wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |