Neh.. dat bad vind ik niet mooi, ik vroeg het mij af voor mijn kasje, maar la maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef Saisai het volgende:
Mocht je zelf een houten badkuip willen maken, zou ik gaan voor epoxy. maar bootlak is ook leuk.
Het slimste is hard hout te gebruiken en dat te behandelen met epoxy of inderdaad bootlak als je er zeker van wilt zijn dat er geen water in komt. Dus ja, dat kastje met bootlak is prima. Al is bootlak geen megafantastische bescherming tegen stoten en krassen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh.. dat bad vind ik niet mooi, ik vroeg het mij af voor mijn kasje, maar la maar
we gaan ''of topic''
Ah.. oké !quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het slimste is hard hout te gebruiken en dat te behandelen met epoxy of inderdaad bootlak als je er zeker van wilt zijn dat er geen water in komt. Dus ja, dat kastje met bootlak is prima. Al is bootlak geen megafantastische bescherming tegen stoten en krassen.
is ruimte vrij gelaten voor een laptop zo te zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:23 schreef roulottes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het niet meer bestond, maar heuse zitkuil in de living.
[ afbeelding ]
Oldskool kantoor, keurige stapels papier, geen computer te bekennen.
[ afbeelding ]
Racebaan op de vergadertafel.
Rest van de foto's zie hier: http://www.funda.nl/koop/(...)nweg-9/fotos/#foto-1
Beuken of teakquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Rot dat niet weg zo'n houten badkuip?
Of is dat speciaal hout?
Ik vind het erg lelijk, daar niet van maar ik vroeg het mij gewoon af, omdat mijn
badkamerkastje helemaal naar de philistijnen was door het water.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef Gwywen het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, ik moest ook twee keer kijken.![]()
Heb deze link even aan min favorieten toegevoegd. Er staan nog meer enorm leuke huizen met bijzondere details. Bedankt dat je het hier wilde delen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef Basp1 het volgende:
Aangezien op funda niet zoveel meer te vinden is hier een leuk huis in japan met een wel heel gave trap. www.dezeen.com/2012/10/09(...)rchitectural-studio/
Precies dat jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:
En dan heb je als huisnummer 141 E.... alsof je in een flat woont![]()
Ik zou serieus op zo'n adres kunnen afknappen, ik wil een huis met een normaal huisnummer, en geen toevoeging alsof er nog 300 huisnummers op de 500 m² rond mijn huis zijn.
Even bookmarken voor als ik de loterij winquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:52 schreef J-Star het volgende:
Iemand interesse in een eigen eiland?
Klik.
Dan is het gelijk weer op, moet je nog zuinig doen om de energierekening te kunnen betalen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even bookmarken voor als ik de loterij win
Doet me heel erg hier aan denken:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef Basp1 het volgende:
Aangezien op funda niet zoveel meer te vinden is hier een leuk huis in japan met een wel heel gave trap. www.dezeen.com/2012/10/09(...)rchitectural-studio/
Mooi ontwerpquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef Basp1 het volgende:
Bij kenmerken zie je dat de oorspronkelijke vraagprijs 2.3 miljoen euro is en de nieuwe vraagprijs 9.876.543 euro is, oftewel wat de gek ervoor geeft omdat het al zo lang te koop staat en dus zo moeilijk te verkopen is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:52 schreef J-Star het volgende:
Iemand interesse in een eigen eiland?
Klik.
Bij dat huis zit 3.2 hectare grond en dat in Wassenaar waar elke vierkante centimeter goud waard is dus vandaar die prijs, ik fiets er wel eens langs en weet dat het al héél lang te koop staat, stond wat langer geleden (eind jaren '90 geloof ik) ook te koop en nu dus ook al weer jaren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:11 schreef J-Star het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)laan-7/fotos/#foto-2
Voor slechts 6.850.000,-
Tering voor dat geld hadden ze toch wel ff de hogedrukreiniger mogen pakken denk ik zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |