LOL Grand Rapids, ik had het kunnen weten Popoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef popolon het volgende:
[..]
¤ 424.500
Altijd mooi die bruine keukenkastjes:
[ afbeelding ]
Is geen funda maar mag toch wel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL Grand Rapids, ik had het kunnen weten Popo
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:32 schreef k_man het volgende:
Pssst..... da's dezelfde trap, gezien in een spiegel.
Tering, ga ik even af zeg...quote:
Moet het nog geschilderd worden of heeft de bewoner een triplex fetisj ? Wat spuuglelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom al die moeite om te stuken of schrootjes te plaatsen wanneer je de wanden ook kunt afwerken met multiplex?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je bent niet de enige, ik zag het ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[..]
Tering, ga ik even af zeg...![]()
Ik heb zeker tien minuten van m'n leven verspild met kijken naar die foto omdat ik niet snapte waar die linker trap naartoe ging.![]()
Blijkbaar geinspireerd door:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[..]
M'n zus kwam n.a.v. dit topic nog met een leuke site trouwens (of is die van een Fokker?)
http://www.foutehuizen.nl/
Op de vierde foto is duidelijk te zien dat de bomen kaal zijn, waarschijnlijk is het huis opnieuw op Funda gezet om meer aandacht te trekken.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:27 schreef kvd het volgende:
Dit huis in Groningen staat sinds 5 weken te koop. Nu weet ik dat er wordt gezegd dat mensen in het noorden achterlopen tov de rest van het land, maar volgens deze foto's zouden we er nu dan nog kerst vieren
Beetje kerstverlichting, maar ja, wel meer mensen hebben dit het hele jaar door in huis hangen
[ afbeelding ]
Zie ik daar links nou een kerstboon tevoorschijn komen?
[ afbeelding ]
Jazeker, alleen is hij nu rechts te zien...met ballen
[ afbeelding ]
De kerstman klopt aan aan het raam, de sneeuwsterren hangen boven zijn hoofd
[ afbeelding ]
En ook in de andere kamer mag een klein kerstboompje niet ontbreken
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. Het huis staat inderdaad al langer te koop. En heb hem ook al in feb op Funda zien staan.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op de vierde foto is duidelijk te zien dat de bomen kaal zijn, waarschijnlijk is het huis opnieuw op Funda gezet om meer aandacht te trekken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:18 schreef devlinmr het volgende:
Opdracht!!
Lees de volgende omschrijving:
Een knus, gezellig en bovenal charmant VRIJSTAAND WOONHUIS (bouwjaar 1922) met houten berging en een rustige, zonnige achtertuin voorzien van diverse zithoekjes.
Doe je ogen dicht en visualiseer de knussigheid en de diverse zithoekjes in de zonnige achtertuin.
Dan komt nu de knusse voorkamer:
[ afbeelding ]
De knusse keuken:
[ afbeelding ]
De zonnige gezellige zithoekjes in de tuin:
[ afbeelding ]
het huis
op zn nederlandsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
(zal je die straatnaam op zijn Nederlands of op zijn Engels uit moeten spreken?![]()
)
briljant!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:47 schreef maok het volgende:
Handig kastje daar in de hoek:
[ link | afbeelding ]
Dat staat ook al lang te koop, is al vaker in deze topicreeks langsgekomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja, ik moest ook twee keer kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |