Nou inderdaad. Wát een verademing: een persoonlijk getint huis!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Dat huis van Rob OudkerkPaar dingen aanpassen en ik zou er zo gelukkig kunnen zijn
Die kleuren, geweldig!
Water voor de brandweer, gok ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:08 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Wat is dat voor een buis/pijp?
[ afbeelding ]
Aan de lamp links te zien, werden ze er zelf ook wat wild vanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:29 schreef Saisai het volgende:
Om 's avonds lekker rustgevend in je bedje te eindigen
[ afbeelding ]
hier.
wel lief huisje tho.
Digitaal receptenboek?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:00 schreef CherryLips het volgende:
wtf is dat voor ding?
http://www.funda.nl/koop/(...)valkenier-101/fotos/
Het is dan ook echt een wijvenwoning.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Dat huis van Rob OudkerkPaar dingen aanpassen en ik zou er zo gelukkig kunnen zijn
Die kleuren, geweldig!
Een hele oude beeldschermloep.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:00 schreef CherryLips het volgende:
wtf is dat voor ding?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)valkenier-101/fotos/
Wat lelijk die rotswand.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Welkom in ons eigen crematoriumhoekje?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:28 schreef R2R het volgende:
Kitty heeft wat cadeautjes neergelegd in de bak.
Die asbakken her en der misschien ook. Ik rúik het huis gewoon, en ik hoef het bij voorbaat al niet meer te bezichtigenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
Tjezus, die bak zet je toch even uit het zicht als de fotograaf langskomt!
Yep, mee eens... wat suf om dat soort spullen niet eventjes weg te zetten!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:53 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Die asbakken her en der misschien ook. Ik rúik het huis gewoon, en ik hoef het bij voorbaat al niet meer te bezichtigen
En die buttplug op de tafel kan ook écht niet hoor!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:28 schreef R2R het volgende:
Als je een beetje ongelukkig binnen komt vallen vanuit de achtertuin vliegen de pindarotsjes door de keuken.
[ afbeelding ]
LOLquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef R2R het volgende:
Hoe stuc ik een plafond in 2 muisklikken
[ afbeelding ]
*klik
*klik
[ afbeelding ]
In Schiedam kan het
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:28 schreef R2R het volgende:
Als je een beetje ongelukkig binnen komt vallen vanuit de achtertuin vliegen de pindarotsjes door de keuken.
[ afbeelding ]
Of de frietpan...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:53 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Die asbakken her en der misschien ook. Ik rúik het huis gewoon, en ik hoef het bij voorbaat al niet meer te bezichtigen
Dit vind ik nou mooi en rustgevendheid uitstralen,zaken die altijd belangrijk zijn voor je huis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Welkom in ons eigen crematoriumhoekje?
Ik vraag me af of het ge-fotoshopped is. Bepaalde spulletjes die op het aanricht staan in de eerste foto, zijn in de tweede weg. En ook de messen hangen anders aan de achterwand. en niet te vergeten de pannen bovenop de keuken kastjes.quote:
serieus?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit vind ik nou mooi en rustgevendheid uitstralen,zaken die altijd belangrijk zijn voor je huis.
Huis zelf vind ik best wel aardig verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |